Eunice wint het vanavond weer als het gaat om als laatste klaar te zijn met eten (zo jammer, dan is het toch bijna koud??)quote:
En het gaat haar weer lukken, Iedereen is haast klaar en eunice zit nog met een haast vol bordquote:
Blijkbaar boeit het haar niet.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice wint het vanavond weer als het gaat om als laatste klaar te zijn met eten (zo jammer, dan is het toch bijna koud??)
quote:Op maandag 1 mei 2023 18:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice wint het vanavond weer als het gaat om als laatste klaar te zijn met eten (zo jammer, dan is het toch bijna koud??)
Ja opmerkelijk iddquote:Op maandag 1 mei 2023 18:39 schreef Verida het volgende:
[..]
En het gaat haar weer lukken, Iedereen is haast klaar en eunice zit nog met een haast vol bord
echt een heel raar iets, eunice en warme maaltijd eten.
Ze neemt ook hele kleine hapjes.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is echt heel opvallend aan het worden.quote:
Ja en ik krijg er ook wel een raar gevoel bijquote:Op maandag 1 mei 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is echt heel opvallend aan het worden.
Of ze is te laat aan tafel, of ze eet apart , of ze heeft nog een bord vol als iedereen klaar is.
Ik lees het hier elke avond ja, misschien eet ze liever alleen, ik vind het ook niet zo boeiendquote:Op maandag 1 mei 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Of ze is te laat aan tafel, of ze eet apart , of ze heeft nog een bord vol als iedereen klaar is.
Lekker laten niemand daar valt er overquote:Op maandag 1 mei 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze moest eigenlijk afwassen, maar Babette zag haar nog eten en zei dat zij het wel van haar over zou nemenquote:
geen drank , word ramp voor sommige danquote:Op maandag 1 mei 2023 18:45 schreef Puzzie het volgende:
Ice ziet het liefst dat Zoe niet drinkt in haar maand? Of dat er helemaal geen drank gaat komen?
[ afbeelding ]
Er komt een 'schaduw'kasquote:Op maandag 1 mei 2023 18:46 schreef engine het volgende:
Hij zit nu letterlijk verslag te doen van zijn gesprek met Zoë tegen Ciano
Prima geregeld tochquote:Op maandag 1 mei 2023 18:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze moest eigenlijk afwassen, maar Babette zag haar nog eten en zei dat zij het wel van haar over zou nemen
Onsamenhangend verhaal. Maar Ice weet al precies hoe het moet dus waar maken ze zich druk om.quote:
Wel voornamelijk wat HIJ allemaal gezegd heeft.... ik ik ik ik.......en toen zei ik....quote:Op maandag 1 mei 2023 18:46 schreef engine het volgende:
Hij zit nu letterlijk verslag te doen van zijn gesprek met Zoë tegen Ciano
Nou dat is me niet duidelijk , want hij had het voornamelijk over haar drankgebruikquote:
Regelbro probeert weer te bepalen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:45 schreef Puzzie het volgende:
Ice ziet het liefst dat Zoe niet drinkt in haar maand? Of dat er helemaal geen drank gaat komen?
[ afbeelding ]
Volgens mij dat Zoë niet drinkt als ze manager isquote:Op maandag 1 mei 2023 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dan heb ik het toch goed gehoordquote:Op maandag 1 mei 2023 18:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij dat Zoë niet drinkt als ze manager is
Daar hoop ik eigenlijk wel op jaquote:Op maandag 1 mei 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Mij lijkt het wel leuk een manager die straalbezopen is.
Laat het maar lekker uit de klauwen lopen, des te leuker voor onsquote:
Als het Zoë is dan zekerquote:Op maandag 1 mei 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Mij lijkt het wel leuk een manager die straalbezopen is.
Ik had me daar wel op verheugdquote:Op maandag 1 mei 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat het maar lekker uit de klauwen lopen, des te leuker voor ons
Zoe for managerquote:
Ik denk dat het vooral heel veel irritatie en ergernis gaat geven. De opperbro vindt zijn eten en poeders erg belangrijk. Mopperbro zijn drank en shag.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat het maar lekker uit de klauwen lopen, des te leuker voor ons
Opperbro en mopperbroquote:Op maandag 1 mei 2023 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral heel veel irritatie en ergernis gaat geven. De opperbro vindt zijn eten en poeders erg belangrijk. Mopperbro zijn drank en shag.
Erik er tegenover.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe maakt het bord van Sasha leeg op het hare en gezusterlijk zitten zij en Eunice naast elkaar te eten
Gelukkig is Babette er nog.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou dat is me niet duidelijk , want hij had het voornamelijk over haar drankgebruik
Maar het kan ook zijn dat hij helemaal geen bier bedoelde
Het wordt wel een keer tijd voor totale anarchiequote:Op maandag 1 mei 2023 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral heel veel irritatie en ergernis gaat geven. De opperbro vindt zijn eten en poeders erg belangrijk. Mopperbro zijn drank en shag.
quote:Op maandag 1 mei 2023 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt wel een keer tijd voor totale anarchie.. want dit saaie zooitje is slaapverwekkend
Lijkt me zo'n reep? Maar nu zit ie aan de aardappelen van Mirthequote:
nee...... heeft Erik zalf voor zijn ogen?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:59 schreef pingu66 het volgende:
Wat voor een soort pillen/ zalf krijgt Erik voor zijn ogen?
Hij zei nu er geen verdien opdracht is kunnen we ze niet kopen.
quote:Op maandag 1 mei 2023 19:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee...... heeft Erik zalf voor zijn ogen?
uh. hij eet 'dingessies' uit zijn ogen op!!! krijgt hij straks die zalf ook binnen
(soms zijn er dingen waar ik beter niet aan kan denken omdat ik ze dan zo voor me zie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |