Ik snap inderdaad wel dat ze de slag daar verloren van de localsquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, de Romeinen hadden het daar ook moeilijk![]()
Maar 418 hoogtemeters is helemaal niet slecht. Het is toch vier keer de Dom in Utrecht op.
Er bestaan dus ook geen middelste vingersquote:
Wel weer als je duim en pink allebei niet meerekentquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er bestaan dus ook geen middelste vingers
Ik kijk eerst de eerste helft van Ajax - AZ af. En daarna ga ik naar de F1.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Over 2 min quali Luc!
Voorbeschouwing dan![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk eerst de eerste helft van Ajax - AZ af. En daarna ga ik naar de F1.
Ik las je post niet goedquote:
(lol)quote:
Dat suggereert dat ik wat doe, en dat kan natuurlijk nooit de waarheid zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee en ik vind het dit jaar eigenlijk ook nog wel meevallen in bijvoorbeeld de Rehearsal en artiestentopics
(Of de modjes doen natuurlijk goed hun werk, we zullen we het nooit weten)
quote:
Ah, dan kunnen we samen tot de conclusie komen dat als er een mod wat doet in ESF, dat Momo moet zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat suggereert dat ik wat doe, en dat kan natuurlijk nooit de waarheid zijn.
Oh, is de start daarom zo laat? zodat jij op tijd terug kan zijn?quote:Op zondag 7 mei 2023 11:08 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen. Weer onderweg terug naar ons mooie land, net op tijd voor het ESF![]()
Én de Grand Prix!
Straks eerst even lunchen, in de middag misschien een wandeling maken en vanavond F1 kijkenquote:Op zondag 7 mei 2023 11:50 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:molloot200 welkom thuis! Hoe was je vakantie? Is het treinen goed bevallen?
HIer in het centrum is een klein foodtruck-festival, daar gaan we vanmiddag maar eens een kijkje (en hapje) nemen
![]()
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Geen Turquoise Carpet event in de planning?quote:Op zondag 7 mei 2023 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Straks eerst even lunchen, in de middag misschien een wandeling maken en vanavond F1 kijken
Niet per se. Ga jij er wel echt voor zitten?quote:Op zondag 7 mei 2023 12:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen Turquoise Carpet event in de planning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |