SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Moeten van achter! Ze moeten haar goddomme eens los laten, ze willen toch dat ze TV gaat maken. Dat pamperen levert ook niets op en vraag ik me af waarom ze deze maand manager moést worden van ze.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:49 schreef humpty het volgende:
Babette is aardig stil die heeft er volgens mij echt geen zin in
om daar te zitten...zal wel van achter moeten (denk ik )
TV maken......quote:Op zondag 7 mei 2023 19:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moeten van achter! Ze moeten haar goddomme eens los laten, ze willen toch dat ze TV gaat maken. Dat pamperen levert ook niets op en vraag ik me af waarom ze deze maand manager moést worden van ze.
errorrrrquote:Op zondag 7 mei 2023 19:55 schreef Puzzie het volgende:
Over een uur de filosofie avond van Erik , wordt lekker krapjes weer
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met dank aan @:Flow3r deze ook gevonden ...![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht Moraima - 7 mei 2023.Erik nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn er maar weinig daar die net vals zingenquote:
Mirthe kan wel zingenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig daar die net vals zingen
Ik heb niet iedereen gehoord, maar volgens mij kan alleen Mirthe een beetje toon houdenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig daar die net vals zingen
Van deze heb ik echt genoten gewoon om hoe hij het deed.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dit toch wel een vrolijke opdracht hoor
Ik vind het ook leuk, net als de karaoke met kerstquote:Op zondag 7 mei 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dit toch wel een vrolijke opdracht hoor
Alles is uit een buuk te lierenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen gehoord, maar volgens mij kan alleen Mirthe een beetje toon houden
Maar goed, zij heeft ook een zangboek gehad
die is zooo fakequote:Op zondag 7 mei 2023 20:02 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice zat op de bank te lezen toen Erik begon te zingen..... ze keek eens op, stond op en zag toen dat de camera op haar gericht was. Ze keek recht in de camera, trok ineens een heel ander gezicht en begon 'vrolijk' te dansen.... pffff
Deze was inderdaad het leukst tot nu toe, daar word je toch vrolijk vanquote:Op zondag 7 mei 2023 20:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Van deze heb ik echt genoten gewoon om hoe hij het deed.
Met zijn hele doen en laten![]()
quote:Op zondag 7 mei 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze was inderdaad het leukst tot nu toe, daar word je toch vrolijk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |