Thanks! Volume eerst omlaag gedaan voor ik erachter kwam dat m'n stream wat achter liepquote:
Mssn moeten we wat leuke opdrachten dumpen hier, mssn leest de FEBO wel meequote:Op donderdag 11 mei 2023 02:47 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac komt buiten even vertellen dat hij denkt dat de mensen thuis ook zouden kunnen bepalen wat voor opdrachten ze moeten doen. Zo van 'dit zijn de opdrachten die ze kunnen gaan doen, kies maar'.
...
quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn moeten we wat leuke opdrachten dumpen hier, mssn leest de FEBO wel mee
Oh echt, ik volg EJVJL niet op de socialsquote:Op donderdag 11 mei 2023 02:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ik wil je hoop niet wegnemen, maar op insta vroegen ze wie wij als manager wilde zien toen Zoe op de streams al manager was. Die lopen op socials gelijk met TV!
Ik denk, dat je het nog gewoon kunt eten ook nog. Of het smaakt is een tweedequote:
Lekker slipe en bedankt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:56 schreef KinKiJan het volgende:
O nee, Mirthe gaat nog even het verhaal van het bed, Eunice en JW vertellen.
Mijn teken om af te sluiten, nu wel genoeg gehoord![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:56 schreef KinKiJan het volgende:
O nee, Mirthe gaat nog even het verhaal van het bed, Eunice en JW vertellen.
Mijn teken om af te sluiten, nu wel genoeg gehoord![]()
Ze maakt er iets vies van.quote:Op donderdag 11 mei 2023 02:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beetje veel bekrompen Mirthe, net alsof liefde en seks stopt bij je 30ste of 40ste. Ze heeft gewoon geluk dat ze net een dag voor het verterek van Kenzy een 2 persoons bed heeft gekregen
Klopt, maar moet wel toegeven dat ik ook geen anderen in mijn bed wil, maar daar ruilen ze wel vaker van bedquote:
Ze geniet van de aandacht Moes.quote:Op donderdag 11 mei 2023 03:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar moet wel toegeven dat ik ook geen anderen in mijn bed wil, maar daar ruilen ze wel vaker van bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |