Ja die bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor mij is dat vooral Eunice en JW
Mori heeft ook zitten kaarten met Imi en rupie
Gekletst met hen
Oh die zeker ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
En degene die ze nu niet naar huis kunnen sturen
Verder dikke respect voor de anderen
Ja en Eunice heeft Mirthe laten afvallen met haar yoga. Die had moeten zien dat Mirthe haar ogen dicht deed bij de afsluiting van hun sessie maar dat zag ze niet omdat ze zelf haar ogen dicht had. Daardoor ging Mirthe de fout in. Die vergat gewoon dat ze haar ogen moest open houden. ( ADHD)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor mij is dat vooral Eunice en JW
Mori heeft ook zitten kaarten met Imi en rupie
Gekletst met hen
Mirthe heeft daarin ook haar eigen verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en Eunice heeft Mirthe laten afvallen met haar yoga. Die had moeten zien dat Mirthe haar ogen dicht deed bij de afsluiting van hun sessie maar dat zag ze niet omdat ze zelf haar ogen dicht had. Daardoor ging Mirthe de fout in. Die vergat gewoon dat ze haar ogen moest open houden. ( ADHD)
En toch nog steeds lullig van K5, het was zo duidelijk dat ze niet sliep.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en Eunice heeft Mirthe laten afvallen met haar yoga. Die had moeten zien dat Mirthe haar ogen dicht deed bij de afsluiting van hun sessie maar dat zag ze niet omdat ze zelf haar ogen dicht had. Daardoor ging Mirthe de fout in. Die vergat gewoon dat ze haar ogen moest open houden. ( ADHD)
Als je bezig bent gaat het snellerquote:
sowieso over het geheel genomen. ik vind haar een bemoeial, bazig en egoístisch. alles wat ze doet is in eigen belang naar mijn gevoelquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh door deze opdracht of heeft ze die sws overtroffen ?
ah zo, zeker mee eens ook en volgens mij was haar bijdrage nu ook nihilquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
sowieso over het geheel genomen. ik vind haar een bemoeial, bazig en egoístisch. alles wat ze doet is in eigen belang naar mijn gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |