Ooh ja dat is ook gezegd hé, dat was ik vergeten...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat ze er rekening meehouden met wat de stem zegde , mss voorlopig geen verdien opdrachten meer
Ben wel benieuwd of er nu een volgend aantal moet wakker blijven.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook vaker gezegd. En uiteindelijk hadden ze altijd weer geld als het eten op was
Lastig uit te leggen.quote:
Neuhhquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er nu een volgend aantal moet wakker blijven.
Enerzijds wel zo eerlijk
Anderzijds er zijn er die ook weinig tot niet meer geslapen hebben om ze te helpen.
En dat is weer niet eerlijk
@KinKiJan @Hoempah @DGK_Tegengasquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen.
Ze wil achter vragen of het klopt wat ze zegt. ( en niet via Zoë via een mail) Ik kan het niet duidelijk uitleggen, misschien iemand die terug kan kijken.
Oja da's waar. En eik zou het ook een hele groeps ding moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neuhh
Was na die 24 uur paalzitten ook niet
Ik weet wel wie ik dan 48 uur wakker wil zien blijven
ene die weinig hebben gedaan voor de wakker blijversquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oja da's waar. En eik zou het ook een hele groeps ding moeten zijn.
Dat is het nu niet echt geweest. Een aantal is fris en fruitig omdat weinig voor de wakker blijvers gedaan.
En anderen die wel goed geholpen hebben, zullen het ook best wat zwaarder hebben
En dat laatste, degene die een hoop lol trappen.
Of degene die toch al niet zo goed door de opdrachten komen?
Eens, die zijn er heel goed mee weggekomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
Deg
[..]
ene die weinig hebben gedaan voor de wakker blijvers
Janet Eunice JW Zoe Mori
Ik heb Jappie helemaal niet gezien..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
Deg
[..]
ene die weinig hebben gedaan voor de wakker blijvers
Janet Eunice JW Zoe Mori
Hmmm goeie, ik ook niet geloof ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb Jappie helemaal niet gezien..
Jappie heeft ook de 1ste nacht veel gedaanquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb Jappie helemaal niet gezien..
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hmmm goeie, ik ook niet geloof ik.
Die is zo onzichtbaar vaak dat ik het niet eens kan zeggen
Wat klein van stukquote:
Vind haar echt veel aandacht vragenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:17 schreef Ebinas het volgende:
Eunice vertelt Bep hoe ze zich voelde gister.
En eindigt met : het is wat het is"
Viel me ook al op en op het einde nog even succes wensenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:17 schreef pingu66 het volgende:
Eunice tegen bep die bijna 48 uur niet geslapen heeft iek moest gisteren huilen.
Ooh dat kan hoor, maar ik was de 1ste nacht vanaf 4 uur hier in de cos en op de streams maar toen heb Jappie niet gezien en verder eigenijk helemaal niet..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie heeft ook de 1ste nacht veel gedaan
En gisteren overdag en Savonds ook
Heeft gisteravond muziek staan draaien voor Babsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat kan hoor, maar ik was de 1ste nacht vanaf 4 uur hier in de cos en op de streams maar toen heb Jappie niet gezien en verder eigenijk helemaal niet..
Gisteren heb ik niet veel meegekregen dus
Juist niet zitten lijkt mijquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:22 schreef Ebinas het volgende:
Pfff daar is Sas gelukkig
Bern ging aardig hangen
Zeker en hij heeft heel wat credits bij mij gewonnen de afgelopen 48 uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |