Ja ik weet , er zit ook niet echt een febo op het terreinquote:
Die zit er wel hoor, kamer 5 en dat zit aan de rechterkant van de loods, een groene zeecontainer met vermoedelijk een intercomsysteem zoals in Utopia ook hadden waarmee ze kunnen communiceren met de Febo.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik weet , er zit ook niet echt een febo op het terrein![]()
Sommigen noemen het de hemel ..zoveel namen
De Hemel, Febo, Acher, Kamer 5quote:Op maandag 1 mei 2023 16:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik weet , er zit ook niet echt een febo op het terrein![]()
Sommigen noemen het de hemel ..zoveel namen
Benieuwd of Eunice nog wat zegt tegen JW over zijn vrouwonvriendelijke gedrag. Ik vind het ook een boerenkinkel hoor, met zijn: maakt mij allemaal niet uit hoor. En er dan vervolgens over lopen klagen. Vent is nog te lui om uit zijn ogen te kijken.quote:
Ze hebben toch een normaal gesprek, over het los laten in een relatie en dat een ander het ergens wel gezellig mag hebben omdat je weet dat hij of zij altijd terug komt naar huis.quote:
ze hebben het wel over mirthe gehad vanmorgen in de kas, volgens mijquote:
vind ik nietquote:Op maandag 1 mei 2023 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben toch een normaal gesprek, over het los laten in een relatie en dat een ander het ergens wel gezellig mag hebben omdat je weet dat hij of zij altijd terug komt naar huis.
tis wa tisquote:Op maandag 1 mei 2023 16:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Benieuwd of Eunice nog wat zegt tegen JW over zijn vrouwonvriendelijke gedrag. Ik vind het ook een boerenkinkel hoor, met zijn: Maakt mij allemaal niet uit hoor. En er dan vervolgens over lopen kllagen. Vent is nog te lui om uit zijn ogen te kijken.
Dat kan iedereen kijkt er anders naquote:
Weer zo´n denigrerende opmerking van hem.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben het wel over mirthe gehad vanmorgen in de kas, volgens mij
jw vond dat mirthe nog wat langer in de wei moest staan ...om te leren.
Ontspannen is hij zeer zeker.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tis wa tis
Ik vind hem eigenlijk wel ontspannen om naar te luisteren, kijken. Vindt hem vrij nuchter in alles.
Hij doet zijn corvee net als de andere, hij drumt, biljart tafeltennist kaart en zit lui te zitten.
Ik vind Jw een opgewonde standje, ergert zich 24/7 aan alles, weet het zoveel beter, hij heeft geen nagels meer over, zijn tic met zijn overspannen gezicht..en dan 100 keer zeggen op een dag, het is wat het is..hij kan gewoon niet ontspannen zijn.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2023 16:38 schreef greysbones het volgende:
Ice doet ook weer of hij de wijsheid in pacht heeft
met Zoe in de kas
Hij geeft wel aan dat hij er niet echt vertrouwen in heeftquote:Op maandag 1 mei 2023 16:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]hij zit overduidelijk naar 'interessante ' woorden te zoeken
quote:Op maandag 1 mei 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
wat een ongelofelijk dom geblaat in die kas
Die gaat straks jankenquote:Op maandag 1 mei 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
wat een ongelofelijk dom geblaat in die kas
Altijd dat tongetje er buitenquote:
Standaard gesprekken...Waterbak...November..Ik zei het al in het begin...Ik kan alles winnen..quote:Op maandag 1 mei 2023 16:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat mogen we toch niet vergeten....................... zo begint hij nog over november
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |