Inderdaad. Wel nuttig in een team dat uitstekend draait, maar niet degene die nu het team op sleeptouw kan nemen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is ook geen Blind/Tadic aankoop , zat zelfs bij degradatiekandidaat gewoon op het bankie
Als die Van de Beek iets bewezen heeft, is dat supporters en zelfs clubs de prestaties die gerealiseerd worden door het individu enorm overschatten en de effecten van het team op de ogenschijnlijke kwaliteiten van een speler enorm onderschatten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel nuttig in een team dat uitstekend draait, maar niet degene die nu het team op sleeptouw kan nemen.
Bedanktquote:Op donderdag 4 mei 2023 04:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als die Van de Beek iets bewezen heeft, is dat supporters en zelfs clubs de prestaties die gerealiseerd worden door het individu enorm overschatten en de effecten van het team op de ogenschijnlijke kwaliteiten van een speler enorm onderschatten.
Met andere woorden: Donny kan er eigenlijk geen tering van maar dat werd mooi verbloemd in een selectie die goed liep.
Op een totaal ander niveau gold dat in 16/17 voor Nieuwkoop, waarvan iedereen en zijn moeder dacht dat het wel een meer dan uitstekende vervanger voor Karsdorp was bij Feyenoord. Het draaide immers met Nieuwkoop niet ineens veel slechter ofzo.
Dat viel.. tegen.
enquote:Het Algemeen Dagblad meldt dat de kans groot is dat er komend seizoen een buitenlandse trainer voor de groep zal staan bij Ajax. Directeur voetbalzaken Sven Mislintat is inmiddels ook tot de conclusie gekomen dat John Heitinga nog niet de benodigde ervaring heeft om als hoofdtrainer aan de slag te kunnen gaan, terwijl hij in Nederland ook weinig geschikte alternatieven ziet. Ook Peter Bosz is daarvoor niet in beeld.
Ajax lijkt daardoor voor het eerst in 25 jaar weer een buitenlandse trainer te krijgen nadat Morten Olsen in 1998 werd ontslagen. Volgens het AD is het echter niet aannemelijk dat Ajax een Duitse trainer zal krijgen, maar wordt er wel gezocht naar een gerenommeerde coach.
Klinkt positief. Nu de uitvoering nogquote:Directeur Sven Mislintat zou de selectie van Ajax komende zomer willen voorzien van tenminste vier directe versterkingen. Dat meldt het Algemeen Dagblad. De Duitser wil op zijn minst twee middenvelders, een centrale verdediger en een spits toevoegen aan de selectie. Zij moeten er bovendien al direct staan in plaats van dat er opnieuw talenten worden gehaald die nog een of twee jaar klaargestoomd dienen te worden.
Volgens het AD is het aannemelijk dat Edson Álvarez en Mohammed Kudus gaan vertrekken omdat de club een gat moet zien te dichten vanwege het waarschijnlijke missen van de Champions League. Mislintat hoopt Jurriën Timber wel te kunnen verleiden om nog een jaar bij Ajax te spelen. De verdediger verlengde afgelopen jaar zijn contract, maar heeft een gelimiteerde clausule in zijn verbintenis staan. Het is echter de vraag of clubs dat na dit seizoen willen betalen.
In de zoektocht naar nieuwe spelers gaat Mislintat voor een herkenbare as van dragende spelers, die de taal van de club spreken. Spelers uit de categorie Donny van de Beek of Hakim Ziyech zo schrijft het AD, al lijken niet alle oud-Ajacieden haalbaar te zijn. Mislintat wil dat in de komende periode wel gaan onderzoeken. Hij wil voorkomen dat de selectie grotendeels uit exotische broodvoetballers zal bestaan.
Ajax staat er best wel goed op hoor, uiteraard niet voor de Nagelsmanns van deze wereld en je moet ook wel want bij de NL trainers zie ik geen geschikte op Jansen na misschien.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Derksen was (zoals verwacht) minder positief gisteravond: hij vraagt zich (terecht) wat voor een kaliber trainer dat dan moet worden. Het is niet zo dat Ajax nu de AA status heeft voor een buitenlandse trainer.
Aan wat voor categorie buitenlandse trainer denk je dan?quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax staat er best wel goed op hoor, uiteraard niet voor de Nagelsmanns van deze wereld en je moet ook wel want bij de NL trainers zie ik geen geschikte op Jansen na misschien.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Aan wat voor categorie buitenlandse trainer denk je dan?
årnæ sløt uit denemarken?
Nogmaals, Arne Slot is oke, maar het succes komt door het falen van Ajax en Psv.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Aan wat voor categorie buitenlandse trainer denk je dan?
årnæ sløt uit denemarken?
ANNOUNCE iemand anders met kaal haar.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:03 schreef Caland het volgende:
Het AD doet net alsof ze inside informatie hebben maar uiteindelijk is het toch een beetje een kinderrekensom. Als Sjonnie en Bosz afvallen dan heb je gewoon geen Nederlander over. Arne gaat niet gebeuren en Pascal Jansen wordt bij die Alkmaarse sekte al vermoord als hij de telefoon opneemt (en is niet zo’n bijzondere trainer)
quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nogmaals, Arne Slot is oke, maar het succes komt door het falen van Ajax en Psv.
Bassey is eigenlijk gewoon de beste verdediger ter wereld.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nogmaals, Arne Slot is oke, maar het succes komt door het falen van Ajax en Psv.
Het drinken is weer vroeg begonnen zie ikquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Bassey is eigenlijk gewoon de beste verdediger ter wereld.
Ja ik snap ook niet waar user @Houniet zin in heeft maar ieder zijn dingquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
Het drinken is weer vroeg begonnen zie ik
Nagelsmannquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:41 schreef Malavita het volgende:
Ontopic maar weer: benieuwd welke buitenlander door Mislintat zal worden aangesteld als coachspoeling onder de NLders is dun
Bielsa is nog vrij, maar die krijgt deze kwaliteitsarme selectie ook niet aan het voetballen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:41 schreef Malavita het volgende:
Ontopic maar weer: benieuwd welke buitenlander door Mislintat zal worden aangesteld als coachspoeling onder de NLders is dun
Chelsea afgewezen vanwege de Amsterdamse lokroep gok ik zomaar.quote:
Mede door kan ik wel in meegaan, die hebben iig nagelaten om het spannend te maken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar volgens mij heb je dan niet de beste bedoelingen voor Ajaxquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:35 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik zou jaap stam toch graag aan de slag zien gaan bij ajax!
Daar zou je weleens een punt mee kunnen hebbenquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar volgens mij heb je dan niet de beste bedoelingen voor Ajax
Jij hebt er duidelijk geen kijk op, die gozer kan er helemaal niets van.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Bassey is eigenlijk gewoon de beste verdediger ter wereld.
Don't feed the trolls.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen kijk op, die gozer kan er helemaal niets van.
Het halen van Europees voetbal door Ajax komt door het falen van Sparta, Twente, Vitesse en Utrechtquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik schat Feyenoord toch wel iets hoger in dan die clubs.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Het halen van Europees voetbal door Ajax komt door het falen van Sparta, Twente, Vitesse en Utrecht
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Het halen van Europees voetbal door Ajax komt door het falen van Sparta, Twente, Vitesse en Utrecht
De fuck is dit? Falen? @onlogisch sparta???quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Ironischquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hahahaha ga je serieus een act opvoeren
ik werd pas positief voor de finale. nouja die kwam redelijk terug in het gezicht. was wel een mooie dag. halve finales en finales van grote Europese toernooien zijn dagen die je leven lang kunt herinneren. oh ja sorry je bent voor Feyenoordquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hahahaha ga je serieus een act opvoeren dat dit toen niet de sfeer was hier? Is goed man
Ajax heeft een goede online marketing met internationale allure. Zo goed zelfs dat het bij de supporters van de concurrent meer indruk maakt en langer blijft hangen dan bij de Ajax-supporters zelf, zo blijkt maar weer.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
In alles was dat seizoen eigenlijk gewoon een flop voor jullie maar de gênante JUROP WE AR CUMBEK filmpjes werden met de dag pijnlijker
Zet de namen van onze selectie toen en die van jullie nu eens naast elkaar voordat je domme dingen gaat zeggen. Feyenoord heeft geen spelers met een toekomst of klasse als De Ligt, De Jong, Ziyech, Onana, Neres en Davinson Sanchez.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
GRANDIOOS EN EEN WERELD SELECTIE VOOR DE TOEKOMST
Slot die nota bene naar Ajax wilde, helaas was onze leiding te incapabel om die deal door te drukken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax heeft een goede online marketing met internationale allure. Zo goed zelfs dat het bij de supporters van de concurrent meer indruk maakt en langer blijft hangen dan bij de Ajax-supporters zelf, zo blijkt maar weer.
[..]
Zet de namen van onze selectie toen en die van jullie nu eens naast elkaar voordat je domme dingen gaat zeggen. Feyenoord heeft geen spelers met een toekomst of klasse als De Ligt, De Jong, Ziyech, Onana, Neres en Davinson Sanchez.
Het succes van Feyenoord dit seizoen is voor het overgrote deel Arne Slot en voor de rest door het falen van Ajax en PSV. Van de huidige Feyenoord-spelers individueel gaan we de komende jaren weinig meer zien op hoger niveau, laat staan op het allerhoogste niveau. Compleet ander verhaal dan het Ajax onder Bosz. Kun je boos worden, kun je als een debiel je gram halen op een forum maar het verandert de werkelijkheid niet.
Wist ik niet, wanneer was dat?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Slot die nota bene naar Ajax wilde, helaas was onze leiding te incapabel om die deal door te drukken.
April 2022.quote:
Achteraf gezien inderdaad mega jammer maar toentertijd was er nog de illusie dat Schreuder het tactische brein was onder Ten Hag dus die keuze toen was niet onlogisch. Slot stond al bekend als getalenteerd trainer maar had nog niet zó'n goed seizoen gehad als deze. Dus ja, echt een typisch geval van een koe in de kont kijken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
April 2022.
Headline: "Slot zwijgt over Ajax: 'Elk woord zou tot headlines kunnen leiden'"
"Hoe duidelijk moet ik er over zijn: ik kan me er geen enkele voorstelling van maken"
Elk weldenkend mens die trainer is van Feyenoord, niet naar Ajax wil gaan en gevraagd wordt of hij naar Ajax wil, zegt simpelweg "Nee, ik ga niet naar Ajax."
Misschien is Schreuder tactisch wel goed, er komt alleen wat meer bij kijken dan alleen dat.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Achteraf gezien inderdaad mega jammer maar toentertijd was er nog de illusie dat Schreuder het tactische brein was onder Ten Hag dus die keuze toen was niet onlogisch. Slot stond al bekend als getalenteerd trainer maar had nog niet zó'n goed seizoen gehad als deze. Dus ja, echt een typisch geval van een koe in de kont kijken.
Welnee, op dat moment was overduidelijk dat Slot een erg goede trainer was. Over Schreuder bestonden daarentegen erg veel twijfels, bij elke club waar hij hoofdtrainer was. Bovenal hád men bij Ajax al met Schreuder gewerkt dus is de verkeerde inschatting extra pijnlijk en laakbaar. (Nu idem dito met Heitinga, het beoordelend vermogen van de Ajax-leiding zit onder 0; beslissingen gemaakt met een dobbelsteen zouden beter uitpakken dan beslissingen gemaakt door Van der Sar c.s.)quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Achteraf gezien inderdaad mega jammer maar toentertijd was er nog de illusie dat Schreuder het tactische brein was onder Ten Hag dus die keuze toen was niet onlogisch. Slot stond al bekend als getalenteerd trainer maar had nog niet zó'n goed seizoen gehad als deze. Dus ja, echt een typisch geval van een koe in de kont kijken.
Feyenoorders hebben echt een beperking.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:12 schreef onlogisch het volgende:
In het Ajax topic gaan namen als Bielsa en Klopp rond
Die gast was al niet te harden toen Ajax wel goed was.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:tarado Even de Pak Geen Schaal Podcast geluisterd. Weer een uur lang gezeik van Arco.
beweren dat o.a. de ligt, de jong en onana geen internatiole top is.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nou nou, dat zijn wel spelers van internationale allure zeg, ik zit in mijn stoel te trillen
[..]oke man
Beetje mee voetballen bij Inter en Bayern, meid het is watquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:07 schreef Malavita het volgende:
[..]
beweren dat o.a. de ligt, de jong en onana geen internatiole top is.
Echt deze usertrolletje ten top hoor
quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Beetje mee voetballen bij Inter en Bayern, meid het is wat
Je gaat in op HMF....quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:12 schreef Malavita het volgende:
[..]wat een afgunst. Heerlijk
hoe langer jij in het Ajax topic post, hoe meer je jezelf laat kennen. Met als doel anderen uit hun tent lokken, maar resultaat is vooral jezelf te kakken zetten. Maar dat zie je zelf kennelijk niet in. Mooi dit
Wat een elftal was dat. Had je gewoon op iedere linie de beste speler van de eredivisie. Regelmatig de broek uit gehad.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:07 schreef Malavita het volgende:
[..]
beweren dat o.a. de ligt, de jong en onana geen internatiole top is.
Echt deze usertrolletje ten top hoor
Heb al meerdere TR's gezet maar worden gewoon genegeerd.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hebben we eigenlijk mods hier? Want dit topic is wel echt dikke schijt aan het worden.
Twee Feyenoord-mods (wie?), één PSV-mod en ééntje die het pas over een half jaar leest.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hebben we eigenlijk mods hier? Want dit topic is wel echt dikke schijt aan het worden.
Als iedereen ze nou gewoon negeert is de lol er ook snel af voor ze.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Daar is die blokkeerknop ook voor toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:39 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als iedereen ze nou gewoon negeert is de lol er ook snel af voor ze.
Gaat het nog wel een beetje?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb al meerdere TR's gezet maar worden gewoon genegeerd.
bij 020 moet je gewoon niet met dat soort kleine namen aan komen zettenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:24 schreef Malavita het volgende:
Is die Spierings wat? Top3 wil hem wel hebben, mede dankzij zijn transfervrije status.
Probeer gewoon een beetje normaal mee te posten Klaas. Het is allemaal niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom worden hier mijn kwaliteitspost verwiderd
je bent wel heel rigireous bezig
sommige berichten waren gewoon normale berichten
dit krijgt een staartje
[ afbeelding ]
Op naar het FB topic!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom worden hier mijn kwaliteitspost verwiderd
je bent wel heel rigireous bezig
sommige berichten waren gewoon normale berichten
dit krijgt een staartje
[ afbeelding ]
Hatoquote:Jorrel Hato is part of the first team as of today. The seventeen-year-old defender has been transferred from Ajax U23 to Ajax first team. "It's a great moment and something I looked forward to when I came into the youth team."
Beterquote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
beschikbare nederlandse trainers
het lijkt me duidelijk wie het moet worden
zou frank echt niet gesolliciteerd hebben....
GIo en Frank steken er wel bovenuit
resultaat jongens
Onderzoek van Harvard wijst uit dat witregels de leesbaarheid vergroten. Dit ter info.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter
Rot
Je
Op
Met
Deze
Achterlijke
Manier
Van
Posten
Ik kan inderdaad niet wachten tot ie 50 miljoen neerlegt voor geflopte Donny en afbouwende Hakim om vervolgens onder een willekeurige Duitser door de mand te zakken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
en
[..]
Klinkt positief. Nu de uitvoering nog
het houdt je maar bezigquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad niet wachten tot ie 50 miljoen neerlegt voor geflopte Donny en afbouwende Hakim om vervolgens onder een willekeurige Duitser door de mand te zakken.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:27 schreef alopio het volgende:
[..]
En als 020 bovenaan staat is het ook door het falen van Feyenoord en Psvquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
4 doelpunten om de oren krijgenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:17 schreef Bugno3 het volgende:
Weggeblazen worden door een matig AZ. Zin in!
Maar Ajax had de strijd om plaats 2 toch twee weken geleden al verloren?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:55 schreef klaasweetalles het volgende:
De druk zal gigantische vandaag zijn op 020 als psv wint en een voorsprong krijgt van 6 punten
Een gelijkspel is geen optie voor 020 er is maar 1 optie.
Heerlijk seizoen dit
voordeel kan zijn dat az volgende week europees speelt nog.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:01 schreef Tjacka het volgende:
D-Day vandaag. Plek 4 of plek 2?
Staat heel veel druk op weer en we weten hoe goed onze spelers daar mee zijn.
Als ze beiden winnen vanavond denk ik dat het tot de laatste wedstrijd spannend kan wordenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar Ajax had de strijd om plaats 2 toch twee weken geleden al verloren?
Het gaat nu vooral om plek 3 of 4.
PSV heeft de laatste wedstrijden aangetoond dat ze stabieler zijn dan Ajax en meer kwaliteit hebben. Daar komt bij dat PSV een makkelijker programma heeft. Alleen AZ uit is nog lastig.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als ze beiden winnen vanavond denk ik dat het tot de laatste wedstrijd spannend kan worden
psv is net zo onstabiel als ajax
doelsaldo is nog steeds in het voordeel van 020
er zijn ook na dit seizoen genoeg fianciele middelen. Zaak is nu vooral richten op volgend seizoen. Top 2 ga je weer direct de CL in.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:00 schreef Shreyas het volgende:
Het maakt ook allemaal niet veel uit, Feyenoord en PSV spelen al seizoenen lang geen Champion's League, hebben meer dan 100 miljoen euro minder vermogen dan Ajax en zijn er toch in geslaagd een selectie te formeren die boven Ajax eindigt. Dat is dus iets waar we ons aan moeten vasthouden, Ajax moet weer leren om met weinig financiële middelen succesvol te zijn.
Veel zal afhangen van welke trainer er komt. Hopelijk is het iemand die niet zomaar genoegen neemt met een kabouterdefensie of een middenveld zonder lef die nauwelijks balvast is.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
er zijn ook na dit seizoen genoeg fianciele middelen. Zaak is nu vooral richten op volgend seizoen. Top 2 ga je weer direct de CL in.
Het verschil is nog altijd 3 punten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar Ajax had de strijd om plaats 2 toch twee weken geleden al verloren?
Het gaat nu vooral om plek 3 of 4.
Als ze niet gaan janken, maar gewoon gaan voetballen zou al veel schelen. AZ is nu ook weer geen wereldploeg.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:58 schreef Malavita het volgende:
[..]
voordeel kan zijn dat az volgende week europees speelt nog.
Maar laten we nergens op rekenen.
eensquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ze niet gaan janken, maar gewoon gaan voetballen zou al veel schelen. AZ is nu ook weer geen wereldploeg.
Dat gaat alleen maar lukken als ze weer meer eigen spelers gaan laten doorstromen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:00 schreef Shreyas het volgende:
Ajax moet weer leren om met weinig financiële middelen succesvol te zijn.
hoop voor hem vooral dat ie niet in het harnas sterft. Verder voor mij echt een gepasseerd station.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
Tot zover er nog hoop was dat Overmars terug zou komen; na dit interview is die hoop wel weg:
Marc Overmars: ‘Mijn hart is voor 45 procent afgestorven, maar ik sterf liever hier dan dat ik niets doe’
Geeft o.a. vroegtijdig met pensioen te gaan, en lijkt in Antwerpen te werken aan een meerjaren plan.
Helaas premium.
Het probleem is dat Ajax al jarenlang geen echte toppers heeft in de jeugd. Het niveau is tegenwoordig Baas, Rensch, Sontje Hansen, Regeer, Fitz-Jim, Axel-Dongen, etc. Allemaal spelers die best leuk zijn voor FC Utrecht of Sparta, maar veel te weinig talent hebben voor Ajax.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat gaat alleen maar lukken als ze weer meer eigen spelers gaan laten doorstromen.
Echte toppers komen niet meer naar Nederland
Uit armoe halen ze bergwijn voor 40 miljoen
Voor 40 miljoen had je echt wel een echte topspeler kunnen halen uit Argentinie of Brazilie. ik denk wel 3.
Er is echt wat mis in 020. Het gaat niet om geld meer.
Het is dan ook een beetje te simplistisch gedacht van onze vriend, er zijn nog 14 clubs die het met een sloot minder geld moeten doen dan PSV en Feyenoord, maar daar hoor je ze nooit over en dan PSV noemen als beter, daar klopt ook heel weinig van maar ze hebben van Ajax en de beker gewonnen dus hun seizoen is dan top, dat zijn FC Utrecht normen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
er zijn ook na dit seizoen genoeg fianciele middelen. Zaak is nu vooral richten op volgend seizoen. Top 2 ga je weer direct de CL in.
Tja, PSV gaat waarschijnlijk boven Ajax eindigen en heeft dit seizoen 3 keer van Ajax gewonnen in reguliere speeltijd en één keer na penalties. In de eerste 3 wedstrijden had Ajax ook weinig in de melk te brokkelen, volstrekt kansloos verloren steeds.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is dan ook een beetje te simplistisch gedacht van onze vriend, er zijn nog 14 clubs die het met een sloot minder geld moeten doen dan PSV en Feyenoord, maar daar hoor je ze nooit over en dan PSV noemen als beter, daar klopt ook heel weinig van maar ze hebben van Ajax en de beker gewonnen dus hun seizoen is dan top, dat zijn FC Utrecht normen.
Feyenoord heeft het gewoon heel goed gedaan, complimenten maar dat werd ook een keer tijd.
Helemaal mee eens. Ook dat laatste, alles klopt en dat kan een x gebeurenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is dan ook een beetje te simplistisch gedacht van onze vriend, er zijn nog 14 clubs die het met een sloot minder geld moeten doen dan PSV en Feyenoord, maar daar hoor je ze nooit over en dan PSV noemen als beter, daar klopt ook heel weinig van maar ze hebben van Ajax en de beker gewonnen dus hun seizoen is dan top, dat zijn FC Utrecht normen.
Feyenoord heeft het gewoon heel goed gedaan, complimenten maar dat werd ook een keer tijd.
Nee joh, dat ligt gewoon allemaal aan Alfred Schreuder.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja, PSV gaat waarschijnlijk boven Ajax eindigen en heeft dit seizoen 3 keer van Ajax gewonnen in reguliere speeltijd en één keer na penalties. In de eerste 3 wedstrijden had Ajax ook weinig in de melk te brokkelen, volstrekt kansloos verloren steeds.
Het mag duidelijk zijn dat PSV, ondanks het verlies van topspelers als Gakpo en Madueke een betere selectie heeft dan Ajax.
Dit klopt ergens wel, al zagen enkele dit allang aankomen. Echter Schreuder dacht volledig ten onrechte dat de Ajax-selectie goed genoeg was om kampioen mee te worden. Dat was een grove inschattingsfout die Overmars misschien had kunnen corrigeren als hij er nog was.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Het overmars verhaal is gewoon bullshit
alsof overmars het ei van columbus was
overmars was niets anders dan het eindstation van scoutingapparaat
overmars is vertrokken maar de rest van het scoutingsapparaat was intact gebleven
Met Overmars erbij was dit misschien ook gewoon gebeurd
Elke club krijgt een fase waarin het minder gaat omdat men op een bepaalde manier blijft denken
Al die spelers die jij noemt zijn niet beter of slechter dan al die talenten die er altijd al warenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het probleem is dat Ajax al jarenlang geen echte toppers heeft in de jeugd. Het niveau is tegenwoordig Baas, Rensch, Sontje Hansen, Regeer, Fitz-Jim, Axel-Dongen, etc. Allemaal spelers die best leuk zijn voor FC Utrecht of Sparta, maar veel te weinig talent hebben voor Ajax.
Het grappige is dat ze daar nu denken dat ze het uitgevonden hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ook dat laatste, alles klopt en dat kan een x gebeuren
Ach, ik denk dat ze nuchter genoeg zijn om te beseffen dat veel aan Arend Martijn te danken is en het bestuurlijk nog steeds een puinhoopje is.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze daar nu denken dat ze het uitgevonden hebben.
Is dat wel zo? Financieel lijken er in ieder geval duurzame stappen te zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ze nuchter genoeg zijn om te beseffen dat veel aan Arend Martijn te danken is en het bestuurlijk nog steeds een puinhoopje is.
Geloof ook niet zo dat Arend Martijn spelers als Hancko, Trauner, Gimenez en Szymanski helemaal zelf gescout heeft eigenlijk. Al helpt het wel mee dat je spelers zoekt die passen bij een speelstijl.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Financieel lijken er in ieder geval duurzame stappen te zijn gemaakt.
Arend Martijn is net als Ten Hag een zeldzame trainer in den Nederlande. Zie niet zo snel welke trainer dit in de toekomst kan evenaren, als Arend de deur achter zich in het slot laat vallen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof ook niet zo dat Arend Martijn spelers als Hancko, Trauner, Gimenez en Szymanski helemaal zelf gescout heeft eigenlijk. Al helpt het wel mee dat je spelers zoekt die passen bij een speelstijl.
het gaat ook wat meer over de altijd bescheiden aanhang dan de club zelf.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ze nuchter genoeg zijn om te beseffen dat veel aan Arend Martijn te danken is en het bestuurlijk nog steeds een puinhoopje is.
Nee maar had Heitinga of Schreuder aan de slag gezet met Gimenez en het was een bonkige momentjesspits geweest, dan hadden we ‘Santi, goed he’ gezegd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof ook niet zo dat Arend Martijn spelers als Hancko, Trauner, Gimenez en Szymanski helemaal zelf gescout heeft eigenlijk. Al helpt het wel mee dat je spelers zoekt die passen bij een speelstijl.
Dat is juist een kenmerk van een goede trainer, dat hij het beste uit spelers haalt. Ten Hag kon een beperkte speler als Alvarez optrainen tot een speler waar 50 miljoen op geboden werd (quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is natuurlijk onzin dat het seizoen van PSV top is. Ik hoor dat ook maar heel weinig. Maar dat ze zich goed hebben herstelt na een enorme ineenstorting mag best benoemd worden. Damagecontrol en er het maximale er nog uithalen. Tot nu toe dan, want vanavond kun je gewoon tegen puntverlies aanlopen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
“Ik verwacht een reactie”quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
4 doelpunten om de oren krijgen
#strijdlust
#wilomtewinnen
#allesgeven
#demagoogjhonny
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
“Ik verwacht een reactie”
Terwijl jij na de finale nog positief was. Sjon logics.
@:PowerLoungen .
Njah, Hancko kwam op donderdag Nederland binnengevlogen en was op zondag de beste man op het veld. Als linksback. Ik dicht Slot best wat kwaliteiten toe maar zo gek is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is juist een kenmerk van een goede trainer, dat hij het beste uit spelers haalt. Ten Hag kon een beperkte speler als Alvarez optrainen tot een speler waar 50 miljoen op geboden werd ()
Slot heeft het team wel heel goed laten renderen, maar het is ook weer niet zo dat als hij weggaat ze er ineens allemaal niks meer van kunnen. Loopt natuurlijk prima kwaliteit. Dat is de enige nuance die wordt aangebracht maar blijkbaar doe je dan alsof je het hebt uitgevonden. Ofzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, Hancko kwam op donderdag Nederland binnengevlogen en was op zondag de beste man op het veld. Als linksback. Ik dicht Slot best wat kwaliteiten toe maar zo gek is het nou ook weer niet
Hij heeft wel een punt. Met een hoger budget koop je niet zo heel veel betere spelers, ik denk dat Ajax af moet van het idee op iedere positie een speler van 15/20 miljoen te hebben staan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
ow eens hoor. Danny Blind merkt in het interview aan dat je intern moet gaan samenwerken. Dan had je geen miljoenen hoeven uit te geven aan Wijndal bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Met een hoger budget koop je niet zo heel veel betere spelers, ik denk dat Ajax af moet van het idee op iedere positie een speler van 15/20 miljoen te hebben staan.
Het godenmiddenveld Taylor-Grillitsch-Boerderijhoofd MOET spelen. Sjon geeft GEEN FUCK om Brubbeyquote:
Ik hoop dat Sjon nog wel zijn eigen veters kan strikken met al dat BETON in het elftal.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het godenmiddenveld Taylor-Grillitsch-Boerderijhoofd MOET spelen. Sjon geeft GEEN FUCK om Brubbey
Brobbey staat in de spits..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het godenmiddenveld Taylor-Grillitsch-Boerderijhoofd MOET spelen. Sjon geeft GEEN FUCK om Brubbey
nu doorzettenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:09 schreef Heeinz het volgende:
Goed begin, niet dat we weggespeeld worden ofzo
ergens in 2026...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:45 schreef Heeinz het volgende:
Als Brobbey ooit in vorm komt maakt hij er zeker 50
Daar hebben jullie toch niks te zoeken?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schiet er nou 1 binnen, dan is het in ieder geval Europa League.
net zoveel als feyenoord in de CL, trek je eigen conclusie dan maarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:48 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Daar hebben jullie toch niks te zoeken?
Als Manchester City alles en z'n moer wint dan wordt het pot 1.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
net zoveel als feyenoord in de CL, trek je eigen conclusie dan maar
Finale is wel altijd een mooi affiche.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als Manchester City alles en z'n moer wint dan wordt het pot 1.![]()
Dat is sportief wel lekker maar de affiches minder.
En dan waren er nog serieus mensen die dachten na Ajax-Feyenoord dat ze een achterstand van zes punten nog konden inhalenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:22 schreef Oostblokkert het volgende:
Feyenoord kan op 13 punten komen bij deze stand.
13
Toch ben ik nog geen fan van Hato. Aardig maar af en toe ook gewoon slordig.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:59 schreef freaky40 het volgende:
Hato weer een uitblinker 1ste helft, zelfs Taylor is goed, dus verliezen we gewoon...Van harte AZ!
met zijn leeftijd wel logisch nog. Genoeg potentie in.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Toch ben ik nog geen fan van Hato. Aardig maar af en toe ook gewoon slordig.
In ieder geval hoopgevend dat hij zich staande houdt temidden van deze puinhoop.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:25 schreef Malavita het volgende:
[..]
met zijn leeftijd wel logisch nog. Genoeg potentie in.
Dat idd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In ieder geval hoopgevend dat hij zich staande houdt temidden van deze puinhoop.
vanaf nu ALLES winnenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alles op alles zetten om derde te worden.
Tsja, Brobbey is gewoon een spits die niet kan scoren.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Spel vond ik zo slecht nog niet, maar scoren
Bedankt we hebben de statistiek net allemaal niet in beeld gezienquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:59 schreef Coco het volgende:
Geen enkele keer gewonnen van de directe concurrenten.
Onzinquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, Brobbey is gewoon een spits die niet kan scoren.
Madquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedankt we hebben de statistiek net allemaal niet in beeld gezien
Wijndal en Bergwijn met afstand de beste linkerkant van Europa hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:01 schreef freaky40 het volgende:
Komende week krijgt Heitinga het langverwachte gesprek denk ik...dit kan niet meer. Op basis van wat wissel je Wijndal voor Kudus! Wat een spin weer dit.
Hij scoort op dit moment gewoon enorm moeizaam. Dat zie je aan zijn vertrouwen. Steeds als hij een kans krijgt blijft hij niet rustig. Zie je wel vaker bij een spits. Moet je even doorheen zien te komen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:05 schreef freaky40 het volgende:
Brobbey mokerzenuuwachtig denk ik. Wat een kansen! Die mag je niet missen bij de 'spits' die op poleposition ligt voor die positie aldus Heitinga...
Dat was een hele rare zet. Had Kudus ergens last van? Of kon hij echt meer 45 minuten spelen? Tja, zelfs dan verwacht je dat Conceicao erin komt ipv Kudus.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:01 schreef freaky40 het volgende:
Komende week krijgt Heitinga het langverwachte gesprek denk ik...dit kan niet meer. Op basis van wat wissel je Wijndal voor Kudus! Wat een spin weer dit.
Kwestie van vertrouwen en vorm, komt wel goed met hemquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:05 schreef freaky40 het volgende:
Brobbey mokerzenuuwachtig denk ik. Wat een kansen! Die mag je niet missen bij de 'spits' die op poleposition ligt voor die positie aldus Heitinga...
Elftal op 5 posities wijzigen voor 1 wissel...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat was een hele rare zet. Had Kudus ergens last van? Of kon hij echt meer 45 minuten spelen? Tja, zelfs dan verwacht je dat Conceicao erin komt ipv Kudus.
Hoeveel vertrouwen moet hij nog krijgen, daar is het nou doodeenvoudig te laat voor om dat te krijgen. Hopelijk krijgt een nieuwe trainer hem wel getriggerd om zich te bewijzen ander is hij weg...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kwestie van vertrouwen en vorm, komt wel goed met hem
Het vervelende is alleen dat ongeveer iedereen met verstand van voetbal wist dat de defensie van Ajax te matig is om mee te doen om het kampioenschap, behalve Schreuder.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:11 schreef GwaiLow het volgende:
Om zo'n seizoen maak ik me nooit zo druk. Om de aantal jaar heeft Ajax dit gewoon. Dan raak je net teveel sterke krachten kwijt, en lukt het niet om de juiste vervangers te vinden. Zo blijft het leuk en kunnen Feyenoord of PSV af en toe ook kampioen worden. Over 1 a 2 seizoenen zal dit weer veranderen.
PSV heeft de meeste titels gepakt sinds 1980quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:11 schreef GwaiLow het volgende:
. Zo blijft het leuk en kunnen Feyenoord of PSV af en toe ook kampioen worden. Over 1 a 2 seizoenen zal dit weer veranderen.
Eens ja. Laat Ajax eens beginnen met bouwen aan de defensie. Al scoor je nu moeizaam, de problemen aanvallend zijn veel kleiner dan verdedigend. Vooral zonde dat jongens als Ziyech, Mazraoui en Gravenberch nu ergens op de bank zitten. ''Zelfs'' Blind hadden we nog goed kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het vervelende is alleen dat ongeveer iedereen met verstand van voetbal wist dat de defensie van Ajax te matig is om mee te doen om het kampioenschap, behalve Schreuder.
Maar goed, het was sowieso geen leuk seizoen met die achterlijke WK-break ergens halverwege. Volgend seizoen hebben we hopelijk weer een selectie die mee kan doen om het kampioenschap.
Enige rottige is dat je pas volgend seizoen kan gaan bouwen. Er zal echt een renovatie moeten komen. En misschien ook wel een nieuwe coach. Volgend seizoen kan dus ook nog moeilijk worden.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het vervelende is alleen dat ongeveer iedereen met verstand van voetbal wist dat de defensie van Ajax te matig is om mee te doen om het kampioenschap, behalve Schreuder.
Maar goed, het was sowieso geen leuk seizoen met die achterlijke WK-break ergens halverwege. Volgend seizoen hebben we hopelijk weer een selectie die mee kan doen om het kampioenschap.
Meer dan Ajax?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV heeft de meeste titels gepakt sinds 1980
Dan reken je niet goed.. (vanaf 1986 wel overigens)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hij heeft levenslang hequote:Op zondag 7 mei 2023 00:07 schreef MaxC het volgende:
Tadic kan echt niet meer, afscheid nemen na dit seizoen
Nee, zeker niet. Hij heeft nog een jaartje. Vandaag was het niet best maar een jaar voor dat hij stopt afscheid nemen zou een Huntelaartje zijn, die wilde ook nog even ergens anders zijn voetbalcarrière afsluiten maar is daarin glansrijk mislukt.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:07 schreef MaxC het volgende:
Tadic kan echt niet meer, afscheid nemen na dit seizoen
Je kunt beter tegen een witte muur kijken dan naar Ajax op dit moment.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:15 schreef over_hedge het volgende:
Niet kunnen kijken. Moeite waard om terug te zien? of was het super saai. Uitslag wel gezien natuurlijk
Glory fucking hunterquote:Op zondag 7 mei 2023 00:15 schreef over_hedge het volgende:
Niet kunnen kijken. Moeite waard om terug te zien? of was het super saai. Uitslag wel gezien natuurlijk
Zoveelste kutwedstrijd dit seizoen. Paar kansen om zeep geholpen door Brobbey maar over de hele linie veel te weinig.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:15 schreef over_hedge het volgende:
Er had maar 1 speler gewisseld moeten worden…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:11 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Elftal op 5 posities wijzigen voor 1 wissel...
Staat er weer een deur open bij Sjon?quote:Op zondag 7 mei 2023 08:57 schreef Bugno3 het volgende:
"Als je de kansen maakt win je. Stukje focus."
'In het begin krijg je een paar goede kansen, die ook bijna niet te missen zijn. Die moeten er wel in en dan moet je een beetje geluk hebben dat een bal net via de andere kant van de paal binnenvalt', doelt de oefenmeester op een schot van Steven Bergwijn. 'Deze momenten horen erbij, dat heb ik die jongens net ook verteld. Je krijgt je kansen, maar je moet ze benutten. Daarin zit ook een stukje focus en precisie.'quote:Op zondag 7 mei 2023 09:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Staat er weer een deur open bij Sjon?
"'Ik heb hier ook gespeeld en ben hier ook wel eens met een fluitconcert er vanaf gegaan, terwijl we voor stonden. De druk is er hier altijd, we willen de mensen ook vermaken. Maar je moet daarin ook realistisch zijn: het is een moeizaam seizoen, maar je hebt je kansen gekregen en als je die scoort ga je lekkerder die wedstrijd spelen. Natuurlijk hebben zij ook mogelijkheden gekregen, Rulli pakt nog een goede bal voor rust, alleen hierin moet je het verschil maken in doelpunten.'"quote:
quote:The police statement did not specify which team the detained fans supported.
quote:Op zondag 7 mei 2023 09:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
Dutch police arrest 154 football supporters over antisemitic chants
CNN gehaald.
[..]
quote:The police statement did not specify which team the detained fans supported.
Fijn dat ze de club niet noemen, dat zou onnodig stigmatiserenquote:Op zondag 7 mei 2023 09:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
Dutch police arrest 154 football supporters over antisemitic chants
CNN gehaald.
[..]
Zo een grondige renovatie is wel nodig idd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:38 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn, Klaassen, Rulli en Hato goed vandaag. De rest was heel matig.
Afscheid nemen van Rensch, Sanchez, Wijndal, Bassey, Grillitsch en Taylor.
Alvarez en Timber zullen wel vertrekken, krijg je 50-75 miljoen voor.
Tadic trainer van Jong Ajax maken of zo.
Defensie versterken en volgend seizoen met goede aankopen gemixt met jonge talenten (Hato, Godst, Vos) bouwen aan de toekomst.
brobbey blijft idd jagen en enorm sterk aan de bal. Alleen dat afmaken... het is zo zonder een gedachte erachter. Wie weet is het zelfvertrouwen. Wil hem nog niet afschrijven.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:41 schreef manny het volgende:
[..]
Zo een grondige renovatie is wel nodig idd.
Brobbey noem je niet, en is ook twijfelgeval. Ondanks dat ie paar loeiers van kansen mist, brengt die Brobbey wel wat extra hoor. Eindelijk iets van diepte en iemand die de hele tijd loert op de afvallende bal. En ja, met wat vertrouwen ramt ie er een paar in, maar dat komt wel (de goede oude ketchup-fles theorie).
Weet niet wat er intern rond hem speelt en of er wat aan de hand is, anders mag ie van mij blijven.
Tevens: dat rijtje dat je opnoemt dat weg mag: ook daar ga je nog flink wat miljoenen voor pakken, en hopelijk kan je die deels vervangen door eigen jeugd (Linksback bijvoorbeeld)
Tevens 2: Klaassen mag wat mij betreft ook weg. Gouden gozer, zeer belangrijk geweest, maar de tijden dat ie niet verzaakte of door de ondergrens ging zijn al een tijdje voorbij.
Tevens 3: en laat dat afscheid van spelers in hemelsnaam een beetje op een normale manier gaan. Niet van de Blind taferelen.
it aint over till its over.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Begin toch te denken dat we misschien geen kampioen worden dit jaar.
Is toch nooit een bijzondere spits geweest, al is hij wel STERKquote:Op zondag 7 mei 2023 09:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
brobbey blijft idd jagen en enorm sterk aan de bal. Alleen dat afmaken... het is zo zonder een gedachte erachter. Wie weet is het zelfvertrouwen. Wil hem nog niet afschrijven.
ik vraag me af wat de variabelen zijn in dat bedrag. Beetje mazzel hoef je de 3 miljoen niet af te tikken en blijft het bij 16.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch nooit een bijzondere spits geweest, al is hij wel STERK
Bizar dat je daar bijna 20 miljoen voor neerlegt
Zie je vaak bij dat soort spelers ja, dat ze in de jeugd het fysiek helemaal makkelijk hebben.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:08 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik vraag me af wat de variabelen zijn in dat bedrag. Beetje mazzel hoef je de 3 miljoen niet af te tikken en blijft het bij 16.
Wel goeie statistieken in de jeugd elftallen ook de nationale. Maar mee eens hoor. Belachelijk bedrag geweest.
Klopt, Brobbey noem ik niet omdat ik het simpelweg nog niet weet. Ik heb de hoop dat het toch gewoon goedkomt met die jongen.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:41 schreef manny het volgende:
[..]
Zo een grondige renovatie is wel nodig idd.
Brobbey noem je niet, en is ook twijfelgeval. Ondanks dat ie paar loeiers van kansen mist, brengt die Brobbey wel wat extra hoor. Eindelijk iets van diepte en iemand die de hele tijd loert op de afvallende bal. En ja, met wat vertrouwen ramt ie er een paar in, maar dat komt wel (de goede oude ketchup-fles theorie).
Weet niet wat er intern rond hem speelt en of er wat aan de hand is, anders mag ie van mij blijven.
Tevens: dat rijtje dat je opnoemt dat weg mag: ook daar ga je nog flink wat miljoenen voor pakken, en hopelijk kan je die deels vervangen door eigen jeugd (Linksback bijvoorbeeld)
Tevens 2: Klaassen mag wat mij betreft ook weg. Gouden gozer, zeer belangrijk geweest, maar de tijden dat ie niet verzaakte of door de ondergrens ging zijn al een tijdje voorbij.
Tevens 3: en laat dat afscheid van spelers in hemelsnaam een beetje op een normale manier gaan. Niet van de Blind taferelen.
geen play-offquote:Op zondag 7 mei 2023 10:55 schreef De_Pel het volgende:
Knap punt toch weer. Kunnen we wel bagataliseren, maar met 4 verliespartijen en 2 gelijke spelen tegen de top 4 is dit gewoon een resultaat.
Komt nog bij dat je AZ zo voor blijft in de strijd om plek 3, en Sparta na het puntverlies tegen PSV ook definitief is afgehaakt.
Ik bedoel maar! Topweekend voor jullie, gefeliciteerd.quote:
Ik las dat het voor het eerst was dat Ajax geen enkele wedstrijd tegen de top 4 heeft gewonnen, nog 3 wedstrijdjes strompelen en het is weer nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:
zo is het idd. Pijnlijk maar hopen op betere tijden.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat het voor het eerst was dat Ajax geen enkele wedstrijd tegen de top 4 heeft gewonnen, nog 3 wedstrijdjes strompelen en het is weer nieuwe ronde nieuwe kansen.
Niet sinds 1970quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
CastillionGODquote:Op zondag 7 mei 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie je vaak bij dat soort spelers ja, dat ze in de jeugd het fysiek helemaal makkelijk hebben.
Waarin?quote:Op zondag 7 mei 2023 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax. Wij zijn de beste.
@:hmfyouall @:caland @:klaasweetalles
Dat onze Feyenoord vrienden zich in de zevende hemel wanen begrijp ik nog wel maar waarom een PSVer komt vertellen hoe goed ze zijn terwijl ze 5 jaar achter elkaar geen kampioen zijn geworden is mij een raadsel.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax. Wij zijn de beste.
@:hmfyouall @:caland @:klaasweetalles
Je hebt het over PSVCL hè.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat onze Feyenoord vrienden zich in de zevende hemel wanen begrijp ik nog wel maar waarom een PSVer komt vertellen hoe goed ze zijn terwijl ze 5 jaar achter elkaar geen kampioen zijn geworden is mij een raadsel.
Het valt me eigenlijk wel op dat er helemaal geen paniek isquote:
Bedanktquote:Op zondag 7 mei 2023 11:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het valt me eigenlijk wel op dat er helemaal geen paniek is
De media is allemaal 020 en die dachten allemaal dat ajax wel gewoon de 2e plek zou halen
Als Feyenoord of Psv in dit soort situaties terecht komen dan lees je elke dag wel wat er slecht is
maar bij 020 maakt het allemaal niet uit
ik kan nergens iets lezen van de huidige situatie bij 020
Ik verwacht eigenlijk dat ajax een heel groot probleem heeft de komende 2 seizoenen
zeker ook door het vertrek van heleboel technische personen
van der sar komt met alles weg lijkt het wel
hij is denk ik het grootste probleem
De man is geen leider
Ja daar heb je een puntquote:Op zondag 7 mei 2023 00:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt beter tegen een witte muur kijken dan naar Ajax op dit moment.
Voor Glory hunten zit ik in het verkeerde topicquote:
De doelpunten vliegen je om de oren, 0-4 voor.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:37 schreef franklop het volgende:
De vrouwen op laatste speeldag tegen club in blauw wit om de titel binnen te halen
Ajax heeft natuurlijk veel krediet opgebouwd de afgelopen vijf jaar: Vier jaar op rij is Ajax bovenaan geëindigd, in 2020 weliswaar geen kampioenschap, maar wel CL dus wel +45 miljoen euro.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het valt me eigenlijk wel op dat er helemaal geen paniek is
De media is allemaal 020 en die dachten allemaal dat ajax wel gewoon de 2e plek zou halen
Als Feyenoord of Psv in dit soort situaties terecht komen dan lees je elke dag wel wat er slecht is
maar bij 020 maakt het allemaal niet uit
ik kan nergens iets lezen van de huidige situatie bij 020
Ik verwacht eigenlijk dat ajax een heel groot probleem heeft de komende 2 seizoenen
zeker ook door het vertrek van heleboel technische personen
van der sar komt met alles weg lijkt het wel
hij is denk ik het grootste probleem
De man is geen leider
Voor het Nederlands voetbal in het algemeen is het beter als Ajax derde wordt, want AZ pakt mogelijk al een EL-ticket via de Conference League.quote:
Dat betekent dat Feyenoord een subtopper is aangezien het gemiddeld tussen plek 3 en 4 eindigt. (Feitelijk gebaseerd op de afgelopen 50 jaar)quote:Op zondag 7 mei 2023 18:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Danilo hebben we inderdaad van een subtopper gehaald
Je bent weer lekker met je neus in de statistieken gedoken merk ik.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat betekent dat Feyenoord een subtopper is aangezien het gemiddeld tussen plek 3 en 4 eindigt. (Feitelijk gebaseerd op de afgelopen 50 jaar)
heeft ie gelijk denk je?quote:Op zondag 7 mei 2023 18:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je bent weer lekker met je neus in de statistieken gedoken merk ik.
denk dat de stemmers van het AD van deze poll daar niet zoveel om gevenquote:Op zondag 7 mei 2023 18:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Voor het Nederlands voetbal in het algemeen is het beter als Ajax derde wordt, want AZ pakt mogelijk al een EL-ticket via de Conference League.
Nee, maar wel allemaal voorop in de coëfficiëntenpolonaise.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
denk dat de stemmers van het AD van deze poll daar niet zoveel om geven
Het gaat er helemaal niet om dat er bij ajax paniek is maar hoe de buitenwacht zoals de media erop reageert.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft natuurlijk veel krediet opgebouwd de afgelopen vijf jaar: Vier jaar op rij is Ajax bovenaan geëindigd, in 2020 weliswaar geen kampioenschap, maar wel CL dus wel +45 miljoen euro.
Daarnaast heeft Ajax buitensporig veel geld is verdient aan transfers, Antony 99 miljoen, Martinez 57 miljoen, Ziyech 40 miljoen, Donny van de Beek 39 miljoen, Haller 31 miljoen, Dest 21 miljoen, Gravenberch 18 miljoen.
Een club met dergelijke recente successen die zoveel geld heeft verdiend raakt niet zo snel in paniek.
Elk seizoen raakt je je beste spelers kwijt, je weet welke spelers je verkoopt, je weet niet wat je ervoor terug krijgt. Soms pakken transfers slecht uit en dan word je een jaar geen kampioen.
Bij Feyenoord is het andersom, die hebben vooral spelers gehaald van subtoppers die eigenlijk steeds tekort kwamen voor de echte top: Danilo, Idrissi, Dilrosun, Szymanski, Jahanbaksh, etc. Maar deze transfers bleken op één of andere manier wel goed uit te pakken. Niet dat het nu topspelers zijn geworden, maar ze hebben voor Feyenoord wel punten gepakt, terwijl veel duurdere spelers bij Ajax als Bergwijn, Brobbey, Tadic, Bassey, Wijndal en Sanchez ons dit seizoen vooral punten hebben gekost.
Dit deed Ajax ook jaren met spelers als Tadic, Promes, Blind, Tagliafico. Spelers niet goed genoeg voor de top, maar voor de ED goed genoeg. Dit in combinatie met een paar goede jeugdspelers is schijnbaar een goed recept.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het andersom, die hebben vooral spelers gehaald van subtoppers die eigenlijk steeds tekort kwamen voor de echte top: Danilo, Idrissi, Dilrosun, Szymanski, Jahanbaksh, etc. Maar deze transfers bleken op één of andere manier wel goed uit te pakken. Niet dat het nu topspelers zijn geworden, maar ze hebben voor Feyenoord wel punten gepakt, terwijl veel duurdere spelers bij Ajax als Bergwijn, Brobbey, Tadic, Bassey, Wijndal en Sanchez ons dit seizoen vooral punten hebben gekost.
Wellicht Alvarez, Kudus, TImber, Rensch en Brobbey. Bij elkaar zullen deze spelers ook wel 100+ miljoen euro opbrengen.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om dat er bij ajax paniek is maar hoe de buitenwacht zoals de media erop reageert.
Voor de rest die transfers zeggen mij echt helemaal niets. Hoeveel spelers gaan ze dit seizoen dan verkopen?
Je hebt genoeg verstand van voetbal om je te realiseren dat het zo niet werkt in de voetballerij. De rijkste club wordt niet altijd kampioen. Real Madrid wordt ook geen kampioen in Spanje dit jaar.quote:Je heb voor 100 miljoen ingekocht wat een belachelijk bedrag is voor de nederlandse competitie. Dan moet je gewoon kampioen worden zeker ook met de begroting die je heb. bijna 3 keer hoger dan Feyenoord.
Het hangt er vanaf wie er daadwerkelijk vertrekt en welke spelers worden aangetrokken. En uiteraard wie er hoofdtrainer wordt.quote:Denk jij dat het probleem wat ajax nu heeft eenmalig is en dat ze volgend seizoen moeiteloos weer kampioen gaan worden> ik verwacht dat niet.
Mee eens, maar deze spelers die jij opnoemt hebben veel meer gekost dan die spelers bij Feyenoord en ze verdienen ook drie keer zo veel.quote:Alsof ajax allemaal topspelers heeft? als jij de namen van de Feyenoord opnoemt die zogenaamd de top niet hebben gehaald
tadic, klaassen, berghuis, bergwijn dat zijn helemaal geen topspelers of niet meer. En dan praat je over basisspelers die wekelijks niet presteren.
Mee eens, nu wel. Alleen voordat ze bij Feyenoord terechtkwamen speelden ze voornamelijk bij subtoppers en daar was men ze liever kwijt dan rijk. Dus ze kwamen wel als subtop binnen bij Feyenoord.quote:Het rijtje Feyenoordspelers die jij opnoemt zijn gewoon overal international op dit moment dus waarom zijn zevolgens jou geen top dan? En in de praktijk hebben ze allemaal een hoger rendement dan de duur betaalde topspelers van 020. Ajax is eigenlijk 3 keer weggespeeld dit seizoen door die niet topspelers van Feyenoord.
Hier heb je gelijk in en dat heb ik ook proberen aan te geven in mijn post.quote:AJax heeft dit seizoen 0 topwedstrijden gewonnen tegen feyenoord psv en az in de competitie. Waarom zijn de spelers van 020 wel topspelers en die van feyenoord en die anderen niet?
ik trek de conclusie dat er juist bij ajax subtopspelers op dit moment rondlopen gezien de resultaten in europa en in de competitie.
Dit geloof je zelf toch niet?quote:[..]
Wellicht Alvarez, Kudus, TImber, Rensch en Brobbey. Bij elkaar zullen deze spelers ook wel 100+ miljoen euro opbrengen.
[..]
Al die spelers die -020 heeft gehaald kwamen ook niet van de echte top.....of zaten daar ook op de bank. Bergwijn werd voor 40 miljoen gehaald en zat bij zijn club op de bank. Voor de rest? welke speler van ajax speelde dan bij de top? Geen enkele heeft potentie om bij de top te komen op dit moment. De zogenaamde topspelers zitten ook dit seizoen overal op de bank. Mazaroui en die andere waarvan ik de naam niet eens meer weet bij Bayern..quote:Mee eens, nu wel. Alleen voordat ze bij Feyenoord terechtkwamen speelden ze voornamelijk bij subtoppers en daar was men ze liever kwijt dan rijk. Dus ze kwamen wel als subtop binnen bij Feyenoord.
Heel veel mensen vragen zich af waar je bent in het Hamilton-topic, maar je hebt toch een ban in F1 dacht ik?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit geloof je zelf toch niet?
jij denkt dat de scouts blind zijn? Op basis waarvan? Spelers worden voornamelijk verkocht bij ajax op basis van prestaties en prijzen. De afgelopen jaren kwamen er landstitels binnen en daar komen scouts op af. Heel europa heeft ajax zien falen op alle fronten. Dan trekken scouts een conclusie: de spelers zijn gewoon niet goed genoeg.
[..]
Al die spelers die -020 heeft gehaald kwamen ook niet van de echte top.....of zaten daar ook op de bank. Bergwijn werd voor 40 miljoen gehaald en zat bij zijn club op de bank. Voor de rest? welke speler van ajax speelde dan bij de top? Geen enkele heeft potentie om bij de top te komen op dit moment. De zogenaamde topspelers zitten ook dit seizoen overal op de bank. Mazaroui en die andere waarvan ik de naam niet eens meer weet bij Bayern..
Bij ajax loopt geen enkele topspeler op dit moment.....
Je heb 2 trainers dit seizoen gehad en beide konden er niet meer van bakken dan de ander.
Keiharde conclusie is ze zijn gewoon niet goed genoeg
Feyenoord heeft 1 seizoen geld en overtreft met dat geld gelijk 020. Trek dan je conclusie...bij Feyenoord is alles beter. De leiding, het beleid, en de spelers.
Wat een hoop onzin Klaasquote:Op zondag 7 mei 2023 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij denkt dat de scouts blind zijn? Op basis waarvan? Spelers worden voornamelijk verkocht bij ajax op basis van prestaties en prijzen. De afgelopen jaren kwamen er landstitels binnen en daar komen scouts op af. Heel europa heeft ajax zien falen op alle fronten. Dan trekken scouts een conclusie: de spelers zijn gewoon niet goed genoeg.
[..]
Al die spelers die -020 heeft gehaald kwamen ook niet van de echte top.....of zaten daar ook op de bank. Bergwijn werd voor 40 miljoen gehaald en zat bij zijn club op de bank. Voor de rest? welke speler van ajax speelde dan bij de top? Geen enkele heeft potentie om bij de top te komen op dit moment. De zogenaamde topspelers zitten ook dit seizoen overal op de bank. Mazaroui en die andere waarvan ik de naam niet eens meer weet bij Bayern..
Je heb 2 trainers dit seizoen gehad en beide konden er niet meer van bakken dan de ander.
Feyenoord heeft 1 seizoen geld en overtreft met dat geld gelijk 020. Trek dan je conclusie...bij Feyenoord is alles beter. De leiding, het beleid, en de spelers.
Zoveel troep in één post is bijna knapper dan het kampioenschap van Feyenoord.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Van dat rijtje gaan ze wel min. 100 miljoen vangen ben ik bang voor. Zou heel verbaasd zijn als dat niet zou lukken. Ajax verkoopt nog een drol voor de jackpot.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
ja ban....quote:Op zondag 7 mei 2023 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel veel mensen vragen zich af waar je bent in het Hamilton-topic, maar je hebt toch een ban in F1 dacht ik?
Ik leg het ze wel even uit, anders denken ze nog dat je weggevlucht bent!quote:Op zondag 7 mei 2023 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ban....
nattekat werd een beetje zenuwachtig van mij
net zoals een hoop ajaxcieden hier in dit ajax topic
vertel ook even dat Ham vanavond gaat winnenquote:Op zondag 7 mei 2023 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik leg het ze wel even uit, anders denken ze nog dat je weggevlucht bent!
quote:Op zondag 7 mei 2023 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vertel ook even dat Ham vanavond gaat winnen
Je kunt topics trouwens wel lezen als je uitgelogd bent.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ban....
nattekat werd een beetje zenuwachtig van mij
net zoals een hoop ajaxcieden hier in dit ajax topic
loopt dit topic nog een beetje? ik kan het ook helemaal niet meer zien![]()
Ik denk dat ajax qua niveau beter past in de Conference League komend jaar om daar coëfficiëntenpuntjes te pakken. Al is het vervelende dat voor AZ eigenlijk hetzelfde geldt. Tja, lastig dilemma.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Voor het Nederlands voetbal in het algemeen is het beter als Ajax derde wordt, want AZ pakt mogelijk al een EL-ticket via de Conference League.
Een paar goede versterkingen en een coach die iets kan en de wereld staat er zo weer heel anders voor volgend seizoen natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2023 23:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik denk dat ajax qua niveau beter past in de Conference League komend jaar om daar coëfficiëntenpuntjes te pakken. Al is het vervelende dat voor AZ eigenlijk hetzelfde geldt. Tja, lastig dilemma.
Wie moet die goede versterkingen gaan halen dan? Ik heb niet zoveel vertrouwen in de Duits technisch directeur en de rest al helemaal niet. De aankopen van afgelopen jaar zijn ook niet bijzonder succesvol gebleken.quote:Op maandag 8 mei 2023 00:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een paar goede versterkingen en een coach die iets kan en de wereld staat er zo weer heel anders voor volgend seizoen natuurlijk
Was het echt goed gekomen met Sjonnie ja?quote:Op maandag 17 april 2023 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat je het kampioenschap verspeelt hebt dankzij Schreuder. Ik durf te zeggen dat als Heitinga vanaf het begin voor deze groep had gestaan je nog steeds boven Feyenoord had gestaan. Dan had je de marge al in de eerste seizoenshelft opgebouwd en redelijk vastgehouden tot nu toe.
quote:Op maandag 17 april 2023 17:40 schreef Tarado het volgende:
6 punten van de 21 is voor Ajax begrippen gewoon ver ondermaats, met de helft ervan stond je nu gewoon bovenaan en dat is niet eens super qua resultaat.
Ondertussen heeft Feyenoord nog steeds maar één wedstrijd verloren (onterecht overigens, scheidsrechterlijke dwaling uit bij PSV).quote:Op maandag 17 april 2023 18:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Men doet alsof ajax "maar" acht punten achter staat, maar vergeet even dat men nog uit naar PSV en thuis tegen AZ moet en ook Twente op het programma heeft. . Dus wat een gelul dat men zonder Schreuder kampioen geworden was: het moeilijke deel moet nog komen terwijl Feyenoord op halve kracht tegen de lamme en de blinde van de eredivisie moet.
Je komt jezelf wel tegen volgend jaarquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat zet jij jezelf intens voor lul zeg. Ga jezelf in slaap huilen maftoetert.
Juist vanwege notoir getrolquote:Op zondag 7 mei 2023 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel veel mensen vragen zich af waar je bent in het Hamilton-topic, maar je hebt toch een ban in F1 dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |