Staatsidioten die geen leven hebben, dat je je hier door laat misbruiken als programma en als schapen daar ook nog gehoor aan gaat geven. Maar echt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Mensen die daadwerkelijk naar de Febo gaan mailen met klachten
Mijn partijquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Jeff zit te geinen met Wendy: Ik kan geen mens noemen, het zijn allemaal ratten.
Ow jee, de partij voor de dieren zal nu ook wel mailen.
Doen ze hier toch ook?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Mensen die daadwerkelijk naar de Febo gaan mailen met klachten
iedereen heeft dit praatje gehadquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:41 schreef woxxel het volgende:
Volgens mij geen sectie. Maar vanuit achter . Dat jeff niet mag schelden.
Want als hij erover praat is er streamlock
Dat ze allemaal niet mogen schelden maar Bern deed dat al nooit. Dan is het makkelijk. Jeff moet ineens op zijn woorden gaan letten....niet zo makkelijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:41 schreef woxxel het volgende:
Kunnen wij ook wel met zijn allen gaan mailen, het is daar geen bejaardensoos, weg kaarten, weg biljart etc.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staatsidioten die geen leven hebben, dat je je hier door laat misbruiken als programma en als schapen daar ook nog gehoor aan gaat geven. Maar echt.
Niemand mag meer scheldwoorden gebruiken, ook Moira niet meer, Sas en consorten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:41 schreef woxxel het volgende:
Moiraima zegt ook conjo als elk vijfde woord.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze allemaal niet mogen schelden maar Bern deed dat al nooit. Dan is het makkelijk. Jeff moet ineens op zijn woorden gaan letten....niet zo makkelijk
Er zijn er nogal wat die vielen over het joden grapje van Bernquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze allemaal niet mogen schelden maar Bern deed dat al nooit. Dan is het makkelijk. Jeff moet ineens op zijn woorden gaan letten....niet zo makkelijk
Nee , ik snap dat ook echt nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie jou niet zo snel mailen om zoiets
Totaaaaal onvergelijkbaar uiteraard.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kunnen wij ook wel met zijn allen gaan mailen, het is daar geen bejaardensoos, weg kaarten, weg biljart etc.
Misschien staat conjo ook op de lijst? Aap staat er ook op.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Moiraima zegt ook conjo als elk vijfde woord.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:29 schreef Flow3r het volgende:
Jasper en Wendy ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat heeft de `RLS een beetje kapot gemaakt helaasquote:
anders gaan mensen daar weer over mailenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:45 schreef Kakadylo het volgende:
Heb je een leuke stream met Jeff en Wendy komt er weer eens streamswitch naar allemaal inhoudsloze figuren
Over dat aap verbaas ik me wel. Is er daar iemand die bepaalde bewoners aanduidt met aap?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien staat conjo ook op de lijst? Aap staat er ook op.
Bij UTO ook, maar bij DGK was het ergerquote:
Het gaat erom dat het programma hun oren daarnaar laten hangenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders gaan mensen daar weer over mailen
Ik snap niet dat je het in je hersens haalt om te gaan mailen, zouden dat soort mensen ook mailen als ze iets in GTST niet aanstaat #dtvquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het programma hun oren daarnaar laten hangen
Nee is een grapje van Moraima en Rupie. Je mag vast niet racistisch zijn maar Erik noemde zichzelf een aap.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Over dat aap verbaas ik me wel. Is er daar iemand die bepaalde bewoners aanduidt met aap?
toch ook beetje hypocriet?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het in je hersens haalt om te gaan mailen, zouden dat soort mensen ook mailen als ze iets in GTST niet aanstaat #dtv
Dat is de hele tendens van deze tijd. Die klachten waren er vroeger ook maar die werden toen wijselijk genegeerd maar door de oren te langen hangen naar de opinie wordt hier nu wel wat aan gedaan. Bespottelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het programma hun oren daarnaar laten hangen
Heb zelfs hier nog nooit een 'klacht' ingediend en zal ook niet gaan gebeuren ookquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het in je hersens haalt om te gaan mailen, zouden dat soort mensen ook mailen als ze iets in GTST niet aanstaat #dtv
Nee, Wanda, Kim etc zijn er destijds ook al op aangesproken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
toch ook beetje hypocriet?
al maaaaaaaaaaaaaaaaaaanden hoor je continu facking dit facking dat... ook bijv. Wanda had er een handje van...
Dus het mocht... tot er mensen over klagen?
Sas liep ook te fackinge vanmorgen en schrom erzelf van en zei " onee sorry"quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen heeft dit praatje gehad
allemaal stuk voor stuk
Ja daar snap ik dus ook niks van.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
toch ook beetje hypocriet?
al maaaaaaaaaaaaaaaaaaanden hoor je continu facking dit facking dat... ook bijv. Wanda had er een handje van...
Dus het mocht... tot er mensen over klagen?
en daarna bleven ze het gewoon doen toch?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, Wanda, Kim etc zijn er destijds ook al op aangesproken.
De stille meerderheid hoor je nooitquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij UTO ook, maar bij DGK was het erger
Dus dat het hier gebeurt wist ik ook wel, ik volg en heb niet alle social media gelukkig
Dat klopt iddquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, Wanda, Kim etc zijn er destijds ook al op aangesproken.
Sas had een leuke middag met Jeffquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
ondertussen veranderen Bern en Sas het eliminatieplan
hoor hem ook nooit meer over wanda...quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:50 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ja Jasper en Wendy hebben ook gesekst. Hij is Wanda snel vergeten.
Ze geloofd het zelf?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sas had een leuke middag met Jeff![]()
Ligt dat niet aan het uitzendtijdstip? Dat je voor een bepaalde tijd bepaalde woorden niet mag laten horen?quote:
Nou ja, als ze uit emotie toch scholden kwam er vaak een halfbakken excuus na, soms naar de camera, voor het gebruik van de woorden. Maar nu is de hele groep erop aangesproken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en daarna bleven ze het gewoon doen toch?
Of heb jij een ommezwaai gemerkt, dat ze het ineens niet meer deden?
En daarom zullen zij het altijd afleggen tegen de 'andere partij'quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sas had een leuke middag met Jeff![]()
misschien is dat het welquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan het uitzendtijdstip? Dat je voor een bepaalde tijd bepaalde woorden niet mag laten horen?
Of dat er een waarschuwing bij moet?
oh dat is zeer ernstig, 112 bellen en hup met de ambu naar huisquote:
Wel pogingen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en daarna bleven ze het gewoon doen toch?
Of heb jij een ommezwaai gemerkt, dat ze het ineens niet meer deden?
Dat is geen argument want ze bliepen al 8 maanden woorden weg die volgens hun niet door de beugel kunnen, maar ook het krikken van JW en Eunice is gewoon te zien dus lekker hypocriet.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan het uitzendtijdstip? Dat je voor een bepaalde tijd bepaalde woorden niet mag laten horen?
Omdat zijn vader dezelfde klachten had op die leeftijd.quote:
eerder was het nog eerderquote:
Beetje sarcastisch maar wel duidelijk dat ze er als groep op aangesproken en gewaarschuwd zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:49 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Jeffrey den 'piep' Hartog, want dat mag ook niet meer" <streamlock>
Filmpje: https://streamable.com/df5tgi
Dan komen ze er wel laat achter na 8,5 maandquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
het zou ook te maken kunnen hebben met het gebrek aan bewegingquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat zijn vader dezelfde klachten had op die leeftijd.
Ik weet het ook niet , ik kijk het ook nooit op tvquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerder was het nog eerder
dus dat is onlogisch
een flits heb ik gezien van de tv uitzending van vandaag, en daar werd inderdaad een piep ingezet.quote:
Ahhhquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:54 schreef Verida het volgende:
[..]
een flits heb ik gezien van de tv uitzending van vandaag, en daar werd inderdaad een piep ingezet.
Accountant?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:54 schreef Silves het volgende:
Maar we weten dat er een heel accountbureau achter zit, Wel weer leuk om die info te horen van zooi de ongeschikte manager
Ook goed om te weten voor de rest van de loods én de productiequote:Op woensdag 10 mei 2023 21:54 schreef Silves het volgende:
Maar we weten dat er een heel accountbureau achter zit, Wel weer leuk om die info te horen van zooi de ongeschikte manager
ik heb het van te voren gezegdquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:59 schreef Silves het volgende:
Waarom opblijven je heel ritme verstoord, en dat om Erik en Jw te voeden, gewoon opgeven en gaan slapen...en lekker x 25 uit de pot tot de volgende opdracht..3 x per week een verdienopdracht voor zooi..te makkelijk.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het van te voren gezegd
ze gaan zoe matsen
met geld
lijtk me leuk, moet ie doenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:00 schreef engine het volgende:
JW stelt voor om gewoon op groen te gaan staan
Ja hij heeft wel gelijk. Het gaat toch wel door. Speel het spelletje een keer mee.quote:
ja zeer duidelijk.. en hoop echt dat deze mislukt.laat Bern maar eens opblijven, die is gisteren om 21.00 gaan slapen tot 10 u..quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan zoe matsen
met geld
Want de andere bewoners hoeven geen eten en drinken?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:59 schreef Silves het volgende:
Waarom opblijven je heel ritme verstoord, en dat om Erik en Jw te voeden, gewoon opgeven en gaan slapen...en lekker x 25 uit de pot tot de volgende opdracht..3 x per week een verdienopdracht voor zooi..te makkelijk.
Je gaat met een spel mee doen om een miljoen te winnen, je laat daar een jaar alles voor achter. \`en wat doe je dan binnen een maand 800 euro per persoon opmaken aan niets. Ik vind het zo kromquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het nog steeds leuk, bijna een miljoen in de pot en dan miepen over een paar euro
Ik vind al de gesprekken erover fascinerend wel, leuk om te volgenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat met een spel mee doen om een miljoen te winnen, je laat daar een jaar alles voor achter. \`en wat doe je dan binnen een maand 800 euro per persoon opmaken aan niets. Ik vind het zo krom
Ik snap het wel , en het geld is nu nog van iedereenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat met een spel mee doen om een miljoen te winnen, je laat daar een jaar alles voor achter. \`en wat doe je dan binnen een maand 800 euro per persoon opmaken aan niets. Ik vind het zo krom
Je kunt merken dat de groep kleiner wordt en dus ook hechter. Je pikt meer dingen van elkaar en probeert er mee te dealen. Bovendien is het nog veel te vroeg om het nu al over de eliminaties te hebben die pas eind van de maand is. Dat moge inmiddels toch wel duidelijk geworden zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:06 schreef Silves het volgende:
Wel duidelijk voor mij, dat Marcia niet meer dat overloop gedrag vertoond, lijkt nu happy te zijn met het groepje, Jap die vertrouw ik voor geen meter meer, maar voelt zich ook meer happy bij de gezellige groep...
Snap je puntquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:05 schreef Sociologica het volgende:
Vind het ook wel beetje engig dat Marciano moet. Zal vast gecheckt zijn of uitputting een contra indicatie heeft met zijn hartproblemen maar vind het toch niet nice. Die gaat niet opgeven als zijn lichaam zegt genoeg gok ik
Ze is wel lekker weinig op stream in vergelijking met de laatste dagen. Kon bijna niet om haar heenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan zoe matsen
met geld
Ja is denk ik ook hoor! Maar dacht bijv aan dat ijs bad waar ik wel het idee had dat hij misschien bewust niet hoefde. Dingen met het hart vind ik sowieso altijd een beetje eng haha dus ligt idd aan mijquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Snap je punt
tegelijkertijd lijkt me dat hij vooraf is gecheckt, voor deelname
en dat hij en het programma weten waar ze aan beginnen
anders hadden ze hem niet moeten laten meedoen
quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:09 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja is denk ik ook hoor! Maar dacht bijv aan dat ijs bad waar ik wel het idee had dat hij misschien bewust niet hoefde. Dingen met het hart vind ik sowieso altijd een beetje eng haha dus ligt idd aan mij
Dat is natuurlijk ook onzin , maar ik denk dat ik sowieso nooit in het brave hokje zou passenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:08 schreef Judiwi het volgende:
JW: een raar figuur, iemand als Moraima erg kleinerend. Gatver.
De andere kant zijn de bad guys.
Zijn kant zij de goeden.
Als Jappie echt zo gek zou zijn op Wandaquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Je leest veel over wendy en jasper maar wat ik zag was niet zo overtuigend als bij JW en eunice... leek meer beetje gefriemel meer niet. En Wanda haar naam is vorige week nog gevallen
Is die nacht al in de uitzending geweest dat iemand weet? Als het gebeurd is zouden ze het denk ik wel duidelijk laten zien, deden ze in (een aantal) andere gevallen ookquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Je leest veel over wendy en jasper maar wat ik zag was niet zo overtuigend als bij JW en eunice... leek meer beetje gefriemel meer niet. En Wanda haar naam is vorige week nog gevallen
zou als experiment sowieso leuk zijn'quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:12 schreef Flow3r het volgende:
48 uur wakker blijven voor een zielige 75 euro terwijl aan de andere kant het geld met bakken de deur uit gaat
Ik zou lekker gaan slapen
Hij heeft de schijn even op kunnen houden, slappe zakquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Jappie echt zo gek zou zijn op Wanda
was hij ook niet bij Wendy in bed gaan liggen friemelen
en zeker niet drank als excuus gebruiken
Moet ie uiteraard zelf wetenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:15 schreef freaky40 het volgende:
Het is toch 75 per persoon die wakker blijft 48 uur?
Idd. Als ze zichzelf nu 500 piek geven uit de pot zijn ze 8500 verder. Kunnen ze ook voor 340¤ extra luxe boodschappen voor bestellen en een keer echt goed en uitgebreid eten. Zou ik gelukkiger van worden als een soort extraatje dan dit individuele kopen om het kopen want anders kom ik iets tekort tov een anderquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:12 schreef Flow3r het volgende:
48 uur wakker blijven voor een zielige 75 euro terwijl aan de andere kant het geld met bakken de deur uit gaat
Ik zou lekker gaan slapen
Nou ik dacht wel er lag iemand boven en Jasper was een potje aan het kreunenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ja vandaagquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:13 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Is die nacht al in de uitzending geweest dat iemand weet? Als het gebeurd is zouden ze het denk ik wel duidelijk laten zien, deden ze in (een aantal) andere gevallen ook
dat is wat ik elders ook lasquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik dacht wel er lag iemand boven en Jasper was een potje aan het kreunen
Jipquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:15 schreef freaky40 het volgende:
Het is toch 75 per persoon die wakker blijft 48 uur?
Ik heb de uitzending gezien avond en gehoordquote:
Moraima mag er wat mij betreft wel uit. Ze is niet leuk of irritant. Ik heb haar nog nooit een volledige zin uit horen spreken, ze kan helemaal niets.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:19 schreef Silves het volgende:
Precies zoals ik al dacht Erik tegen Moira...nu komt ice ook weer naar boven bij Jw..
maar ze bedenken alle 3 niet dat de FEBO uiteindelijk een dikke vinger in de pap kan hebben qua opdrachtenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:20 schreef HappyCharly het volgende:
JW denkt dat hoelahoepen niet als eliminatie wordt gekozen, want de opdrachten moeten voor iedereen haalbaar zijn
awww schattig! Nee febo heeft geen enkele invloed... slackline, inparkeren. uhuh
Van mij mag ze ook weg, Erik ,Eunie en JW ookquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Moraima mag er wat mij betreft wel uit. Ze is niet leuk of irritant. Ik heb haar nog nooit een volledige zin uit horen spreken, ze kan helemaal niets.
Sas volgens mij wel .... maar die spreekt zich niet uit, bewust denk ik..quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze bedenken alle 3 niet dat de FEBO uiteindelijk een dikke vinger in de pap kan hebben qua opdrachten
Neeee niet Erik!quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook weg, Erik ,Eunie en JW ook
JW vergeet dat hijzelf de laatste opdrachten slechter heeft gedaan dan Moriquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:23 schreef Silves het volgende:
Het is toch belachelijk dat de jatters en een moira hier nog zijn.. zegt de ouwe knakker
JW heeft een grote bek, denkt alles beter te weten maar faalt ondertussen constant.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW vergeet dat hijzelf de laatste opdrachten slechter heeft gedaan dan Mori
Dat klopt helemaal, denk alleen maar aan de spijkers, maar JW doet net of hij overal verstand van heeft en veel geld binnenhaaltquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW vergeet dat hijzelf de laatste opdrachten slechter heeft gedaan dan Mori
Eens.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moet ie uiteraard zelf weten
maar aks hij zo verliefd is op Wanda lijkt het me raar om te gaan friemelen met een ander?
ooit in het aller begin was het soms leuk of schattig, nu is hij een grote stoorzender, we hebben het al gezien, gehoord en beleefd..de viespeuk die zich niet wil aanpassen aan de ander..quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Neeee niet Erik!Ik vind dat ongemakkelijke dat aan hem kleeft nog steeds hilarisch
het is een wijze oude manquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:26 schreef Limbus het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, denk alleen maar aan de spijkers, maar JW doet net of hij overal verstand van heeft en veel geld binnenhaalt
Ja en Bern zegt inderdaad, zitten wij opgescheept met dat volk.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:23 schreef Silves het volgende:
Het is toch belachelijk dat de jatters en een moira hier nog zijn.. zegt de ouwe knakker
We kunnen iig 48 uur kijkenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
Maar voor de positieve noot... zou het licht dan aanblijven zodat we echt goede nachtstreams hebben van wakkere mensen?
Ja precies daarom vind ik hem leuk in de loods. Het is niet iemand waarmee ik een borrel zou willen doen zeg maarquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:26 schreef Silves het volgende:
[..]
ooit in het aller begin was het soms leuk of schattig, nu is hij een grote stoorzender, we hebben het al gezien, gehoord en beleefd..de viespeuk die zich niet wil aanpassen aan de ander..
ps..viespeuk is bij mij die zonder schaamte zijn eigen lichaamprut opvreet, en gewoon daar zijn omdat hij verzorgd wil worden..
Volgens mij heeft hij niets gezegd over Wendy en hem dus wij vinden datquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Als jasper echt gek is op Wanda zoals hij constant zegt dan moet ie dus niet bij Wendy gaan liggen en niet als excuus dat ie dronken is gebruiken ( al is dat vaak wel zo) maar hij doet de volgende dag alsof ie niks weet
Ze hadden hun er allang uit kunnen stemmenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:27 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ja en Bern zegt inderdaad, zitten wij opgescheept met dat volk.
Haha en volgens Sasha zijn ze saai, hun eigen groepje
quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:32 schreef Puzzie het volgende:
JW heeft die prijzenpot dus ook niet nodig
Hoeveel je ook gezopen hebt je weet precies met wie je het bed induikt en tegelijk zegt het ook veel over de anderquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Als jasper echt gek is op Wanda zoals hij constant zegt dan moet ie dus niet bij Wendy gaan liggen en niet als excuus dat ie dronken is gebruiken ( al is dat vaak wel zo) maar hij doet de volgende dag alsof ie niks weet
Dat dus ... ook hij wil winnen en dat gaat dan om het geldquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
JW over dat geld niet per se voor hem gelukkig maakt, hij heeft het niet nodig
de rest boeit hem niet zo
waarom zeurt ie dan over dat andere het geld uit de pot willen uitgeven?
een gymleraar mag toch ook een leven leiden zoals hij wil?quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:32 schreef Silves het volgende:
Mijn leerlingen die zitten nu....Ja Bern als je zo graag wil werken als gym leraar, dan had je je leerlingen nu niet in de steek moeten laten, ipv van alle spelshows af te gaan, er is een tekort aan leraren..maar je ligt liever een jaar te rusten in de loods om een miloen te willen winnen, zo je thuis weer verder kunt gaan met gamen aan je moeders zwembad in griekenland..
Heeft een hele doorzichtige manier van pratenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:16 schreef greysbones het volgende:
Eunice wil Mori van de pruik af hebben
laat een mens zijn eigen ding hebben
Nee die gaat rechtsteeks naar de belasting, hij is toch zowat helemaal falliet, heeft hij zo,n 1000 keer gezegd..zijn auto staat zelfs te koop, en Eunice maar denken hij heeft geld, ja op de bank mss in thailand..quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:32 schreef Puzzie het volgende:
JW heeft die prijzenpot dus ook niet nodig
Ja of misschien begrijp ik hem even niet hoorquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat dus ... ook hij wil winnen en dat gaat dan om het geld
JW spreekt zichzelf vaker tegenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja of misschien begrijp ik hem even niet hoor
Maar hij lijkt zich enorm tegen te spreken
maar Bern en Sas knikken enthousiast mee...
Een onderling duel door te gaan hoelahoepen is juist logisch terwijl ze bij individuele opdrachten 20/80-ratio hanterenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:20 schreef HappyCharly het volgende:
JW denkt dat hoelahoepen niet als eliminatie wordt gekozen, want de opdrachten moeten voor iedereen haalbaar zijn
awww schattig! Nee febo heeft geen enkele invloed... slackline, inparkeren. uhuh
Die drukt al gelijk op die knop terwijl er nog veel meer in zatquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:35 schreef Monique___ het volgende:
jw geef moraima 5k en ze gaat naar huis
'Slapen?'quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice gaat aan Mirthe vragen of ze daar mogen slapen
ja of JW bij haar blijft tot ze in slaap valtquote:
JW en Eunie?quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
En nu hoeft het al niet meer, bij deze.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Zeg jij dit? Of Mirthe? Want het klinkt als Mirthe!quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:43 schreef Hoempah het volgende:
Mirthe is bang dat febo het zo knipt dat zij naast Jan WIllem ligt ipv Eunice. En ze mogen geen vieze dingen doen. En dat zorgt ervoor dat Eunice zegt weet je wat laat maar.
Ik zeg wat er op stream te horen was.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeg jij dit? Of Mirthe? Want het klinkt als Mirthe!
Gaf even het antwoord wat ik zou gevenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja of JW bij haar blijft tot ze in slaap valt
Mirthe wil even zeker weten dat ze geen seks gaan hebben
ze is bang dat het zo geknipt wordt dat het lijkt of Mirthe seks heeft
Het blijft een raar kindquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:44 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ik zeg wat er op stream te horen was.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:50 schreef Silves het volgende:
Eunice haar zus is morgen haar sterfdag..steekt ze nu de kaarsen voor haar aan of voor een romance in de kas...en krijgen we nu de ook 48 u euni op beeld...
Vervelend verhaal lijntjequote:Op woensdag 10 mei 2023 22:50 schreef KinKiJan het volgende:
Goed, Eunice en JW zijn naar bed, wissel maar weer
Heel bijzonder.quote:
Mirthe is weeral het bewijs dat een strenggelovige opvoeding funest is voor de normale ontwikkeling van die bovenkamerquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:53 schreef Silves het volgende:
Wat een achterdochtig wezen is die Mirthe toch..
quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe is weeral het bewijs dat een strenggelovige opvoeding funest is voor de normale ontwikkeling van die bovenkamer
Janet begint erg veel te vergeten..ze gaf meteen toestemming op het bankje en was voor de stelling.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:52 schreef Judiwi het volgende:
Janet wil ook geen zalando bonnen. Maar loopt wel op met kleding van al die meiden rond.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:54 schreef Kakadylo het volgende:
Maar ondertussen lag je te scharen met een meid
Al helemaal niet als ik er nog ligquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:54 schreef mikekomen het volgende:
Ik zou ook niet 2 neukende bejaarden toelaten in mijn bed
quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:54 schreef mikekomen het volgende:
Ik zou ook niet 2 neukende bejaarden toelaten in mijn bed
Je was net te laat johquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:58 schreef Silves het volgende:
En ze blijft maar doorgaan het zou een tweeling kunnen zijn van Zooi.
plus 1000 euro per fakkingquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, de FEBO wil dus dat de prijzenpot leeg wordt getrokken, prima ...![]()
Maak dan ook een nieuwe regel, als er 500 Euro per persoon uit mag vermenigvuldig dit dan even x 10 of zo ...![]()
Dus 10K eruit wordt dan 100K, succes verzekerd ...![]()
![]()
Hierin moet ik haar wel gelijk geven, ik zou ook niet in het kwakkie van JW willen liggen en wat ze over Eunice en haar principes zegt klopt ookquote:
ze zeurt er al bijna een half uur over.......quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:00 schreef Limbus het volgende:
[..]
Hierin moet ik haar wel gelijk geven, ik zou ook niet in het kwakkie van JW willen liggen en wat ze over Eunice en haar principes zegt klopt ook
quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En zeg je er wat van dan heb je het nog gedaan ook
Ze gaat hier nogal goed op blijkbaar.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze zeurt er al bijna een half uur over.......
zij wel...................................quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaat hier nogal goed op blijkbaar.
Het mooiste vind ik nog de zichtbare ergernis van Jeff als die weer eens toevallig in de buurt isquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze zeurt er al bijna een half uur over.......
quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En gaat Eunice deze 500 Euro ook weer terugstorten in de pot ?
Nee want dan heeft ze opeens weer hele andere principesquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En gaat Eunice deze 500 Euro ook weer terugstorten in de pot ?
Ze hadden die 600 beter kunnen houden. Dan konden ze nu tabak en pruik voor ze kopen . Scheelt weer een paar duizendquote:
liefst x9343489530quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik verbaas mij echt over het gemak waarmee ze geld uit de prijzenpot kunnen trekken, dit moet veel meer belast worden @:FEBO ...
FEBO had op z'n minst x5 of x10 kunnen doenquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik verbaas mij echt over het gemak waarmee ze geld uit de prijzenpot kunnen trekken, dit moet veel meer belast worden @:FEBO ...
Ik denk dat ik t misschien verkeerd gelezen heb, anders was t allang uitgebreid besproken overal.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb gezocht naar de mail over de waarschuwing voor Marciano, kan het niet vinden, iemand tijd en stream ?
echt hequote:Op woensdag 10 mei 2023 23:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO had op z'n minst x5 of x10 kunnen doen
Precies, dat dus ...quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:09 schreef Kakadylo het volgende:
FEBO had op z'n minst x5 of x10 kunnen doen
ditquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:10 schreef Kakadylo het volgende:
Vanwege die x1 kunnen ze iedere webshop helemaal leegtrekken zonder dat je er iets van zult merken qua prijzenpot
En bovendien kreeg je dan nog veel meer discussies met bijhorend rekenwerkquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt he
dit slaat nog geen deuk in een pakje boter
Die stellingen blijven komen hoorquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:10 schreef Silves het volgende:
Voorgevoel dat Moira niet genoeg heeft aan 500, dit is 1 pruik, maar ze houdt ook van feestjurken, wie oh wie moet dan weer een stelling erin gooien voor een galafeest..
Ik ben gek op discussies.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En bovendien kreeg je dan nog veel meer discussies met bijhorend rekenwerk
Ik ben benieuwd wat ze straks zeggen, als Jeffrey de kas uit is ☺️quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:12 schreef Limbus het volgende:
Bijzonder dat Sas en Bern nu in ene Jeffrey gelijk geven terwijl ze campagne aan het voeren zijn tegen hem. Heel achterbaks
Nee want tegen die tijd heb je weer een nieuwe stellingquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En die 24 uur bedenktijd is ook veel te kort, laat Erik, JW, Bern en Eunice er een dag over 5 over zeuren ..
Films toch?quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:13 schreef Silves het volgende:
Maar bestellen ze ook nog iets vanuit het luxeboek?
Volgens mij alleen twee films ... parachute springen was geen optie vanwege het net ....quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:13 schreef Silves het volgende:
Maar bestellen ze ook nog iets vanuit het luxeboek?
Denk dat er een misverstand over was..quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb gezocht naar de mail over de waarschuwing voor Marciano, kan het niet vinden, iemand tijd en stream ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dit zei jeff tegen babs vanmorgen maar klopte niet helemaal. Er was wel een mail binnengekomen nadat ze onder het schaken hebben gevraagd aan k5 hoelang je je ogen dicht mocht houden voordat je uit de opdracht ligtquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is op de stream geweest hoor.
Zoë vertelde van bovenaan de trap dat als de ogen langer dan 5 seconden dicht zijn je af bent ( dus -75¤)
Ze hadden dit gevraagd.
Precies datquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze straks zeggen, als Jeffrey de kas uit is ☺️
Is ook wel eens fijn.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:16 schreef Silves het volgende:
[..]
saai , bijna een vrije dag voor de gemiddelde streamer.
Spijkerslaan?quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:20 schreef Clasientje het volgende:
Moraima kost alleen maar geld maar zelf verdient ze geen cent met die opdrachten.
ja idd tijd om mijn ramen eens te wassen, zonder dat de buren denken he het is daar altijd een feestje, maar aan de andere kant heb je kans dat ze om komen om hier een feestje te komen vieren..quote:
Daarom komt ze ook denkelijk op de stip deze eliminatie...wat we hebben meegkregen deze week..quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:20 schreef Clasientje het volgende:
Moraima kost alleen maar geld maar zelf verdient ze geen cent met die opdrachten.
Dat zou eens tijd worden, weg met dat waardeloze mokkel, ga eens werken in plaats van een uitkering trekken ...quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:23 schreef Silves het volgende:
Daarom komt ze ook denkelijk op de stip deze eliminatie...wat we hebben meegkregen deze week..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |