Sas komt enkel hetzelfde deuntje uitquote:Op zondag 7 mei 2023 19:05 schreef Flow3r het volgende:
Bern kan al een stukje spelen
"op een rode paddenstoel , rood met witte stippen... "
[ afbeelding ]
alle begin is moeilijk, hij probeert het nog wel elke dagquote:Op zondag 7 mei 2023 19:09 schreef greysbones het volgende:
Bern krijgt geluid uit de viool
maar daar heb je het wel mee gehad
Zoe kan niet want die is managerquote:Op zondag 7 mei 2023 19:11 schreef ledn81 het volgende:
Sas wil Morrie wegstemmen![]()
![]()
Kom niet aan Morrie
En sas wilde op Jeff?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe kan niet want die is manager![]()
![]()
![]()
werkelijk
Weet zijzelf überhaupt wel waar ze mee bezig is? Behalve iedere dag die kruik (laten) vullen?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:11 schreef ledn81 het volgende:
![]()
Kom niet aan Morrie
als ze denken dat Jeff het wel red moet er een ander opquote:
Dan heb je het wel meteen over twee uitersten dus in die zin klinkt het al logischerquote:Op zondag 7 mei 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze denken dat Jeff het wel red moet er een ander op
nu slijmen bij Zoequote:Op zondag 7 mei 2023 19:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heb je het wel meteen over twee uitersten dus in die zin klinkt het al logischer
Die komt er nu ook gewoon weer. Na die solo opdracht. Dat zal dus een duel worden.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:15 schreef Kakadylo het volgende:
Maar ze komt nooit aan genoeg stemmen als het een individuele opdracht is
Of je het haalt hangt af van de opdracht.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze denken dat Jeff het wel red moet er een ander op
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu slijmen bij Zoe
maar als ze niet op jeff kunnen is Zoe net zo goed een target![]()
ga jij dat tegen Sas zeggenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of je het haalt hangt af van de opdracht.
En dat bepaalt K5
Ik wens Bern ook klotenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik wens Sasha wel een klote brief van thuis eigenlijk....
Dat gun ik niemand eigenlijk..quote:Op zondag 7 mei 2023 19:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik wens Sasha wel een klote brief van thuis eigenlijk....
Ik hoop dat ze het bij seizoen 2 beter aanpakkenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:21 schreef Kakadylo het volgende:
Doordat er amper eliminaties zijn geweest is de helft van de mensen daar tot dusverre ontsnapt aan een dikke exit
Haar familie die Bern ook accepteert, niet heel realistischquote:Op zondag 7 mei 2023 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gun ik niemand eigenlijk..
Tenzij:
Beste Sasha, de achterband van jouw motor is lek, kom ASAP naar huis en neem Bern mee!
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:24 schreef D. het volgende:
[..]
Haar familie die Bern ook accepteert, niet heel realistisch
dat horen eigenlijk alle managers te wetenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:25 schreef xsaskiax het volgende:
OMG Zoë denkt dat Marciano zijn ICD op moet laden aan het kastje dat op het kantoor staat!!
Babette en Wendy maken haar niet wijzer (misschien weten ze het zelf niet)
Het 'kastje' op kantoor leest de ICD uit en stuurt de gegevens rechtstreeks naar het ziekenhuis.
Jeff toch? Of durft ze nietquote:Op zondag 7 mei 2023 19:11 schreef ledn81 het volgende:
![]()
Kom niet aan Morrie
Komt bij, als Sasha gaat heeft Bern niemand om tegen te hakkelen, dus dan is ie ook zo goed als wegquote:
sinds wanneer wil jij Sas weg?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:26 schreef D. het volgende:
[..]
Komt bij, als Sasha gaat heeft Bern niemand om tegen te hakkelen, dus dan is ie ook zo goed als weg
Maar is dat wat Jef heeft gezegd bij het bestellen of heeft zoe dat verzonnen?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:19 schreef greysbones het volgende:
kijk
daar is het zoe verhaal
Jeff besteld alleen voor zichzelf
nu via sasha bij Mirthe
Opladen? Moet ie dan aan de oplader hangenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat horen eigenlijk alle managers te weten
tegen zoe zeggen ze waarschijnlijk niet aankomen nooit
Nee Wendy waarschuwde net dat Babette haar stijltang niet in dat stopcontact mocht doen, dat ze die stekker moest laten zitten, omdat het het kastje van Marciano is..... dat het van 'levensbelang' is.... volgens mij weet zij het zelf ook niet.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er inderdaad iets met gebeuren met zijn ICD en het kantoor, vind ik de gedachtengang van Zoe zo dom nog niet eigenlijk.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:25 schreef xsaskiax het volgende:
OMG Zoë denkt dat Marciano zijn ICD op moet laden aan het kastje dat op het kantoor staat!!
Het 'kastje' op kantoor leest de ICD uit en stuurt de gegevens rechtstreeks naar het ziekenhuis.
Sas deed het overkomen als alleen voor hemzelfquote:Op zondag 7 mei 2023 19:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Maar is dat wat Jef heeft gezegd bij het bestellen of heeft zoe dat verzonnen?
Dat jef bier wilde bestellen heb ik gehoord maar alleen voor zijn groep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
nee joh is gewoon een soort modemquote:Op zondag 7 mei 2023 19:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Opladen? Moet ie dan aan de oplader hangen
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Opladen? Moet ie dan aan de oplader hangen
jawelquote:Op zondag 7 mei 2023 19:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee Wendy waarschuwde net dat Babette haar stijltang niet in dat stopcontact mocht doen, dat ze die stekker moest laten zitten, omdat het het kastje van Marciano is..... dat het van 'levensbelang' is.... volgens mij weet zij het zelf ook niet.
Toen begon Zoë over opladen e.d.
Ik heb het wel degelijk goed uit horen leggen bij de overdracht tussen managers (weet niet meer tussen wie en wie) dat als Marciano er langsloopt gegevens 'uitgelezen' worden en direct naar het ziekenhuis worden doorgestuurd.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Als er inderdaad iets met gebeuren met zijn ICD en het kantoor, vind ik de gedachtengang van Zoe zo dom nog niet eigenlijk.
Niet iedereen weet precies hoe het gaat met zo'n kastje, Maar eigenlijk zou dit gewoon voor iedereen bekend moeten zijn in de loods. Maar bij echte problemen zal achter wel snel ingrijpen denk ik.
Opladen? Moet ie dan aan de oplader hangenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja duh.....quote:Op zondag 7 mei 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh is gewoon een soort modem
die de gegevens van zijn cdi doorstuurt
ik kan er niet meer naar luisterenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:29 schreef humpty het volgende:
Alleen de woorden die Sacha tegen Jeff heeft gezegd zijn aangekomen
zegt ze...
Als niemand haar er iets over vertelt kan ze het ook niet weten en vult ze het zelf in, niet zo heel raar toch.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:25 schreef xsaskiax het volgende:
En dan anderen van alles beschuldigen, triest als je zelf zoveel haat in je hebt, dat is echt niet okequote:Op zondag 7 mei 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan er niet meer naar luisteren
zoveel haat
zoals hierboven gepostquote:Op zondag 7 mei 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als niemand haar er iets over vertelt kan ze het ook niet weten en vult ze het zelf in, niet zo heel raar toch.
of hij komt juist helemaal uit zijn schulp, dat zou ook kunnen, want als Bern met iemand anders praat dan zie je een totaal andere Bernquote:Op zondag 7 mei 2023 19:30 schreef D. het volgende:
[..]
Niet per se, ik gaf alleen aan Bern 'wegvalt' mocht Sasha naar huis moeten
Dat is toch al 8 maanden zo en er zijn meerdere die geen bier drinken......wat een gezeik...quote:Op zondag 7 mei 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas deed het overkomen als alleen voor hemzelf
later maakte ze er van alleen voor zijn groep
Jeff weet dat Bern geen bier drinkt
daar ging het om
Dan nog kan het niet helemaal zijn blijven hangen, dat is echt zo gek niet als je nog nooit met een dergelijke iets te maken hebt gehad.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals hierboven gepost
heeft voor zover ik weet elke manager die uitleg gehad
de 1ste dag
ik heb het bij Zoe gemist
maar neem aan dat ook zij die heeft gehad
ze gaan het niet bij de 1 wel doen
en bij de ander niet
Ik vind het niet echt een omg, als het haar verteld was had ze het niet gzegd. Ze is geen moggol.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals hierboven gepost
de 1ste dag
en bij de ander niet
Heb daar al vaker m'n visie over gegeven maar heb er totaal geen vertrouwen in (en dan heb je ook nog alle censuur)quote:Op zondag 7 mei 2023 19:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het bij seizoen 2 beter aanpakken
Bern heeft zijn eigen fles alcoholquote:Op zondag 7 mei 2023 19:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is toch al 8 maanden zo en er zijn meerdere die geen bier drinken......wat een gezeik...
Zou het kunnen dat het in het reglementenboek staat of zo, ergens zwart op wit, want iedere manager was er feilloos van op de hoogte en nogmaals ik heb ze er al een paar keer over horen pratenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals hierboven gepost
de 1ste dag
en bij de ander niet
ze krijgen meteen een brief en een mailquote:Op zondag 7 mei 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat het in het reglementenboek staat of zo, ergens zwart op wit, want iedere manager was er feilloos van op de hoogte en nogmaals ik heb ze er al een paar keer over horen praten
Voor mij zou dat al een hele geldige reden zijn geweest om geenszins op haar te willen stemmenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, niets live gezien vandaag, wel uurfilmpjes van stream 1 van de hele dag ...![]()
Zijn er nog andere aan de beurt geweest behalve deze ?
[ afbeelding ]
Verdienopdracht Eunice - 7 mei 2023.Moraima rond 14:12 uur vanmiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze krijgen meteen een brief en een mail
daar staan algemene gegevens in
inlogcodes etc
neem aan dat het daar bij in staat
Dat is ook zoquote:Op zondag 7 mei 2023 19:38 schreef Kakadylo het volgende:
Al gedraag ik me als staatsmongool als zijnde deelnemer maar ben je manager dan heb je een verantwoording te dragen
80 mensen erinquote:Op zondag 7 mei 2023 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb daar al vaker m'n visie over gegeven maar heb er totaal geen vertrouwen in (en dan heb je ook nog alle censuur)
Jaquote:Op zondag 7 mei 2023 19:38 schreef humpty het volgende:
Zoe heeft allemaal trailers gekeken gisteren zegt ze net
meiske heeft het druk hoor
Hoe heeft ze daar dan gisteren de tijd voor gevonden??quote:Op zondag 7 mei 2023 19:38 schreef humpty het volgende:
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:38 schreef humpty het volgende:
het is wonderlijk hequote:Op zondag 7 mei 2023 19:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe heeft ze daar dan gisteren de tijd voor gevonden??
Het kantoor is constant bezet geweest voor zover wij het hebben mogen zien (en dat was héél/veel te lang!)
'Je slang heeft je hamster opgegeten en daarna drie peutertjes vergiftigd'quote:Op zondag 7 mei 2023 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gun ik niemand eigenlijk..
Tenzij:
Beste Sasha, de achterband van jouw motor is lek, kom ASAP naar huis en neem Bern mee!
Blijkbaar had ze er tijd voorquote:Op zondag 7 mei 2023 19:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe heeft ze daar dan gisteren de tijd voor gevonden??
Het kantoor is constant bezet geweest voor zover wij het hebben mogen zien (en dat was héél/veel te lang!)
"Neeeee! Niet mijn hamster!"quote:Op zondag 7 mei 2023 19:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Je slang heeft je hamster opgegeten en daarna drie peutertjes vergiftigd'
Je kunt natuurlijk aannemen wat je wil, maar dat maakt het nog niet waar.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals hierboven gepost
de 1ste dag
en bij de ander niet
maakt het ook niet, niet waarquote:Op zondag 7 mei 2023 19:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk aannemen wat je wil, maar dat maakt het nog niet waar.
Waarom zou ze dat moeten?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:49 schreef humpty het volgende:
Babette is aardig stil die heeft er volgens mij echt geen zin in
om daar te zitten...zal wel van achter moeten (denk ik )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Moeten van achter! Ze moeten haar goddomme eens los laten, ze willen toch dat ze TV gaat maken. Dat pamperen levert ook niets op en vraag ik me af waarom ze deze maand manager moést worden van ze.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:49 schreef humpty het volgende:
Babette is aardig stil die heeft er volgens mij echt geen zin in
om daar te zitten...zal wel van achter moeten (denk ik )
TV maken......quote:Op zondag 7 mei 2023 19:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moeten van achter! Ze moeten haar goddomme eens los laten, ze willen toch dat ze TV gaat maken. Dat pamperen levert ook niets op en vraag ik me af waarom ze deze maand manager moést worden van ze.
errorrrrquote:Op zondag 7 mei 2023 19:55 schreef Puzzie het volgende:
Over een uur de filosofie avond van Erik , wordt lekker krapjes weer
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met dank aan @:Flow3r deze ook gevonden ...![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht Moraima - 7 mei 2023.Erik nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn er maar weinig daar die net vals zingenquote:
Mirthe kan wel zingenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig daar die net vals zingen
Ik heb niet iedereen gehoord, maar volgens mij kan alleen Mirthe een beetje toon houdenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig daar die net vals zingen
Van deze heb ik echt genoten gewoon om hoe hij het deed.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dit toch wel een vrolijke opdracht hoor
Ik vind het ook leuk, net als de karaoke met kerstquote:Op zondag 7 mei 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dit toch wel een vrolijke opdracht hoor
Alles is uit een buuk te lierenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen gehoord, maar volgens mij kan alleen Mirthe een beetje toon houden
Maar goed, zij heeft ook een zangboek gehad
die is zooo fakequote:Op zondag 7 mei 2023 20:02 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice zat op de bank te lezen toen Erik begon te zingen..... ze keek eens op, stond op en zag toen dat de camera op haar gericht was. Ze keek recht in de camera, trok ineens een heel ander gezicht en begon 'vrolijk' te dansen.... pffff
Deze was inderdaad het leukst tot nu toe, daar word je toch vrolijk vanquote:Op zondag 7 mei 2023 20:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Van deze heb ik echt genoten gewoon om hoe hij het deed.
Met zijn hele doen en laten![]()
quote:Op zondag 7 mei 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze was inderdaad het leukst tot nu toe, daar word je toch vrolijk van
Deze was leuk, die van Moirama trouwens ook..quote:Op zondag 7 mei 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze was inderdaad het leukst tot nu toe, daar word je toch vrolijk van
Inderdaad en een beetje positiviteit in de COS, kunnen we wel gebruikenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Deze was leuk, die van Moirama trouwens ook..
Geraamte pack?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft geen sixpack
maar een eight pack
Er zijn er denk ik meer die stiekem eten , of stiekem drinken.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:03 schreef Ebinas het volgende:
Dat gaat wel heel stiekem.![]()
Het is toch van hem, waarom niet gewoon opeten.
Doen andere ook
hij heeft net sneaky wat staan etenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Erik ijsbeert nu al.. oftie eetlust heeft van de zenuwen zien we zo wel
een pruik??quote:Op zondag 7 mei 2023 20:06 schreef humpty het volgende:
Marciano zit weer aan zijn haar ...geen kadootje van Babette dus
Ik heb er ook gewoon zien eten alleen die hebben niet zo veel.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn er denk ik meer die stiekem eten , of stiekem drinken.
Er mee midden in de loods gaan zitten, terwijl er misschien niet genoeg te eten is, is ook niet prettig.
Hij heeft eerder gezegd dat hij het ongemakkelijk vindt, dus vandaar even bij zijn kast.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb er ook gewoon zien eten alleen die hebben niet zo veel.
Of eten alles gelijk op.
Erik at met Esther nog wel in zicht.
Ergens begrijp ik wel wat je bedoelt hoor. Het zal ongemakkelijk kunnen voelen.
Maar dit ging in mijn ogen wel heel stiekem.
Die 2 zijn vaak wel het creatiefst met eten bedenken.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
een soort taart
met rijst en aardappels
Gewoon alles bij elkaar gegooid en er een taart van gemaakt, inventiefquote:
ben benieuwd wat Tiano er van vindtquote:Op zondag 7 mei 2023 20:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die 2 zijn vaak wel het creatiefst met eten bedenken.
Wendy heeft het ook wel, maar is meer praktischer ingesteld.
Zij weet weer van weinig iets leuks te maken
Dan was het in de tijd met Esther minder ongemakkelijk want dan deed ook JW mee.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft eerder gezegd dat hij het ongemakkelijk vindt, dus vandaar even bij zijn kast.
En het is natuurlijk wel hoe het in beeld wordt gebracht wat het extra stiekem doet lijken
Leuk om te zien hoe ze er dan toch weer iets van weten te maken.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die 2 zijn vaak wel het creatiefst met eten bedenken.
Wendy heeft het ook wel, maar is meer praktischer ingesteld.
Zij weet weer van weinig iets leuks te maken
Och jeequote:Op zondag 7 mei 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben benieuwd wat Tiano er van vindt
die is niet zo van de aparte dingen
Kim was ook een 'apart ding'quote:Op zondag 7 mei 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben benieuwd wat Tiano er van vindt
die is niet zo van de aparte dingen
Ben jij ook iemand die alles direct door elkaar prakt zeker?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, het gaat in de maag toch ook allemaal door elkaar
Nee, integendeel zelfs, maar het leek me in deze het juiste om te zeggen, én om tegen de mensen daar te zeggen die twijfelend de taart aanschouwenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die alles direct door elkaar prakt zeker?![]()
Ja dat gaat nu wel opvallen, ik vroeg me de laatste tijd ook weleens af waar de anderen waren, maar meer zijn er nietquote:Op zondag 7 mei 2023 20:14 schreef Ebinas het volgende:
Klein groepje zo nog hoor.
Ook al zijn het er nog steeds 17, maar toch tov het begin
leuke presentatie toch van het voedsel Ik deed vaak ook rijst in een tulband, aandrukken en dan bv serveren met een ki[ppen ragoutquote:Op zondag 7 mei 2023 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon alles bij elkaar gegooid en er een taart van gemaakt, inventief
quote:Op zondag 7 mei 2023 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, integendeel zelfs, maar het leek me in deze het juiste om te zeggen, én om tegen de mensen daar te zeggen die twijfelend de taart aanschouwen
Het ziet er inderdaad leuk uit, een stuk leuker dan uit pannen of schalen.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:15 schreef schizolientje het volgende:
[..]
leuke presentatie toch van het voedsel Ik deed vaak ook rijst in een tulband, aandrukken en dan bv serveren met een ki[ppen ragout
Social Media, schijntquote:Op zondag 7 mei 2023 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu wel opvallen, ik vroeg me de laatste tijd ook weleens af waar de anderen waren, maar meer zijn er niet
Compliment voor de kokquote:Op zondag 7 mei 2023 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. Gewoon meer pakken![]()
[ afbeelding ]
ook vreemdquote:Op zondag 7 mei 2023 20:19 schreef Ebinas het volgende:
Janet bij Eunice.
Over wat ze allemaal niet mag en wat ze wel hebben.
Gaat over een bepaalde dag en voor Eunice blijft er niet veel over
Van een blik kikkererwten wordt humus gemaakt
Voor een brunch volgende week en Eunie mag weinig hebben , kan niet alles etenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook vreemd
want meestal met bestellen houden ze er rekening mee
dit was al meer dan genoegquote:Op zondag 7 mei 2023 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ai, ik maakte een typo in mijn notes en ging steeds uit van 1976 ipv 1975, het liedje dat ik daarom steeds achter Erik's naam had gezet klopte niet, excuzes moi!
Erik: 12 juni 1975, Jim Gilstrap - Swing Your Daddy
Jammer, had 'm Rocky wel willen horen zingen
En ik me maar verheugen op Don Mercedesquote:Op zondag 7 mei 2023 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ai, ik maakte een typo in mijn notes en ging steeds uit van 1976 ipv 1975, het liedje dat ik daarom steeds achter Erik's naam had gezet klopte niet, excuzes moi!
Erik: 12 juni 1975, Jim Gilstrap - Swing Your Daddy
Jammer, had 'm Rocky wel willen horen zingen
Vergeten mss. Kweet niet waarom.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook vreemd
want meestal met bestellen houden ze er rekening mee
Laten we het er op houden dat Eunie niet alles wil eten.. niet mogen zou idd duiden op een vreselijke stofwisseling ziektequote:Op zondag 7 mei 2023 20:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor een brunch volgende week en Eunie mag weinig hebben , kan niet alles eten
Nog een half uurtjequote:Op zondag 7 mei 2023 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat Eunie niet alles wil eten.. niet mogen zou idd duiden op een vreselijke stofwisseling ziekte
viel mij ook al opquote:Op zondag 7 mei 2023 20:26 schreef humpty het volgende:
Jasper blijft ook maar minachtend in de camera kijken
Das wel beter iddquote:Op zondag 7 mei 2023 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat Eunie niet alles wil eten.. niet mogen zou idd duiden op een vreselijke stofwisseling ziekte
Stel je voor dat er toen twee volle kamers hadden moeten vertrekken en zie dan dus hier het resultaatquote:Op zondag 7 mei 2023 20:14 schreef Ebinas het volgende:
Klein groepje zo nog hoor.
Ook al zijn het er nog steeds 17, maar toch tov het begin
Gekke is bij BB met 14 man is het een enorm kippenhokquote:Op zondag 7 mei 2023 20:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Stel je voor dat er toen twee volle kamers hadden moeten vertrekken en zie dan dus hier het resultaat
Of ze wordt er (op de lange termijn) ziek van, zou ook heel goed kunnenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
het is ook niet echt een allergie, maar een intolerantie volgens mijquote:Op zondag 7 mei 2023 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ze wordt er (op de lange termijn) ziek van, zou ook heel goed kunnen
Nix mis mee, ik wordt óók ziek van patat "op de lange termijn" dat wil niet zeggen dat ik het niet mágquote:Op zondag 7 mei 2023 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ze wordt er (op de lange termijn) ziek van, zou ook heel goed kunnen
Als je er voor zou kiezen niet ziek te willen worden zou je kunnen beslisses dat het van jezelf niet magquote:Op zondag 7 mei 2023 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nix mis mee, ik wordt óók ziek van patat "op de lange termijn" dat wil niet zeggen dat ik het niet mág
Daarom altijd voor blikjes kiezenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
glaasje cola voor erik
zou er nog prik inzitten?
Heel goed, je eetgewoonten opleggen aan de groep, zodat je voorkeurpositie vastligt.. , normaal gesproken liggen die "aperte eters" er al heel snel uit.. zie ook Veganisten en Vegetariërs binnen dit soort programma'squote:Op zondag 7 mei 2023 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je er voor zou kiezen niet ziek te willen worden zou je kunnen beslisses dat het van jezelf niet mag
Dat gaat ook vast niet gebeurenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:36 schreef humpty het volgende:
Ga er zelf niet naar kijken maar ik hoop niet dat ze Eric belachelijk gaan maken
hij neemt het zelf heel serieus dus beetje respect zou wel op zijn plaats zijn
ze legt toch helemaal niets op aan de groep? Ze eet alleen zelf bepaalde dingen niet. En ik heb haar nog geen problemen horen maken als er voor haar niets apart is geregeld, dan eet ze gewoon geen vlees bijv. ( als het om varkensvlees gaat)quote:Op zondag 7 mei 2023 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heel goed, je eetgewoonten opleggen aan de groep, zodat je voorkeurpositie vastligt.. , normaal gesproken liggen die "aperte eters" er al heel snel uit.. zie ook Veganisten en Vegetariërs binnen dit soort programma's
Dooie Zondag, Buitenpizza en veel rondhangen.. geen ideequote:Op zondag 7 mei 2023 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog behoefte aan uurfilmpjes van vandaag, er was helemaal niets spannends toch ?
Die zit em op te geilen voor vanavondquote:Op zondag 7 mei 2023 20:39 schreef Sestra666 het volgende:
god, eunie is al helemaal vastgeplakt aan jw
Klopt.. maar ze staat wel op de lijst "Eunie Eet Niet "quote:Op zondag 7 mei 2023 20:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ze legt toch helemaal niets op aan de groep? Ze eet alleen zelf bepaalde dingen niet. En ik heb haar nog geen problemen horen maken als er voor haar niets apart is geregeld, dan eet ze gewoon geen vlees bijv. ( als het om varkensvlees gaat)
Ze wil vanavond nog heeeel lang met kleine opa kletsenquote:
zei ze datquote:Op zondag 7 mei 2023 20:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze wil vanavond nog heeeel lang met kleine opa kletsen
Dat zou dan JW moeten zeggen want die komt uit Almeloquote:Op zondag 7 mei 2023 20:41 schreef freaky40 het volgende:
Straks 20.55 uur Erik vertellen dat zijn talkshow geen doorgang kan vinden i.v.m. de cursus omgaan met teleurstellingen....
Error incoming voor de 2e keer vandaag.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zou dan JW moeten zeggen want die komt uit Almelo![]()
Krijgt de gast ook nog iets te snacken? Uit z'n eigen voorraadkast bijvoorbeeld?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Error incoming voor de 2e keer vandaag.
johquote:
Als het wordt zoals de gesprekken tussen Erik en JW op de bank waren.... pfffffff.... die willen allebei hun gelijk halen en zijn dan zo star...quote:
Staat dat beeldscherm eigenlijk ook weleens richting de manager gericht?quote:
als ze filmpjes kijktquote:Op zondag 7 mei 2023 20:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Staat dat beeldscherm eigenlijk ook weleens richting de manager gericht?
misschien moet hij zijn verwachtingen zelf ook iets bijstellenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:55 schreef xsaskiax het volgende:
Erik gaat er echt heel serieus mee om, het lijkt veel voor hem te betekenen.
Ik hoop echt dat ze niet rot gaan zitten doen, dat zou ik sneu voor hem vinden.
Het is Erik......quote:Op zondag 7 mei 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet hij zijn verwachtingen zelf ook iets bijstellen
daarom juistquote:
ik ben het helemaal met je eens, ben alleen bang dat als het tegenvalt hij een dreun ervan krijgtquote:Op zondag 7 mei 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom juist
meer realistisch is ook niet verkeerd
En jij bent een jokkende zweefteef en hier heb je een bezem (om mee weg te vliegen)quote:
Eunie is vliefdquote:Op zondag 7 mei 2023 20:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
eng wijf denk aan je kinderen (daar schermt ze toch altijd mee)
quote:Op zondag 7 mei 2023 20:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En jij bent een jokkende zweefteef en hier heb je een bezem (om mee weg te vliegen)
raar dat ze gisteren nog liep te beweren (of was het nou vanmorgen) dat er van 'logeren' niets meer gaat komen (of woorden van die strekking), ze zou het vanavond nog wel uitleggen zei ze tegen Babs of zoquote:
Zijn laatste kunstje misschien wel...quote:Op zondag 7 mei 2023 20:55 schreef xsaskiax het volgende:
Erik gaat er echt heel serieus mee om, het lijkt veel voor hem te betekenen.
Ik hoop echt dat ze niet rot gaan zitten doen, dat zou ik sneu voor hem vinden.
Daar is ze toch mee bezig? Een sugardaddy! Die vorige ook toch in die trant?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
eng wijf denk aan je kinderen (daar schermt ze toch altijd mee)
Jaquote:Op zondag 7 mei 2023 21:00 schreef Puzzie het volgende:
Iedereen klaar voor een lesje filosofische economie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |