Als hij een beetje opschiet wel. Ik geloof dat het om tien uur begint en ik moet om één uur in de stad zijn voor een afspraak, dus als het iets na twaalven klaar kan zijn heb ik goede hoop.quote:
Niet per se, maar als ik wakker ben en niets beters weet misschien welquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik zie de hoogtepunten vast wel later op het nieuws![]()
Jij?
Je weet nog niet of je gaat kijken, maar hebt wel net al speciaal een victoria sponge cake gebakken?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet per se, maar als ik wakker ben en niets beters weet misschien welIk heb net speciaal een victoria sponge cake gebakken of zo voor de gelegenheid
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je weet nog niet of je gaat kijken, maar hebt wel net al speciaal een victoria sponge cake gebakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]Of ik het zie of niet, ik cake sowieso!
Bewonderenswaardig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar gaat die cake nog wel op als je niet kijkt, of is die dan voor de buren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bewonderenswaardig hoor.![]()
Maar gaat die cake nog wel op als je niet kijkt, of is die dan voor de buren?Ik kan altijd een plak onder de deur door prakken met een satéprikker, dat wordt vast gewaardeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Altijd een goed idee. Ook leuk als ze op vakantie zijn, hebben ze iets om naar uit te kijken voor als ze terug zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan altijd een plak onder de deur door prakken met een satéprikker, dat wordt vast gewaardeerd!
Zo'n reis is vermoeiend, dan kan je wel wat suiker en vet gebruiken als je terug komt van vakantiequote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd een goed idee. Ook leuk als ze op vakantie zijn, hebben ze iets om naar uit te kijken voor als ze terug zijn.
quote:
Precies.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo'n reis is vermoeiend, dan kan je wel wat suiker en vet gebruiken als je terug komt van vakantieZe zijn ooit ook begonnen met koffie en cake te serveren voor een uitvaart om het aantal flauwvallers terug te dringen
Misschien wel, maar dat levert meerdere uitdagingen op. Een grote krent is moeilijker te verkruimelen met een satéprikker dan een plak cake en ik zou niet weten waar ik in mijn regio een echte krentenmik kan kopen in plaats van een krentenbol of krentenbroodquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies.
Zou dat met die satéprikker trouwens ook werken voor krenten? Want dan zou je ook eens een krentenmik onder de deur door kunnen peuteren. Voor wat afwisseling en zo.
Eerst oefenen met een zak krentenbollen. Hoe je aan een krentenmik komt is dan van later zorg.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat levert meerdere uitdagingen op. Een grote krent is moeilijker te verkruimelen met een satéprikker dan een plak cake en ik zou niet weten waar ik in mijn regio een echte krentenmik kan kopen in plaats van een krentenbol of krentenbrood
Je bent niks van je praktisch denkvermogen verloren!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eerst oefenen met een zak krentenbollen. Hoe je aan een krentenmik komt is dan van later zorg.
Desnoods gewoon de buren vragen er een te bestellen en bij jouw te laten bezorgen.
Jou moet in die zin wel zonder w overigens. Normaal zou ik dat laten gaan, maar nu:quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eerst oefenen met een zak krentenbollen. Hoe je aan een krentenmik komt is dan van later zorg.
Desnoods gewoon de buren vragen er een te bestellen en bij jouw te laten bezorgen.
Dat deed ik uiteraard expres, zodat we weer quitte zouden staan.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Jou moet in die zin wel zonder w overigens. Normaal zou ik dat laten gaan, maar nu:
Doet de morgen ook heien, of is dat alleen het tweede uur?quote:
Uitstekendquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat deed ik uiteraard expres, zodat we weer quitte zouden staan.
We kunnen ook om 01.00 uur heien. Let's get wild.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Doet de morgen ook heien, of is dat alleen het tweede uur?
Dat is toch op het plein, midden in de binnenstad? Dat lijkt me een prachtige locatie!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:29 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Roermond. Gelukkig de rest van de lente/zomer veel leuke gratis festivals in de buurt. Te beginnen volgende week met Mama's Pride in Geleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |