quote:Op maandag 1 mei 2023 19:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee...... heeft Erik zalf voor zijn ogen?
uh. hij eet 'dingessies' uit zijn ogen op!!! krijgt hij straks die zalf ook binnen
(soms zijn er dingen waar ik beter niet aan kan denken omdat ik ze dan zo voor me zie)
Geirriteerd door de tandarts , dat is niet gegaan zoals ze wilde, maar het zit tussen haar orenquote:Op maandag 1 mei 2023 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice is moe en geïrriteerd. Babs probeert te vissen waarom, maar Eunice laat vrijwel niets los.
Ze is de hele dag al in een andere bui .. is ook naar de tandarts geweest begreep ik , al gok ik dat haar stemming met andere zaken te maken heeftquote:Op maandag 1 mei 2023 19:05 schreef Varen het volgende:
Euniche is ergens over geïrriteerd. Maar het zit tussen haar oren.
Maar er moet wel een ander Tshirt onder, volgens Babette.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:06 schreef engine het volgende:
Erik krijgt complimentjes over zijn nieuwe blouse.
Ja dat zijn van die dingen die je zelf soms niet ziet. Ik ben daar ook z'n kluns in en dan is het heel fijn als iemand dat gewoon zegt.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Maar er moet wel een ander Tshirt onder, volgens Babette.
Ik vrees het ergste ,maar ik hoop met je meequote:Op maandag 1 mei 2023 19:12 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat ze los komen van Zoe als die manager is
[ afbeelding ]
Doh , Zoe zit er altijd bij en dit was gewoon een grap tussen twee leeftijdsgenotenquote:Op maandag 1 mei 2023 19:18 schreef engine het volgende:
Wen en Babbel samen vind ik wel leuk ja. Zoé zit er weer een beetje voor spek en bonen bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |