abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209047929
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 18:31 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Je bent weer lekker met je neus in de statistieken gedoken merk ik.
heeft ie gelijk denk je?
pi_209047995
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 18:28 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Voor het Nederlands voetbal in het algemeen is het beter als Ajax derde wordt, want AZ pakt mogelijk al een EL-ticket via de Conference League.
denk dat de stemmers van het AD van deze poll daar niet zoveel om geven :')
pi_209048038
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 18:36 schreef Malavita het volgende:

[..]
denk dat de stemmers van het AD van deze poll daar niet zoveel om geven :')
Nee, maar wel allemaal voorop in de coëfficiëntenpolonaise.
pi_209048922
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 18:14 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ajax heeft natuurlijk veel krediet opgebouwd de afgelopen vijf jaar: Vier jaar op rij is Ajax bovenaan geëindigd, in 2020 weliswaar geen kampioenschap, maar wel CL dus wel +45 miljoen euro.

Daarnaast heeft Ajax buitensporig veel geld is verdient aan transfers, Antony 99 miljoen, Martinez 57 miljoen, Ziyech 40 miljoen, Donny van de Beek 39 miljoen, Haller 31 miljoen, Dest 21 miljoen, Gravenberch 18 miljoen.

Een club met dergelijke recente successen die zoveel geld heeft verdiend raakt niet zo snel in paniek.
Elk seizoen raakt je je beste spelers kwijt, je weet welke spelers je verkoopt, je weet niet wat je ervoor terug krijgt. Soms pakken transfers slecht uit en dan word je een jaar geen kampioen.

Bij Feyenoord is het andersom, die hebben vooral spelers gehaald van subtoppers die eigenlijk steeds tekort kwamen voor de echte top: Danilo, Idrissi, Dilrosun, Szymanski, Jahanbaksh, etc. Maar deze transfers bleken op één of andere manier wel goed uit te pakken. Niet dat het nu topspelers zijn geworden, maar ze hebben voor Feyenoord wel punten gepakt, terwijl veel duurdere spelers bij Ajax als Bergwijn, Brobbey, Tadic, Bassey, Wijndal en Sanchez ons dit seizoen vooral punten hebben gekost.
Het gaat er helemaal niet om dat er bij ajax paniek is maar hoe de buitenwacht zoals de media erop reageert.

Voor de rest die transfers zeggen mij echt helemaal niets. Hoeveel spelers gaan ze dit seizoen dan verkopen?

Het gaat om nu.

Je heb voor 100 miljoen ingekocht wat een belachelijk bedrag is voor de nederlandse competitie. Dan moet je gewoon kampioen worden zeker ook met de begroting die je heb. bijna 3 keer hoger dan Feyenoord.

Denk jij dat het probleem wat ajax nu heeft eenmalig is en dat ze volgend seizoen moeiteloos weer kampioen gaan worden> ik verwacht dat niet.

Alsof ajax allemaal topspelers heeft? als jij de namen van de Feyenoord opnoemt die zogenaamd de top niet hebben gehaald

tadic, klaassen, berghuis, bergwijn dat zijn helemaal geen topspelers of niet meer. En dan praat je over basisspelers die wekelijks niet presteren.

Het rijtje Feyenoordspelers die jij opnoemt zijn gewoon overal international op dit moment dus waarom zijn zevolgens jou geen top dan? En in de praktijk hebben ze allemaal een hoger rendement dan de duur betaalde topspelers van 020. Ajax is eigenlijk 3 keer weggespeeld dit seizoen door die niet topspelers van Feyenoord.

AJax heeft dit seizoen 0 topwedstrijden gewonnen tegen feyenoord psv en az in de competitie. Waarom zijn de spelers van 020 wel topspelers en die van feyenoord en die anderen niet?

ik trek de conclusie dat er juist bij ajax subtopspelers op dit moment rondlopen gezien de resultaten in europa en in de competitie.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_209048967
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 18:14 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Bij Feyenoord is het andersom, die hebben vooral spelers gehaald van subtoppers die eigenlijk steeds tekort kwamen voor de echte top: Danilo, Idrissi, Dilrosun, Szymanski, Jahanbaksh, etc. Maar deze transfers bleken op één of andere manier wel goed uit te pakken. Niet dat het nu topspelers zijn geworden, maar ze hebben voor Feyenoord wel punten gepakt, terwijl veel duurdere spelers bij Ajax als Bergwijn, Brobbey, Tadic, Bassey, Wijndal en Sanchez ons dit seizoen vooral punten hebben gekost.
Dit deed Ajax ook jaren met spelers als Tadic, Promes, Blind, Tagliafico. Spelers niet goed genoeg voor de top, maar voor de ED goed genoeg. Dit in combinatie met een paar goede jeugdspelers is schijnbaar een goed recept.
  zondag 7 mei 2023 @ 20:40:29 #281
88831 Shreyas
De beste
pi_209049941
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Het gaat er helemaal niet om dat er bij ajax paniek is maar hoe de buitenwacht zoals de media erop reageert.

Voor de rest die transfers zeggen mij echt helemaal niets. Hoeveel spelers gaan ze dit seizoen dan verkopen?
Wellicht Alvarez, Kudus, TImber, Rensch en Brobbey. Bij elkaar zullen deze spelers ook wel 100+ miljoen euro opbrengen.

quote:
Je heb voor 100 miljoen ingekocht wat een belachelijk bedrag is voor de nederlandse competitie. Dan moet je gewoon kampioen worden zeker ook met de begroting die je heb. bijna 3 keer hoger dan Feyenoord.
Je hebt genoeg verstand van voetbal om je te realiseren dat het zo niet werkt in de voetballerij. De rijkste club wordt niet altijd kampioen. Real Madrid wordt ook geen kampioen in Spanje dit jaar.
quote:
Denk jij dat het probleem wat ajax nu heeft eenmalig is en dat ze volgend seizoen moeiteloos weer kampioen gaan worden> ik verwacht dat niet.
Het hangt er vanaf wie er daadwerkelijk vertrekt en welke spelers worden aangetrokken. En uiteraard wie er hoofdtrainer wordt.
quote:
Alsof ajax allemaal topspelers heeft? als jij de namen van de Feyenoord opnoemt die zogenaamd de top niet hebben gehaald

tadic, klaassen, berghuis, bergwijn dat zijn helemaal geen topspelers of niet meer. En dan praat je over basisspelers die wekelijks niet presteren.
Mee eens, maar deze spelers die jij opnoemt hebben veel meer gekost dan die spelers bij Feyenoord en ze verdienen ook drie keer zo veel.
quote:
Het rijtje Feyenoordspelers die jij opnoemt zijn gewoon overal international op dit moment dus waarom zijn zevolgens jou geen top dan? En in de praktijk hebben ze allemaal een hoger rendement dan de duur betaalde topspelers van 020. Ajax is eigenlijk 3 keer weggespeeld dit seizoen door die niet topspelers van Feyenoord.
Mee eens, nu wel. Alleen voordat ze bij Feyenoord terechtkwamen speelden ze voornamelijk bij subtoppers en daar was men ze liever kwijt dan rijk. Dus ze kwamen wel als subtop binnen bij Feyenoord.
quote:
AJax heeft dit seizoen 0 topwedstrijden gewonnen tegen feyenoord psv en az in de competitie. Waarom zijn de spelers van 020 wel topspelers en die van feyenoord en die anderen niet?

ik trek de conclusie dat er juist bij ajax subtopspelers op dit moment rondlopen gezien de resultaten in europa en in de competitie.
Hier heb je gelijk in en dat heb ik ook proberen aan te geven in mijn post.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_209050146
[quote]0s.gif Op zondag 7 mei 2023 20:40 schreef Shreyas het volgende:

quote:
[..]
Wellicht Alvarez, Kudus, TImber, Rensch en Brobbey. Bij elkaar zullen deze spelers ook wel 100+ miljoen euro opbrengen.
[..]
Dit geloof je zelf toch niet?

jij denkt dat de scouts blind zijn? Op basis waarvan? Spelers worden voornamelijk verkocht bij ajax op basis van prestaties en prijzen. De afgelopen jaren kwamen er landstitels binnen en daar komen scouts op af. Heel europa heeft ajax zien falen op alle fronten. Dan trekken scouts een conclusie: de spelers zijn gewoon niet goed genoeg.

quote:
Mee eens, nu wel. Alleen voordat ze bij Feyenoord terechtkwamen speelden ze voornamelijk bij subtoppers en daar was men ze liever kwijt dan rijk. Dus ze kwamen wel als subtop binnen bij Feyenoord.
Al die spelers die -020 heeft gehaald kwamen ook niet van de echte top.....of zaten daar ook op de bank. Bergwijn werd voor 40 miljoen gehaald en zat bij zijn club op de bank. Voor de rest? welke speler van ajax speelde dan bij de top? Geen enkele heeft potentie om bij de top te komen op dit moment. De zogenaamde topspelers zitten ook dit seizoen overal op de bank. Mazaroui en die andere waarvan ik de naam niet eens meer weet bij Bayern..

Bij ajax loopt geen enkele topspeler op dit moment.....

Je heb 2 trainers dit seizoen gehad en beide konden er niet meer van bakken dan de ander.

Keiharde conclusie is ze zijn gewoon niet goed genoeg

Feyenoord heeft 1 seizoen geld en overtreft met dat geld gelijk 020. Trek dan je conclusie...bij Feyenoord is alles beter. De leiding, het beleid, en de spelers.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zondag 7 mei 2023 @ 21:08:11 #283
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_209050386
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

jij denkt dat de scouts blind zijn? Op basis waarvan? Spelers worden voornamelijk verkocht bij ajax op basis van prestaties en prijzen. De afgelopen jaren kwamen er landstitels binnen en daar komen scouts op af. Heel europa heeft ajax zien falen op alle fronten. Dan trekken scouts een conclusie: de spelers zijn gewoon niet goed genoeg.
[..]
Al die spelers die -020 heeft gehaald kwamen ook niet van de echte top.....of zaten daar ook op de bank. Bergwijn werd voor 40 miljoen gehaald en zat bij zijn club op de bank. Voor de rest? welke speler van ajax speelde dan bij de top? Geen enkele heeft potentie om bij de top te komen op dit moment. De zogenaamde topspelers zitten ook dit seizoen overal op de bank. Mazaroui en die andere waarvan ik de naam niet eens meer weet bij Bayern..

Je heb 2 trainers dit seizoen gehad en beide konden er niet meer van bakken dan de ander.

Feyenoord heeft 1 seizoen geld en overtreft met dat geld gelijk 020. Trek dan je conclusie...bij Feyenoord is alles beter. De leiding, het beleid, en de spelers.
Heel veel mensen vragen zich af waar je bent in het Hamilton-topic, maar je hebt toch een ban in F1 dacht ik?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_209050401
quote:

[..]

[..]

Wat een hoop onzin Klaas
pi_209050437
quote:

[..]

[..]

Zoveel troep in één post is bijna knapper dan het kampioenschap van Feyenoord.
pi_209050696
quote:

[..]

[..]

Van dat rijtje gaan ze wel min. 100 miljoen vangen ben ik bang voor. Zou heel verbaasd zijn als dat niet zou lukken. Ajax verkoopt nog een drol voor de jackpot.
pi_209050761
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2023 21:08 schreef AFCNiels het volgende:

[..]
Heel veel mensen vragen zich af waar je bent in het Hamilton-topic, maar je hebt toch een ban in F1 dacht ik?
ja ban....

nattekat werd een beetje zenuwachtig van mij

net zoals een hoop ajaxcieden hier in dit ajax topic :)

loopt dit topic nog een beetje? ik kan het ook helemaal niet meer zien :(
  zondag 7 mei 2023 @ 21:22:42 #288
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_209050790
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ja ban....

Ik leg het ze wel even uit, anders denken ze nog dat je weggevlucht bent!
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
pi_209050801
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2023 21:22 schreef AFCNiels het volgende:

[..]
Ik leg het ze wel even uit, anders denken ze nog dat je weggevlucht bent!
vertel ook even dat Ham vanavond gaat winnen :)
  zondag 7 mei 2023 @ 21:25:47 #290
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_209050856
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
vertel ook even dat Ham vanavond gaat winnen :)
^O^ Het is na het racetopic het bestlopende topic van het forum.
  zondag 7 mei 2023 @ 23:13:17 #291
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_209053632
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ja ban....

loopt dit topic nog een beetje? ik kan het ook helemaal niet meer zien :(
Je kunt topics trouwens wel lezen als je uitgelogd bent.
pi_209054067
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 18:28 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Voor het Nederlands voetbal in het algemeen is het beter als Ajax derde wordt, want AZ pakt mogelijk al een EL-ticket via de Conference League.
Ik denk dat ajax qua niveau beter past in de Conference League komend jaar om daar coëfficiëntenpuntjes te pakken. Al is het vervelende dat voor AZ eigenlijk hetzelfde geldt. Tja, lastig dilemma.
  maandag 8 mei 2023 @ 00:01:34 #293
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_209054111
Mijn voorstel: klaas en Shreyas de ring in en de verliezer wordt geband
  maandag 8 mei 2023 @ 00:02:23 #294
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_209054114
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 23:50 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ik denk dat ajax qua niveau beter past in de Conference League komend jaar om daar coëfficiëntenpuntjes te pakken. Al is het vervelende dat voor AZ eigenlijk hetzelfde geldt. Tja, lastig dilemma.
Een paar goede versterkingen en een coach die iets kan en de wereld staat er zo weer heel anders voor volgend seizoen natuurlijk
  maandag 8 mei 2023 @ 00:35:22 #295
393053 De_Pel
Is weg.
pi_209054213
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 00:02 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Een paar goede versterkingen
Succes daarmee man :X
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_209054516
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 00:02 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Een paar goede versterkingen en een coach die iets kan en de wereld staat er zo weer heel anders voor volgend seizoen natuurlijk
Wie moet die goede versterkingen gaan halen dan? Ik heb niet zoveel vertrouwen in de Duits technisch directeur en de rest al helemaal niet. De aankopen van afgelopen jaar zijn ook niet bijzonder succesvol gebleken.
pi_209054520
twitter

:D

Je ziet nog net niet de tranen in zijn ogen prikken

Verder mag een journalist best wel eens een kanttekening plaatsen bij dat beste club verhaal gezien jullie VIJFTIEN punten achter de kampioen staan en de gifbeker nog lang niet leeg is.
pi_209054561
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 16:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds van mening dat je het kampioenschap verspeelt hebt dankzij Schreuder. Ik durf te zeggen dat als Heitinga vanaf het begin voor deze groep had gestaan je nog steeds boven Feyenoord had gestaan. Dan had je de marge al in de eerste seizoenshelft opgebouwd en redelijk vastgehouden tot nu toe.
Was het echt goed gekomen met Sjonnie ja?

quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 17:40 schreef Tarado het volgende:
6 punten van de 21 is voor Ajax begrippen gewoon ver ondermaats, met de helft ervan stond je nu gewoon bovenaan en dat is niet eens super qua resultaat.
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:16 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Men doet alsof ajax "maar" acht punten achter staat, maar vergeet even dat men nog uit naar PSV en thuis tegen AZ moet en ook Twente op het programma heeft. . Dus wat een gelul dat men zonder Schreuder kampioen geworden was: het moeilijke deel moet nog komen terwijl Feyenoord op halve kracht tegen de lamme en de blinde van de eredivisie moet.
Ondertussen heeft Feyenoord nog steeds maar één wedstrijd verloren (onterecht overigens, scheidsrechterlijke dwaling uit bij PSV).

@TheVulture @Tarado hoe kijken jullie nu terug op jullie mijns inziens veel te positieve inschatting van de kansen van ajax dit seizoen, nu jullie inmiddels alweer 15 punten _O- achter Feyenoord staan met nog Utrecht en Twente te gaan? :).

Dan laat ik nog even buiten beschouwing dat Feyenoord voor ten minste nog 5 andere punten genaaid werd (Cilessen gooit bal tegen Gimenez buiten de 16 die erin vliegt, was een geldige goal maar de scheidsrechter trekt geel omdat... Waarom eigenlijk? En Twente uit, zelfde soort verhaal).

Feyenoord is mijns inziens ( @Caland ) echt met afstand kampioen en dat heeft niets te maken met armoede van ajax en PSV. Zeker weten ajax niet, als je net honderd miljoen geïnvesteerd hebt kan dat nóóit een argument zijn. Dat was meer in de Frank de Boer jaren, toen PSV illegale leenconstructies moest toepassen bij de gemeente om het hoofd boven water te houden en Feyenoord technisch failliet was. Dan word je inderdaad met 72 punten kampioen van de armoede, niet als je er 85 haalt in een jaar en op een haartje uitgeschakeld wordt voor de halve finale EL.
pi_209054768
13 punten, niet 15.
  maandag 8 mei 2023 @ 08:47:47 #300
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_209054986
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 22:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Wat zet jij jezelf intens voor lul zeg. Ga jezelf in slaap huilen maftoetert.
Je komt jezelf wel tegen volgend jaar :* .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')