Mika hatenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat twee omroepen van 2 verschillende landen samenwerken, denk ik
Haha ja vorige keer ging ik eerst de TT doen en toen had iemand anders 'm al gejatquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:11 schreef Dave het volgende:
Doen ze het niet in het Frans, of hebben dat gemist
Knappe vrouw inderdaad, spontane uitstralingquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:12 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat ik vandaag eindig met een gigacrush op Hannah
Ze is echt megajong, daar had ik me op verkekenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:12 schreef Meridiaan het volgende:
Nou, hopelijk gaat het goed met Alessandra, haalt ze goed adem en kijkt ze wat stoerder in de camera, want daar leek het niet op met de rehearsals
Modperksquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Haha ja vorige keer ging ik eerst de TT doen en toen had iemand anders 'm al gejat
Ja! En niet-ingestudeerde grapjes lijken ook wel te helpenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Knappe vrouw inderdaad, spontane uitstraling
Dan ben ik er nietquote:
20, maar ze is niet de jongste deelnemer van dit jaarquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze is echt megajong, daar had ik me op verkekenDacht 25 ofzo
Het lijkt een beetje op de gemiddelde Sea Shantyquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Deze heb ik eerder gehoord. Maar ik ken echt geen enkel lied, wat is deze?
Do you want a balloon?quote:
Technische problemen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:13 schreef Yesse het volgende:
Stukje gemist waarom klinkt Cornald zo telefoon achtig?
Nee dat weet ik, maar tochquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
20, maar ze is niet de jongste deelnemer van dit jaar
Nee dit deed ze in Noorwegen beterquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niet zo goed gezongen eigenlijk
Dat zijn de belangrijkere updatesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera, mijn broek zakt niet af, ook al spring ik al wel.
Is een beetje een Barbera-achtig type.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:12 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat ik vandaag eindig met een gigacrush op Hannah
Technische problemenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:13 schreef Yesse het volgende:
Stukje gemist waarom klinkt Cornald zo telefoon achtig?
Hoop dat ze aan het testen zijnquote:
Ik weet niet wat dat isquote:
Ja en qua danspasjes heeft ze het talent van Stefania.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:14 schreef Moira het volgende:
Ze is wel wat van d'r deer in headlights ogen af iig
Ja echt hequote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:14 schreef Meridiaan het volgende:
Ik luister toch liever de studioversie dan de liveversie merk ik
Ja sneuquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:15 schreef Moira het volgende:
Eerste keer dat d'r whistlenote er net naast zit
Oef, dat was ook een stijve hark iddquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja en qua danspasjes heeft ze het talent van Stefania.
Heel mooi, dat kan ik ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:15 schreef Moira het volgende:
Eerste keer dat d'r whistlenote er net naast zit
Ze krijgt in de finale nog wel een herkansingquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sneu![]()
Maar aan het einde kwam ze er wel steeds beter in
Het liefst zou ik haar ook wat meer zien meedansen, maar qua conditie/zang gaat dat heel matig bij haar dan helaas.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Die heb ik heel hoog in mijn favorietenlijstje op Spotify, ik had hier dan ook al twee maanden zin in, maar dit viel wat tegen
De presentatrice van de Duitse nationale finalequote:
Barbsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
De presentatrice van de Duitse nationale finale![]()
Wel beter dan ballonnenquote:
Oud deelnemers dacht ik zo snel te zien?quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:16 schreef Meke het volgende:
Dit is wel de ultieme test voor je broek @:billdauterive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |