Dat vond ik dus ook.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:04 schreef cinsan het volgende:
effe gesprek sas , bern en jef teruggekeken over de stellingen , leuk en goed gesprek zo kan het dus ook
Eerst nog haar leerling vermanend toespreken dat zij niet met JW in haar bed mocht slapen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
wedden dat als eunice opstaat gewoon haar eigen ding gaat doen
aub nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eerst nog haar leerling vermanend toespreken dat zij niet met JW in haar bed mocht slapen.
Het gaat erom wat ze beloofd had te gaan doen.maarcoke je mist er niets aan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie Eunice vaak genoeg, kan wel even zonder...
Dit begint eng te worden,ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:09 schreef cinsan het volgende:
over die stelling van tabak en pruik en dat ieder 500 euro kreeg vind ik onnzin , tabak uit eigen zak betalen en pruik voor morrie hoeft van mij ook niet
met dank aan bep die heeft het handig gebrachtquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit begint eng te worden,ik ben het met je eens.
Dit was een reactie op de post van FreshFruit, ik had op die van jou al gereageerd....quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het gaat erom wat ze beloofd had te gaan doen.maarcoke je mist er niets aan.
Is die stelling er al door, ik heb er iets over gelezen maar niet gezien.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:09 schreef cinsan het volgende:
over die stelling van tabak en pruik en dat ieder 500 euro kreeg vind ik onnzin , tabak uit eigen zak betalen en pruik voor morrie hoeft van mij ook niet
vanavond stemmenquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is die stelling er al door, ik heb er iets over gelezen maar niet gezien.
Die laat haarzelf zo kennen laatste dagen. Geen fraai gezicht.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
met dank aan bep die heeft het handig gebracht
gaat bij bep voornamelijk om peuken en geld , kopen kopenquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:13 schreef engine het volgende:
[..]
Die laat haarzelf zo kennen laatste dagen. Geen fraai gezicht.
Je vergeet drank.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat bij bep voornamelijk om peuken en geld , kopen kopen
Ze hebben er net 300 euro doorheen gejaagd... dit gaat gewoon puur om de heb...quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit begint eng te worden,ik ben het met je eens.
zeker , maar omdat janet gelijk zegde willen de niet rokers ook iets hebben , werd het 500 euro per persoon, uitgekookte tante is bepquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hebben er net 300 euro doorheen gejaagd... dit gaat gewoon puur om de heb...
Dit is verslaving. Ze nemen die 400 extra pp voor lief om hun peuken te kunnen kopen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hebben er net 300 euro doorheen gejaagd... dit gaat gewoon puur om de heb...
500quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is verslaving. Ze nemen die 400 extra pp voor lief om hun peuken te kunnen kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |