jawelquote:Op zondag 7 mei 2023 19:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee Wendy waarschuwde net dat Babette haar stijltang niet in dat stopcontact mocht doen, dat ze die stekker moest laten zitten, omdat het het kastje van Marciano is..... dat het van 'levensbelang' is.... volgens mij weet zij het zelf ook niet.
Toen begon Zoë over opladen e.d.
Ik heb het wel degelijk goed uit horen leggen bij de overdracht tussen managers (weet niet meer tussen wie en wie) dat als Marciano er langsloopt gegevens 'uitgelezen' worden en direct naar het ziekenhuis worden doorgestuurd.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Als er inderdaad iets met gebeuren met zijn ICD en het kantoor, vind ik de gedachtengang van Zoe zo dom nog niet eigenlijk.
Niet iedereen weet precies hoe het gaat met zo'n kastje, Maar eigenlijk zou dit gewoon voor iedereen bekend moeten zijn in de loods. Maar bij echte problemen zal achter wel snel ingrijpen denk ik.
Opladen? Moet ie dan aan de oplader hangenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat horen eigenlijk alle managers te weten
tegen zoe zeggen ze waarschijnlijk niet aankomen nooit
Ja duh.....quote:Op zondag 7 mei 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh is gewoon een soort modem
die de gegevens van zijn cdi doorstuurt
ik kan er niet meer naar luisterenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:29 schreef humpty het volgende:
Alleen de woorden die Sacha tegen Jeff heeft gezegd zijn aangekomen
zegt ze...
Als niemand haar er iets over vertelt kan ze het ook niet weten en vult ze het zelf in, niet zo heel raar toch.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:25 schreef xsaskiax het volgende:
OMG Zoë denkt dat Marciano zijn ICD op moet laden aan het kastje dat op het kantoor staat!!
Babette en Wendy maken haar niet wijzer (misschien weten ze het zelf niet)
Het 'kastje' op kantoor leest de ICD uit en stuurt de gegevens rechtstreeks naar het ziekenhuis.
En dan anderen van alles beschuldigen, triest als je zelf zoveel haat in je hebt, dat is echt niet okequote:Op zondag 7 mei 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan er niet meer naar luisteren
zoveel haat
zoals hierboven gepostquote:Op zondag 7 mei 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als niemand haar er iets over vertelt kan ze het ook niet weten en vult ze het zelf in, niet zo heel raar toch.
of hij komt juist helemaal uit zijn schulp, dat zou ook kunnen, want als Bern met iemand anders praat dan zie je een totaal andere Bernquote:Op zondag 7 mei 2023 19:30 schreef D. het volgende:
[..]
Niet per se, ik gaf alleen aan Bern 'wegvalt' mocht Sasha naar huis moeten
Dat is toch al 8 maanden zo en er zijn meerdere die geen bier drinken......wat een gezeik...quote:Op zondag 7 mei 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas deed het overkomen als alleen voor hemzelf
later maakte ze er van alleen voor zijn groep
Jeff weet dat Bern geen bier drinkt
daar ging het om
Dan nog kan het niet helemaal zijn blijven hangen, dat is echt zo gek niet als je nog nooit met een dergelijke iets te maken hebt gehad.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals hierboven gepost
heeft voor zover ik weet elke manager die uitleg gehad
de 1ste dag
ik heb het bij Zoe gemist
maar neem aan dat ook zij die heeft gehad
ze gaan het niet bij de 1 wel doen
en bij de ander niet
Ik vind het niet echt een omg, als het haar verteld was had ze het niet gzegd. Ze is geen moggol.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals hierboven gepost
de 1ste dag
en bij de ander niet
Heb daar al vaker m'n visie over gegeven maar heb er totaal geen vertrouwen in (en dan heb je ook nog alle censuur)quote:Op zondag 7 mei 2023 19:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het bij seizoen 2 beter aanpakken
Bern heeft zijn eigen fles alcoholquote:Op zondag 7 mei 2023 19:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is toch al 8 maanden zo en er zijn meerdere die geen bier drinken......wat een gezeik...
Zou het kunnen dat het in het reglementenboek staat of zo, ergens zwart op wit, want iedere manager was er feilloos van op de hoogte en nogmaals ik heb ze er al een paar keer over horen pratenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals hierboven gepost
de 1ste dag
en bij de ander niet
ze krijgen meteen een brief en een mailquote:Op zondag 7 mei 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat het in het reglementenboek staat of zo, ergens zwart op wit, want iedere manager was er feilloos van op de hoogte en nogmaals ik heb ze er al een paar keer over horen praten
Voor mij zou dat al een hele geldige reden zijn geweest om geenszins op haar te willen stemmenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat horen eigenlijk alle managers te weten
tegen zoe zeggen ze waarschijnlijk niet aankomen nooit
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, niets live gezien vandaag, wel uurfilmpjes van stream 1 van de hele dag ...![]()
Zijn er nog andere aan de beurt geweest behalve deze ?
[ afbeelding ]
Verdienopdracht Eunice - 7 mei 2023.Moraima rond 14:12 uur vanmiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze krijgen meteen een brief en een mail
daar staan algemene gegevens in
inlogcodes etc
neem aan dat het daar bij in staat
Dat is ook zoquote:Op zondag 7 mei 2023 19:38 schreef Kakadylo het volgende:
Al gedraag ik me als staatsmongool als zijnde deelnemer maar ben je manager dan heb je een verantwoording te dragen
80 mensen erinquote:Op zondag 7 mei 2023 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb daar al vaker m'n visie over gegeven maar heb er totaal geen vertrouwen in (en dan heb je ook nog alle censuur)
Jaquote:Op zondag 7 mei 2023 19:38 schreef humpty het volgende:
Zoe heeft allemaal trailers gekeken gisteren zegt ze net
meiske heeft het druk hoor
Hoe heeft ze daar dan gisteren de tijd voor gevonden??quote:Op zondag 7 mei 2023 19:38 schreef humpty het volgende:
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:38 schreef humpty het volgende:
het is wonderlijk hequote:Op zondag 7 mei 2023 19:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe heeft ze daar dan gisteren de tijd voor gevonden??
Het kantoor is constant bezet geweest voor zover wij het hebben mogen zien (en dat was héél/veel te lang!)
'Je slang heeft je hamster opgegeten en daarna drie peutertjes vergiftigd'quote:Op zondag 7 mei 2023 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gun ik niemand eigenlijk..
Tenzij:
Beste Sasha, de achterband van jouw motor is lek, kom ASAP naar huis en neem Bern mee!
Blijkbaar had ze er tijd voorquote:Op zondag 7 mei 2023 19:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe heeft ze daar dan gisteren de tijd voor gevonden??
Het kantoor is constant bezet geweest voor zover wij het hebben mogen zien (en dat was héél/veel te lang!)
"Neeeee! Niet mijn hamster!"quote:Op zondag 7 mei 2023 19:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Je slang heeft je hamster opgegeten en daarna drie peutertjes vergiftigd'
Je kunt natuurlijk aannemen wat je wil, maar dat maakt het nog niet waar.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals hierboven gepost
de 1ste dag
en bij de ander niet
maakt het ook niet, niet waarquote:Op zondag 7 mei 2023 19:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk aannemen wat je wil, maar dat maakt het nog niet waar.
Waarom zou ze dat moeten?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:49 schreef humpty het volgende:
Babette is aardig stil die heeft er volgens mij echt geen zin in
om daar te zitten...zal wel van achter moeten (denk ik )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |