Straks lekker naar bedquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jeffrey en Wendy zullen het ook zwaar hebben die hebben de laatste 48 uur weinig geslapen
ben wel benieuwd naar wat dit doet met het slaapritme wat ze normaal hebbenquote:
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar wat dit doet met het slaapritme wat ze normaal hebben
ja dacht dat ze vanmorgen zeiden boksen tot het einde en dan als ze het gehaald hebben een pilsje om het te vieren en dan slapenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:43 schreef engine het volgende:
Babette wou toch een pilsje drinken richting het einde
Er mogen van mij eerst anderenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:43 schreef Ebinas het volgende:
Mag toch hopen dat duidelijk is wie er zsm kunnen vertrekken.
Hopelijk mori zonder pruik
neh, ik ga nu voor sjenetquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:43 schreef Ebinas het volgende:
Hopelijk mori zonder pruik
Eerlijk bier hadden ze eerder moeten doen, al was het o % geeft ontzettend veel energie, net als bij het carnaval.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:43 schreef engine het volgende:
Babette wou toch een pilsje drinken richting het einde
Ah het boksen is nu zie ikquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:44 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja dacht dat ze vanmorgen zeiden boksen tot het einde en dan als ze het gehaald hebben een pilsje om het te vieren en dan slapen
Eens. Ik vind dat Moirama genoeg vakantie en hebbedingen heeft gekregen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:43 schreef Ebinas het volgende:
En hopelijk mori zonder pruik
Voor mij is dat vooral Eunice en JWquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh.
Ik erger me nu best wel aan degene die zich bij deze opdracht geen groep voelen.
Maar ook JW en Eunice hebben niet echt bijgedragen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eens. Ik vind dat Moirama genoeg vakantie en hebbedingen heeft gekregen.
Die wordt meer en meer de zwakste schakel.
Lekker naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |