JW komt net bij de escaperoomerts zittenquote:Op donderdag 11 mei 2023 03:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij Eunice en ze ligt alleen?
Zonder zenderquote:Op donderdag 11 mei 2023 03:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
JW komt net bij de escaperoomerts zitten
Inderdaad, nou je het zegt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 03:58 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb Marciano, Babette, Bern en Mirthe gezien..
Van Rupie en Ima nog geen spoor.
Ik ben klaar wakker...quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:09 schreef tonja het volgende:
Ik vind het een prettig idee dat ik zo lekker mijn mandje in kan kruipen
Ik ook nog wel. Nagels gedaan en nu nog even een combi van stream gluren en gitaar pingelen.quote:
Die viool houdt gegarandeerd iedereen wakker. Zelfs als een geoefende violist er op speelt vrees ik. Ik hoorde Bern dat kreng stemmen en ik hoorde het gewoon naar beneden glijden. Ergo, dat ding is niet te stemmen en die stalen snaren zijn ook the horror, zelfs onversterkt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:16 schreef Frummelie het volgende:
Bern moet gewoon z'n viool pakken als ze het moeilijk krijgen dan blijft op zeker iedereen wakker... de rest van de loods ook...
Ooh gezelli muziekje erbij...quote:Op donderdag 11 mei 2023 04:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook nog wel. Nagels gedaan en nu nog even een combi van stream gluren en gitaar pingelen.
Sorry buren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |