Die eet ook sneller.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:06 schreef Silves het volgende:
[..]
ja weer wat anders dan wortelen, maar denk dat Erik de winnaar wordt..
Er is dus iemand die wat anders heeft gedaanquote:Op maandag 15 mei 2023 16:10 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap alleen niet waar Jeff zich nu druk om maakt
Ik kon er niks van verstaan.quote:
Het kwam er op neer dat het niets meer uit maakt, het is wat het is. Vanaf nu knallen.quote:
Ik ook niet , volgens mij ging het over Zoe ,maar ook Mirthe en Janet?quote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet , volgens mij ging het over Zoe ,maar ook Mirthe en Janet?
[ afbeelding ]
Door mijn hoofd gaatquote:Op maandag 15 mei 2023 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet , volgens mij ging het over Zoe ,maar ook Mirthe en Janet?
[ afbeelding ]
Ja precies die drie hoorde ik ook maar laterquote:Op maandag 15 mei 2023 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Door mijn hoofd gaat
Sas Bern mirthe
Jeff: "Mora,je wordt geroepen."quote:Op maandag 15 mei 2023 16:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Marciano: "The champ is here!! The champ is here!!"
Met moeite.quote:
En ze is weer ontsnapt van haar taakquote:Op maandag 15 mei 2023 16:26 schreef Ebinas het volgende:
Schiet ook zo lekker op met Bep en asperges schillen
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 16:28 schreef ledn81 het volgende:
Zoë gaat weer zeuren bij Babbel. Ze heeft ook een briefje in de kast bij Babbel gelegd![]()
Babbel gaat haar hoop ik weer eens de waarheid zeggen.. Wat een zeur is die meid
quote:
Ze hoorde altijd bij Babette en Wendy. Maar die zijn zo schijnheilig samen.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:29 schreef Verida het volgende:
Ik kan me iets voorstellen bij dat gevoel van Zoe. Ze hoort niet bij een groep, maar wordt getolereerd omdat ze een stem is.
Hoe eerlijk is zoe dan tegen wendy en Babs ?quote:Op maandag 15 mei 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hoorde altijd bij Babette en Wendy. Maar die zijn zo schijnheilig samen.
Niet het lef hebben om haar te zeggen hoe ze er echt over denken.
Zei Babette net niet dat ZOë de groep kapot maakte, of was dat Jeff?quote:Op maandag 15 mei 2023 16:30 schreef Ebinas het volgende:
Genoeg gehoord.
Dit is een never ending story
Was het maar twee wekenquote:Op maandag 15 mei 2023 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
Die nutteloze kouwe drukte daar, uren na een Exit, het duurt weer wéken tot de volgende
Zoe praat nuquote:Op maandag 15 mei 2023 16:34 schreef Clasientje het volgende:
Babette is ook een ouwehoer ongelooflijk. Over iedereen lult ze 🙄
Nouuuuquote:Op maandag 15 mei 2023 16:34 schreef juul. het volgende:
Zoë gaat met haar billen bloot, redden wat er te redden valt
Mag toch hopen dat iedereen haar door heeftquote:Op maandag 15 mei 2023 16:34 schreef juul. het volgende:
Zoë gaat met haar billen bloot, redden wat er te redden valt
Klopt, het is weer een half verhaalquote:Op maandag 15 mei 2023 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuuu
Ze verteld een heel klein beetje
Ik begin het bange vermoeden te krijgen dat Regie met een hele grote groep naar de finale wil, een maand lang een ½dooie Loods met alleen maar 2 overgebleven ouwewijven en twee Para Brôshakezuipers is een No-Go dus het kan wel 4 weken duren tot een volgden Exitquote:
Hetzelfde met andere namenquote:Op maandag 15 mei 2023 16:39 schreef greysbones het volgende:
Ik vraag me af wat zoe had gedaan als Mori naar huis was gegaan
Of het iets uitmaaktquote:Op maandag 15 mei 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik begin het bange vermoeden te krijgen dat Regie met een hele grote groep naar de finale wil, een maand lang een ½dooie Loods met alleen maar 2 overgebleven ouwewijven en twee Para Brôshakezuipers is een No-Go dus het kan wel 4 weken duren tot een volgden Exit
Vreselijk he en nu snapt ze Zoë welquote:Op maandag 15 mei 2023 16:34 schreef Clasientje het volgende:
Babette is ook een ouwehoer ongelooflijk. Over iedereen lult ze 🙄
Volgens mij denkt ze echt zo.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:38 schreef greysbones het volgende:
Zoe wil helemaal niet overstappen
Ze wilde elke keer hints geven
Dan zullen ze met 14 man naar de finale gaan er komen nu nog twee maanden voor augustusquote:Op maandag 15 mei 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik begin het bange vermoeden te krijgen dat Regie met een hele grote groep naar de finale wil, een maand lang een ½dooie Loods met alleen maar 2 overgebleven ouwewijven en twee Para Brôshakezuipers is een No-Go dus het kan wel 4 weken duren tot een volgden Exit
Ik hoop dat Babs gewoon met haar meepraatquote:Op maandag 15 mei 2023 16:43 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel Bep hou op met jezelf rechtvaardigen
Zoe probeert gewoon een wig te drijven tussen hun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |