En ik me maar verheugen op Don Mercedesquote:Op zondag 7 mei 2023 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ai, ik maakte een typo in mijn notes en ging steeds uit van 1976 ipv 1975, het liedje dat ik daarom steeds achter Erik's naam had gezet klopte niet, excuzes moi!
Erik: 12 juni 1975, Jim Gilstrap - Swing Your Daddy
Jammer, had 'm Rocky wel willen horen zingen
Vergeten mss. Kweet niet waarom.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook vreemd
want meestal met bestellen houden ze er rekening mee
Laten we het er op houden dat Eunie niet alles wil eten.. niet mogen zou idd duiden op een vreselijke stofwisseling ziektequote:Op zondag 7 mei 2023 20:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor een brunch volgende week en Eunie mag weinig hebben , kan niet alles eten
Nog een half uurtjequote:Op zondag 7 mei 2023 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat Eunie niet alles wil eten.. niet mogen zou idd duiden op een vreselijke stofwisseling ziekte
viel mij ook al opquote:Op zondag 7 mei 2023 20:26 schreef humpty het volgende:
Jasper blijft ook maar minachtend in de camera kijken
Das wel beter iddquote:Op zondag 7 mei 2023 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat Eunie niet alles wil eten.. niet mogen zou idd duiden op een vreselijke stofwisseling ziekte
Stel je voor dat er toen twee volle kamers hadden moeten vertrekken en zie dan dus hier het resultaatquote:Op zondag 7 mei 2023 20:14 schreef Ebinas het volgende:
Klein groepje zo nog hoor.
Ook al zijn het er nog steeds 17, maar toch tov het begin
Gekke is bij BB met 14 man is het een enorm kippenhokquote:Op zondag 7 mei 2023 20:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Stel je voor dat er toen twee volle kamers hadden moeten vertrekken en zie dan dus hier het resultaat
Of ze wordt er (op de lange termijn) ziek van, zou ook heel goed kunnenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
het is ook niet echt een allergie, maar een intolerantie volgens mijquote:Op zondag 7 mei 2023 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ze wordt er (op de lange termijn) ziek van, zou ook heel goed kunnen
Nix mis mee, ik wordt óók ziek van patat "op de lange termijn" dat wil niet zeggen dat ik het niet mágquote:Op zondag 7 mei 2023 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ze wordt er (op de lange termijn) ziek van, zou ook heel goed kunnen
Als je er voor zou kiezen niet ziek te willen worden zou je kunnen beslisses dat het van jezelf niet magquote:Op zondag 7 mei 2023 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nix mis mee, ik wordt óók ziek van patat "op de lange termijn" dat wil niet zeggen dat ik het niet mág
Daarom altijd voor blikjes kiezenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
glaasje cola voor erik
zou er nog prik inzitten?
Heel goed, je eetgewoonten opleggen aan de groep, zodat je voorkeurpositie vastligt.. , normaal gesproken liggen die "aperte eters" er al heel snel uit.. zie ook Veganisten en Vegetariërs binnen dit soort programma'squote:Op zondag 7 mei 2023 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je er voor zou kiezen niet ziek te willen worden zou je kunnen beslisses dat het van jezelf niet mag
Dat gaat ook vast niet gebeurenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:36 schreef humpty het volgende:
Ga er zelf niet naar kijken maar ik hoop niet dat ze Eric belachelijk gaan maken
hij neemt het zelf heel serieus dus beetje respect zou wel op zijn plaats zijn
ze legt toch helemaal niets op aan de groep? Ze eet alleen zelf bepaalde dingen niet. En ik heb haar nog geen problemen horen maken als er voor haar niets apart is geregeld, dan eet ze gewoon geen vlees bijv. ( als het om varkensvlees gaat)quote:Op zondag 7 mei 2023 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heel goed, je eetgewoonten opleggen aan de groep, zodat je voorkeurpositie vastligt.. , normaal gesproken liggen die "aperte eters" er al heel snel uit.. zie ook Veganisten en Vegetariërs binnen dit soort programma's
Dooie Zondag, Buitenpizza en veel rondhangen.. geen ideequote:Op zondag 7 mei 2023 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog behoefte aan uurfilmpjes van vandaag, er was helemaal niets spannends toch ?
Die zit em op te geilen voor vanavondquote:Op zondag 7 mei 2023 20:39 schreef Sestra666 het volgende:
god, eunie is al helemaal vastgeplakt aan jw
Klopt.. maar ze staat wel op de lijst "Eunie Eet Niet "quote:Op zondag 7 mei 2023 20:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ze legt toch helemaal niets op aan de groep? Ze eet alleen zelf bepaalde dingen niet. En ik heb haar nog geen problemen horen maken als er voor haar niets apart is geregeld, dan eet ze gewoon geen vlees bijv. ( als het om varkensvlees gaat)
Ze wil vanavond nog heeeel lang met kleine opa kletsenquote:
zei ze datquote:Op zondag 7 mei 2023 20:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze wil vanavond nog heeeel lang met kleine opa kletsen
Dat zou dan JW moeten zeggen want die komt uit Almeloquote:Op zondag 7 mei 2023 20:41 schreef freaky40 het volgende:
Straks 20.55 uur Erik vertellen dat zijn talkshow geen doorgang kan vinden i.v.m. de cursus omgaan met teleurstellingen....
Error incoming voor de 2e keer vandaag.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zou dan JW moeten zeggen want die komt uit Almelo![]()
Krijgt de gast ook nog iets te snacken? Uit z'n eigen voorraadkast bijvoorbeeld?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Error incoming voor de 2e keer vandaag.
johquote:
Als het wordt zoals de gesprekken tussen Erik en JW op de bank waren.... pfffffff.... die willen allebei hun gelijk halen en zijn dan zo star...quote:
Staat dat beeldscherm eigenlijk ook weleens richting de manager gericht?quote:
als ze filmpjes kijktquote:Op zondag 7 mei 2023 20:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Staat dat beeldscherm eigenlijk ook weleens richting de manager gericht?
misschien moet hij zijn verwachtingen zelf ook iets bijstellenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:55 schreef xsaskiax het volgende:
Erik gaat er echt heel serieus mee om, het lijkt veel voor hem te betekenen.
Ik hoop echt dat ze niet rot gaan zitten doen, dat zou ik sneu voor hem vinden.
Het is Erik......quote:Op zondag 7 mei 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet hij zijn verwachtingen zelf ook iets bijstellen
daarom juistquote:
ik ben het helemaal met je eens, ben alleen bang dat als het tegenvalt hij een dreun ervan krijgtquote:Op zondag 7 mei 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom juist
meer realistisch is ook niet verkeerd
En jij bent een jokkende zweefteef en hier heb je een bezem (om mee weg te vliegen)quote:
Eunie is vliefdquote:Op zondag 7 mei 2023 20:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
eng wijf denk aan je kinderen (daar schermt ze toch altijd mee)
quote:Op zondag 7 mei 2023 20:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En jij bent een jokkende zweefteef en hier heb je een bezem (om mee weg te vliegen)
raar dat ze gisteren nog liep te beweren (of was het nou vanmorgen) dat er van 'logeren' niets meer gaat komen (of woorden van die strekking), ze zou het vanavond nog wel uitleggen zei ze tegen Babs of zoquote:
Zijn laatste kunstje misschien wel...quote:Op zondag 7 mei 2023 20:55 schreef xsaskiax het volgende:
Erik gaat er echt heel serieus mee om, het lijkt veel voor hem te betekenen.
Ik hoop echt dat ze niet rot gaan zitten doen, dat zou ik sneu voor hem vinden.
Daar is ze toch mee bezig? Een sugardaddy! Die vorige ook toch in die trant?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
eng wijf denk aan je kinderen (daar schermt ze toch altijd mee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |