Ze geloofd het zelf?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sas had een leuke middag met Jeff![]()
Ligt dat niet aan het uitzendtijdstip? Dat je voor een bepaalde tijd bepaalde woorden niet mag laten horen?quote:
Nou ja, als ze uit emotie toch scholden kwam er vaak een halfbakken excuus na, soms naar de camera, voor het gebruik van de woorden. Maar nu is de hele groep erop aangesproken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en daarna bleven ze het gewoon doen toch?
Of heb jij een ommezwaai gemerkt, dat ze het ineens niet meer deden?
En daarom zullen zij het altijd afleggen tegen de 'andere partij'quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sas had een leuke middag met Jeff![]()
misschien is dat het welquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan het uitzendtijdstip? Dat je voor een bepaalde tijd bepaalde woorden niet mag laten horen?
Of dat er een waarschuwing bij moet?
oh dat is zeer ernstig, 112 bellen en hup met de ambu naar huisquote:
Wel pogingen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en daarna bleven ze het gewoon doen toch?
Of heb jij een ommezwaai gemerkt, dat ze het ineens niet meer deden?
Dat is geen argument want ze bliepen al 8 maanden woorden weg die volgens hun niet door de beugel kunnen, maar ook het krikken van JW en Eunice is gewoon te zien dus lekker hypocriet.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan het uitzendtijdstip? Dat je voor een bepaalde tijd bepaalde woorden niet mag laten horen?
Omdat zijn vader dezelfde klachten had op die leeftijd.quote:
eerder was het nog eerderquote:
Beetje sarcastisch maar wel duidelijk dat ze er als groep op aangesproken en gewaarschuwd zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:49 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Jeffrey den 'piep' Hartog, want dat mag ook niet meer" <streamlock>
Filmpje: https://streamable.com/df5tgi
Dan komen ze er wel laat achter na 8,5 maandquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
het zou ook te maken kunnen hebben met het gebrek aan bewegingquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat zijn vader dezelfde klachten had op die leeftijd.
Ik weet het ook niet , ik kijk het ook nooit op tvquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerder was het nog eerder
dus dat is onlogisch
een flits heb ik gezien van de tv uitzending van vandaag, en daar werd inderdaad een piep ingezet.quote:
Ahhhquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:54 schreef Verida het volgende:
[..]
een flits heb ik gezien van de tv uitzending van vandaag, en daar werd inderdaad een piep ingezet.
Accountant?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:54 schreef Silves het volgende:
Maar we weten dat er een heel accountbureau achter zit, Wel weer leuk om die info te horen van zooi de ongeschikte manager
Ook goed om te weten voor de rest van de loods én de productiequote:Op woensdag 10 mei 2023 21:54 schreef Silves het volgende:
Maar we weten dat er een heel accountbureau achter zit, Wel weer leuk om die info te horen van zooi de ongeschikte manager
ik heb het van te voren gezegdquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:59 schreef Silves het volgende:
Waarom opblijven je heel ritme verstoord, en dat om Erik en Jw te voeden, gewoon opgeven en gaan slapen...en lekker x 25 uit de pot tot de volgende opdracht..3 x per week een verdienopdracht voor zooi..te makkelijk.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het van te voren gezegd
ze gaan zoe matsen
met geld
lijtk me leuk, moet ie doenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:00 schreef engine het volgende:
JW stelt voor om gewoon op groen te gaan staan
Ja hij heeft wel gelijk. Het gaat toch wel door. Speel het spelletje een keer mee.quote:
ja zeer duidelijk.. en hoop echt dat deze mislukt.laat Bern maar eens opblijven, die is gisteren om 21.00 gaan slapen tot 10 u..quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het van te voren gezegd
ze gaan zoe matsen
met geld
Want de andere bewoners hoeven geen eten en drinken?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:59 schreef Silves het volgende:
Waarom opblijven je heel ritme verstoord, en dat om Erik en Jw te voeden, gewoon opgeven en gaan slapen...en lekker x 25 uit de pot tot de volgende opdracht..3 x per week een verdienopdracht voor zooi..te makkelijk.
Je gaat met een spel mee doen om een miljoen te winnen, je laat daar een jaar alles voor achter. \`en wat doe je dan binnen een maand 800 euro per persoon opmaken aan niets. Ik vind het zo kromquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het nog steeds leuk, bijna een miljoen in de pot en dan miepen over een paar euro
Ik vind al de gesprekken erover fascinerend wel, leuk om te volgenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat met een spel mee doen om een miljoen te winnen, je laat daar een jaar alles voor achter. \`en wat doe je dan binnen een maand 800 euro per persoon opmaken aan niets. Ik vind het zo krom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |