Al helemaal niet als ik er nog ligquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:54 schreef mikekomen het volgende:
Ik zou ook niet 2 neukende bejaarden toelaten in mijn bed
quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:54 schreef mikekomen het volgende:
Ik zou ook niet 2 neukende bejaarden toelaten in mijn bed
Je was net te laat johquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:58 schreef Silves het volgende:
En ze blijft maar doorgaan het zou een tweeling kunnen zijn van Zooi.
plus 1000 euro per fakkingquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, de FEBO wil dus dat de prijzenpot leeg wordt getrokken, prima ...![]()
Maak dan ook een nieuwe regel, als er 500 Euro per persoon uit mag vermenigvuldig dit dan even x 10 of zo ...![]()
Dus 10K eruit wordt dan 100K, succes verzekerd ...![]()
![]()
Hierin moet ik haar wel gelijk geven, ik zou ook niet in het kwakkie van JW willen liggen en wat ze over Eunice en haar principes zegt klopt ookquote:
ze zeurt er al bijna een half uur over.......quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:00 schreef Limbus het volgende:
[..]
Hierin moet ik haar wel gelijk geven, ik zou ook niet in het kwakkie van JW willen liggen en wat ze over Eunice en haar principes zegt klopt ook
quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En zeg je er wat van dan heb je het nog gedaan ook
Ze gaat hier nogal goed op blijkbaar.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze zeurt er al bijna een half uur over.......
zij wel...................................quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaat hier nogal goed op blijkbaar.
Het mooiste vind ik nog de zichtbare ergernis van Jeff als die weer eens toevallig in de buurt isquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze zeurt er al bijna een half uur over.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |