Als je haar wel geloofd gaat er wat misquote:
Ik begin het bange vermoeden te krijgen dat Regie met een hele grote groep naar de finale wil, een maand lang een ½dooie Loods met alleen maar 2 overgebleven ouwewijven en twee Para Brôshakezuipers is een No-Go dus het kan wel 4 weken duren tot een volgden Exitquote:
Hetzelfde met andere namenquote:Op maandag 15 mei 2023 16:39 schreef greysbones het volgende:
Ik vraag me af wat zoe had gedaan als Mori naar huis was gegaan
Of het iets uitmaaktquote:Op maandag 15 mei 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik begin het bange vermoeden te krijgen dat Regie met een hele grote groep naar de finale wil, een maand lang een ½dooie Loods met alleen maar 2 overgebleven ouwewijven en twee Para Brôshakezuipers is een No-Go dus het kan wel 4 weken duren tot een volgden Exit
Vreselijk he en nu snapt ze Zoë welquote:Op maandag 15 mei 2023 16:34 schreef Clasientje het volgende:
Babette is ook een ouwehoer ongelooflijk. Over iedereen lult ze 🙄
Volgens mij denkt ze echt zo.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:38 schreef greysbones het volgende:
Zoe wil helemaal niet overstappen
Ze wilde elke keer hints geven
Dan zullen ze met 14 man naar de finale gaan er komen nu nog twee maanden voor augustusquote:Op maandag 15 mei 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik begin het bange vermoeden te krijgen dat Regie met een hele grote groep naar de finale wil, een maand lang een ½dooie Loods met alleen maar 2 overgebleven ouwewijven en twee Para Brôshakezuipers is een No-Go dus het kan wel 4 weken duren tot een volgden Exit
Ik hoop dat Babs gewoon met haar meepraatquote:Op maandag 15 mei 2023 16:43 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel Bep hou op met jezelf rechtvaardigen
Zoe probeert gewoon een wig te drijven tussen hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |