mooi van jef dat hij naar bern ging omdat hij alleen zit , zo kan het ookquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:13 schreef Frummelie het volgende:
Jeff is bij Bern gaan zitten boven omdat hij alleen zat... dat vind ik wel tof... ze zitten lekker te kleppen samen...
Rupie en Ima zitten ook boven..
Ja ik vind het tof dat ze elkaar steunen..👍quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
mooi van jef dat hij naar bern ging omdat hij alleen zit , zo kan het ook
Die kans is groot aanwezig hi...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat er een paar indutten tijdens de film
Als ze om 10 uur naar bed gaan, wat ik wel verwacht, hebben ze best een aantal uur kunnen slapen. Kunnen ze aanschuiven bij het avondeten en daarna lekker filmpje loeren. Lijkt mij een prima scenario.quote:
Ja dat klinkt goed... niks mis mee...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ze om 10 uur naar bed gaan, wat ik wel verwacht, hebben ze best een aantal uur kunnen slapen. Kunnen ze aanschuiven bij het avondeten en daarna lekker filmpje loeren. Lijkt mij een prima scenario.
Damn! Ik las Ben & Jerryquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Bern & Jeffrey zijn echt leuk samen.
Jammer voor beide dat ze nu pas met elkaar praten.
quote:
quote:
Nu weet je dat je dat nooit moet doen 😉quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:33 schreef tonja het volgende:
[..]ja, maar dat was meer per ongeluk. Ik wilde even snel iets doen wat een klus van 4 uur bleek te zijn
In ieder geval niet om 2 uur 's nachts neequote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nu weet je dat je dat nooit moet doen 😉
Zijn die 2 heel de tijd wakker gebleven ?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:43 schreef Frummelie het volgende:
Wendy en Jeff ook toppertjes...![]()
![]()
Nou weer genoeg veren uitgedeeld...
Weet ik niet zeker... ik denk van wel want toen ik vannacht even keek was Jeffrey een soort van broodjes gezond aant maken.. dus Jeff in ieder geval...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zijn die 2 heel de tijd wakker gebleven ?
Goedemorgen frummeliequote:
juist oa jw en eunice alleen oog voor elkaar , ice soms , erik soms , janet niks , sas veel bij bern geweestquote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:21 schreef Frummelie het volgende:
Het zou wel gaaf zijn als alle bewoners straks uit bed komen om nog even de laatste uurtjes of het laatste uurtje te ondersteunen...
Ben er bang voor... er is niet zoveel empathie voor elkaar, uitzonderingen daar gelaten.
Die is haske wakkerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:41 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ze er nog redelijk uitzien..
Oohoooo Babette d'r luikjes vallen een beetje dicht...
Ja nu weer wel.. bij het klaverjassen had ze het even moeilijk.... maar ze gaat weer als de brandweer...quote:
Pilletje er in en doorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja nu weer wel.. bij het klaverjassen had ze het even moeilijk.... maar ze gaat weer als de brandweer...
Werkt goed die rommelquote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wendy heeft ze net een schepje van die Xl rommel gegeven...
Die schreeuwt nog lekker hard mee op de muziekquote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:38 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgen....bij Imi is het moeilijk te zien of ze ogen open of dicht zijnWel respect hoor voor deze groep👏
Ik heb geen idee hoelaat Sasha naar bed is gegaan..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:50 schreef humpty het volgende:
Zie Sacha net uit bed komen ..was die er vannacht ook voor Bern?
Nou mag die goos, hij is bekaf, ik zou ook zuchten en steunen en bekken trekken..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:55 schreef humpty het volgende:
Knap dat ze wakker zijn gebleven maar dat gezucht en moeilijk kijken van Bern trek ik slecht
Misschien trekt SeikSasje hem wel effe bij onder de douchequote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:55 schreef humpty het volgende:
Knap dat ze wakker zijn gebleven maar dat gezucht en moeilijk kijken van Bern trek ik slecht
knap als hij dan zijn ogen open kan houdenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien trekt SeikSasje hem wel effe bij onder de douche![]()
[ afbeelding ]
alvast slaapdronkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:11 schreef Frummelie het volgende:
Babette komt bijna niet meer uit haar woorden, lijkt wel of ze een beetje bezopen is...ah
Dat is lief van Jeffquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:13 schreef Frummelie het volgende:
Jeff is bij Bern gaan zitten boven omdat hij alleen zat... dat vind ik wel tof... ze zitten lekker te kleppen samen...
Ja echt respect daarvoorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:19 schreef Swannsy het volgende:
Ze zijn alle 5 nog wakker, respect want is echt wel moeilijke opdracht 48 uur wakker blijven.
En dit lijkt me ook 1 van de bedoelingen van deze opdrachtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:13 schreef Frummelie het volgende:
Dat Rupie er nog aan denktquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:16 schreef Frummelie het volgende:
Rupie staat bij Moraima er moet iets voor 11.00 gebeuren... heeft met moederdag te maken...
Over 2 uur duiken die 5 hun nest in en worden maandagmorgen pas weer wakker (als de zoemerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:29 schreef greysbones het volgende:
Er lopen. Gewoon 5 zombies rond
Jeetje
Het is echt een pittige opdracht
Waar ze alle 5 nog wel even last van hebben denk ik
Hoop dat ze het nu allemaal halen, zou het sneu vinden als er nu nog iemand af zou vallen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Bern is ook een beetje woezzie...COME ON Bern...
hij gaat straks met sas lopenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:29 schreef greysbones het volgende:
Come op Bern ga even lopen![]()
Dan haal je het
Dan geef ik ze groot gelijkquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over 2 uur duiken die 5 hun nest in en worden maandagmorgen pas weer wakker (als de zoemer
gaat voor 'n eliminatieopdracht)
Ja die moet altijd aan iedereen laten weten kijk ik ben aan het opruimen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Janet is druk met een bezem bezig in de keuken, neemt goed alle plinten mee zo te horen...
Nou dat zou echt vreselijk lullig zijn.... ze zijn zover gekomen... dat mag gewoon niet gebeuren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat ze het nu allemaal halen, zou het sneu vinden als er nu nog iemand af zou vallen.
Trio in de kas?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:35 schreef cinsan het volgende:
eunice nog niet gezien , erik ook niet en jw ook niet
Erik heeft vannacht lopen pinppongen met Bernquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:35 schreef cinsan het volgende:
eunice nog niet gezien , erik ook niet en jw ook niet
Ja dat zou zeker heel lullig zijn. Wat mij betreft hebben ze al gewonnen alle 5quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat zou echt vreselijk lullig zijn.... ze zijn zover gekomen... dat mag gewoon niet gebeuren.
Daar sluit ik mij bij aan...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zou zeker heel lullig zijn. Wat mij betreft hebben ze al gewonnen alle 5
Ik vind dat zoe het erg laat afwetenquote:
Ooh dat is ook wel tof van Erik..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik heeft vannacht lopen pinppongen met Bern
Die heeft zijn bijdrage ook gedaan
geef ik je volkomen gelijk in , en maar zeuren dat ze boven alleen zitquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dat zoe het erg laat afweten
Maar dat is mijn mening
Die had het groepje ook wel wat meer mogen ondersteunen als manager zijnde en buiten dat ook haar grote vriendin Babette..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dat zoe het erg laat afweten
Maar dat is mijn mening
Echt zondequote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:51 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet heel erg wennen aan die nepwimpers bij Wendy, ik zie haar liever zonder...
Wat is het planquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:52 schreef pingu66 het volgende:
Nou ik denk niet dat dat plan van Sasha klopt.maar goed ze vindt het zelf geniaal
Ik vind het heeeel knapquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog 1 uur en 10 minuten.
Ik hoop niet dit iets is als 3 uur je plas ophouden en als je voor de wc deur staat alles laten lopen![]()
Ik vind het knap..48 uur wakker blijven wow!!!!
Hoort gewoon niet bij haar... bij Babette vind ik het ook geen gezicht..quote:
over welk plan hebt het nuquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:52 schreef pingu66 het volgende:
Nou ik denk niet dat dat plan van Sasha klopt.maar goed ze vindt het zelf geniaal
Daar hou je de rest niet wakker mee...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:47 schreef greysbones het volgende:
Wendy is weer helemaal into het schilderen
Is Mirthe nu wel of niet gaan slapen?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft ze de hele nacht al gedaan
Alweer![]()
![]()
hoop dat ze er rekening meehouden met wat de stem zegde , mss voorlopig geen verdien opdrachten meerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:00 schreef Frummelie het volgende:
De boodschappen worden al geregeld 80 euro voor Rupie en Ima...
dat is wilskracht hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:01 schreef Ebinas het volgende:
Met name Bern had ik echt zien bezwijken.
Van hem heb ik enorme zware dippen gezien.
Andere mss ook maar ik niet gezien.
Voor mij onbegrijpelijk dat je je daar iedere keer zo overheen kan trekken
Hoorde Marciano van de week al zeggen, dat ze dat vaker zeggen en dat hij daar niet van uit gaat.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat ze er rekening meehouden met wat de stem zegde , mss voorlopig geen verdien opdrachten meer
Het is ook vaker gezegd. En uiteindelijk hadden ze altijd weer geld als het eten op wasquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoorde Marciano van de week al zeggen, dat ze dat vaker zeggen en dat hij daar niet van uit gaat.
Dus gewoon weer op tijd een opdracht krijgen bedoel ik
(mijn woorden, maar daar kwam het zeker op neer)
Ooh ja dat is ook gezegd hé, dat was ik vergeten...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat ze er rekening meehouden met wat de stem zegde , mss voorlopig geen verdien opdrachten meer
Ben wel benieuwd of er nu een volgend aantal moet wakker blijven.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook vaker gezegd. En uiteindelijk hadden ze altijd weer geld als het eten op was
Lastig uit te leggen.quote:
Neuhhquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er nu een volgend aantal moet wakker blijven.
Enerzijds wel zo eerlijk
Anderzijds er zijn er die ook weinig tot niet meer geslapen hebben om ze te helpen.
En dat is weer niet eerlijk
@KinKiJan @Hoempah @DGK_Tegengasquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen.
Ze wil achter vragen of het klopt wat ze zegt. ( en niet via Zoë via een mail) Ik kan het niet duidelijk uitleggen, misschien iemand die terug kan kijken.
Oja da's waar. En eik zou het ook een hele groeps ding moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neuhh
Was na die 24 uur paalzitten ook niet
Ik weet wel wie ik dan 48 uur wakker wil zien blijven
ene die weinig hebben gedaan voor de wakker blijversquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oja da's waar. En eik zou het ook een hele groeps ding moeten zijn.
Dat is het nu niet echt geweest. Een aantal is fris en fruitig omdat weinig voor de wakker blijvers gedaan.
En anderen die wel goed geholpen hebben, zullen het ook best wat zwaarder hebben
En dat laatste, degene die een hoop lol trappen.
Of degene die toch al niet zo goed door de opdrachten komen?
Eens, die zijn er heel goed mee weggekomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
Deg
[..]
ene die weinig hebben gedaan voor de wakker blijvers
Janet Eunice JW Zoe Mori
Ik heb Jappie helemaal niet gezien..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
Deg
[..]
ene die weinig hebben gedaan voor de wakker blijvers
Janet Eunice JW Zoe Mori
Hmmm goeie, ik ook niet geloof ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb Jappie helemaal niet gezien..
Jappie heeft ook de 1ste nacht veel gedaanquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb Jappie helemaal niet gezien..
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hmmm goeie, ik ook niet geloof ik.
Die is zo onzichtbaar vaak dat ik het niet eens kan zeggen
Wat klein van stukquote:
Vind haar echt veel aandacht vragenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:17 schreef Ebinas het volgende:
Eunice vertelt Bep hoe ze zich voelde gister.
En eindigt met : het is wat het is"
Viel me ook al op en op het einde nog even succes wensenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:17 schreef pingu66 het volgende:
Eunice tegen bep die bijna 48 uur niet geslapen heeft iek moest gisteren huilen.
Ooh dat kan hoor, maar ik was de 1ste nacht vanaf 4 uur hier in de cos en op de streams maar toen heb Jappie niet gezien en verder eigenijk helemaal niet..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie heeft ook de 1ste nacht veel gedaan
En gisteren overdag en Savonds ook
Heeft gisteravond muziek staan draaien voor Babsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat kan hoor, maar ik was de 1ste nacht vanaf 4 uur hier in de cos en op de streams maar toen heb Jappie niet gezien en verder eigenijk helemaal niet..
Gisteren heb ik niet veel meegekregen dus
Juist niet zitten lijkt mijquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:22 schreef Ebinas het volgende:
Pfff daar is Sas gelukkig
Bern ging aardig hangen
Zeker en hij heeft heel wat credits bij mij gewonnen de afgelopen 48 uurquote:
Gisteren noemde Babette Jasper een garnaaltje toen hij aan het hoepelen wasquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat klein van stuk
Zie je al snel over het hoofd
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gisteren noemde Babette Jasper een garnaaltje toen hij aan het hoepelen was
Janet leent alleen maar kleren volgens mij... ze kan nu zelf aardig wat aanschaffen, dat scheelt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kleren van een tokkie van 22.
Bah ook nog eens aantrekken zonder zich te wassen.
Nou zegquote:
Ja maar ze wil dat geld niet gebruiken want heeft niets nodig( zegt ze)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Janet leent alleen maar kleren volgens mij... ze kan nu zelf aardig wat aanschaffen, dat scheelt.
Ik snel wisselen (heb maar 1 stream)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:37 schreef Silves het volgende:
Wauw wat een support van de slapers aan de zijkant..not..tuurlijk de laatste 5 min staat iedereen te juichen, het schot van de dag..kijk we hebben het geflikt.
Ik kijk op mijn pc en daar staat dat het 9.37 is...quote:
Ze moeten echt nog 33 minutenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik kijk op mijn pc en daar staat dat het 9.37 is...
klopt dat niet?
Ik zeg maar beter niks...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar ze wil dat geld niet gebruiken want heeft niets nodig( zegt ze)
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Op de klok stond met 33 ze moeten tot 10.10
in feite nogal egoïstisch dus, nog iets om toe te voegen aan het rijtje fantastische eigenschappenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar ze wil dat geld niet gebruiken want heeft niets nodig( zegt ze)
yep gisteren ook zo laat begonnen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Op de klok stond net 33 ze moeten tot 10.10
Straks lekker naar bedquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jeffrey en Wendy zullen het ook zwaar hebben die hebben de laatste 48 uur weinig geslapen
ben wel benieuwd naar wat dit doet met het slaapritme wat ze normaal hebbenquote:
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar wat dit doet met het slaapritme wat ze normaal hebben
ja dacht dat ze vanmorgen zeiden boksen tot het einde en dan als ze het gehaald hebben een pilsje om het te vieren en dan slapenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:43 schreef engine het volgende:
Babette wou toch een pilsje drinken richting het einde
Er mogen van mij eerst anderenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:43 schreef Ebinas het volgende:
Mag toch hopen dat duidelijk is wie er zsm kunnen vertrekken.
Hopelijk mori zonder pruik
neh, ik ga nu voor sjenetquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:43 schreef Ebinas het volgende:
Hopelijk mori zonder pruik
Eerlijk bier hadden ze eerder moeten doen, al was het o % geeft ontzettend veel energie, net als bij het carnaval.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:43 schreef engine het volgende:
Babette wou toch een pilsje drinken richting het einde
Ah het boksen is nu zie ikquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:44 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja dacht dat ze vanmorgen zeiden boksen tot het einde en dan als ze het gehaald hebben een pilsje om het te vieren en dan slapen
Eens. Ik vind dat Moirama genoeg vakantie en hebbedingen heeft gekregen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:43 schreef Ebinas het volgende:
En hopelijk mori zonder pruik
Voor mij is dat vooral Eunice en JWquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh.
Ik erger me nu best wel aan degene die zich bij deze opdracht geen groep voelen.
Maar ook JW en Eunice hebben niet echt bijgedragen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eens. Ik vind dat Moirama genoeg vakantie en hebbedingen heeft gekregen.
Die wordt meer en meer de zwakste schakel.
Lekker naar huis.
Ja die bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor mij is dat vooral Eunice en JW
Mori heeft ook zitten kaarten met Imi en rupie
Gekletst met hen
Oh die zeker ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
En degene die ze nu niet naar huis kunnen sturen
Verder dikke respect voor de anderen
Ja en Eunice heeft Mirthe laten afvallen met haar yoga. Die had moeten zien dat Mirthe haar ogen dicht deed bij de afsluiting van hun sessie maar dat zag ze niet omdat ze zelf haar ogen dicht had. Daardoor ging Mirthe de fout in. Die vergat gewoon dat ze haar ogen moest open houden. ( ADHD)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor mij is dat vooral Eunice en JW
Mori heeft ook zitten kaarten met Imi en rupie
Gekletst met hen
Mirthe heeft daarin ook haar eigen verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en Eunice heeft Mirthe laten afvallen met haar yoga. Die had moeten zien dat Mirthe haar ogen dicht deed bij de afsluiting van hun sessie maar dat zag ze niet omdat ze zelf haar ogen dicht had. Daardoor ging Mirthe de fout in. Die vergat gewoon dat ze haar ogen moest open houden. ( ADHD)
En toch nog steeds lullig van K5, het was zo duidelijk dat ze niet sliep.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en Eunice heeft Mirthe laten afvallen met haar yoga. Die had moeten zien dat Mirthe haar ogen dicht deed bij de afsluiting van hun sessie maar dat zag ze niet omdat ze zelf haar ogen dicht had. Daardoor ging Mirthe de fout in. Die vergat gewoon dat ze haar ogen moest open houden. ( ADHD)
sowieso over het geheel genomen. ik vind haar een bemoeial, bazig en egoístisch. alles wat ze doet is in eigen belang naar mijn gevoelquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh door deze opdracht of heeft ze die sws overtroffen ?
ah zo, zeker mee eens ook en volgens mij was haar bijdrage nu ook nihilquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
sowieso over het geheel genomen. ik vind haar een bemoeial, bazig en egoístisch. alles wat ze doet is in eigen belang naar mijn gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |