Tja, PSV gaat waarschijnlijk boven Ajax eindigen en heeft dit seizoen 3 keer van Ajax gewonnen in reguliere speeltijd en één keer na penalties. In de eerste 3 wedstrijden had Ajax ook weinig in de melk te brokkelen, volstrekt kansloos verloren steeds.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is dan ook een beetje te simplistisch gedacht van onze vriend, er zijn nog 14 clubs die het met een sloot minder geld moeten doen dan PSV en Feyenoord, maar daar hoor je ze nooit over en dan PSV noemen als beter, daar klopt ook heel weinig van maar ze hebben van Ajax en de beker gewonnen dus hun seizoen is dan top, dat zijn FC Utrecht normen.
Feyenoord heeft het gewoon heel goed gedaan, complimenten maar dat werd ook een keer tijd.
Helemaal mee eens. Ook dat laatste, alles klopt en dat kan een x gebeurenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is dan ook een beetje te simplistisch gedacht van onze vriend, er zijn nog 14 clubs die het met een sloot minder geld moeten doen dan PSV en Feyenoord, maar daar hoor je ze nooit over en dan PSV noemen als beter, daar klopt ook heel weinig van maar ze hebben van Ajax en de beker gewonnen dus hun seizoen is dan top, dat zijn FC Utrecht normen.
Feyenoord heeft het gewoon heel goed gedaan, complimenten maar dat werd ook een keer tijd.
Nee joh, dat ligt gewoon allemaal aan Alfred Schreuder.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja, PSV gaat waarschijnlijk boven Ajax eindigen en heeft dit seizoen 3 keer van Ajax gewonnen in reguliere speeltijd en één keer na penalties. In de eerste 3 wedstrijden had Ajax ook weinig in de melk te brokkelen, volstrekt kansloos verloren steeds.
Het mag duidelijk zijn dat PSV, ondanks het verlies van topspelers als Gakpo en Madueke een betere selectie heeft dan Ajax.
Dit klopt ergens wel, al zagen enkele dit allang aankomen. Echter Schreuder dacht volledig ten onrechte dat de Ajax-selectie goed genoeg was om kampioen mee te worden. Dat was een grove inschattingsfout die Overmars misschien had kunnen corrigeren als hij er nog was.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Het overmars verhaal is gewoon bullshit
alsof overmars het ei van columbus was
overmars was niets anders dan het eindstation van scoutingapparaat
overmars is vertrokken maar de rest van het scoutingsapparaat was intact gebleven
Met Overmars erbij was dit misschien ook gewoon gebeurd
Elke club krijgt een fase waarin het minder gaat omdat men op een bepaalde manier blijft denken
Al die spelers die jij noemt zijn niet beter of slechter dan al die talenten die er altijd al warenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het probleem is dat Ajax al jarenlang geen echte toppers heeft in de jeugd. Het niveau is tegenwoordig Baas, Rensch, Sontje Hansen, Regeer, Fitz-Jim, Axel-Dongen, etc. Allemaal spelers die best leuk zijn voor FC Utrecht of Sparta, maar veel te weinig talent hebben voor Ajax.
Het grappige is dat ze daar nu denken dat ze het uitgevonden hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ook dat laatste, alles klopt en dat kan een x gebeuren
Ach, ik denk dat ze nuchter genoeg zijn om te beseffen dat veel aan Arend Martijn te danken is en het bestuurlijk nog steeds een puinhoopje is.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze daar nu denken dat ze het uitgevonden hebben.
Is dat wel zo? Financieel lijken er in ieder geval duurzame stappen te zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ze nuchter genoeg zijn om te beseffen dat veel aan Arend Martijn te danken is en het bestuurlijk nog steeds een puinhoopje is.
Geloof ook niet zo dat Arend Martijn spelers als Hancko, Trauner, Gimenez en Szymanski helemaal zelf gescout heeft eigenlijk. Al helpt het wel mee dat je spelers zoekt die passen bij een speelstijl.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Financieel lijken er in ieder geval duurzame stappen te zijn gemaakt.
Arend Martijn is net als Ten Hag een zeldzame trainer in den Nederlande. Zie niet zo snel welke trainer dit in de toekomst kan evenaren, als Arend de deur achter zich in het slot laat vallen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof ook niet zo dat Arend Martijn spelers als Hancko, Trauner, Gimenez en Szymanski helemaal zelf gescout heeft eigenlijk. Al helpt het wel mee dat je spelers zoekt die passen bij een speelstijl.
het gaat ook wat meer over de altijd bescheiden aanhang dan de club zelf.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ze nuchter genoeg zijn om te beseffen dat veel aan Arend Martijn te danken is en het bestuurlijk nog steeds een puinhoopje is.
Nee maar had Heitinga of Schreuder aan de slag gezet met Gimenez en het was een bonkige momentjesspits geweest, dan hadden we ‘Santi, goed he’ gezegd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof ook niet zo dat Arend Martijn spelers als Hancko, Trauner, Gimenez en Szymanski helemaal zelf gescout heeft eigenlijk. Al helpt het wel mee dat je spelers zoekt die passen bij een speelstijl.
Dat is juist een kenmerk van een goede trainer, dat hij het beste uit spelers haalt. Ten Hag kon een beperkte speler als Alvarez optrainen tot een speler waar 50 miljoen op geboden werd (quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is natuurlijk onzin dat het seizoen van PSV top is. Ik hoor dat ook maar heel weinig. Maar dat ze zich goed hebben herstelt na een enorme ineenstorting mag best benoemd worden. Damagecontrol en er het maximale er nog uithalen. Tot nu toe dan, want vanavond kun je gewoon tegen puntverlies aanlopen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
“Ik verwacht een reactie”quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
4 doelpunten om de oren krijgen
#strijdlust
#wilomtewinnen
#allesgeven
#demagoogjhonny
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
“Ik verwacht een reactie”
Terwijl jij na de finale nog positief was. Sjon logics.
@:PowerLoungen .
Njah, Hancko kwam op donderdag Nederland binnengevlogen en was op zondag de beste man op het veld. Als linksback. Ik dicht Slot best wat kwaliteiten toe maar zo gek is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is juist een kenmerk van een goede trainer, dat hij het beste uit spelers haalt. Ten Hag kon een beperkte speler als Alvarez optrainen tot een speler waar 50 miljoen op geboden werd ()
Slot heeft het team wel heel goed laten renderen, maar het is ook weer niet zo dat als hij weggaat ze er ineens allemaal niks meer van kunnen. Loopt natuurlijk prima kwaliteit. Dat is de enige nuance die wordt aangebracht maar blijkbaar doe je dan alsof je het hebt uitgevonden. Ofzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, Hancko kwam op donderdag Nederland binnengevlogen en was op zondag de beste man op het veld. Als linksback. Ik dicht Slot best wat kwaliteiten toe maar zo gek is het nou ook weer niet
Hij heeft wel een punt. Met een hoger budget koop je niet zo heel veel betere spelers, ik denk dat Ajax af moet van het idee op iedere positie een speler van 15/20 miljoen te hebben staan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
er zijn ook na dit seizoen genoeg fianciele middelen. Zaak is nu vooral richten op volgend seizoen. Top 2 ga je weer direct de CL in.
ow eens hoor. Danny Blind merkt in het interview aan dat je intern moet gaan samenwerken. Dan had je geen miljoenen hoeven uit te geven aan Wijndal bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Met een hoger budget koop je niet zo heel veel betere spelers, ik denk dat Ajax af moet van het idee op iedere positie een speler van 15/20 miljoen te hebben staan.
Het godenmiddenveld Taylor-Grillitsch-Boerderijhoofd MOET spelen. Sjon geeft GEEN FUCK om Brubbeyquote:
Ik hoop dat Sjon nog wel zijn eigen veters kan strikken met al dat BETON in het elftal.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het godenmiddenveld Taylor-Grillitsch-Boerderijhoofd MOET spelen. Sjon geeft GEEN FUCK om Brubbey
Brobbey staat in de spits..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het godenmiddenveld Taylor-Grillitsch-Boerderijhoofd MOET spelen. Sjon geeft GEEN FUCK om Brubbey
nu doorzettenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:09 schreef Heeinz het volgende:
Goed begin, niet dat we weggespeeld worden ofzo
ergens in 2026...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:45 schreef Heeinz het volgende:
Als Brobbey ooit in vorm komt maakt hij er zeker 50
Daar hebben jullie toch niks te zoeken?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schiet er nou 1 binnen, dan is het in ieder geval Europa League.
net zoveel als feyenoord in de CL, trek je eigen conclusie dan maarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:48 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Daar hebben jullie toch niks te zoeken?
Als Manchester City alles en z'n moer wint dan wordt het pot 1.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
net zoveel als feyenoord in de CL, trek je eigen conclusie dan maar
Finale is wel altijd een mooi affiche.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als Manchester City alles en z'n moer wint dan wordt het pot 1.![]()
Dat is sportief wel lekker maar de affiches minder.
En dan waren er nog serieus mensen die dachten na Ajax-Feyenoord dat ze een achterstand van zes punten nog konden inhalenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:22 schreef Oostblokkert het volgende:
Feyenoord kan op 13 punten komen bij deze stand.
13
Toch ben ik nog geen fan van Hato. Aardig maar af en toe ook gewoon slordig.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:59 schreef freaky40 het volgende:
Hato weer een uitblinker 1ste helft, zelfs Taylor is goed, dus verliezen we gewoon...Van harte AZ!
met zijn leeftijd wel logisch nog. Genoeg potentie in.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Toch ben ik nog geen fan van Hato. Aardig maar af en toe ook gewoon slordig.
In ieder geval hoopgevend dat hij zich staande houdt temidden van deze puinhoop.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:25 schreef Malavita het volgende:
[..]
met zijn leeftijd wel logisch nog. Genoeg potentie in.
Dat idd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In ieder geval hoopgevend dat hij zich staande houdt temidden van deze puinhoop.
vanaf nu ALLES winnenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alles op alles zetten om derde te worden.
Tsja, Brobbey is gewoon een spits die niet kan scoren.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Spel vond ik zo slecht nog niet, maar scoren
Bedankt we hebben de statistiek net allemaal niet in beeld gezienquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:59 schreef Coco het volgende:
Geen enkele keer gewonnen van de directe concurrenten.
Onzinquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, Brobbey is gewoon een spits die niet kan scoren.
Madquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedankt we hebben de statistiek net allemaal niet in beeld gezien
Wijndal en Bergwijn met afstand de beste linkerkant van Europa hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:01 schreef freaky40 het volgende:
Komende week krijgt Heitinga het langverwachte gesprek denk ik...dit kan niet meer. Op basis van wat wissel je Wijndal voor Kudus! Wat een spin weer dit.
Hij scoort op dit moment gewoon enorm moeizaam. Dat zie je aan zijn vertrouwen. Steeds als hij een kans krijgt blijft hij niet rustig. Zie je wel vaker bij een spits. Moet je even doorheen zien te komen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:05 schreef freaky40 het volgende:
Brobbey mokerzenuuwachtig denk ik. Wat een kansen! Die mag je niet missen bij de 'spits' die op poleposition ligt voor die positie aldus Heitinga...
Dat was een hele rare zet. Had Kudus ergens last van? Of kon hij echt meer 45 minuten spelen? Tja, zelfs dan verwacht je dat Conceicao erin komt ipv Kudus.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:01 schreef freaky40 het volgende:
Komende week krijgt Heitinga het langverwachte gesprek denk ik...dit kan niet meer. Op basis van wat wissel je Wijndal voor Kudus! Wat een spin weer dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |