Zou er gewoon 'worst' aan hebbenquote:Op maandag 15 mei 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Focking mag ook niet
Want Jeff mag geen focking den hartog zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hier wel.quote:
Maar dus ook genoeg woorden die nog niet op zo'n achterlijke lijst staanquote:Op maandag 15 mei 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een lijst van woorden die niet mogen.
ik mag het hopen.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Jeff pissed op zoe is
Zijn zusje
Hij had het niet verwacht
Ik denk omdat ze niet wintquote:Op maandag 15 mei 2023 16:00 schreef Puzzie het volgende:
Sas denkt dat ze al weet waarom ze zich 'irriteert' dat komt omdat ze naar huis wil maar ze wil ook winnen
6 maanden grijze muis geweest en nu het spel willen spelen, lekker naar huis gaanquote:Op maandag 15 mei 2023 16:01 schreef Puzzie het volgende:
Het zijn de mensen waar Sas zich aan ergert , alleen Jap en Bern zijn okay
En dat mist JW dan weer.quote:
Wat had hij niet verwacht?quote:Op maandag 15 mei 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Jeff pissed op zoe is
Zijn zusje
Hij had het niet verwacht
Ik zie 2 kandidaten.quote:
Sas is heel goed in zichzelf tegensprekenquote:Op maandag 15 mei 2023 16:05 schreef Puzzie het volgende:
Sas kan niet tegen het onderschattende van mensen maar ze stemde wel op Mory
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |