Op het juiste moment de juiste gesprekken voerenquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:32 schreef Judiwi het volgende:
Speelt Jeffrey dit nu met Bern en Sasha. Of is hij serieus.
Hij wil Bern toch er uit. Koste wat kost
Je gaat het straks vanzelf zienquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:33 schreef Limbus het volgende:
Geweldig zo’n vriendin als Eunice die je steunt bij de 48 uur opdracht. Maar andersom wel haar juf willen uithangen
Andersom toch ook, Bern en Sasha willen Jeffrey er de volgende keer op zettenquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:32 schreef Judiwi het volgende:
Klopt,daarom is dit best vaag.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:35 schreef Limbus het volgende:
[..]
Andersom toch ook, Bern en Sasha willen Jeffrey er de volgende keer op zetten
Des te interessanter zijn dit soort gesprekken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:32 schreef Judiwi het volgende:
Tja, als wij mee mochten stemmen kunnen ze ons ook alles wijsmaken wat de uitslag betreft.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En dat is trouwens prima wat mij betreft, daarmee houd je dit programma in stand .....
Dan helemaal.Ik zou het liefst een open stemming willen net als in Utopia,met een motivatie het liefst.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, als wij mee mochten stemmen kunnen ze ons ook alles wijsmaken wat de uitslag betreft.
Eens, ik mis heel erg de interaktie met streamers/kijkers input met dit programma, gemiste kans wat mij betreft ...quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:45 schreef KinKiJan het volgende:
Tja, als wij mee mochten stemmen kunnen ze ons ook alles wijsmaken wat de uitslag betreft.
Hij heeft ook wel door dat hij 'gezien' wordt. Hij is slimmer dan menigeen denkt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:44 schreef Silves het volgende:
Hier snap ik Jef niet in? meelullen met de vijand zeg maar..duidelijk dat hij geliefd wil worden, en niet op de stip wil..
Jij bent zeker niet naïef.Even de nabespreking afwachten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:51 schreef KinKiJan het volgende:
Ben ik nou naïef? Dit gesprek in die kas komt mij eigenlijk aardig oprecht over van beide kanten. Tuurlijk zullen ze elkaar hier en daar naar de mond lullen, maar in grote lijnen lijken ze het toch wel met elkaar eens te zijn.
Die podcast met Sas vanmiddag zal ook wel bijdagen aan hoe dit gesprek nu loopt. Dat was ook een aardig gesprek.
En daarvoor kleren kopen?quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik zou gewoon mijn deel willen...50.000 min..
Ik zie dat nog wel gebeuren in de eindfase. Dat is eigenlijk zo'n open deur dat het wel moet gaan gebeuren.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laat streamers / kijkers gewoon de komende drie maanden de exits bepalen FEBO, goed voor de kijkcijfers ...
En dan de gekken van de loods..mirthe en Eunice en Erik...mogen snel wieberen..quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moirama, Sasha, Bern, JW en Ima zijn dan snel weg, beeldvulling en voegen niets toe ...![]()
![]()
Die kop van Erik als hij weg moet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 00:00 schreef Silves het volgende:
[..]
En dan de gekken van de loods..mirthe en Eunice en Erik...mogen snel wieberen..
Dan was het dus een goed gesprek lijkt me.quote:Op donderdag 11 mei 2023 00:02 schreef KinKiJan het volgende:
Sas zegt nu tegen Bern dat ze al een vermoeden had dat Jeff iets van die stelling vond, het was haar opgevallen dat ie snel bij de stelling weg was gelopen. Ze had niet verwacht dat hij er nu tegen hun zo open over was, want hij zit in de groep 'die niet graag op hun eigen schiet' en door er zo open over te zijn met hun doet hij dit wel vind ze.
Bern lijkt het te wantrouwen. Hij denkt dat er meerdere gedachtes achter zitten. Ook Sas is een beetje sceptisch, want de ene keer zegt ie dit op die manier, en de andere keer praat ie weer zo tegen haar op een andere manier. Ze weet dat hij veel dingen zegt waarvan veel voor de show is. Sas heeft hem niet voor niks 'the greatest showman' genoemd en dat weet hij ook. Maar ze gaat voor nu toch maar uit van de juiste insteek en dat Jeff het allemaal wel goed bedoeld.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 00:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kop van Erik als hij weg moet.
Hij heeft schoenen zitten uit te zoeken met Ice en een zomerjasjequote:Op donderdag 11 mei 2023 00:02 schreef KinKiJan het volgende:
Sas zegt nu tegen Bern dat ze al een vermoeden had dat Jeff iets van die stelling vond, het was haar opgevallen dat ie snel bij de stelling weg was gelopen. Ze had niet verwacht dat hij er nu tegen hun zo open over was, want hij zit in de groep 'die niet graag op hun eigen schiet' en door er zo open over te zijn met hun doet hij dit wel vindt ze.
Bern lijkt het te wantrouwen. Hij denkt dat er meerdere gedachtes achter zitten. Ook Sas is een beetje sceptisch, want de ene keer zegt ie dit op die manier, en de andere keer praat ie weer zo tegen haar op een andere manier. Ze weet dat hij veel dingen zegt waarvan veel voor de show is. Sas heeft hem niet voor niks 'the greatest showman' genoemd en dat weet hij ook. Maar ze gaat voor nu toch maar uit van de juiste insteek en dat Jeff het allemaal wel goed bedoeld.
Ik zie het echt al voor me Silves dat het zo gaat.Complete verbazing en error.quote:Op donderdag 11 mei 2023 00:04 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
oja wie stuurt me verdomme weg uit mijn eigen huis, ik ben de winnaar en ik wil stoppen met werken en met pensioen gaan, fuck nu moet ik mijn eten zelf maken en wassen..en kan ik niet meer 2a3 opscheppen.
Ze zeiden alle 3 dat ze weten dat het toch wel groen wordt, zou niet weten waarom ie dan niet gewoon al kan kijken. Sas zei op een bepaald moment wel dat ze zeker wist dat sommigen dat geld al uitgegeven hadden, toen hield ie er wijs z'n mond overquote:Op donderdag 11 mei 2023 00:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft schoenen zitten uit te zoeken met Ice en een zomerjasjeen heeft ook nog tabak nodig, dit was de grootste bs ever dit gesprek( hoop ik).
Er is nog niks van jou bij op dit moment.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik zou gewoon mijn deel willen...50.000 min..
Dat is het enige wat ze mee mogen nemen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
En toch is het best wel een ding dat ze het voornamelijk met kleding bestellen moeten doen.Ice heeft bijna 3 dagen Zalando uitgespeeld.
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 11 mei 2023 00:51 schreef chufi het volgende:
Maar 1 stream om 6 man in de gaten te houden?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 01:16 schreef juul. het volgende:
Mirthe: als mijn ouders zien hoe hun schattige, christelijke meisje in bed zien liggen met een oude man. Schattig? Ze is totaal niet schattig
Dus mijn vrouw(is ook christelijk) mag ook niet met mij in bed liggen. Nu ben ik dan 4 jaar ouder dan mijn vrouw, maar volgens mij is Mirthe geen meisje meer, maar een volwassen vrouw.quote:Op donderdag 11 mei 2023 01:16 schreef juul. het volgende:
Mirthe: als mijn ouders zien hoe hun schattige, christelijke meisje in bed zien ligt met een oude man Schattig? Ze is totaal niet schattig
Het is besproken, maar een concreet pan heb ik niet gehoord. Jeff en Isaac vonden het in elk geval vanzelfsprekend, ze zijn beiden nog wakker, Isaac staat vlees te snijden Jeff kijkt er met een pot bier in zijn hand naar, ook Moraima, Wendy en Sasha zijn sowieso nog wakker.quote:Op donderdag 11 mei 2023 01:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Hebben ze nog een plan gemaakt, dat er bewoners, die niet aan de proef hoeven mee te doen, hun gaan vergezellen en ze een beetje van steun voorzien?
Thx, zie dat er idd nog velen wakker benieuwd tot hoe laat ze wakker blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2023 01:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is besproken, maar een concreet pan heb ik niet gehoord. Jeff en Isaac vonden het in elk geval vanzelfsprekend, ze zijn beiden nog wakker, Isaac staat vlees te snijden Jeff kijkt er met een pot bier in zijn hand naar, ook Moraima, Wendy en Sasha zijn sowieso nog wakker.
edit: zie nadat ik deze comment geef dat Zoe ook nog wakker is, ze zit met Imi en Rupert op kantoor
Ja zeker! Was ook wel benieuwd naar wie er wakker zouden blijven. Zijn er nog best veel, alleen Janet, JW, Erik en Eunice liggen op dit moment op bed.quote:Op donderdag 11 mei 2023 01:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Thx, zie dat er idd nog velen wakker benieuwd tot hoe laat ze wakker blijven
Wat haar mondje betreft wel. Als ze op de stip komt, is ze weg. Ze kan niet onder druk presteren. (monkeybar?)quote:Op donderdag 11 mei 2023 01:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babette gaat dit winnen. Totaal niet mijn favoriet maar heel veel potentie.
ik ben graag ongezien maar wel aanwezig of zo, maakt niet zoveel uit als je een posting van FreshFruit liket. He did it again. Wel grappig. Vanavond iets in feedback neer gepend over het waarom ik wat stil ben. Jij bent erg oké bij deze.quote:Op donderdag 11 mei 2023 01:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Hoezo sssst?! Lang niet meer gezien hier!
quote:Op donderdag 11 mei 2023 01:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
ik ben graag ongezien maar wel aanwezig of zo, maakt niet zoveel uit als je een posting van FreshFruit liket. He did it again. Wel grappig. Vanavond iets in feedback neer gepend over het waarom ik wat stil ben. Jij bent erg oké bij deze.
Voor zover er net op stream geweest is Jasper net naar bed. JW, Eunice (in 1 bed), Erik en Janet lagen er al langer in, de rest was nog lang wakker.quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:05 schreef spapaars het volgende:
Zie JW slapen, zijn er al meer naar bed?
Ik zit in de hottube.quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar zijn de nacht-Cossers? Is Bern nog wakker, hij was na de stelling zo pissed dat hij even twijfelde of hij wel 48 uur wakker wilde blijven?
Oh lekker, wij hebben er ook 1, maar ligt er maar te liggen. Kost teveel stroom om hem warm te houden.quote:
Zijn wel vaak dezelfde die in hun nest kruipen of degenen die er altijd staan om anderen te steunen. Wel jammer da t we maar 1 stream hebben met mensen die wakker moeten blijven en 1 slaap streamquote:Op donderdag 11 mei 2023 02:19 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy blijft een topper hoor, nerges over horen klagen maar ze zit er wel nog steeds om de wakker blijvers te ondersteunen.
Ik schrijf dit en hoor Wendy zeggen dat Moraima nu nog even gaat oefenen met hoelahoepen. Die is ook nog wakker dus, respect ook voor de ondersteuning hoor!
Die heeft er met Sas en Jeff (ja echt waar!) nog een goed gesprek over gehad!quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar zijn de nacht-Cossers? Is Bern nog wakker, hij was na de stelling zo pissed dat hij even twijfelde of hij wel 48 uur wakker wilde blijven?
Las er niet iets over, ga morgen wel ff filmpje zoeken, want dat zal @DGK_Tegengas zeker vastgelegd hebben. De podcast met Sas en Jeff vanmiddag was ook een leuk gesprek.quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die heeft er met Sas en Jeff (ja echt waar!) nog een goed gesprek over gehad!
In het begin van dit topic gaat het over dat gesprek.quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Las er niet iets over, ga morgen wel ff filmpje zoeken, want dat zal @:DGK_Tegengas zeker vastgelegd hebben. De podcast met Sas en Jeff vanmiddag was ook een leuk gesprek.
Het zijn idd altijd dezelfde die afhaken bij dit soort challenges.quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn wel vaak dezelfde die in hun nest kruipen of degenen die er altijd staan om anderen te steunen. Wel jammer da t we maar 1 stream hebben met mensen die wakker moeten blijven en 1 slaap stream
Goed gezegd, ik sluit me hier graag bij aanquote:Op donderdag 11 mei 2023 02:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:KinKIJan, dank je voor alles wat je steeds uitschrijft, echt respect. Ik heb niet altijd tijd om de filmpjes terug te kijken en als ik hier dan ff snel bijlees, ben ik toch op de hoogte. Dat wilde ik ff kwijt!![]()
Echt niet.Je bent de beste boekhouder ooit.quote:
Zonder gekheid, 30 uur is gekkenwerk!quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt niet.Je bent de beste boekhouder ooit.
Heeft me ook wel wat slaap extra gekost.quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zonder gekheid, 30 uur is gekkenwerk!
Ik ga zo mooi m'n bed in, denk dat ze het toch nog wel volhouden de komende uren.
Snap ik! Kutshow ook!quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft me ook wel wat slaap extra gekost.
Was een weddenschap met Dees.Positieve note gekregen.quote:
Wat is een positieve note?quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een weddenschap met Dees.Positieve note gekregen.
Omdat zij niet mee doet/ kan doen/ durftquote:Op donderdag 11 mei 2023 02:43 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe vindt die gezel niet leuk lijkt me
Dat dus Moes.quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat zij niet mee doet/ kan doen/ durft
Maar luister dan, die mennesjer is nog wel wakker, snap je?quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:43 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe vindt die gezel niet leuk lijkt me
Dat hoort ook bij haar taakquote:Op donderdag 11 mei 2023 02:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar luister dan, die mennesjer is nog wel wakker, snap je?
Zelfs Isaac nog wakker, die ligt normaal ook altijd vroeg platquote:
Thanks! Volume eerst omlaag gedaan voor ik erachter kwam dat m'n stream wat achter liepquote:
Mssn moeten we wat leuke opdrachten dumpen hier, mssn leest de FEBO wel meequote:Op donderdag 11 mei 2023 02:47 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac komt buiten even vertellen dat hij denkt dat de mensen thuis ook zouden kunnen bepalen wat voor opdrachten ze moeten doen. Zo van 'dit zijn de opdrachten die ze kunnen gaan doen, kies maar'.
...
quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn moeten we wat leuke opdrachten dumpen hier, mssn leest de FEBO wel mee
Oh echt, ik volg EJVJL niet op de socialsquote:Op donderdag 11 mei 2023 02:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ik wil je hoop niet wegnemen, maar op insta vroegen ze wie wij als manager wilde zien toen Zoe op de streams al manager was. Die lopen op socials gelijk met TV!
Ik denk, dat je het nog gewoon kunt eten ook nog. Of het smaakt is een tweedequote:
Lekker slipe en bedankt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:56 schreef KinKiJan het volgende:
O nee, Mirthe gaat nog even het verhaal van het bed, Eunice en JW vertellen.
Mijn teken om af te sluiten, nu wel genoeg gehoord![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:56 schreef KinKiJan het volgende:
O nee, Mirthe gaat nog even het verhaal van het bed, Eunice en JW vertellen.
Mijn teken om af te sluiten, nu wel genoeg gehoord![]()
Ze maakt er iets vies van.quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beetje veel bekrompen Mirthe, net alsof liefde en seks stopt bij je 30ste of 40ste. Ze heeft gewoon geluk dat ze net een dag voor het verterek van Kenzy een 2 persoons bed heeft gekregen
Klopt, maar moet wel toegeven dat ik ook geen anderen in mijn bed wil, maar daar ruilen ze wel vaker van bedquote:
Ze geniet van de aandacht Moes.quote:Op donderdag 11 mei 2023 03:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar moet wel toegeven dat ik ook geen anderen in mijn bed wil, maar daar ruilen ze wel vaker van bed
Wat een figuur.quote:Op donderdag 11 mei 2023 03:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano staat er als opperbevelhebber dat de dames moeten komen, kon mij de pot op![]()
Jij bent er.quote:Op donderdag 11 mei 2023 03:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jazeker, jammer dat er zo weinig Cossers zijn
Ja, maar ik ga het niet de hele nacht volmaken, zo toch echt een keer mijn bed in.. Morgen weer een drukke dagquote:
TONJAA.quote:Op donderdag 11 mei 2023 03:14 schreef tonja het volgende:
[..]
ik ook. ben mijn nagels aan het doen, prima entertainment
quote:Op donderdag 11 mei 2023 03:16 schreef tonja het volgende:
[..]
dat saaie stel mag van mij wel weer uit beeld
Aloha, had wel meer nachtbrakers verwachtquote:Op donderdag 11 mei 2023 03:14 schreef tonja het volgende:
[..]
ik ook. ben mijn nagels aan het doen, prima entertainment
Dit is toch treurigquote:Op donderdag 11 mei 2023 03:16 schreef tonja het volgende:
[..]
dat saaie stel mag van mij wel weer uit beeld
JW en Eunice?quote:Op donderdag 11 mei 2023 03:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit is toch treurig![]()
Is toch geen bal aan hoe die 2 een escape room spelletje doen. Is vast iets leuker te zien FEBO
JW schuift net aan bij Sas en Bernquote:Op donderdag 11 mei 2023 03:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij Eunice en ze ligt alleen?
JW komt net bij de escaperoomerts zittenquote:Op donderdag 11 mei 2023 03:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij Eunice en ze ligt alleen?
Zonder zenderquote:Op donderdag 11 mei 2023 03:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
JW komt net bij de escaperoomerts zitten
Inderdaad, nou je het zegt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 03:58 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb Marciano, Babette, Bern en Mirthe gezien..
Van Rupie en Ima nog geen spoor.
Ik ben klaar wakker...quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:09 schreef tonja het volgende:
Ik vind het een prettig idee dat ik zo lekker mijn mandje in kan kruipen
Ik ook nog wel. Nagels gedaan en nu nog even een combi van stream gluren en gitaar pingelen.quote:
Die viool houdt gegarandeerd iedereen wakker. Zelfs als een geoefende violist er op speelt vrees ik. Ik hoorde Bern dat kreng stemmen en ik hoorde het gewoon naar beneden glijden. Ergo, dat ding is niet te stemmen en die stalen snaren zijn ook the horror, zelfs onversterkt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:16 schreef Frummelie het volgende:
Bern moet gewoon z'n viool pakken als ze het moeilijk krijgen dan blijft op zeker iedereen wakker... de rest van de loods ook...
Ooh gezelli muziekje erbij...quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook nog wel. Nagels gedaan en nu nog even een combi van stream gluren en gitaar pingelen.
Sorry buren
Ik heb er de ballen verstand van maar ik hoor wel dat het geluid vreselijk is van wat ik ervan gehoord heb, kan ook niet anders voor dat geld.... het lijkt een een kinderviool.quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Die viool houdt gegarandeerd iedereen wakker. Zelfs als een geoefende violist er op speelt vrees ik. Ik hoorde Bern dat kreng stemmen en ik hoorde het gewoon naar beneden glijden. Ergo, dat ding is niet te stemmen en die stalen snaren zijn ook the horror, zelfs onversterkt.
Ja maar zelfs als je een kind hebt dat viool wil leren druk je alle pret wel meteen de kop in door het zo'n waardeloos ding te geven. Gewoon echt een zinloos product naar mijn mening.quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van maar ik hoor wel dat het geluid vreselijk is van wat ik ervan gehoord heb, kan ook niet anders voor dat geld.... het lijkt een een kinderviool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja maar zelfs als je een kind hebt dat viool wil leren druk je alle pret wel meteen de kop in door het zo'n waardeloos ding te geven. Gewoon echt een zinloos product naar mijn mening.Dit is gewoon weggegooid geld...Bern heeft als ik het goed heb begrepen een goede viool thuis staan... dus hij had dit ook kunnen weten, dus snap heel die aankoop niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
Oh wow dat wist ik niet. Ja dan snap ik die aankoop ook totaal niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit is gewoon weggegooid geld...Bern heeft als ik het goed heb begrepen een goede viool thuis staan... dus hij had dit ook kunnen weten, dus snap heel die aankoop niet..
Ik had Moraima heel graag in het rijtje wakkerblijvers gezien.quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:45 schreef Frummelie het volgende:
Nou Moraima is nergens te bekennen
, die laat het nog even afweten of ze zit buiten bij Rupie en Ima... die ligt gewoon nog op 1 oor, denk ik.
Inderdaad die gitaar klinkt ook niet al te lekker.quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:42 schreef tonja het volgende:
Die elektrische gitaar is van het zelfde laken en pak. Ook een totaal waardeloos niet te stemmen kreng. Maar goed, dat was een soort van wraak aankoop vanwege de viool van Bern.
Gekleuter
Ik hoorde iemand zeggen dat ze eraan kwam, had ook leuk geweest om die jongens te ondersteunen..quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had Moraima heel graag in het rijtje wakkerblijvers gezien.
Zeker, maar uit solidariteit mee wakker blijven zie ik haar niet doen. Had wel leuk geweest als ze moest, dat zie ik haar namelijk ook niet doen. 48 uur wakker blijven is pittig.quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand zeggen dat ze eraan kwam, had ook leuk geweest om die jongens te ondersteunen..
Volgens mij ging ze alleen even naar toilet hoor. Heb er alleen even langs zien lopen. Denk dat ze gewoon weer naar bed is.quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand zeggen dat ze eraan kwam, had ook leuk geweest om die jongens te ondersteunen..
Ik was ook al verbaast toen ik het hoorde, Moraima is normaal gesproken haar bed niet uit te krijgen.. laat staan midden in de nacht. Het wordt een zware dag en nacht... ik ben benieuwd wie er overeind blijft.quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Zeker, maar uit solidariteit mee wakker blijven zie ik haar niet doen. Had wel leuk geweest als ze moest, dat zie ik haar namelijk ook niet doen. 48 uur wakker blijven is pittig.
Ooh tuurlijk..quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens mij ging ze alleen even naar toilet hoor. Heb er alleen even langs zien lopen. Denk dat ze gewoon weer naar bed is.
Morgen om deze tijd zal er een heel ander sfeertje hangen vermoed ik zoquote:Op donderdag 11 mei 2023 05:07 schreef Frummelie het volgende:
Ze zijn nog lekker pittig tijdens het monopoly spelen... wel heerlijk om naar te kijken, saai is het niet... ze hebben veel lol...
Die zitten er dan bij als dooie vogeltjes, denk ik... en waarschijnlijk lichtelijk geïrriteerd...quote:Op donderdag 11 mei 2023 05:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Morgen om deze tijd zal er een heel ander sfeertje hangen vermoed ik zo
Precies!!!quote:Op donderdag 11 mei 2023 05:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die zitten er dan bij als dooie vogeltjes, denk ik... en waarschijnlijk lichtelijk geïrriteerd...
Kunnen ze lekker voor de anderen maken? Ze zijn toch al wakkerquote:Op donderdag 11 mei 2023 05:46 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd wie er een lekker ontbijt in elkaar gaat flansen voor de bikkels.. ze verdienen wel een beetje krachtvoer...
quote:Op donderdag 11 mei 2023 05:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Kunnen ze lekker voor de anderen maken? Ze zijn toch al wakker
Goedemorgen...quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen ☕️
Babette kan echt niet tegen haar verlies !
Gisteren met klaverjassen ook al zo boos.
Vannacht heb ik lekker geslapen 😁quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Dat heb ik niet helemaal meegekregen gisteren.
Maar er was niemand boos hoor, het was hartstikke gezellig vannacht en vanmorgen.
Zij heeft een harde stem of het geluid en tandje zachter...quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Vannacht heb ik lekker geslapen 😁
Anders kan ik niet werken 😜
Nou dan moet Babette niet zo hard praten als ik net de stream aanzet.
Goedemorgen Frummel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:37 schreef Frummelie het volgende:
Oooh Marciano blijf eens van je knar af... doe lekker je hoofddoekje op zoals van de week...
quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Fresh, goedemorgen...![]()
Dat gefriemel van die gast..
COS obsessie inmiddelsquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Werkt voor mij echt aanstekelijk, kan er niks aan doen...
Goedemorgen...quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:52 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
is weer wat anders geen stille streams meer zo vroeg
hoop dat ze het nog volhouden
Welnee.... geen Eunice gezien.quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:56 schreef pingu66 het volgende:
Gisteren zei Eunice sat ze wel om 4.00 uur zou opstaan om de nachtbrakers te steunen.......no Eunice?!
Die gaat in de kas liggen Frummelen met een liter thee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
wedden dat als eunice opstaat gewoon haar eigen ding gaat doen
Die kans is groot aanwezig... ze heeft natuurijk wel haar ritme elke ochtend maar ik denk wel dat ze even komt vragen hoe of wat..quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
Frummelen...quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die gaat in de kas liggen Frummelen met een liter thee.
Dat vond ik dus ook.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:04 schreef cinsan het volgende:
effe gesprek sas , bern en jef teruggekeken over de stellingen , leuk en goed gesprek zo kan het dus ook
Eerst nog haar leerling vermanend toespreken dat zij niet met JW in haar bed mocht slapen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
aub nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eerst nog haar leerling vermanend toespreken dat zij niet met JW in haar bed mocht slapen.
Het gaat erom wat ze beloofd had te gaan doen.maarcoke je mist er niets aan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie Eunice vaak genoeg, kan wel even zonder...
Dit begint eng te worden,ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:09 schreef cinsan het volgende:
over die stelling van tabak en pruik en dat ieder 500 euro kreeg vind ik onnzin , tabak uit eigen zak betalen en pruik voor morrie hoeft van mij ook niet
met dank aan bep die heeft het handig gebrachtquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit begint eng te worden,ik ben het met je eens.
Dit was een reactie op de post van FreshFruit, ik had op die van jou al gereageerd....quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het gaat erom wat ze beloofd had te gaan doen.maarcoke je mist er niets aan.
Is die stelling er al door, ik heb er iets over gelezen maar niet gezien.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:09 schreef cinsan het volgende:
over die stelling van tabak en pruik en dat ieder 500 euro kreeg vind ik onnzin , tabak uit eigen zak betalen en pruik voor morrie hoeft van mij ook niet
vanavond stemmenquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is die stelling er al door, ik heb er iets over gelezen maar niet gezien.
Die laat haarzelf zo kennen laatste dagen. Geen fraai gezicht.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
met dank aan bep die heeft het handig gebracht
gaat bij bep voornamelijk om peuken en geld , kopen kopenquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:13 schreef engine het volgende:
[..]
Die laat haarzelf zo kennen laatste dagen. Geen fraai gezicht.
Je vergeet drank.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat bij bep voornamelijk om peuken en geld , kopen kopen
Ze hebben er net 300 euro doorheen gejaagd... dit gaat gewoon puur om de heb...quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit begint eng te worden,ik ben het met je eens.
zeker , maar omdat janet gelijk zegde willen de niet rokers ook iets hebben , werd het 500 euro per persoon, uitgekookte tante is bepquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hebben er net 300 euro doorheen gejaagd... dit gaat gewoon puur om de heb...
Dit is verslaving. Ze nemen die 400 extra pp voor lief om hun peuken te kunnen kopen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hebben er net 300 euro doorheen gejaagd... dit gaat gewoon puur om de heb...
500quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is verslaving. Ze nemen die 400 extra pp voor lief om hun peuken te kunnen kopen.
bep heeft het zo gebracht dat het 500 euro pp wordquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoorde Zoe en Moraima, Wendy ook over een stelling gisterenmiddag dus Babette is niet de enige het begon volgens mij met de pruiken van Moraima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |