Dat is wel heel veel zegquote:
Ging niet om Mirthe maar om Bern.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
Nee ik vind dit niet okay . Mirthe afzeiken en niemand die er wat van zegt
Ja hoorde het ook, zo van Bern je eten komt er zo aan en je was wordt zo opgehangen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:19 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ging niet om Mirthe maar om Bern.
Trouwens Eunice mag wel wat met olie gebruiken bij de garnalen.
Hij riep wel iets over haar, en niet aardig ,. ze stond voor het fornuis toen hij wat tegen iemand riep . Maar het is zo hectisch dat ik niet helemaal terug kon halen wat hij zei en tegen wie. Hopelijk komen er filmpjes van dit kook geweld . Misschien zag en hoorde ik het verkeerdquote:Op maandag 1 mei 2023 18:19 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ging niet om Mirthe maar om Bern.
Trouwens Eunice mag wel wat met olie gebruiken bij de garnalen.
zalando is binnengekomen, dat was het wel zo ongeveer.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
Oké ik ben terug van werk en zette de stream aan en hoorde Jef zeggen
Is Bern zijn was gedaan en opgehangen ? ( zoiets)
Is er iets gebeurd vandaag ?
Best wel, wel lekker denk dat ze er ook wel van genieten van de hello fresh maaltijdenquote:Op maandag 1 mei 2023 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een goed stuk biefstuk per persoon
Dat denk ik ook wel, ze hebben in tijden niet zo lekker gegeten als de afgelopen dagen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Best wel, wel lekker denk dat ze er ook wel van genieten van de hello fresh maaltijden
Klopt vaak ook hetzelfde, op den duur komt dat ook wel je neusgaten uitquote:Op maandag 1 mei 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, ze hebben in tijden niet zo lekker gegeten als de afgelopen dagen.
Ze zijn inderdaad niet heel creatief in het bedenken van budget receptenquote:Op maandag 1 mei 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt vaak ook hetzelfde, op den duur komt dat ook wel je neusgaten uit
Ze zijn alleen creatief met frikandelquote:Op maandag 1 mei 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad niet heel creatief in het bedenken van budget recepten
Is ook wel lastig om iets te bedenken vind ik althans..quote:Op maandag 1 mei 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad niet heel creatief in het bedenken van budget recepten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |