Kwalificatie Dagquote:
Jij?quote:
Bevrijdingsfestival in Roermond is op nieuwe locatie buiten het centrumquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is toch op het plein, midden in de binnenstad? Dat lijkt me een prachtige locatie!
Ik zie in de line-up dat Dubioza Kolektiv daar optrad, een veel betere afsluiter van 5 mei en een beter begin van je weekend kan je niet vinden hoor!
Mama's Pride ken ik niet, maar wel leuk dat er veel gratis festivals in de buurt zijn
Ga ik daar even kijken. Meld ik hier vast dat ik thee heb en een stuk stinzenkoek (ik kende het ook niet)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er is al een livetopic:
TV / [NPO1/BBC] Kroning koning Charles III #1
Al gespot?quote:
En dan loopt ze straks gewoon binnen in een spijkerbroek en een wit T-shirt oid.quote:
Sigaret in de ene hand, halflege fles witte wijn in de andere, gebroken hak aan één schoen...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan loopt ze straks gewoon binnen in een spijkerbroek en een wit T-shirt oid.
Gewoon direct door van een bevrijdingsfestival, is toch allebei feest, niet moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Sigaret in de ene hand, halflege fles witte wijn in de andere, gebroken hak aan één schoen...
ja, maar ik zal tussendoor naar de f1 kijkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:33 schreef NailQueen het volgende:
Algemene retro vraag: heeft er iemand zin om vanavond in het retro topic de editie van 2022 terug te kijken?
Is dat vanavond er ook op?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ja, maar ik zal tussendoor naar de f1 kijken
Kwalificatie, de race is morgen. Ze rijden in Miami, dus dan is het vanwege tijdverschil voor ons in de avondquote:
Zit je in de selectiecommissie van de AvroTrosquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:13 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen in Vlaanderen heeft onze inzending van 2024 een ‘unieke’ versie van een klassieker van Stef Bos gemaakt
Ik krijg altijd kriebels van dit nummerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:13 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen in Vlaanderen heeft onze inzending van 2024 een ‘unieke’ versie van een klassieker van Stef Bos gemaakt
Ja okee, dat heb ik even niet meegenomen in mijn overwegingquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed punt, maar wat nou als je gewoon langs een kraampje loopt waar ze handelen in varkensblazen-gebonden-aan-gedroogde-stierenpiemels, er een scoort als impulsaankoop of ruilt tegen een Twix en daarmee in het rond gaat zwaaien? Dat komt praktisch drie keer per dag voor!
Hahaha nou dat vond ik ook altijd wel lastig hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:53 schreef Arizona het volgende:
Hier was net de zondvloed, maar nu is het wel weer even droog. Dochter is met poncho aan op het bevrijdingsfestival. Het allerergste lijkt hier ook langs te trekken, qua onweer zeker.
[..]
Ik ben zó niet spontaan he. Ik plan het liefst alles. En ik hou ook niet echt van wijn en dansjes
![]()
Mijn datingprofiel zou echt heel boring zijn, ik zou echt nooit iemand vinden: Georganiseerd, terughoudend, huismus, meer dat soort woorden zijn op mij van toepassing. "Sportief" zou ik er ook bij kunnen zetten en heeft dan nog de minst suffe lading
![]()
Vrije tijd: wandelen, fietsen, koken, uit eten, lezen, weekendjes weg.
Zoekt: een rustige man die niet alles samen wil doen (want ik ben ook graag alleen) maar wel houdt van regelmatig samen wandelen, fietsen, uit eten en op reis.
(Gelukkig heb ik die man al gevonden in New Mexico![]()
)
Dit zou mijn eerlijke profiel zijnStormloopprofiel, ongetwijfeld!
Hoezo regelen, dit zit in m'n standaard meet-repertoirequote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Doen we! @:Meke regel jij de stierenpiemels?
Ja, dat gelooft niemand.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:27 schreef Meke het volgende:
Ik heb even voor je gekeken @:Arizona, dit had ik:
- Luistert veeeeel podcasts
- Kijkt het liefst foute films & series
- Linkse vegetarische feminist
- Iets wat ongeveer m'n werk beschrijft
- After all this time? Always
M'n vriend claimt dat hij over die middelste heen heeft gelezen
Terwijl hij juist dacht. Oh dat kan ik wel veranderenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:27 schreef Meke het volgende:
Ik heb even voor je gekeken @:Arizona, dit had ik:
- Luistert veeeeel podcasts
- Kijkt het liefst foute films & series
- Linkse vegetarische feminist
- Iets wat ongeveer m'n werk beschrijft
- After all this time? Always
M'n vriend claimt dat hij over die middelste heen heeft gelezen
Hahaha nou dat hoop ik niet voor 'mquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terwijl hij juist dacht. Oh dat kan ik wel veranderen
Neequote:
Is het ook nog ver weg?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:10 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vanavond een verjaardag, maar eigenlijk heb ik geen zin en het is ook geen verjaardag waar het belangrijk is dat ik er ook ben. Ik twijfel of ik thuis blijf
Nee, dat niet. zo'n 8 minuten fietsen, behalve als ik moet wachten omdat er een trein aan komt.quote:
Misschien krijg je nog genoeg zinquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat niet. zo'n 8 minuten fietsen, behalve als ik moet wachten omdat er een trein aan komt.
Kijk vanavond mee met 2022quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:10 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vanavond een verjaardag, maar eigenlijk heb ik geen zin en het is ook geen verjaardag waar het belangrijk is dat ik er ook ben. Ik twijfel of ik thuis blijf
Ja, daar heb ik dus wel meer zin inquote:
De winnaar is zo'n beetje wel bekend ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou Giro hoef ik ook niet meer te zien.
Met die tijden kan je altijd nog ineens heel erg moe zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus wel meer zin in![]()
H_T heeft ook een goed punt. Als ik er om 9 uur ben, kan ik niet zomaar zeggen dat ik ga, ook niet om 11 uur al. Pas als zij de stad in gaan, dan kan ik stiekem aftaaien
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
De winnaar is zo'n beetje wel bekend ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |