Over 2 uur duiken die 5 hun nest in en worden maandagmorgen pas weer wakker (als de zoemerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:29 schreef greysbones het volgende:
Er lopen. Gewoon 5 zombies rond
Jeetje
Het is echt een pittige opdracht
Waar ze alle 5 nog wel even last van hebben denk ik
Hoop dat ze het nu allemaal halen, zou het sneu vinden als er nu nog iemand af zou vallen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Bern is ook een beetje woezzie...COME ON Bern...
hij gaat straks met sas lopenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:29 schreef greysbones het volgende:
Come op Bern ga even lopen![]()
Dan haal je het
Dan geef ik ze groot gelijkquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over 2 uur duiken die 5 hun nest in en worden maandagmorgen pas weer wakker (als de zoemer
gaat voor 'n eliminatieopdracht)
Ja die moet altijd aan iedereen laten weten kijk ik ben aan het opruimen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Janet is druk met een bezem bezig in de keuken, neemt goed alle plinten mee zo te horen...
Nou dat zou echt vreselijk lullig zijn.... ze zijn zover gekomen... dat mag gewoon niet gebeuren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat ze het nu allemaal halen, zou het sneu vinden als er nu nog iemand af zou vallen.
Trio in de kas?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:35 schreef cinsan het volgende:
eunice nog niet gezien , erik ook niet en jw ook niet
Erik heeft vannacht lopen pinppongen met Bernquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:35 schreef cinsan het volgende:
eunice nog niet gezien , erik ook niet en jw ook niet
Ja dat zou zeker heel lullig zijn. Wat mij betreft hebben ze al gewonnen alle 5quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat zou echt vreselijk lullig zijn.... ze zijn zover gekomen... dat mag gewoon niet gebeuren.
Daar sluit ik mij bij aan...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zou zeker heel lullig zijn. Wat mij betreft hebben ze al gewonnen alle 5
Ik vind dat zoe het erg laat afwetenquote:
Ooh dat is ook wel tof van Erik..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik heeft vannacht lopen pinppongen met Bern
Die heeft zijn bijdrage ook gedaan
geef ik je volkomen gelijk in , en maar zeuren dat ze boven alleen zitquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dat zoe het erg laat afweten
Maar dat is mijn mening
Die had het groepje ook wel wat meer mogen ondersteunen als manager zijnde en buiten dat ook haar grote vriendin Babette..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dat zoe het erg laat afweten
Maar dat is mijn mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |