quote:
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 16:28 schreef ledn81 het volgende:
Zoë gaat weer zeuren bij Babbel. Ze heeft ook een briefje in de kast bij Babbel gelegd![]()
Babbel gaat haar hoop ik weer eens de waarheid zeggen.. Wat een zeur is die meid
quote:
Ze hoorde altijd bij Babette en Wendy. Maar die zijn zo schijnheilig samen.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:29 schreef Verida het volgende:
Ik kan me iets voorstellen bij dat gevoel van Zoe. Ze hoort niet bij een groep, maar wordt getolereerd omdat ze een stem is.
Hoe eerlijk is zoe dan tegen wendy en Babs ?quote:Op maandag 15 mei 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hoorde altijd bij Babette en Wendy. Maar die zijn zo schijnheilig samen.
Niet het lef hebben om haar te zeggen hoe ze er echt over denken.
Zei Babette net niet dat ZOë de groep kapot maakte, of was dat Jeff?quote:Op maandag 15 mei 2023 16:30 schreef Ebinas het volgende:
Genoeg gehoord.
Dit is een never ending story
Was het maar twee wekenquote:Op maandag 15 mei 2023 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
Die nutteloze kouwe drukte daar, uren na een Exit, het duurt weer wéken tot de volgende
Zoe praat nuquote:Op maandag 15 mei 2023 16:34 schreef Clasientje het volgende:
Babette is ook een ouwehoer ongelooflijk. Over iedereen lult ze 🙄
Nouuuuquote:Op maandag 15 mei 2023 16:34 schreef juul. het volgende:
Zoë gaat met haar billen bloot, redden wat er te redden valt
Mag toch hopen dat iedereen haar door heeftquote:Op maandag 15 mei 2023 16:34 schreef juul. het volgende:
Zoë gaat met haar billen bloot, redden wat er te redden valt
Klopt, het is weer een half verhaalquote:Op maandag 15 mei 2023 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuuu
Ze verteld een heel klein beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |