SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 01:20 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig zonder grove beledigingen.![]()
![]()
![]()
Hebben ook veel invloed gehad check maar eens Sevillaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Spaans is een van de mooiste talenMaar dit klinkt bijna Arabisch
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Spaans is een van de mooiste talenMaar dit klinkt bijna Arabisch
Ja ik normaal ook, maar mijn koters staan morgenochtend weer vroeg aan en op 5-6 uur slaap ga ik het niet reddenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Puntentelling vind ik altijd het leukst.
Ja ben ik geweest. In de buurt Malaga, Sevilla. Op doorreis. Daar wil je nog niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hebben ook veel invloed gehad check maar eens Sevilla
Ik slaap morgen uit. Moederdag.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik normaal ook, maar mijn koters staan morgenochtend weer vroeg aan en op 5-6 uur slaap ga ik het niet redden
Mijn katten zitten boven denk ikquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:53 schreef Fleischmeister het volgende:
Mijn kat loopt het nu dun door de kattenbak
Wel een heeeeeeele slechte.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:53 schreef Lothiriel het volgende:
Ze zou te pruimen zijn als ze haar mond dichthield![]()
Misschien knijpt het wat af en zingt ze daarom zo hoog.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:54 schreef Ewelina het volgende:
Dat lint om d'r arm had om de mond moeten zitten
Ook slecht nummer.
Half jaar in Huelva gewoond prachtige tijd gehad.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ben ik geweest. In de buurt Malaga, Sevilla. Op doorreis. Daar wil je nog niet dood gevonden worden
Er zijn zojuist 4 dolfijnen aangespoeld bij Wijk aan Zeequote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn katten zitten boven denk ik
Een gat is een gat.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Als ze ook zo in bed klinkt haak ik af
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn zojuist 4 dolfijnen aangespoeld bij Wijk aan Zee
Mijn man is dit weekend niet thuis. Moederweekend, letterlijkquote:
Voor beide wat te zeggen idd!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn man is dit weekend niet thuis. Moederweekend, letterlijk. Maar de hele avond ongestoord ESF kijken is wel lekker.
Nee, dan snap ik dat je gaat tukken.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik normaal ook, maar mijn koters staan morgenochtend weer vroeg aan en op 5-6 uur slaap ga ik het niet redden
Aardige muziek met kattengejank eroverheen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een ongelooflijk irritant liedje was dit zeg
Decorwisselingen?quote:
Spanje is een prachtig land verder. Die regio vond ik wat minder. Veel mensen op doorreis naar Marokko enz. Heb wat roadtripjes gedaan daar. Was op doorreis vanuit Valencia naar Portugalquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Half jaar in Huelva gewoond prachtige tijd gehad.
Mijn moeder ookquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:55 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben de enige die Spanje wel leuk vond zie ik
Eens Spanje was gewoon goed. Maar heeft geen jojo hoogzingende uithaal dus dit topic vind het kut.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Wat een stel smakeloze boomers in dit topic. Spanje was absolute topklasse. Dit is waarom we nooit meer een NSF moeten organiseren. Door jullie.
Ik denk eerder dat het jeugd is die zeikt over spanje, boomers kunnen dat wel waarderenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Wat een stel smakeloze boomers in dit topic. Spanje was absolute topklasse. Dit is waarom we nooit meer een NSF moeten organiseren. Door jullie.
Dat dachten die vrouwen van Spanje vast ook daarnet.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Eigenlijk is het gewoon wachten op het hoogtepunt
De muziek was prima.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Oordoppen in (of bierdopjes in je orenquote:
Jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oordoppen in (of bierdopjes in je oren) en voor het vaderland?
Op zich mooie stem maar iets te veel drama in het nummerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:55 schreef Hexagon het volgende:
Het is of ik drie minuten in een trip hang.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Bröd izraquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:57 schreef 617-716 het volgende:
Wat zou de Ikea naam zijn voor de decorstukken van Zweden.
De UPLIFTA?
Das een soort nassi toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
Paar mensen hebben een keer paella met sangria gedronken in Salou en dus moeten we Spanje mooi vinden hoor!!!
En Mani, maar dat is waarschijnlijk voor andere redenenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:55 schreef Hexagon het volgende:
Ik ook!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:55 schreef Hexagon het volgende:
Ja.quote:
Nee hoor, ik ook! Sowieso altijd groot voorstander wanneer acts leunen op hun cultureel erfgoed maar er dan techno van makenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:55 schreef Hexagon het volgende:
Al je restjes in een pan. Nee bedankt.quote:
Het is vals,quote:
Teletekst helpt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:59 schreef 617-716 het volgende:
Ik kan bij Loreen niet de Engelse tekst herkennen... als je zegt dat het een andere taal is kan het ook....
KateGodinquote:
Hoe vaak nog wat van gehoord na euphoria? 0quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:01 schreef Mani89 het volgende:
Loreen is echt een wereldster. De verdiende winnaar van vanavond.
Ik stem sws altijd voor Spanje en dit is voor de meesten gewoon onbegrepen Bulleria maar echt niet slecht daarentegenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:55 schreef Hexagon het volgende:
quote:
Als 13e, dus vrij snelquote:
Ga je mond spoelenquote:
Dat zegt Oostenrijk al met een tiktok liedquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:02 schreef 617-716 het volgende:
[..]
Zoals Loreen zou zeggen... nou "poeh poeh"
Finland straks knallenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Dit was niet best..
Zal het wel gaan winnen
Misschien is het relatief tov Mia en Dion?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe kan Nederland een. 7,5 voor de zang geven bij Loreen???????
Ik vind het een mooi nummer maar de uitvoering was wat minder.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:02 schreef Hexagon het volgende:
Overigens vind ik deze van Loreen beter dan Euphoria.
Hoe bedoel je vals speelden?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:03 schreef TLC het volgende:
Ik vind het bizar dat landen die vorig jaar een 'beetje' vals speelden niet uitgesloten zijn van deelname dit jaar, ze hebben alleen de jury's afgeschaft in de halve finales
Plus 3e keer als schrijver van Why Mequote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:03 schreef vencodark het volgende:
Johnny Logan verdiende het tenminste 2x.
M'n kat kwam net even kijken of de kust veilig was vanwege Spanje, komt nu Albaniëquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:02 schreef Ewelina het volgende:
Kater is nu ook weggedoken in de badkamer met klagelijk gemauw.
En loeienquote:
Ook authentiek zoals Spanje maar dan wél te doenquote:
Andere acts kregen allemaal minder voor zang.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien is het relatief tov Mia en Dion?
Kelly Family is gewoon goed, ophouden hoor.quote:
quote:
Die kon tenminste nog zingen.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:03 schreef BB-King het volgende:
Albanië met de familie act.
En voor de mensen met een kat. Sterkte.
Datquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:04 schreef Andromache het volgende:
Stukkie toegankelijker dan Spanje in hetzelfde genre.
Thanks voor de update. Genoteerd.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb visite dus de reviews nemen af.
Prima nummer verder
dubbel stinkenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:04 schreef TommyL0204 het volgende:
De Kelly Family draait zich om in hun familiegraf
quote:
Treden nog wekelijks opquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:04 schreef TommyL0204 het volgende:
De Kelly Family draait zich om in hun familiegraf
Moldaviequote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:06 schreef Stoorzendert het volgende:
Van welk land is die dwerg met die blokfluit?
Prinsesjesquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:04 schreef 617-716 het volgende:
Katten bij menigeen gaan weer naar zolder...
Symph heb ik je donderdag gemist of niet goed gekeken?quote:
Moldavië dacht ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:06 schreef Stoorzendert het volgende:
Van welk land is die dwerg met die blokfluit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |