Sas komt enkel hetzelfde deuntje uitquote:Op zondag 7 mei 2023 19:05 schreef Flow3r het volgende:
Bern kan al een stukje spelen
"op een rode paddenstoel , rood met witte stippen... "
[ afbeelding ]
alle begin is moeilijk, hij probeert het nog wel elke dagquote:Op zondag 7 mei 2023 19:09 schreef greysbones het volgende:
Bern krijgt geluid uit de viool
maar daar heb je het wel mee gehad
Zoe kan niet want die is managerquote:Op zondag 7 mei 2023 19:11 schreef ledn81 het volgende:
Sas wil Morrie wegstemmen![]()
![]()
Kom niet aan Morrie
En sas wilde op Jeff?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe kan niet want die is manager![]()
![]()
![]()
werkelijk
Weet zijzelf überhaupt wel waar ze mee bezig is? Behalve iedere dag die kruik (laten) vullen?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:11 schreef ledn81 het volgende:
![]()
Kom niet aan Morrie
als ze denken dat Jeff het wel red moet er een ander opquote:
Dan heb je het wel meteen over twee uitersten dus in die zin klinkt het al logischerquote:Op zondag 7 mei 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze denken dat Jeff het wel red moet er een ander op
nu slijmen bij Zoequote:Op zondag 7 mei 2023 19:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heb je het wel meteen over twee uitersten dus in die zin klinkt het al logischer
Die komt er nu ook gewoon weer. Na die solo opdracht. Dat zal dus een duel worden.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:15 schreef Kakadylo het volgende:
Maar ze komt nooit aan genoeg stemmen als het een individuele opdracht is
Of je het haalt hangt af van de opdracht.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze denken dat Jeff het wel red moet er een ander op
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu slijmen bij Zoe
maar als ze niet op jeff kunnen is Zoe net zo goed een target![]()
ga jij dat tegen Sas zeggenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of je het haalt hangt af van de opdracht.
En dat bepaalt K5
Ik wens Bern ook klotenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik wens Sasha wel een klote brief van thuis eigenlijk....
Dat gun ik niemand eigenlijk..quote:Op zondag 7 mei 2023 19:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik wens Sasha wel een klote brief van thuis eigenlijk....
Ik hoop dat ze het bij seizoen 2 beter aanpakkenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:21 schreef Kakadylo het volgende:
Doordat er amper eliminaties zijn geweest is de helft van de mensen daar tot dusverre ontsnapt aan een dikke exit
Haar familie die Bern ook accepteert, niet heel realistischquote:Op zondag 7 mei 2023 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gun ik niemand eigenlijk..
Tenzij:
Beste Sasha, de achterband van jouw motor is lek, kom ASAP naar huis en neem Bern mee!
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:24 schreef D. het volgende:
[..]
Haar familie die Bern ook accepteert, niet heel realistisch
dat horen eigenlijk alle managers te wetenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:25 schreef xsaskiax het volgende:
OMG Zoë denkt dat Marciano zijn ICD op moet laden aan het kastje dat op het kantoor staat!!
Babette en Wendy maken haar niet wijzer (misschien weten ze het zelf niet)
Het 'kastje' op kantoor leest de ICD uit en stuurt de gegevens rechtstreeks naar het ziekenhuis.
Jeff toch? Of durft ze nietquote:Op zondag 7 mei 2023 19:11 schreef ledn81 het volgende:
![]()
Kom niet aan Morrie
Komt bij, als Sasha gaat heeft Bern niemand om tegen te hakkelen, dus dan is ie ook zo goed als wegquote:
sinds wanneer wil jij Sas weg?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:26 schreef D. het volgende:
[..]
Komt bij, als Sasha gaat heeft Bern niemand om tegen te hakkelen, dus dan is ie ook zo goed als weg
Maar is dat wat Jef heeft gezegd bij het bestellen of heeft zoe dat verzonnen?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:19 schreef greysbones het volgende:
kijk
daar is het zoe verhaal
Jeff besteld alleen voor zichzelf
nu via sasha bij Mirthe
Opladen? Moet ie dan aan de oplader hangenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat horen eigenlijk alle managers te weten
tegen zoe zeggen ze waarschijnlijk niet aankomen nooit
Nee Wendy waarschuwde net dat Babette haar stijltang niet in dat stopcontact mocht doen, dat ze die stekker moest laten zitten, omdat het het kastje van Marciano is..... dat het van 'levensbelang' is.... volgens mij weet zij het zelf ook niet.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat horen eigenlijk alle managers te weten
tegen zoe zeggen ze waarschijnlijk niet aankomen nooit
Als er inderdaad iets met gebeuren met zijn ICD en het kantoor, vind ik de gedachtengang van Zoe zo dom nog niet eigenlijk.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:25 schreef xsaskiax het volgende:
OMG Zoë denkt dat Marciano zijn ICD op moet laden aan het kastje dat op het kantoor staat!!
Babette en Wendy maken haar niet wijzer (misschien weten ze het zelf niet)
Het 'kastje' op kantoor leest de ICD uit en stuurt de gegevens rechtstreeks naar het ziekenhuis.
Sas deed het overkomen als alleen voor hemzelfquote:Op zondag 7 mei 2023 19:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Maar is dat wat Jef heeft gezegd bij het bestellen of heeft zoe dat verzonnen?
Dat jef bier wilde bestellen heb ik gehoord maar alleen voor zijn groep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
nee joh is gewoon een soort modemquote:Op zondag 7 mei 2023 19:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Opladen? Moet ie dan aan de oplader hangen
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Opladen? Moet ie dan aan de oplader hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |