abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 april 2023 @ 18:11:28 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208803974

:T
pi_208803982
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 17:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Klopt, met name omdat Ajax daarvoor 7 van de 9 punten verloor: thuis tegen PSV (verlies), Vitesse (gelijk) en uit bij Emmen (gelijk)
Ik las je post verkeerd denk ik, excuus. :)

Jullie hebben echt onnodig punten laten liggen tegen clubs als Volendam en Emmen inderdaad. Dan is het eigenlijk wel een wonder dat jullie toch nog meedraaien in de top dit seizoen.
pi_208803984
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 17:05 schreef TheVulture het volgende: [..] Klopt, met name omdat Feyenoord pas één wedstrijd verloren heeft
FTFY
pi_208804018
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:12 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
FTFY
Volgens mij ook nog eens door een onterecht gegeven corner tegen PSV :') Feyenoord heeft echt een ongekend seizoen.
pi_208804019
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Ik las je post verkeerd denk ik, excuus. :)

Jullie hebben echt onnodig punten laten liggen tegen clubs als Volendam en Emmen inderdaad. Dan is het eigenlijk wel een wonder dat jullie toch nog meedraaien in de top dit seizoen.
Men doet alsof ajax "maar" acht punten achter staat, maar vergeet even dat men nog uit naar PSV en thuis tegen AZ moet en ook Twente op het programma heeft. Dus wat een gelul dat men zonder Schreuder kampioen geworden was: het moeilijke deel moet nog komen terwijl Feyenoord op halve kracht tegen de lamme en de blinde van de eredivisie moet terwijl men in Europa presteert.

Ook zoiets, toen ajax tegen de fucking schalkes van deze wereld in de EL enig resultaat neerzette stonden alle kranten vol. Bij Feyenoord is het allemaal maar gewoontjes.

Het is zo kneuzig, hoe fc Neuzenvreugd supporters niet kunnen omgaan met de nieuwe realiteit en niet in staat zijn om toe te geven dat Feyenoord op dit moment gewoon een superieure trainer én selectie heeft op een meerderheid van de posities in de eerste elf.

Maar ik blijf me er kostelijk om vermaken.
pi_208804029
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Volgens mij ook nog eens door een onterecht gegeven corner tegen PSV :') Feyenoord heeft echt een ongekend seizoen.
Correct.

NEC hadden we moeten winnen, de bal tegen Gimenez vanuit cilessen was gewoon een valide doelpunt.

Twente uit zijn we ook genaaid door het arbiterskorps.

Daar stonden wat rode kaarten tegenover in wedstrijden waar we toch al het verschil gemaakt hadden.

Het enige moment waar we echt de arbitrage mee hadden, was uit bij Ajax met Hartman. Dat was topshow. Plafond gewit. Alles.
pi_208804171
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:16 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Men doet alsof ajax "maar" acht punten achter staat, maar vergeet even dat men nog uit naar PSV en thuis tegen AZ moet en ook Twente op het programma heeft. Dus wat een gelul dat men zonder Schreuder kampioen geworden was: het moeilijke deel moet nog komen terwijl Feyenoord op halve kracht tegen de lamme en de blinde van de eredivisie moet terwijl men in Europa presteert.

Ook zoiets, toen ajax tegen de fucking schalkes van deze wereld in de EL enig resultaat neerzette stonden alle kranten vol. Bij Feyenoord is het allemaal maar gewoontjes.

Het is zo kneuzig, hoe fc Neuzenvreugd supporters niet kunnen omgaan met de nieuwe realiteit en niet in staat zijn om toe te geven dat Feyenoord op dit moment gewoon een superieure trainer én selectie heeft op een meerderheid van de posities in de eerste elf.

Je lijkt meer gefrustreerd dan vermaakt.
pi_208804459
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:16 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

Wat sneu dat je Feyenoord supporter bent, voor het eerst in decennia weer eens een goed seizoen draait op alle fronten en dan zo vervalt in gefrustreerd Calimero gedrag.
pi_208804470
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wat sneu dat je Feyenoord supporter bent, voor het eerst in decennia weer eens een goed seizoen draait op alle fronten en dan zo vervalt in gefrustreerd Calimero gedrag.
Oh ja de gefrustreerde Feyenoordsupporter reflex, die kenden we nog niet :D

Veel succes met tweede worden, wordt nog een hell of a job met dit team en deze trainer, beiden kunnen er niet zoveel van namelijk.
  maandag 17 april 2023 @ 18:58:16 #10
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_208804482
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:56 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

Veel succes met tweede worden, wordt nog een hell of a job met dit team en deze trainer, beiden kunnen er niet zoveel van namelijk.
Hij is voor PSV, maar daar geldt eigenlijk hetzelfde voor.
pi_208804575
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:58 schreef fetX het volgende:

[..]
Hij is voor PSV, maar daar geldt eigenlijk hetzelfde voor.
_O-
pi_208804607
Aandoenlijk toch hoe de andere supporters zich weer zo druk maken om Ajax.
No bitch to me
pi_208804659
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:06 schreef TornadoDK het volgende:
f'noord heeft een topjaar maar een groot deel vd tijd hier hangen :')
pi_208804681
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:56 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

Wat ben jij een sneu persoon zeg.

On topic:
Elke club kent zijn pieken en dalen, vooral als er zoveel beweging is in een club. Hierin ligt ook weer juist de charme en uitdaging, om opnieuw alles op te bouwen en weer talent te zoeken en ontwikkelen. Ik heb de afgelopen jaren genoten van alle mooie wedstrijden, nu zie je weer hoe snel alles kan omdraaien. Het is niet het einde van de wereld..
  maandag 17 april 2023 @ 19:27:17 #15
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_208804884
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:06 schreef TornadoDK het volgende:
Volgende seizoen spelen ze weer in de anonimiteit en maken ze een dvd wanneer ze een keer van Ajax winnen.
  maandag 17 april 2023 @ 19:39:45 #16
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_208805083
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_208805831
ontracten tussen personen en organisaties zijn meestal strikt persoonlijk.

Ik vraag me af hoe al die clowns in de media de inhoud van de contracten zo goed allemaal weten

het is allemaal bullshit

Wat heeft het winnen van de beker te maken of je wel of niet geschikt bent

Heitinga is ongeschikt. Kan nooit dat deze man 020 weer naar de top zou kunnen brengen

Tadic vindt het een topper _O-

Is tadic nog gewisseld sinds het aanstellen van Johnieboy? dat zal wel de reden zijn waarom heitinga nu ineens zo goede trainer is volgens tadic

Heitinga is na dit seizoen gewoon weg hoewel ik dat wel jammer zou vinden :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_208805918
Godts > Bergwijn
pi_208805941
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Volgende seizoen spelen ze weer in de anonimiteit en maken ze een dvd wanneer ze een keer van Ajax winnen.
pi_208806388
quote:
Toch goed dat ze een keer iets checken ;(
pi_208806411
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:11 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]
Wat ben jij een sneu persoon zeg.

On topic:
Elke club kent zijn pieken en dalen, vooral als er zoveel beweging is in een club. Hierin ligt ook weer juist de charme en uitdaging, om opnieuw alles op te bouwen en weer talent te zoeken en ontwikkelen. Ik heb de afgelopen jaren genoten van alle mooie wedstrijden, nu zie je weer hoe snel alles kan omdraaien. Het is niet het einde van de wereld..
Topclubs hebben eens een slechte periode nodig om schoon schip te maken.
pi_208806464
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 21:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Topclubs hebben eens een slechte periode nodig om schoon schip te maken.
Vraag is wel of dat nu gaat gebeuren
pi_208806643
Mika Godts :@ O+
Groot fan van User Wotte
pi_208806654
Mika is de hoop in bange dagen.
Groot fan van User Wotte
  maandag 17 april 2023 @ 21:22:52 #25
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_208806721
quote: