mooi van jef dat hij naar bern ging omdat hij alleen zit , zo kan het ookquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:13 schreef Frummelie het volgende:
Jeff is bij Bern gaan zitten boven omdat hij alleen zat... dat vind ik wel tof... ze zitten lekker te kleppen samen...
Rupie en Ima zitten ook boven..
Ja ik vind het tof dat ze elkaar steunen..👍quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
mooi van jef dat hij naar bern ging omdat hij alleen zit , zo kan het ook
Die kans is groot aanwezig hi...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat er een paar indutten tijdens de film
Als ze om 10 uur naar bed gaan, wat ik wel verwacht, hebben ze best een aantal uur kunnen slapen. Kunnen ze aanschuiven bij het avondeten en daarna lekker filmpje loeren. Lijkt mij een prima scenario.quote:
Ja dat klinkt goed... niks mis mee...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ze om 10 uur naar bed gaan, wat ik wel verwacht, hebben ze best een aantal uur kunnen slapen. Kunnen ze aanschuiven bij het avondeten en daarna lekker filmpje loeren. Lijkt mij een prima scenario.
Damn! Ik las Ben & Jerryquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Bern & Jeffrey zijn echt leuk samen.
Jammer voor beide dat ze nu pas met elkaar praten.
quote:
quote:
Nu weet je dat je dat nooit moet doen 😉quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:33 schreef tonja het volgende:
[..]ja, maar dat was meer per ongeluk. Ik wilde even snel iets doen wat een klus van 4 uur bleek te zijn
In ieder geval niet om 2 uur 's nachts neequote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nu weet je dat je dat nooit moet doen 😉
Zijn die 2 heel de tijd wakker gebleven ?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:43 schreef Frummelie het volgende:
Wendy en Jeff ook toppertjes...![]()
![]()
Nou weer genoeg veren uitgedeeld...
Weet ik niet zeker... ik denk van wel want toen ik vannacht even keek was Jeffrey een soort van broodjes gezond aant maken.. dus Jeff in ieder geval...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zijn die 2 heel de tijd wakker gebleven ?
Goedemorgen frummeliequote:
juist oa jw en eunice alleen oog voor elkaar , ice soms , erik soms , janet niks , sas veel bij bern geweestquote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:21 schreef Frummelie het volgende:
Het zou wel gaaf zijn als alle bewoners straks uit bed komen om nog even de laatste uurtjes of het laatste uurtje te ondersteunen...
Ben er bang voor... er is niet zoveel empathie voor elkaar, uitzonderingen daar gelaten.
Die is haske wakkerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:41 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ze er nog redelijk uitzien..
Oohoooo Babette d'r luikjes vallen een beetje dicht...
Ja nu weer wel.. bij het klaverjassen had ze het even moeilijk.... maar ze gaat weer als de brandweer...quote:
Pilletje er in en doorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja nu weer wel.. bij het klaverjassen had ze het even moeilijk.... maar ze gaat weer als de brandweer...
Werkt goed die rommelquote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wendy heeft ze net een schepje van die Xl rommel gegeven...
Die schreeuwt nog lekker hard mee op de muziekquote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:38 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgen....bij Imi is het moeilijk te zien of ze ogen open of dicht zijnWel respect hoor voor deze groep👏
Ik heb geen idee hoelaat Sasha naar bed is gegaan..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:50 schreef humpty het volgende:
Zie Sacha net uit bed komen ..was die er vannacht ook voor Bern?
Nou mag die goos, hij is bekaf, ik zou ook zuchten en steunen en bekken trekken..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:55 schreef humpty het volgende:
Knap dat ze wakker zijn gebleven maar dat gezucht en moeilijk kijken van Bern trek ik slecht
Misschien trekt SeikSasje hem wel effe bij onder de douchequote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:55 schreef humpty het volgende:
Knap dat ze wakker zijn gebleven maar dat gezucht en moeilijk kijken van Bern trek ik slecht
knap als hij dan zijn ogen open kan houdenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien trekt SeikSasje hem wel effe bij onder de douche![]()
[ afbeelding ]
alvast slaapdronkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:11 schreef Frummelie het volgende:
Babette komt bijna niet meer uit haar woorden, lijkt wel of ze een beetje bezopen is...ah
Dat is lief van Jeffquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:13 schreef Frummelie het volgende:
Jeff is bij Bern gaan zitten boven omdat hij alleen zat... dat vind ik wel tof... ze zitten lekker te kleppen samen...
Ja echt respect daarvoorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:19 schreef Swannsy het volgende:
Ze zijn alle 5 nog wakker, respect want is echt wel moeilijke opdracht 48 uur wakker blijven.
En dit lijkt me ook 1 van de bedoelingen van deze opdrachtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:13 schreef Frummelie het volgende:
Dat Rupie er nog aan denktquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:16 schreef Frummelie het volgende:
Rupie staat bij Moraima er moet iets voor 11.00 gebeuren... heeft met moederdag te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |