SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Moeten van achter! Ze moeten haar goddomme eens los laten, ze willen toch dat ze TV gaat maken. Dat pamperen levert ook niets op en vraag ik me af waarom ze deze maand manager moést worden van ze.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:49 schreef humpty het volgende:
Babette is aardig stil die heeft er volgens mij echt geen zin in
om daar te zitten...zal wel van achter moeten (denk ik )
TV maken......quote:Op zondag 7 mei 2023 19:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moeten van achter! Ze moeten haar goddomme eens los laten, ze willen toch dat ze TV gaat maken. Dat pamperen levert ook niets op en vraag ik me af waarom ze deze maand manager moést worden van ze.
errorrrrquote:Op zondag 7 mei 2023 19:55 schreef Puzzie het volgende:
Over een uur de filosofie avond van Erik , wordt lekker krapjes weer
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met dank aan @:Flow3r deze ook gevonden ...![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht Moraima - 7 mei 2023.Erik nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn er maar weinig daar die net vals zingenquote:
Mirthe kan wel zingenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig daar die net vals zingen
Ik heb niet iedereen gehoord, maar volgens mij kan alleen Mirthe een beetje toon houdenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig daar die net vals zingen
Van deze heb ik echt genoten gewoon om hoe hij het deed.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dit toch wel een vrolijke opdracht hoor
Ik vind het ook leuk, net als de karaoke met kerstquote:Op zondag 7 mei 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dit toch wel een vrolijke opdracht hoor
Alles is uit een buuk te lierenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen gehoord, maar volgens mij kan alleen Mirthe een beetje toon houden
Maar goed, zij heeft ook een zangboek gehad
die is zooo fakequote:Op zondag 7 mei 2023 20:02 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice zat op de bank te lezen toen Erik begon te zingen..... ze keek eens op, stond op en zag toen dat de camera op haar gericht was. Ze keek recht in de camera, trok ineens een heel ander gezicht en begon 'vrolijk' te dansen.... pffff
Deze was inderdaad het leukst tot nu toe, daar word je toch vrolijk vanquote:Op zondag 7 mei 2023 20:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Van deze heb ik echt genoten gewoon om hoe hij het deed.
Met zijn hele doen en laten![]()
quote:Op zondag 7 mei 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze was inderdaad het leukst tot nu toe, daar word je toch vrolijk van
Deze was leuk, die van Moirama trouwens ook..quote:Op zondag 7 mei 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze was inderdaad het leukst tot nu toe, daar word je toch vrolijk van
Inderdaad en een beetje positiviteit in de COS, kunnen we wel gebruikenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Deze was leuk, die van Moirama trouwens ook..
Geraamte pack?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft geen sixpack
maar een eight pack
Er zijn er denk ik meer die stiekem eten , of stiekem drinken.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:03 schreef Ebinas het volgende:
Dat gaat wel heel stiekem.![]()
Het is toch van hem, waarom niet gewoon opeten.
Doen andere ook
hij heeft net sneaky wat staan etenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Erik ijsbeert nu al.. oftie eetlust heeft van de zenuwen zien we zo wel
een pruik??quote:Op zondag 7 mei 2023 20:06 schreef humpty het volgende:
Marciano zit weer aan zijn haar ...geen kadootje van Babette dus
Ik heb er ook gewoon zien eten alleen die hebben niet zo veel.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn er denk ik meer die stiekem eten , of stiekem drinken.
Er mee midden in de loods gaan zitten, terwijl er misschien niet genoeg te eten is, is ook niet prettig.
Hij heeft eerder gezegd dat hij het ongemakkelijk vindt, dus vandaar even bij zijn kast.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb er ook gewoon zien eten alleen die hebben niet zo veel.
Of eten alles gelijk op.
Erik at met Esther nog wel in zicht.
Ergens begrijp ik wel wat je bedoelt hoor. Het zal ongemakkelijk kunnen voelen.
Maar dit ging in mijn ogen wel heel stiekem.
Die 2 zijn vaak wel het creatiefst met eten bedenken.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
een soort taart
met rijst en aardappels
Gewoon alles bij elkaar gegooid en er een taart van gemaakt, inventiefquote:
ben benieuwd wat Tiano er van vindtquote:Op zondag 7 mei 2023 20:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die 2 zijn vaak wel het creatiefst met eten bedenken.
Wendy heeft het ook wel, maar is meer praktischer ingesteld.
Zij weet weer van weinig iets leuks te maken
Dan was het in de tijd met Esther minder ongemakkelijk want dan deed ook JW mee.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft eerder gezegd dat hij het ongemakkelijk vindt, dus vandaar even bij zijn kast.
En het is natuurlijk wel hoe het in beeld wordt gebracht wat het extra stiekem doet lijken
Leuk om te zien hoe ze er dan toch weer iets van weten te maken.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die 2 zijn vaak wel het creatiefst met eten bedenken.
Wendy heeft het ook wel, maar is meer praktischer ingesteld.
Zij weet weer van weinig iets leuks te maken
Och jeequote:Op zondag 7 mei 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben benieuwd wat Tiano er van vindt
die is niet zo van de aparte dingen
Kim was ook een 'apart ding'quote:Op zondag 7 mei 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben benieuwd wat Tiano er van vindt
die is niet zo van de aparte dingen
Ben jij ook iemand die alles direct door elkaar prakt zeker?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, het gaat in de maag toch ook allemaal door elkaar
Nee, integendeel zelfs, maar het leek me in deze het juiste om te zeggen, én om tegen de mensen daar te zeggen die twijfelend de taart aanschouwenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die alles direct door elkaar prakt zeker?![]()
Ja dat gaat nu wel opvallen, ik vroeg me de laatste tijd ook weleens af waar de anderen waren, maar meer zijn er nietquote:Op zondag 7 mei 2023 20:14 schreef Ebinas het volgende:
Klein groepje zo nog hoor.
Ook al zijn het er nog steeds 17, maar toch tov het begin
leuke presentatie toch van het voedsel Ik deed vaak ook rijst in een tulband, aandrukken en dan bv serveren met een ki[ppen ragoutquote:Op zondag 7 mei 2023 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon alles bij elkaar gegooid en er een taart van gemaakt, inventief
quote:Op zondag 7 mei 2023 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, integendeel zelfs, maar het leek me in deze het juiste om te zeggen, én om tegen de mensen daar te zeggen die twijfelend de taart aanschouwen
Het ziet er inderdaad leuk uit, een stuk leuker dan uit pannen of schalen.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:15 schreef schizolientje het volgende:
[..]
leuke presentatie toch van het voedsel Ik deed vaak ook rijst in een tulband, aandrukken en dan bv serveren met een ki[ppen ragout
Social Media, schijntquote:Op zondag 7 mei 2023 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu wel opvallen, ik vroeg me de laatste tijd ook weleens af waar de anderen waren, maar meer zijn er niet
Compliment voor de kokquote:Op zondag 7 mei 2023 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. Gewoon meer pakken![]()
[ afbeelding ]
ook vreemdquote:Op zondag 7 mei 2023 20:19 schreef Ebinas het volgende:
Janet bij Eunice.
Over wat ze allemaal niet mag en wat ze wel hebben.
Gaat over een bepaalde dag en voor Eunice blijft er niet veel over
Van een blik kikkererwten wordt humus gemaakt
Voor een brunch volgende week en Eunie mag weinig hebben , kan niet alles etenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook vreemd
want meestal met bestellen houden ze er rekening mee
dit was al meer dan genoegquote:Op zondag 7 mei 2023 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ai, ik maakte een typo in mijn notes en ging steeds uit van 1976 ipv 1975, het liedje dat ik daarom steeds achter Erik's naam had gezet klopte niet, excuzes moi!
Erik: 12 juni 1975, Jim Gilstrap - Swing Your Daddy
Jammer, had 'm Rocky wel willen horen zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |