Ik 1/2, maar wel mijn tweede eerst.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:23 schreef Moira het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen Oostenrijk bevestigd gekregen
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:24 schreef Cirilico het volgende:
Allemaal UK-haters hier. Vanwege Brexit waarshcijnlijk.
Gelachen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:24 schreef Cirilico het volgende:
Allemaal UK-haters hier. Vanwege Brexit waarshcijnlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:26 schreef Nattekat het volgende:
Uw stem op Hugo de Jonge is geregistreerd
Israël ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:25 schreef Redefine het volgende:
Moldavië zet doodleuk een stukje zonder zang in de recap
IK VERGEET SLOVENIEquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:24 schreef ijs_beer het volgende:
Oke, ik ga stemmen.
- Finland
- Oostenrijk
- Italië
- Duitsland
- Australië
En da wast wel.
Hater!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:25 schreef Moira het volgende:
[..]Misschien vind ik het nummer zelf nog wel 45 cent waard maar de live performance niet zo veel als ik er van te voren aan uit zou willen geven
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik een rijke vriendin moet zoeken nu
Tijd om hem ook van die commentaarplek weg te halen dusquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jan vond de winst van Volendam het leukste van de avond.
1999 belde. Ze willen hun beltegoed terug.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:28 schreef Nattekat het volgende:
Oh, m'n beltegoed is op. Dan wordt het lastig verder
Nee ik ook nog niet, maar nu weet ik dus niet waar dat aan ligt en wil ook geen honderd euro kwijt zijn straksquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:28 schreef Cirilico het volgende:
Nog geen bevestigin. Dus ik wacht nog ff met mn tweede stem.
Ik heb alleen data en belminutenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1999 belde. Ze willen hun beltegoed terug.
Volgende week veel gifjes in het F1 live topic postenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:28 schreef Nattekat het volgende:
Oh, m'n beltegoed is op. Dan wordt het lastig verder
Ja, die keer dat alles platlag zag ik het wel op mijn rekening verschijnen alsnog, ondanks dat zij van tevoren aangaven het niet te zullen aanrekenen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik ook nog niet, maar nu weet ik dus niet waar dat aan ligt en wil ook geen honderd euro kwijt zijn straks
Mag je 20 keer stemmen?quote:
Ik oook staat duurt 2 dagen mehquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:27 schreef Meke het volgende:
Ik had inderdaad betaalde SMS'jes uitgeschakeld in m'n instellingen. Weer aangezet en hopen dat er geen 24u verwerkingstijd tussen zit
YESquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja, die keer dat alles platlag zag ik het wel op mijn rekening verschijnen alsnog, ondanks dat zij van tevoren aangaven het niet te zullen aanrekenen.
Ditquote:
quote:
JAAAAA DIT WIL IKquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:33 schreef Meke het volgende:
Mja als we dan toch allerlei dingen veranderen, mag van mij de regel van maximaal zes mensen op het podium er ook wel af. Die intervalacts hebben altijd zoveel meer impact
Wij zien nu het splitscreen bij de laatste punten tussen Käärijä en La Zarraquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:33 schreef Redefine het volgende:
Ik kijk nu vanaf mijn pc via Ziggo Go, dus zal nu wel achterlopen
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:33 schreef Cirilico het volgende:
Heb toch opnieuw geprobeerd en ook niet door. Complot tegen UK.
quote:
DOORGESTOKEN KAARTquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ene stem op Tsjechië is twee keer geregistreerd.
Die is leuk jaquote:
Zeker.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:36 schreef Aadrianus het volgende:
Ik vind de aandacht voor Oekraïne wel heel goed en gedoseerd gedaan.
Ja ik ook!! Heel duidelijk aanwezig, maar niet overheersendquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:36 schreef Aadrianus het volgende:
Ik vind de aandacht voor Oekraïne wel heel goed en gedoseerd gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |