quote:Op donderdag 11 mei 2023 01:16 schreef juul. het volgende:
Mirthe: als mijn ouders zien hoe hun schattige, christelijke meisje in bed zien liggen met een oude man. Schattig? Ze is totaal niet schattig
Dus mijn vrouw(is ook christelijk) mag ook niet met mij in bed liggen. Nu ben ik dan 4 jaar ouder dan mijn vrouw, maar volgens mij is Mirthe geen meisje meer, maar een volwassen vrouw.quote:Op donderdag 11 mei 2023 01:16 schreef juul. het volgende:
Mirthe: als mijn ouders zien hoe hun schattige, christelijke meisje in bed zien ligt met een oude man Schattig? Ze is totaal niet schattig
Het is besproken, maar een concreet pan heb ik niet gehoord. Jeff en Isaac vonden het in elk geval vanzelfsprekend, ze zijn beiden nog wakker, Isaac staat vlees te snijden Jeff kijkt er met een pot bier in zijn hand naar, ook Moraima, Wendy en Sasha zijn sowieso nog wakker.quote:Op donderdag 11 mei 2023 01:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Hebben ze nog een plan gemaakt, dat er bewoners, die niet aan de proef hoeven mee te doen, hun gaan vergezellen en ze een beetje van steun voorzien?
Thx, zie dat er idd nog velen wakker benieuwd tot hoe laat ze wakker blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2023 01:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is besproken, maar een concreet pan heb ik niet gehoord. Jeff en Isaac vonden het in elk geval vanzelfsprekend, ze zijn beiden nog wakker, Isaac staat vlees te snijden Jeff kijkt er met een pot bier in zijn hand naar, ook Moraima, Wendy en Sasha zijn sowieso nog wakker.
edit: zie nadat ik deze comment geef dat Zoe ook nog wakker is, ze zit met Imi en Rupert op kantoor
Ja zeker! Was ook wel benieuwd naar wie er wakker zouden blijven. Zijn er nog best veel, alleen Janet, JW, Erik en Eunice liggen op dit moment op bed.quote:Op donderdag 11 mei 2023 01:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Thx, zie dat er idd nog velen wakker benieuwd tot hoe laat ze wakker blijven
Wat haar mondje betreft wel. Als ze op de stip komt, is ze weg. Ze kan niet onder druk presteren. (monkeybar?)quote:Op donderdag 11 mei 2023 01:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babette gaat dit winnen. Totaal niet mijn favoriet maar heel veel potentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |