Dat ze die niet schoongemaakt leveren, ook van HelloFresh?quote:Op maandag 1 mei 2023 17:39 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy is bezig met zo'n rotklusje, garnalen schoonmaken
is het weer eens zover kutjesvolk , de grootste kutvent die het zegtquote:Op maandag 1 mei 2023 17:50 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Ik zou mensen gewoon lekker zelf laten snijden"
Eunice: "Wat zei je?"
Wendy: "Als we dat nog moeten gaan snijden, eer dat dat buiten is is het koud"
Eunice: "Kunnen ze zelf doen"
Wendy: "Ja toch? Mogen ze ook íets doen, zelf"
Jeff: "Laten we dat onderwerp even links laten liggen vandaag"
Eunice: "Haha even geparkeerd"
Jeff: "Kut-klootjesvolk, echt waar als die naar huis gaan jongen, die komen nog van een koude kermis thuis, het is onge-fucking-lofelijk"
Wendy: "Ja"
Mirthe: "Wie? Sommigen"
Jeff: "Wie? Wil je namen hebben?"
Wendy: "Mirthe weet het wel"
Jeff: "Of kan je 'm zelf invullen na acht maanden"
Mirthe: "Jawel... Maar wat zei je nou kut kloten nog iets? Ik verstond het niet"
Jeff: "Wil je dat ik het herhaal? Je hebt het echt wel gehoord hoor!"
Mirthe: "Koters?"
Wendy: "Klootjesvolk!"
Eunice: "Zoiets heb ik ergens nog nooit gehoord, om zo te praten over mensen"
Jeff: "Zo praten over mensen? Nee niet in het algemeen, wel in de wandelgangen. In de wandelgangen daar durven we alles te zeggen, alles. Hier en puplique: ik heb schijt aan iedereen, aan iedereen!"
Eunice: "Dat wisten we al"
Jeff: "Ja, zeker! ...........Moet je wat doen, maar die komen thuis jongen! Hun eigen portie...." <streamwissel>
Mirthe weet zich geen houding te geven in dit soort situaties en gaat dan vaak naar de bekende weg vragenquote:Op maandag 1 mei 2023 17:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mirthe liet Jeffrey het woord 'klootjesvolk' herhalen, of ze het nog nooit gehoord had
Aspergebroccoli, maar beter verdelen ze in twee pannenquote:
tja, misschien kun je ze zo ook gebruiken, ik zou ze ook nog ff schoonmakenquote:Op maandag 1 mei 2023 17:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze die niet schoongemaakt leveren, ook van HelloFresh?
Weet ook niet zo goed wat de aanleiding was, kort ervoor maakte hij nog grappen over een luisterboek 'koken met Eunice'. Wendy ging er wel redelijk in mee met dat ze zo zelf ook iets kunnen doen en dat Mirthe wel zou weten wie er bedoeld werden.. Geen idee verderquote:Op maandag 1 mei 2023 17:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthe weet zich geen houding te geven in dit soort situaties en gaat dan vaak naar de bekende weg vragen
Dat Jeff dat dan weer aangrijpt om opgefokt te doen snap ik niet, maar ik hoop dat Mirthe ook leert dat ze het niet nodig heeft om onnozel te doen
Aspergebroccoli.....nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aspergebroccoli, maar beter verdelen ze in twee pannen
Heb het wel eens zien liggen in de winkelquote:Op maandag 1 mei 2023 17:59 schreef engine het volgende:
[..]
Aspergebroccoli.....nog nooit van gehoord.
Ja past maar net in de pan
Nee, Maar het is duidelijk dat Jeff Bern bedoeltquote:Op maandag 1 mei 2023 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet ook niet zo goed wat de aanleiding was, kort ervoor maakte hij nog grappen over een luisterboek 'koken met Eunice'. Wendy ging er wel redelijk in mee met dat ze zo zelf ook iets kunnen doen en dat Mirthe wel zou weten wie er bedoeld werden.. Geen idee verder
Ja dat blijkt nu welquote:Op maandag 1 mei 2023 18:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, Maar het is duidelijk dat Jeff Bern bedoelt
Gewoon weer vervelend aan het doen. Beter gaat hij die vetpotten lastig vallen en blijft hij uit de keuken.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:01 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey gaf eerder aan er niet verder over te willen praten met
Jeff: "Laten we dat onderwerp even links laten liggen vandaag"
maar Mirthe greep het aan om er toch over door te gaan, met als resultaat dat Jeffrey verder ging
Lees de tekst van KinKiJan, daar staat het heel goed weergegeven
bern is doorn in het oog van jef al van in het begin ,hij wilde bern kapot maken , ging zorgen dat bern geen baan meer krijgt als gymdocent , vind dit nogal redelijk ver gaanquote:
Niet alleen van Jeff, hij is er alleen het meeste vocaal over, zoals met zoveel dingenquote:Op maandag 1 mei 2023 18:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern is doorn in het oog van jef al van in het begin ,hij wilde bern kapot maken , ging zorgen dat bern geen baan meer krijgt als gymdocent , vind dit nogal redelijk ver gaan
quote:Op maandag 1 mei 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
LIggen er nu zoveel tomaatjes op die borden?
Dat is wel heel veel zegquote:
Ging niet om Mirthe maar om Bern.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
Nee ik vind dit niet okay . Mirthe afzeiken en niemand die er wat van zegt
Ja hoorde het ook, zo van Bern je eten komt er zo aan en je was wordt zo opgehangen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:19 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ging niet om Mirthe maar om Bern.
Trouwens Eunice mag wel wat met olie gebruiken bij de garnalen.
Hij riep wel iets over haar, en niet aardig ,. ze stond voor het fornuis toen hij wat tegen iemand riep . Maar het is zo hectisch dat ik niet helemaal terug kon halen wat hij zei en tegen wie. Hopelijk komen er filmpjes van dit kook geweld . Misschien zag en hoorde ik het verkeerdquote:Op maandag 1 mei 2023 18:19 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ging niet om Mirthe maar om Bern.
Trouwens Eunice mag wel wat met olie gebruiken bij de garnalen.
zalando is binnengekomen, dat was het wel zo ongeveer.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
Oké ik ben terug van werk en zette de stream aan en hoorde Jef zeggen
Is Bern zijn was gedaan en opgehangen ? ( zoiets)
Is er iets gebeurd vandaag ?
Best wel, wel lekker denk dat ze er ook wel van genieten van de hello fresh maaltijdenquote:Op maandag 1 mei 2023 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een goed stuk biefstuk per persoon
Dat denk ik ook wel, ze hebben in tijden niet zo lekker gegeten als de afgelopen dagen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Best wel, wel lekker denk dat ze er ook wel van genieten van de hello fresh maaltijden
Klopt vaak ook hetzelfde, op den duur komt dat ook wel je neusgaten uitquote:Op maandag 1 mei 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, ze hebben in tijden niet zo lekker gegeten als de afgelopen dagen.
Ze zijn inderdaad niet heel creatief in het bedenken van budget receptenquote:Op maandag 1 mei 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt vaak ook hetzelfde, op den duur komt dat ook wel je neusgaten uit
Ze zijn alleen creatief met frikandelquote:Op maandag 1 mei 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad niet heel creatief in het bedenken van budget recepten
Is ook wel lastig om iets te bedenken vind ik althans..quote:Op maandag 1 mei 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad niet heel creatief in het bedenken van budget recepten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |