Echt zondequote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:51 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet heel erg wennen aan die nepwimpers bij Wendy, ik zie haar liever zonder...
Wat is het planquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:52 schreef pingu66 het volgende:
Nou ik denk niet dat dat plan van Sasha klopt.maar goed ze vindt het zelf geniaal
Wakker gemaakt door Bern voor etenquote:
Ik vind het heeeel knapquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog 1 uur en 10 minuten.
Ik hoop niet dit iets is als 3 uur je plas ophouden en als je voor de wc deur staat alles laten lopen![]()
Ik vind het knap..48 uur wakker blijven wow!!!!
Hoort gewoon niet bij haar... bij Babette vind ik het ook geen gezicht..quote:
over welk plan hebt het nuquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:52 schreef pingu66 het volgende:
Nou ik denk niet dat dat plan van Sasha klopt.maar goed ze vindt het zelf geniaal
Daar hou je de rest niet wakker mee...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:47 schreef greysbones het volgende:
Wendy is weer helemaal into het schilderen
Heeft ze de hele nacht al gedaanquote:
Is Mirthe nu wel of niet gaan slapen?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft ze de hele nacht al gedaan
Alweer![]()
![]()
hoop dat ze er rekening meehouden met wat de stem zegde , mss voorlopig geen verdien opdrachten meerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:00 schreef Frummelie het volgende:
De boodschappen worden al geregeld 80 euro voor Rupie en Ima...
dat is wilskracht hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:01 schreef Ebinas het volgende:
Met name Bern had ik echt zien bezwijken.
Van hem heb ik enorme zware dippen gezien.
Andere mss ook maar ik niet gezien.
Voor mij onbegrijpelijk dat je je daar iedere keer zo overheen kan trekken
Hoorde Marciano van de week al zeggen, dat ze dat vaker zeggen en dat hij daar niet van uit gaat.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat ze er rekening meehouden met wat de stem zegde , mss voorlopig geen verdien opdrachten meer
Het is ook vaker gezegd. En uiteindelijk hadden ze altijd weer geld als het eten op wasquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoorde Marciano van de week al zeggen, dat ze dat vaker zeggen en dat hij daar niet van uit gaat.
Dus gewoon weer op tijd een opdracht krijgen bedoel ik
(mijn woorden, maar daar kwam het zeker op neer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |