Staat er weer een deur open bij Sjon?quote:Op zondag 7 mei 2023 08:57 schreef Bugno3 het volgende:
"Als je de kansen maakt win je. Stukje focus."
'In het begin krijg je een paar goede kansen, die ook bijna niet te missen zijn. Die moeten er wel in en dan moet je een beetje geluk hebben dat een bal net via de andere kant van de paal binnenvalt', doelt de oefenmeester op een schot van Steven Bergwijn. 'Deze momenten horen erbij, dat heb ik die jongens net ook verteld. Je krijgt je kansen, maar je moet ze benutten. Daarin zit ook een stukje focus en precisie.'quote:Op zondag 7 mei 2023 09:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Staat er weer een deur open bij Sjon?
"'Ik heb hier ook gespeeld en ben hier ook wel eens met een fluitconcert er vanaf gegaan, terwijl we voor stonden. De druk is er hier altijd, we willen de mensen ook vermaken. Maar je moet daarin ook realistisch zijn: het is een moeizaam seizoen, maar je hebt je kansen gekregen en als je die scoort ga je lekkerder die wedstrijd spelen. Natuurlijk hebben zij ook mogelijkheden gekregen, Rulli pakt nog een goede bal voor rust, alleen hierin moet je het verschil maken in doelpunten.'"quote:
quote:The police statement did not specify which team the detained fans supported.
quote:Op zondag 7 mei 2023 09:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
Dutch police arrest 154 football supporters over antisemitic chants
CNN gehaald.
[..]
quote:The police statement did not specify which team the detained fans supported.
Fijn dat ze de club niet noemen, dat zou onnodig stigmatiserenquote:Op zondag 7 mei 2023 09:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
Dutch police arrest 154 football supporters over antisemitic chants
CNN gehaald.
[..]
Zo een grondige renovatie is wel nodig idd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:38 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn, Klaassen, Rulli en Hato goed vandaag. De rest was heel matig.
Afscheid nemen van Rensch, Sanchez, Wijndal, Bassey, Grillitsch en Taylor.
Alvarez en Timber zullen wel vertrekken, krijg je 50-75 miljoen voor.
Tadic trainer van Jong Ajax maken of zo.
Defensie versterken en volgend seizoen met goede aankopen gemixt met jonge talenten (Hato, Godst, Vos) bouwen aan de toekomst.
brobbey blijft idd jagen en enorm sterk aan de bal. Alleen dat afmaken... het is zo zonder een gedachte erachter. Wie weet is het zelfvertrouwen. Wil hem nog niet afschrijven.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:41 schreef manny het volgende:
[..]
Zo een grondige renovatie is wel nodig idd.
Brobbey noem je niet, en is ook twijfelgeval. Ondanks dat ie paar loeiers van kansen mist, brengt die Brobbey wel wat extra hoor. Eindelijk iets van diepte en iemand die de hele tijd loert op de afvallende bal. En ja, met wat vertrouwen ramt ie er een paar in, maar dat komt wel (de goede oude ketchup-fles theorie).
Weet niet wat er intern rond hem speelt en of er wat aan de hand is, anders mag ie van mij blijven.
Tevens: dat rijtje dat je opnoemt dat weg mag: ook daar ga je nog flink wat miljoenen voor pakken, en hopelijk kan je die deels vervangen door eigen jeugd (Linksback bijvoorbeeld)
Tevens 2: Klaassen mag wat mij betreft ook weg. Gouden gozer, zeer belangrijk geweest, maar de tijden dat ie niet verzaakte of door de ondergrens ging zijn al een tijdje voorbij.
Tevens 3: en laat dat afscheid van spelers in hemelsnaam een beetje op een normale manier gaan. Niet van de Blind taferelen.
it aint over till its over.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Begin toch te denken dat we misschien geen kampioen worden dit jaar.
Is toch nooit een bijzondere spits geweest, al is hij wel STERKquote:Op zondag 7 mei 2023 09:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
brobbey blijft idd jagen en enorm sterk aan de bal. Alleen dat afmaken... het is zo zonder een gedachte erachter. Wie weet is het zelfvertrouwen. Wil hem nog niet afschrijven.
ik vraag me af wat de variabelen zijn in dat bedrag. Beetje mazzel hoef je de 3 miljoen niet af te tikken en blijft het bij 16.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch nooit een bijzondere spits geweest, al is hij wel STERK
Bizar dat je daar bijna 20 miljoen voor neerlegt
Zie je vaak bij dat soort spelers ja, dat ze in de jeugd het fysiek helemaal makkelijk hebben.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:08 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik vraag me af wat de variabelen zijn in dat bedrag. Beetje mazzel hoef je de 3 miljoen niet af te tikken en blijft het bij 16.
Wel goeie statistieken in de jeugd elftallen ook de nationale. Maar mee eens hoor. Belachelijk bedrag geweest.
Klopt, Brobbey noem ik niet omdat ik het simpelweg nog niet weet. Ik heb de hoop dat het toch gewoon goedkomt met die jongen.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:41 schreef manny het volgende:
[..]
Zo een grondige renovatie is wel nodig idd.
Brobbey noem je niet, en is ook twijfelgeval. Ondanks dat ie paar loeiers van kansen mist, brengt die Brobbey wel wat extra hoor. Eindelijk iets van diepte en iemand die de hele tijd loert op de afvallende bal. En ja, met wat vertrouwen ramt ie er een paar in, maar dat komt wel (de goede oude ketchup-fles theorie).
Weet niet wat er intern rond hem speelt en of er wat aan de hand is, anders mag ie van mij blijven.
Tevens: dat rijtje dat je opnoemt dat weg mag: ook daar ga je nog flink wat miljoenen voor pakken, en hopelijk kan je die deels vervangen door eigen jeugd (Linksback bijvoorbeeld)
Tevens 2: Klaassen mag wat mij betreft ook weg. Gouden gozer, zeer belangrijk geweest, maar de tijden dat ie niet verzaakte of door de ondergrens ging zijn al een tijdje voorbij.
Tevens 3: en laat dat afscheid van spelers in hemelsnaam een beetje op een normale manier gaan. Niet van de Blind taferelen.
geen play-offquote:Op zondag 7 mei 2023 10:55 schreef De_Pel het volgende:
Knap punt toch weer. Kunnen we wel bagataliseren, maar met 4 verliespartijen en 2 gelijke spelen tegen de top 4 is dit gewoon een resultaat.
Komt nog bij dat je AZ zo voor blijft in de strijd om plek 3, en Sparta na het puntverlies tegen PSV ook definitief is afgehaakt.
Ik bedoel maar! Topweekend voor jullie, gefeliciteerd.quote:
Ik las dat het voor het eerst was dat Ajax geen enkele wedstrijd tegen de top 4 heeft gewonnen, nog 3 wedstrijdjes strompelen en het is weer nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:
zo is het idd. Pijnlijk maar hopen op betere tijden.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat het voor het eerst was dat Ajax geen enkele wedstrijd tegen de top 4 heeft gewonnen, nog 3 wedstrijdjes strompelen en het is weer nieuwe ronde nieuwe kansen.
Niet sinds 1970quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV heeft de meeste titels gepakt sinds 1980
CastillionGODquote:Op zondag 7 mei 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie je vaak bij dat soort spelers ja, dat ze in de jeugd het fysiek helemaal makkelijk hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |