Bohemian Rhapsody?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
De winnaar is zo'n beetje wel bekend ja.
Leuk voor de Belgen....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:00 schreef Momo het volgende:
Mweh dat kutkind pakt nu al minuut op de rest
Gelachen.quote:
PatLev zal straks wel weer op de aperots klimmenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:00 schreef Momo het volgende:
1 fles Champagne enkel voor PatLevquote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
PatLev zal straks wel weer op de aperots klimmen
De grootste fles die ze hebben.quote:
Verwarrend. Er kan nooit een middelste zijn met vier dingen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:27 schreef Meke het volgende:
Ik heb even voor je gekeken @:Arizona, dit had ik:
- Luistert veeeeel podcasts
- Kijkt het liefst foute films & series
- Linkse vegetarische feminist
- Iets wat ongeveer m'n werk beschrijft
- After all this time? Always
M'n vriend claimt dat hij over die middelste heen heeft gelezen
Nou nou nou Momoquote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:00 schreef Momo het volgende:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Wout likete ooit een tweet waarin Evenepoel een kutkind werd genoemd dus nu mag ik het ook
quote:Oude man krijgt glimmende hoed: herstelt Charles interesse in monarchie?
Je bent nu geblocktquote:
Ach, de Romeinen hadden het daar ook moeilijkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:03 schreef Arizona het volgende:
Ik ben zó dood. 15 km gewandeld, 418 hoogtemeters gemaakt. En al bij beklimming 1 ging mijn hart heel hard bonzen en begon mijn rug zeer te doen. Maar het was wel in een heel mooie omgeving (Teutoburger Wald) dus dat maakte veel goed. Dit is niet echt mijn weekend qua sporten en bewegen.
Hoe gaat het met jullie?
Joh, is er dan iets te beleven?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgende week VBL on tour. Alvast een waarschuwing.
Geen idee.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Verwarrend. Er kan nooit een middelste zijn met vier dingen.
Nee en ik vind het dit jaar eigenlijk ook nog wel meevallen in bijvoorbeeld de Rehearsal en artiestentopicsquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:37 schreef Cyan9 het volgende:
Het ging vorig jaar prima, dus weet niet of een waarschuwing nodig is.
Over 2 min quali Luc!quote:
Ik snap inderdaad wel dat ze de slag daar verloren van de localsquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, de Romeinen hadden het daar ook moeilijk![]()
Maar 418 hoogtemeters is helemaal niet slecht. Het is toch vier keer de Dom in Utrecht op.
Wel weer als je duim en pink allebei niet meerekentquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er bestaan dus ook geen middelste vingers
Ik kijk eerst de eerste helft van Ajax - AZ af. En daarna ga ik naar de F1.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Over 2 min quali Luc!
Voorbeschouwing dan![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk eerst de eerste helft van Ajax - AZ af. En daarna ga ik naar de F1.
Ik las je post niet goedquote:
(lol)quote:
Dat suggereert dat ik wat doe, en dat kan natuurlijk nooit de waarheid zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee en ik vind het dit jaar eigenlijk ook nog wel meevallen in bijvoorbeeld de Rehearsal en artiestentopics
(Of de modjes doen natuurlijk goed hun werk, we zullen we het nooit weten)
quote:
Ah, dan kunnen we samen tot de conclusie komen dat als er een mod wat doet in ESF, dat Momo moet zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat suggereert dat ik wat doe, en dat kan natuurlijk nooit de waarheid zijn.
Oh, is de start daarom zo laat? zodat jij op tijd terug kan zijn?quote:Op zondag 7 mei 2023 11:08 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen. Weer onderweg terug naar ons mooie land, net op tijd voor het ESF![]()
Én de Grand Prix!
Straks eerst even lunchen, in de middag misschien een wandeling maken en vanavond F1 kijkenquote:Op zondag 7 mei 2023 11:50 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:molloot200 welkom thuis! Hoe was je vakantie? Is het treinen goed bevallen?
HIer in het centrum is een klein foodtruck-festival, daar gaan we vanmiddag maar eens een kijkje (en hapje) nemen
![]()
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Geen Turquoise Carpet event in de planning?quote:Op zondag 7 mei 2023 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Straks eerst even lunchen, in de middag misschien een wandeling maken en vanavond F1 kijken
Niet per se. Ga jij er wel echt voor zitten?quote:Op zondag 7 mei 2023 12:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen Turquoise Carpet event in de planning?
Eerlijk gezegd wist ik tot vlak voor mijn vorige post niet eens dat het vandaag was.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet per se. Ga jij er wel echt voor zitten?
Lammmert heel ver weghouden van de selectiecommissiequote:
Hij lijkt het nog te menen ookquote:
En een beangstigend aantal reageerders lijkt het zowaar met hem eens te zijn.quote:
Die geciteerde tweet is wel herkenbaar, ik heb dit nummer echt zo belachelijk vaak in mijn hoofd zitten nog.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En een beangstigend aantal reageerders lijkt het zowaar met hem eens te zijn.
Ohh ik kreeg daar opeens reclame van op m'n Facebook, maar dat is omdat dequote:Op zondag 7 mei 2023 11:50 schreef Arizona het volgende:
HIer in het centrum is een klein foodtruck-festival, daar gaan we vanmiddag maar eens een kijkje (en hapje ) nemen
Dat Chocolatte verloor ook maar heel nipt het duel van You And Me. Er zijn gewoon enorm veel mensen in Nederland die denken dat zoiets aanslaat in Europa.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En een beangstigend aantal reageerders lijkt het zowaar met hem eens te zijn.
Ik heb niets van hun kraampje gehad maar het zag er goed uit! Ik ben ook blij dat ze hier gaan openen, hebben we het lekker dichtbijquote:Op zondag 7 mei 2023 14:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ik kreeg daar opeens reclame van op m'n Facebook, maar dat is omdat debeste ijssalon ter wereld
blijkbaar binnenkort bij jullie opent en vandaag alvast meedoet. De coupes klonken heerlijk
Leukquote:Op zondag 7 mei 2023 15:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb niets van hun kraampje gehad maar het zag er goed uit! Ik ben ook blij dat ze hier gaan openen, hebben we het lekker dichtbij![]()
Het was heel leuk en heel gezellig druk! Ik heb een lekkere smoothie gehaald.
Ja, maar in Oost Europa vinden ze dat leuk ! Tenminste dat denken veel van die lui dan ofzo. Nederland het land van De Toppers, Snollebollekes en Frans Bauer. Dat dan zo genaamd muzikaal snobistisch gaat doen want in andere landen kunnen ze er niks vanquote:Op zondag 7 mei 2023 14:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat Chocolatte verloor ook maar heel nipt het duel van You And Me. Er zijn gewoon enorm veel mensen in Nederland die denken dat zoiets aanslaat in Europa.
Dus nooit meer een NSF. En doe ook maar geen demoscopic jury, want ook een zorgwekkend aantal mensen met verstand van het ESF vindt zulke troep leuk.
Zonder te weten welke ijssalon bij @Arizona gaat openen, gok ik op Van der Poel?quote:Op zondag 7 mei 2023 14:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ik kreeg daar opeens reclame van op m'n Facebook, maar dat is omdat debeste ijssalon ter wereld
blijkbaar binnenkort bij jullie opent en vandaag alvast meedoet. De coupes klonken heerlijk
Absoluutquote:Op zondag 7 mei 2023 15:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zonder te weten welke ijssalon bij @:Arizona gaat openen, gok ik op Van der Poel?
quote:Op zondag 7 mei 2023 15:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zonder te weten welke ijssalon bij @:Arizona gaat openen, gok ik op Van der Poel?
Wat ga je laten aanbranden?quote:Op zondag 7 mei 2023 16:58 schreef Arizona het volgende:
Ik ben aan het koken en ik probeer de turquoise loper te volgen maar het gaat niet goed samen
Wel zondequote:Op zondag 7 mei 2023 17:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
De aardappeltjes![]()
De kippenpoten garen wel rustig door in de oven
Ah fijnquote:Op zondag 7 mei 2023 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het kwam goed, ze waren nog niet zwartgeblakerd
Paar bruine krokantjes, meer niet
Ik lig ook lekker op de bank, met een kopje koffiequote:Op zondag 7 mei 2023 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Frietjes al op en de afwas al gedaan. Nu uitbuiken op de bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:50 schreef Dave het volgende:
Och hemel, loop ik toch toevallig tegen buttpics van Tom Leeb aan. Wist niet dat ie ook acteur is.Bedankt Dave, ik ben meteen een stuk minder somber!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chocola, ijs, koffie, bier, waar gaat het overquote:Op zondag 7 mei 2023 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
De karamel-zeezout hype lijkt een beetje voorbij te zijn. Dubbel, want ik vind het heerlijk, maar ook mooi, want nu zijn de frisse zomerse smaken weer in
Niet in ijs, maar door jullie heb ik daar nu ook wel zin inquote:Op zondag 7 mei 2023 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Chocola, ijs, koffie, bier, waar gaat het over
Ik ben er blij mee. Ik vind het niet lekker. Veel te zout.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
De karamel-zeezout hype lijkt een beetje voorbij te zijn. Dubbel, want ik vind het heerlijk, maar ook mooi, want nu zijn de frisse zomerse smaken weer in
Als je nu in een ijssalon zou zijn, welke smaak kies je dan?quote:Op zondag 7 mei 2023 21:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet in ijs, maar door jullie heb ik daar nu ook wel zin in
Afgelopen vrijdag koos ik voor een bolletje met 75% cacao en een bolletje mojito-ijs.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je nu in een ijssalon zou zijn, welke smaak kies je dan?
Ik zou denk ik voor citroen gaan, al heb ik ook weer eens zin in yoghurt-bosvruchtenquote:Op zondag 7 mei 2023 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag koos ik voor een bolletje met 75% cacao en een bolletje mojito-ijs.
Jij?
Eigenlijk zou je voor vanille moeten gaan. Dat is altijd ondergewaardeerd goedquote:Op zondag 7 mei 2023 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou denk ik voor citroen gaan, al heb ik ook weer eens zin in yoghurt-bosvruchten
Eens over vanille, maar als ik in een ijszaak ben met heel veel smaken laat ik die ook liggenquote:Op zondag 7 mei 2023 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je voor vanille moeten gaan. Dat is altijd ondergewaardeerd goedMaar ja, dat voelt zo saai, dus neem ik die nooit
Mighty Maxquote:Op zondag 7 mei 2023 23:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Je zou op zich kunnen stellen dat Verstappen een lekkere race heeft gereden
Altijd fijn zulke mensen, zeker op de maandagochtendquote:Op maandag 8 mei 2023 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer op kantoor. Onderweg bijna van de weg gedrukt.
Ik reed rechts en werd ingehaald door iemand op de linker rijbaan die bedacht dat hij de afslag nog moest hebben.
Ik remde af zodat hij mij niet de afrit op zou duwen tegen ander verkeer en vervolgens heb ik 'm links weer ingehaald en ik zag ik mijn achteruitkijkspiegel dat hij de afslag uiteindelijk niet gehaald had door het overige verkeer.
Daarom vond ik het ook wel fijn dat ie de afslag niet kon halen en dus moest doorrijden tot de volgende afslag. #karmaquote:Op maandag 8 mei 2023 09:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Altijd fijn zulke mensen, zeker op de maandagochtend
Ik hou van Stracciatellaquote:Op zondag 7 mei 2023 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je nu in een ijssalon zou zijn, welke smaak kies je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |