Ja ik weet , er zit ook niet echt een febo op het terreinquote:
Die zit er wel hoor, kamer 5 en dat zit aan de rechterkant van de loods, een groene zeecontainer met vermoedelijk een intercomsysteem zoals in Utopia ook hadden waarmee ze kunnen communiceren met de Febo.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik weet , er zit ook niet echt een febo op het terrein![]()
Sommigen noemen het de hemel ..zoveel namen
De Hemel, Febo, Acher, Kamer 5quote:Op maandag 1 mei 2023 16:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik weet , er zit ook niet echt een febo op het terrein![]()
Sommigen noemen het de hemel ..zoveel namen
Benieuwd of Eunice nog wat zegt tegen JW over zijn vrouwonvriendelijke gedrag. Ik vind het ook een boerenkinkel hoor, met zijn: maakt mij allemaal niet uit hoor. En er dan vervolgens over lopen klagen. Vent is nog te lui om uit zijn ogen te kijken.quote:
Ze hebben toch een normaal gesprek, over het los laten in een relatie en dat een ander het ergens wel gezellig mag hebben omdat je weet dat hij of zij altijd terug komt naar huis.quote:
ze hebben het wel over mirthe gehad vanmorgen in de kas, volgens mijquote:
vind ik nietquote:Op maandag 1 mei 2023 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben toch een normaal gesprek, over het los laten in een relatie en dat een ander het ergens wel gezellig mag hebben omdat je weet dat hij of zij altijd terug komt naar huis.
tis wa tisquote:Op maandag 1 mei 2023 16:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Benieuwd of Eunice nog wat zegt tegen JW over zijn vrouwonvriendelijke gedrag. Ik vind het ook een boerenkinkel hoor, met zijn: Maakt mij allemaal niet uit hoor. En er dan vervolgens over lopen kllagen. Vent is nog te lui om uit zijn ogen te kijken.
Dat kan iedereen kijkt er anders naquote:
Weer zo´n denigrerende opmerking van hem.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben het wel over mirthe gehad vanmorgen in de kas, volgens mij
jw vond dat mirthe nog wat langer in de wei moest staan ...om te leren.
Ontspannen is hij zeer zeker.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tis wa tis
Ik vind hem eigenlijk wel ontspannen om naar te luisteren, kijken. Vindt hem vrij nuchter in alles.
Hij doet zijn corvee net als de andere, hij drumt, biljart tafeltennist kaart en zit lui te zitten.
Ik vind Jw een opgewonde standje, ergert zich 24/7 aan alles, weet het zoveel beter, hij heeft geen nagels meer over, zijn tic met zijn overspannen gezicht..en dan 100 keer zeggen op een dag, het is wat het is..hij kan gewoon niet ontspannen zijn.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2023 16:38 schreef greysbones het volgende:
Ice doet ook weer of hij de wijsheid in pacht heeft
met Zoe in de kas
Hij geeft wel aan dat hij er niet echt vertrouwen in heeftquote:Op maandag 1 mei 2023 16:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]hij zit overduidelijk naar 'interessante ' woorden te zoeken
quote:Op maandag 1 mei 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
wat een ongelofelijk dom geblaat in die kas
Die gaat straks jankenquote:Op maandag 1 mei 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
wat een ongelofelijk dom geblaat in die kas
Altijd dat tongetje er buitenquote:
Standaard gesprekken...Waterbak...November..Ik zei het al in het begin...Ik kan alles winnen..quote:Op maandag 1 mei 2023 16:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat mogen we toch niet vergeten....................... zo begint hij nog over november
O en van de week wilde ze bier en fris vrij zetten zodat iedereen kon pakkenquote:Op maandag 1 mei 2023 16:54 schreef Sestra666 het volgende:
zoe wil bier achter slot en grendel zetten
tuurlijk
Denk het ook, en veel rekenwerk is het ook niet, dat doet de computer wel.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:58 schreef Judiwi het volgende:
Ach Zoë zal het best wel aankunnen. En ze kan ook altijd hulp inroepen van Wendy, Isaac etc.
De computer rekent niet voor je uit hoeveel kilo rijst, vlees of groente nodig hebt voor het aantal personen in de loods. Zoe helpt wel eens met snijden, maar koken doet ze nietquote:Op maandag 1 mei 2023 17:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het ook, en veel rekenwerk is het ook niet, dat doet de computer wel.
btw
Lijkt wel of ze examen moet doen bij de huismeester.
quote:Op maandag 1 mei 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe wil vrijmibo afschaffen. Niet verplicht gezelligheid en muziek, maar gewoon als het gezellig is
Dat heeft ze dan ook gejat. Ze bedenkt niks zelf maar praat alleen anderen na.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik Babs horen zeggen in haar discussie met Zoe over die anderhalve! () krat bier van de groep! Gewoon spontane gezellige avonden met een drankje.
het gaat haar al steeds beter afquote:Op maandag 1 mei 2023 17:06 schreef Sestra666 het volgende:
zoe: 'niet op mijn achterpoten gaan staan'
quote:Op maandag 1 mei 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe: ik zal heus wel eens een tik op mijn neus krijgen, maar die moet toch weer gedaan worden als ik hier uit kom
quote:Op maandag 1 mei 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe: ik zal heus wel eens een tik op mijn neus krijgen, maar die moet toch weer gedaan worden als ik hier uit kom
Dan zal het wel hun beurt zijn.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En wie staan er in de keuken? Eunice, Wendy en Jeff
Daar is Zoë wel goed in, iedereen naar zijn/haar mond praten, zeggen wat ze willen horen....quote:Op maandag 1 mei 2023 17:18 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Ik heb het warm joh! De kas is echt eh... pfff"
Wendy: "Ben je in de kas geweest?"
Zoe: "Ja, ik was even in gesprek met Ice"
Wendy: "En?"
Zoe: "Niks, gewoon gezel, effe een beetje gebabbeld, beetje babbelen".
Mirthe helpt nu ook meequote:
Mirthe sreekt anders vest veel tomaatjes in haar mond.....quote:Op maandag 1 mei 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey (-knip- dit is niet nodig staat) wéér in de keuken... volgens mij nu bijna iedere dag.....
en dan te bedenken dat koken echt zijn hobby niet is
Ik 'mis' de laatste tijd heel wat 'vaste kokers' in de keuken.. wordt er teveel op ze gelet door Wendy dat ze niet veel meer kunnen snaaien/achterover drukken/voorproeven???????
Tijdens het "bewind" van Wendy staan er meer in de keuken, iedereen moet een keer aan de beurt kunnen komen, maar dat heeft niet veel te maken met het opletten van Wendyquote:Op maandag 1 mei 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey (-knip- dit is niet nodig staat) wéér in de keuken... volgens mij nu bijna iedere dag.....
en dan te bedenken dat koken echt zijn hobby niet is
Ik 'mis' de laatste tijd heel wat 'vaste kokers' in de keuken.. wordt er teveel op ze gelet door Wendy dat ze niet veel meer kunnen snaaien/achterover drukken/voorproeven???????
en gelijk heeft zequote:Op maandag 1 mei 2023 17:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe sreekt anders vest veel tomaatjes in haar mond.....
Johquote:Op maandag 1 mei 2023 16:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zit er wel hoor, kamer 5 en dat zit aan de rechterkant van de loods, een groene zeecontainer met vermoedelijk een intercomsysteem zoals in Utopia ook hadden waarmee ze kunnen communiceren met de Febo.
ik had het getypt en zag het ook....... tja dat doet ze met alles wat ze klaarmaakt (lepels pindakaas om maar even iets te noemen)quote:Op maandag 1 mei 2023 17:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe sreekt anders vest veel tomaatjes in haar mond.....
Ja deze snapte ik ook niet helemaal, het leek vooral gericht tegen Mirthe maar ik had te laat door wat er gebeurdequote:Op maandag 1 mei 2023 17:38 schreef Judiwi het volgende:
Nou Jeffrey ging net lekker te keer. Mogen wij weer niet zien.
Janet zegt altijd "de Buren" (weet je wel)quote:Op maandag 1 mei 2023 17:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JohIk weet niet wat je probeert te zeggen ,maar de meesten hier volgen al wat langer een RLS en weten heel goed wat er wordt bedoeld met de term febo,.. En dat het dan niet gaat om een snackbar op het terrein waar je kroketjes uit de muur kan trekken.
De Febo(DGK) is oldskool,
Kamer 5, 'achter' en de hemel worden door de bewoners vaak gebruikt .
Mirthe liet Jeffrey het woord 'klootjesvolk' herhalen, of ze het nog nooit gehoord hadquote:Op maandag 1 mei 2023 17:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja deze snapte ik ook niet helemaal, het leek vooral gericht tegen Mirthe maar ik had te laat door wat er gebeurde
Jaquote:Op maandag 1 mei 2023 17:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Janet zegt altijd "de Buren" (weet je wel)
Wij zeiden altijd: als boekensteuntjesquote:Op maandag 1 mei 2023 17:44 schreef pingu66 het volgende:
Erik en Zoë zitten er een beetje ter decoratie bij
Zegt Babbel netquote:
Nemen ze toch een relatie met elkaarquote:Op maandag 1 mei 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Zoë en Erik willen ook wel een relatie.
Ik zie een kans
Dat dacht ik ookquote:
Dat ze die niet schoongemaakt leveren, ook van HelloFresh?quote:Op maandag 1 mei 2023 17:39 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy is bezig met zo'n rotklusje, garnalen schoonmaken
is het weer eens zover kutjesvolk , de grootste kutvent die het zegtquote:Op maandag 1 mei 2023 17:50 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Ik zou mensen gewoon lekker zelf laten snijden"
Eunice: "Wat zei je?"
Wendy: "Als we dat nog moeten gaan snijden, eer dat dat buiten is is het koud"
Eunice: "Kunnen ze zelf doen"
Wendy: "Ja toch? Mogen ze ook íets doen, zelf"
Jeff: "Laten we dat onderwerp even links laten liggen vandaag"
Eunice: "Haha even geparkeerd"
Jeff: "Kut-klootjesvolk, echt waar als die naar huis gaan jongen, die komen nog van een koude kermis thuis, het is onge-fucking-lofelijk"
Wendy: "Ja"
Mirthe: "Wie? Sommigen"
Jeff: "Wie? Wil je namen hebben?"
Wendy: "Mirthe weet het wel"
Jeff: "Of kan je 'm zelf invullen na acht maanden"
Mirthe: "Jawel... Maar wat zei je nou kut kloten nog iets? Ik verstond het niet"
Jeff: "Wil je dat ik het herhaal? Je hebt het echt wel gehoord hoor!"
Mirthe: "Koters?"
Wendy: "Klootjesvolk!"
Eunice: "Zoiets heb ik ergens nog nooit gehoord, om zo te praten over mensen"
Jeff: "Zo praten over mensen? Nee niet in het algemeen, wel in de wandelgangen. In de wandelgangen daar durven we alles te zeggen, alles. Hier en puplique: ik heb schijt aan iedereen, aan iedereen!"
Eunice: "Dat wisten we al"
Jeff: "Ja, zeker! ...........Moet je wat doen, maar die komen thuis jongen! Hun eigen portie...." <streamwissel>
Mirthe weet zich geen houding te geven in dit soort situaties en gaat dan vaak naar de bekende weg vragenquote:Op maandag 1 mei 2023 17:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mirthe liet Jeffrey het woord 'klootjesvolk' herhalen, of ze het nog nooit gehoord had
Aspergebroccoli, maar beter verdelen ze in twee pannenquote:
tja, misschien kun je ze zo ook gebruiken, ik zou ze ook nog ff schoonmakenquote:Op maandag 1 mei 2023 17:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze die niet schoongemaakt leveren, ook van HelloFresh?
Weet ook niet zo goed wat de aanleiding was, kort ervoor maakte hij nog grappen over een luisterboek 'koken met Eunice'. Wendy ging er wel redelijk in mee met dat ze zo zelf ook iets kunnen doen en dat Mirthe wel zou weten wie er bedoeld werden.. Geen idee verderquote:Op maandag 1 mei 2023 17:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthe weet zich geen houding te geven in dit soort situaties en gaat dan vaak naar de bekende weg vragen
Dat Jeff dat dan weer aangrijpt om opgefokt te doen snap ik niet, maar ik hoop dat Mirthe ook leert dat ze het niet nodig heeft om onnozel te doen
Aspergebroccoli.....nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aspergebroccoli, maar beter verdelen ze in twee pannen
Heb het wel eens zien liggen in de winkelquote:Op maandag 1 mei 2023 17:59 schreef engine het volgende:
[..]
Aspergebroccoli.....nog nooit van gehoord.
Ja past maar net in de pan
Nee, Maar het is duidelijk dat Jeff Bern bedoeltquote:Op maandag 1 mei 2023 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet ook niet zo goed wat de aanleiding was, kort ervoor maakte hij nog grappen over een luisterboek 'koken met Eunice'. Wendy ging er wel redelijk in mee met dat ze zo zelf ook iets kunnen doen en dat Mirthe wel zou weten wie er bedoeld werden.. Geen idee verder
Ja dat blijkt nu welquote:Op maandag 1 mei 2023 18:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, Maar het is duidelijk dat Jeff Bern bedoelt
Gewoon weer vervelend aan het doen. Beter gaat hij die vetpotten lastig vallen en blijft hij uit de keuken.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:01 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey gaf eerder aan er niet verder over te willen praten met
Jeff: "Laten we dat onderwerp even links laten liggen vandaag"
maar Mirthe greep het aan om er toch over door te gaan, met als resultaat dat Jeffrey verder ging
Lees de tekst van KinKiJan, daar staat het heel goed weergegeven
bern is doorn in het oog van jef al van in het begin ,hij wilde bern kapot maken , ging zorgen dat bern geen baan meer krijgt als gymdocent , vind dit nogal redelijk ver gaanquote:
Niet alleen van Jeff, hij is er alleen het meeste vocaal over, zoals met zoveel dingenquote:Op maandag 1 mei 2023 18:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern is doorn in het oog van jef al van in het begin ,hij wilde bern kapot maken , ging zorgen dat bern geen baan meer krijgt als gymdocent , vind dit nogal redelijk ver gaan
quote:Op maandag 1 mei 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
LIggen er nu zoveel tomaatjes op die borden?
Dat is wel heel veel zegquote:
Ging niet om Mirthe maar om Bern.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
Nee ik vind dit niet okay . Mirthe afzeiken en niemand die er wat van zegt
Ja hoorde het ook, zo van Bern je eten komt er zo aan en je was wordt zo opgehangen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:19 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ging niet om Mirthe maar om Bern.
Trouwens Eunice mag wel wat met olie gebruiken bij de garnalen.
Hij riep wel iets over haar, en niet aardig ,. ze stond voor het fornuis toen hij wat tegen iemand riep . Maar het is zo hectisch dat ik niet helemaal terug kon halen wat hij zei en tegen wie. Hopelijk komen er filmpjes van dit kook geweld . Misschien zag en hoorde ik het verkeerdquote:Op maandag 1 mei 2023 18:19 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ging niet om Mirthe maar om Bern.
Trouwens Eunice mag wel wat met olie gebruiken bij de garnalen.
zalando is binnengekomen, dat was het wel zo ongeveer.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
Oké ik ben terug van werk en zette de stream aan en hoorde Jef zeggen
Is Bern zijn was gedaan en opgehangen ? ( zoiets)
Is er iets gebeurd vandaag ?
Best wel, wel lekker denk dat ze er ook wel van genieten van de hello fresh maaltijdenquote:Op maandag 1 mei 2023 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een goed stuk biefstuk per persoon
Dat denk ik ook wel, ze hebben in tijden niet zo lekker gegeten als de afgelopen dagen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Best wel, wel lekker denk dat ze er ook wel van genieten van de hello fresh maaltijden
Klopt vaak ook hetzelfde, op den duur komt dat ook wel je neusgaten uitquote:Op maandag 1 mei 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, ze hebben in tijden niet zo lekker gegeten als de afgelopen dagen.
Ze zijn inderdaad niet heel creatief in het bedenken van budget receptenquote:Op maandag 1 mei 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt vaak ook hetzelfde, op den duur komt dat ook wel je neusgaten uit
Ze zijn alleen creatief met frikandelquote:Op maandag 1 mei 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad niet heel creatief in het bedenken van budget recepten
Is ook wel lastig om iets te bedenken vind ik althans..quote:Op maandag 1 mei 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad niet heel creatief in het bedenken van budget recepten
Eunice wint het vanavond weer als het gaat om als laatste klaar te zijn met eten (zo jammer, dan is het toch bijna koud??)quote:
En het gaat haar weer lukken, Iedereen is haast klaar en eunice zit nog met een haast vol bordquote:
Blijkbaar boeit het haar niet.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice wint het vanavond weer als het gaat om als laatste klaar te zijn met eten (zo jammer, dan is het toch bijna koud??)
quote:Op maandag 1 mei 2023 18:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice wint het vanavond weer als het gaat om als laatste klaar te zijn met eten (zo jammer, dan is het toch bijna koud??)
Ja opmerkelijk iddquote:Op maandag 1 mei 2023 18:39 schreef Verida het volgende:
[..]
En het gaat haar weer lukken, Iedereen is haast klaar en eunice zit nog met een haast vol bord
echt een heel raar iets, eunice en warme maaltijd eten.
Ze neemt ook hele kleine hapjes.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is echt heel opvallend aan het worden.quote:
Ja en ik krijg er ook wel een raar gevoel bijquote:Op maandag 1 mei 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is echt heel opvallend aan het worden.
Of ze is te laat aan tafel, of ze eet apart , of ze heeft nog een bord vol als iedereen klaar is.
Ik lees het hier elke avond ja, misschien eet ze liever alleen, ik vind het ook niet zo boeiendquote:Op maandag 1 mei 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Of ze is te laat aan tafel, of ze eet apart , of ze heeft nog een bord vol als iedereen klaar is.
Lekker laten niemand daar valt er overquote:Op maandag 1 mei 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze moest eigenlijk afwassen, maar Babette zag haar nog eten en zei dat zij het wel van haar over zou nemenquote:
geen drank , word ramp voor sommige danquote:Op maandag 1 mei 2023 18:45 schreef Puzzie het volgende:
Ice ziet het liefst dat Zoe niet drinkt in haar maand? Of dat er helemaal geen drank gaat komen?
[ afbeelding ]
Er komt een 'schaduw'kasquote:Op maandag 1 mei 2023 18:46 schreef engine het volgende:
Hij zit nu letterlijk verslag te doen van zijn gesprek met Zoë tegen Ciano
Prima geregeld tochquote:Op maandag 1 mei 2023 18:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze moest eigenlijk afwassen, maar Babette zag haar nog eten en zei dat zij het wel van haar over zou nemen
Onsamenhangend verhaal. Maar Ice weet al precies hoe het moet dus waar maken ze zich druk om.quote:
Wel voornamelijk wat HIJ allemaal gezegd heeft.... ik ik ik ik.......en toen zei ik....quote:Op maandag 1 mei 2023 18:46 schreef engine het volgende:
Hij zit nu letterlijk verslag te doen van zijn gesprek met Zoë tegen Ciano
Nou dat is me niet duidelijk , want hij had het voornamelijk over haar drankgebruikquote:
Regelbro probeert weer te bepalen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:45 schreef Puzzie het volgende:
Ice ziet het liefst dat Zoe niet drinkt in haar maand? Of dat er helemaal geen drank gaat komen?
[ afbeelding ]
Volgens mij dat Zoë niet drinkt als ze manager isquote:Op maandag 1 mei 2023 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dan heb ik het toch goed gehoordquote:Op maandag 1 mei 2023 18:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij dat Zoë niet drinkt als ze manager is
Daar hoop ik eigenlijk wel op jaquote:Op maandag 1 mei 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Mij lijkt het wel leuk een manager die straalbezopen is.
Laat het maar lekker uit de klauwen lopen, des te leuker voor onsquote:
Als het Zoë is dan zekerquote:Op maandag 1 mei 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Mij lijkt het wel leuk een manager die straalbezopen is.
Ik had me daar wel op verheugdquote:Op maandag 1 mei 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat het maar lekker uit de klauwen lopen, des te leuker voor ons
Zoe for managerquote:
Ik denk dat het vooral heel veel irritatie en ergernis gaat geven. De opperbro vindt zijn eten en poeders erg belangrijk. Mopperbro zijn drank en shag.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat het maar lekker uit de klauwen lopen, des te leuker voor ons
Opperbro en mopperbroquote:Op maandag 1 mei 2023 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral heel veel irritatie en ergernis gaat geven. De opperbro vindt zijn eten en poeders erg belangrijk. Mopperbro zijn drank en shag.
Erik er tegenover.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe maakt het bord van Sasha leeg op het hare en gezusterlijk zitten zij en Eunice naast elkaar te eten
Gelukkig is Babette er nog.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou dat is me niet duidelijk , want hij had het voornamelijk over haar drankgebruik
Maar het kan ook zijn dat hij helemaal geen bier bedoelde
Het wordt wel een keer tijd voor totale anarchiequote:Op maandag 1 mei 2023 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral heel veel irritatie en ergernis gaat geven. De opperbro vindt zijn eten en poeders erg belangrijk. Mopperbro zijn drank en shag.
quote:Op maandag 1 mei 2023 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt wel een keer tijd voor totale anarchie.. want dit saaie zooitje is slaapverwekkend
Lijkt me zo'n reep? Maar nu zit ie aan de aardappelen van Mirthequote:
nee...... heeft Erik zalf voor zijn ogen?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:59 schreef pingu66 het volgende:
Wat voor een soort pillen/ zalf krijgt Erik voor zijn ogen?
Hij zei nu er geen verdien opdracht is kunnen we ze niet kopen.
quote:Op maandag 1 mei 2023 19:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee...... heeft Erik zalf voor zijn ogen?
uh. hij eet 'dingessies' uit zijn ogen op!!! krijgt hij straks die zalf ook binnen
(soms zijn er dingen waar ik beter niet aan kan denken omdat ik ze dan zo voor me zie)
quote:Op maandag 1 mei 2023 19:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee...... heeft Erik zalf voor zijn ogen?
uh. hij eet 'dingessies' uit zijn ogen op!!! krijgt hij straks die zalf ook binnen
(soms zijn er dingen waar ik beter niet aan kan denken omdat ik ze dan zo voor me zie)
Geirriteerd door de tandarts , dat is niet gegaan zoals ze wilde, maar het zit tussen haar orenquote:Op maandag 1 mei 2023 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice is moe en geïrriteerd. Babs probeert te vissen waarom, maar Eunice laat vrijwel niets los.
Ze is de hele dag al in een andere bui .. is ook naar de tandarts geweest begreep ik , al gok ik dat haar stemming met andere zaken te maken heeftquote:Op maandag 1 mei 2023 19:05 schreef Varen het volgende:
Euniche is ergens over geïrriteerd. Maar het zit tussen haar oren.
Maar er moet wel een ander Tshirt onder, volgens Babette.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:06 schreef engine het volgende:
Erik krijgt complimentjes over zijn nieuwe blouse.
Ja dat zijn van die dingen die je zelf soms niet ziet. Ik ben daar ook z'n kluns in en dan is het heel fijn als iemand dat gewoon zegt.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Maar er moet wel een ander Tshirt onder, volgens Babette.
Ik vrees het ergste ,maar ik hoop met je meequote:Op maandag 1 mei 2023 19:12 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat ze los komen van Zoe als die manager is
[ afbeelding ]
Doh , Zoe zit er altijd bij en dit was gewoon een grap tussen twee leeftijdsgenotenquote:Op maandag 1 mei 2023 19:18 schreef engine het volgende:
Wen en Babbel samen vind ik wel leuk ja. Zoé zit er weer een beetje voor spek en bonen bij.
Ik ookquote:Op maandag 1 mei 2023 19:28 schreef Puzzie het volgende:
Wen denkt dat de bro's hebben afgesproken voor iets in die loods
oid
Volgens mij denken we dat allemaal al vanaf het beginquote:
Ja, mooi hequote:Op maandag 1 mei 2023 19:31 schreef engine het volgende:
"we hebben elkaar net niet gevraagd om te trouwen"
Babbel houdt het verhaal over "haar vriendin" niet lang vol
En daarna toch weer verder over haar vriendinquote:
Hij probeerde het dit weekend nog bij Wenquote:Op maandag 1 mei 2023 19:28 schreef Puzzie het volgende:
Wen denkt dat de bro's hebben afgesproken voor iets in die loods
oid
die doet ook raar de laatste dagenquote:
En neem Zoë meequote:
Ja, heerlijk.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
En daarna toch weer verder over haar vriendinheerlijk.
Ik vind hem juist weer wat meer tussen de mensen komenquote:Op maandag 1 mei 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
die doet ook raar de laatste dagen
veel alleen weer
hij was een hele poos niet echt alleen te zienquote:Op maandag 1 mei 2023 19:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind hem juist weer wat meer tussen de mensen komen
Mirthe en ?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:40 schreef Flow3r het volgende:
Er zijn er daar maar 2 die échte lol hebben, die er niet stoer voor hoeven te doen met straattaal, niet hoeven te banjeren, de les hoeven lezen of wat dan ook, maar échte lol
Dat respect kwam pas toen Wanda naar huis ging en hem op de streams kan zienquote:Op maandag 1 mei 2023 19:40 schreef engine het volgende:
Uit respect voor Wanda slaapt hij niet meer bij Wendy
Eerst had het te maken met afleiden van zijn verliefdheid en geneuk met Wanda.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat respect kwam pas toen Wanda naar huis ging en hem op de streams kan zien
Ja , dus daarom zie ik hem juist veel meer tussen de mensen , vind ik ook wel leuk om te zien dat hij weer wat meer contact maaktquote:Op maandag 1 mei 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij was een hele poos niet echt alleen te zien
en nu weer wel
en tussendoor veel bij babs en wen in de buurt(op het gebruikelijke Sas rondje na)
Een soort van alibi.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst had het te maken met afleiden van zijn verliefdheid en geneuk met Wanda.
Neequote:Op maandag 1 mei 2023 19:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jappie en Wendy hebben toch gerampetamt ?
Dat was ook maar schijn, want toen Wanda hem expliciet vroeg niet bij Wendy te gaan slapen , deed ie dat meteen tochquote:Op maandag 1 mei 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst had het te maken met afleiden van zijn verliefdheid en geneuk met Wanda.
wel voelevoezzquote:Op maandag 1 mei 2023 19:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
quote:Op maandag 1 mei 2023 19:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat was ook maar schijn, want toen Wanda hem expliciet vroeg niet bij Wendy te gaan slapen , deed ie dat meteen toch
Hooguit wat gefriemeld misschien.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wanda!!quote:
Aaaaaahhhh !! Dat is duidelijk obsessief gelul jaquote:
Ze werd niet voor niets 'postduif' genoemd hequote:Op maandag 1 mei 2023 19:45 schreef engine het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat Jasper op een bepaalde manier iets van Wanda gehoord heeft.
Jeff met zijn Bern obsessie heeft bij Sas een Jeff obsessie ontwikkeldquote:Op maandag 1 mei 2023 19:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aaaaaahhhh !! Dat is duidelijk obsessief gelul ja![]()
Heb je laatst gehoord dat ze hem bijna vergeleek met Hitler.quote:
Sas is harstikke lief johquote:Op maandag 1 mei 2023 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je laatst gehoord dat ze hem bijna vergeleek met Hitler.
Ja het is inmiddels zwaar wederzijdsquote:Op maandag 1 mei 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff met zijn Bern obsessie heeft bij Sas een Jeff obsessie ontwikkeld
Ja want die bijnamen waren allemaal zo logischquote:Op maandag 1 mei 2023 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze werd niet voor niets 'postduif' genoemd he
Die Sasha spoort niet !quote:Op maandag 1 mei 2023 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je laatst gehoord dat ze hem bijna vergeleek met Hitler.
Een engeltje.quote:
Haha nee! Die heb ik ook nooit begrepen.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja want die bijnamen waren allemaal zo logisch
Maar dat was ver voor dat Jappie en Wanda tussen de lakens belanddenquote:Op maandag 1 mei 2023 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze werd niet voor niets 'postduif' genoemd he
hij had 1 vriendin gehad een echtequote:Op maandag 1 mei 2023 19:49 schreef chufi het volgende:
Jappie woont toch nog thuis en heeft volgens mij nog nooit een echte vaste relatie gehad...
Hij is 2 weken per jaar bij zijn ouders,en voor de rest woont hij in het buitenland.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:49 schreef chufi het volgende:
Jappie woont toch nog thuis en heeft volgens mij nog nooit een echte vaste relatie gehad...
welquote:
ik bedoel ook dat hij dat wel deedquote:Op maandag 1 mei 2023 19:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wel![]()
Hij zei dat ie bij Wendy ging slapen als een soort bliksemafleider en ze was het daar niet mee eens, vroeg keer op keer of ie weer bij Wendy ging slapen, waar hij geen antwoord op gaf of ontkennend om vervolgens toch weer bij Wendy in bed te kruipen, overduidelijk dat Wanda dat niet leuk vond
Pas toen ze naar huis was sliep hij elke nacht in zijn eigen bed
Ze zijn op social media al bevriend of volgen elkaar, dus e is echt wel meerquote:Op maandag 1 mei 2023 19:47 schreef spapaars het volgende:
Laat hij maar afwachten of Wanda er nog voor hem is, het buitenleven is totaal anders dan 24/7 tot elkaar veroordeeld te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |