Ik ben gek op discussies.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En bovendien kreeg je dan nog veel meer discussies met bijhorend rekenwerk
Ik ben benieuwd wat ze straks zeggen, als Jeffrey de kas uit is ☺️quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:12 schreef Limbus het volgende:
Bijzonder dat Sas en Bern nu in ene Jeffrey gelijk geven terwijl ze campagne aan het voeren zijn tegen hem. Heel achterbaks
Nee want tegen die tijd heb je weer een nieuwe stellingquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En die 24 uur bedenktijd is ook veel te kort, laat Erik, JW, Bern en Eunice er een dag over 5 over zeuren ..
Films toch?quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:13 schreef Silves het volgende:
Maar bestellen ze ook nog iets vanuit het luxeboek?
Volgens mij alleen twee films ... parachute springen was geen optie vanwege het net ....quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:13 schreef Silves het volgende:
Maar bestellen ze ook nog iets vanuit het luxeboek?
Denk dat er een misverstand over was..quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb gezocht naar de mail over de waarschuwing voor Marciano, kan het niet vinden, iemand tijd en stream ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dit zei jeff tegen babs vanmorgen maar klopte niet helemaal. Er was wel een mail binnengekomen nadat ze onder het schaken hebben gevraagd aan k5 hoelang je je ogen dicht mocht houden voordat je uit de opdracht ligtquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is op de stream geweest hoor.
Zoë vertelde van bovenaan de trap dat als de ogen langer dan 5 seconden dicht zijn je af bent ( dus -75¤)
Ze hadden dit gevraagd.
Precies datquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze straks zeggen, als Jeffrey de kas uit is ☺️
Is ook wel eens fijn.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:16 schreef Silves het volgende:
[..]
saai , bijna een vrije dag voor de gemiddelde streamer.
Spijkerslaan?quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:20 schreef Clasientje het volgende:
Moraima kost alleen maar geld maar zelf verdient ze geen cent met die opdrachten.
ja idd tijd om mijn ramen eens te wassen, zonder dat de buren denken he het is daar altijd een feestje, maar aan de andere kant heb je kans dat ze om komen om hier een feestje te komen vieren..quote:
Daarom komt ze ook denkelijk op de stip deze eliminatie...wat we hebben meegkregen deze week..quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:20 schreef Clasientje het volgende:
Moraima kost alleen maar geld maar zelf verdient ze geen cent met die opdrachten.
Dat zou eens tijd worden, weg met dat waardeloze mokkel, ga eens werken in plaats van een uitkering trekken ...quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:23 schreef Silves het volgende:
Daarom komt ze ook denkelijk op de stip deze eliminatie...wat we hebben meegkregen deze week..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |