Dit is een goede eindconclusie over wat ze maken daar.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan ons het schelen hoe ze eten, in ieder geval heeerlijk!
Misschien is hij wel stiekem blij dat hij niet de hele dag met haar moet kletsen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sas weer buiten eten met Jappie en Bern eenzaam in de blauwe stoel
Zou ik óók zijn!quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien is hij wel stiekem blij dat hij niet de hele dag met haar moet kletsen.
Ik gooi ook ff een paar volkoren pitta broodjes met tomaat,cheddar,salami uien en chipotlesaus het tosti ijzer in.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is een goede eindconclusie over wat ze maken daar.![]()
Ga ik ook ff wat eten nu.
Een week zijn onderbroek te laat wassen, en hij krijgt bamboe-scheutenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan ook niet dagelijks een schone, want bamboe
Ik denk dat Jappie er meer mee te maken heeft dan Jeff. Jappie pikt Sas helemaal in. Ze doet het zelf ook, ze laat Bern gewoon stikken en is de hele dag met Jappiequote:Op vrijdag 28 april 2023 14:07 schreef engine het volgende:
"weet je wat ik kut vind....Bern is altijd vrolijk en blij....en dat één persoon hem.."
Wordt tijd dat Sas eens gaat spiegelen #kutwijfquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:07 schreef engine het volgende:
Sasha over Jeff zijn zieke gedrag richting Bern.
Maar slaapt met Bern.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Jappie er meer mee te maken heeft dan Jeff. Jappie pikt Sas helemaal in. Ze doet het zelf ook, ze laat Bern gewoon stikken en is de hele dag met Jappie
Nee zij is zelf lekker bezig richting Bern, maar ze ziet alleen wat anderen doen, niet hoe zij zelf isquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:07 schreef engine het volgende:
Ik denk als Sasha iets over Jeff zegt dat ze dan ook Jeff bedoeld.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Jappie er meer mee te maken heeft dan Jeff. Jappie pikt Sas helemaal in. Ze doet het zelf ook, ze laat Bern gewoon stikken en is de hele dag met Jappie
quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Een week zijn onderbroek te laat wassen, en hij krijgt bamboe-scheuten
[..]
Ze moet eens naar Bern kijken als zij weer eens hem verrot scheld. Of verteld wat hij allemaal fout doet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik kijk nog niet erg veel streams maar de tv uitzending zie ik elke dag, daar viel het me al op dat ze vaak met Japie isquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
-knip-quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk als Sasha iets over Jeff zegt dat ze dan ook Jeff bedoeld.
Jappie mag de rol van echtbreker spelen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:10 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
ik kijk nog niet erg veel streams maar de tv uitzending zie ik elke dag, daar viel het me al op dat ze vaak met Japie is
Geld dit ook niet voor Jeff? Die kaft ook alles en iedereen uit, maar reflecteert ook niet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee zij is zelf lekker bezig richting Bern, maar ze ziet alleen wat anderen doen, niet hoe zij zelf is
zo is bern ook obsessie voor jefquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey is werkelijk een obsessie voor Sasha en Jasper (en Bern). Het is toch triest dat ieder gesprek dat ze voeren hem als onderwerp heeft.
In zijn gezicht lief en aardig doen en hem achter zijn rug om afsabelen, hem gele of rode kaarten toewensen.
En dan die in en in negatieve gezichten erbij, alleen lachen als Sasha weer eens iemand in haar dromen vermoord heeft... da's echt niet goed hoor
Het ging dit keer over Sas en even niet over Jeffquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geld dit ook niet voor Jeff? Die kaft ook alles en iedereen uit, maar reflecteert ook niet.
Dat gaat hem goed af, Wanda haar relatie is kapot. Hoe zou zij zich voelen nu ze hem steeds met Sas ziet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jappie mag de rol van echtbreker spelen.
Ik reflecteer even aan jou favo.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het ging dit keer over Sas en even niet over Jeff
Water loopt me in de mond, toe maar.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik gooi ook ff een paar volkoren pitta broodjes met tomaat,cheddar,salami uien en chipotlesaus het tosti ijzer in.
Haar saggerijnige gedrag naar Bern toe snap ik ook vaak niet en dan opeens is ze weer heel lief voor hem.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:07 schreef Donna1000 het volgende:
Ik kan geen hoogte krijgen van Sas, ik zie haar zo vaak Bern afblaffen, ook zie ik ze vaak bij Japie hangen dat ik denk dat ze die toch wel erg leuk vind. Of heb ik het mis?
Sasha heeft in deze echt de plek van Wanda ingenomen. In elk gesprek/wandeling hadden ze het over Jeffrey. Hij heeft een goede vervanger gevonden in Sasha. Ze praat net zo vuil en gemeen als Wanda. Al die haat die eruit komt. Hij kiest ze wel uit hoor die Jasper.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey is werkelijk een obsessie voor Sasha en Jasper (en Bern). Het is toch triest dat ieder gesprek dat ze voeren hem als onderwerp heeft.
In zijn gezicht lief en aardig doen en hem achter zijn rug om afsabelen, hem gele of rode kaarten toewensen.
En dan die in en in negatieve gezichten erbij, alleen lachen als Sasha weer eens iemand in haar dromen vermoord heeft... da's echt niet goed hoor
Jeff respecteert andermans mening nu eenmaal niet en ja, Jeff gedraagt zich ook erg agressief jegens anderen. Zelfs naar Kim toe was hij al zo. Dacht even dat hij zijn zachtere kant liet zien maar heb me daarin vergist. Hij mist Kim denk ik omdat hij die zo lekker af kon blaffen. Nu zijn anderen aan de beurt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:07 schreef engine het volgende:
[..]
Aan gaar insta tezien vermaakt ze zich goed, maar ja ze d gast natuurlijk geen foto's plaatsen dat ze eenzaam dakloos en alleen isquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:15 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Dat gaat hem goed af, Wanda haar relatie is kapot. Hoe zou zij zich voelen nu ze hem steeds met Sas ziet.
Eunice heeft ook een doordringende stem. Schel ookquote:
Bij Sascha zitten er wat draadjes los volgens mij. Onvoorspelbaar gedrag.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
hahaha dat viel me net ook op, eerst kijken en dan een zuinig kusje gevenquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:21 schreef danaqui het volgende:
Het valt mij op dat Sas een zoen (nou ja zoen) kusje geeft aan Bern als ze ziet dat de camera's erop staat.
-knip- @cinsan stop eens met die persoonlijke aanvallenquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat viel me net ook op, eerst kijken en dan een zuinig kusje geven
Iemand die geen respect heeft voor anderen verdiend zelf ook geen respect. Het is echt een zielig mannetje.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jeff respecteert andermans mening nu eenmaal niet en ja, Jeff gedraagt zich ook erg agressief jegens anderen. Zelfs naar Kim toe was hij al zo. Dacht even dat hij zijn zachtere kant liet zien maar heb me daarin vergist. Hij mist Kim denk ik omdat hij die zo lekker af kon blaffen. Nu zijn anderen aan de beurt.
-knip- dit is niet nodigquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay, men mag iedereen met de grond gelijk maken, maar van Jeff blijf je af. Zo werkt het niet.
Eunice heeft ook een doordringende stem. Schel ook
Grote bek, weinig daden. Dat is Jeffquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:22 schreef engine het volgende:
[..]
Iemand die geen respect heeft voor anderen verdiend zelf ook geen respect. Het is echt een zielig mannetje.
Gisteren was ze aan het 'paaldansen' met een paal van een camera..... en Mirthe deed driftig meequote:Op vrijdag 28 april 2023 14:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eunice is 'n goedkope animeermeid, die denkt door tegen je been aan te rijden verder te
komen in het spel
Van de week toen Bern Jeff en Babs een goed gesprek hadden boven.Hij het helemaal snapte wat Jeff in het spel deed. Hij had een heel goed gevoel over Jeff. Werd hij helemaal de grond in geboord door Sas en werd er alleen maar hele slechte dingen gezegd over Jeff de staatsmongool. En nu vind ze het erg dat Bern niet meer zo blij is in de loods.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:07 schreef engine het volgende:
Ja dat dus het viel wel heel erg op nu.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat viel me net ook op, eerst kijken en dan een zuinig kusje geven
Amen...quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht...
Allemaal idioten, allemaal aandachtshoeren daar.
Als ik wil zeiken op iemand is er altijd iemand in beeld waarop ik dat kan hier.
En als ik iets positiefs kwijt wil, zou ik dat ook kunnen. Willen is wat anders.
Leven en laten leven cossers, ieder mag zijn favoriet hebben, wil niet zeggen dat je alles normaal vindt dan van diegene.
Of zoiets.
Einde preek.
Vooral dat geschreeuw dat hij beter is dan alle anderen daar en alles kan. Ik moet het nog zien bij hem. Ik vind het ook een ongeleid projectiel hoor, zoals meerderen daar trouwens.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:22 schreef engine het volgende:
[..]
Iemand die geen respect heeft voor anderen verdiend zelf ook geen respect. Het is echt een zielig mannetje.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Grote bek, weinig daden. Dat is Jeff
Amen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht...
Als ik wil zeiken op iemand is er altijd iemand in beeld waarop ik dat kan hier.
En als ik iets positiefs kwijt wil, zou ik dat ook kunnen. Willen is wat anders.
Leven en laten leven cossers, ieder mag zijn favoriet hebben, wil niet zeggen dat je alles normaal vindt dan van diegene.
Of zoiets.
Einde preek.
Eens, maar het moet van beide kanten komen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht...
Of zoiets.
Einde preek.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht...
Of zoiets.
Einde preek.
Het mooie is dat Jasper iedereen zover probeert te krijgen om op Jeff te stemmen voor elimineren en zelf zijn stem op Morie zet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
was het niet bern die op morrie had gestemd , dacht jasper op ice had gestemdquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:28 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het mooie is dat Jasper iedereen zover probeert te krijgen om op Jeff te stemmen voor elimineren en zelf zijn stem op Morie zet.
Jazeker.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens, maar het moet van beide kanten komen.
-knip- jou het maar bij de streamsquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay, men mag iedereen met de grond gelijk maken, maar van Jeff blijf je af. Zo werkt het niet.
Eunice heeft ook een doordringende stem. Schel ook
Ik zie ze alleen, wil het niet horen maar zie wel een blije JW en heel de tijd zijn tong over zijn lippen gaan. Zo keek ie nooit met Esther in de buurt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:33 schreef greysbones het volgende:
Ondertussen Kwekt Eunice er weer op los
en zie ik echt een hele vieze vloer in K4
Ik denk dit af en toe ook ja.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:34 schreef pingu66 het volgende:
Eunice is 24/7 opzoek naar erkenning en complimenten van ee oudere man/ vader figuur en de enige manier waarop zij dan kan is als een geile poes om bijv JW heen te dartelen.
Over 25 jaar is Eunice nog steeds het zelfde nog steeds geen carrière begonnen, de hele dag de gezondheid s freek uithangen en bezig met de xo eerste cursus betaald door een of andre sugar daddy..😉🤣
quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:40 schreef ledn81 het volgende:
Isaac gaat taart bakken voor zijn dochter nadat ie gewandeld heeft.
Zoe "je zal wel kapot zijn"..
Die hoopt natuurlijk maar dat ie vraagt of zij het wil doen![]()
25 augustus is er iemand jarig voor Tiano.
Volgens Ice is ie dan al thuis..
Beetje eromheen vaag gelul
"als ik die chickie moet geloven is het 14"
dus het zou 14 augustus klaar zijn?
Daarna werd ie gemute en ging stream naar buiten.
Als hij praat zit er achter elke zin een vraagteken, dus geschikt voor een quiz.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
Dus Marciano gaat een popquiz doen, zegt ie nu tegen Erik maar Isaac en Zoë moesten hem net wel uitleggen hoe hij dat moest doen.
Uhuh ik mis geloof ik wat gesprekjes over hoe dit idee is ontstaan en wie het verzonnen heeft, Marciano iig niet volgens mij, die doet alleen de uitvoering.
Ciano lachenquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:56 schreef pingu66 het volgende:
Erik denkt dat zijn mail box vol zit met vrouwen die met hem willen daten na de loods.....
Dat zou best kunnen maar niet de vrouwen waar een Erik op zou vallen denk ik....quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:56 schreef pingu66 het volgende:
Erik denkt dat zijn mail box vol zit met vrouwen die met hem willen daten na de loods.....
Het is gewoon een kut kind met een kut karakter!quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Late reactie, was weer ff weg maar dit is inderdad zoooo waar.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als hij praat zit er achter elke zin een vraagteken, dus geschikt voor een quiz.
Ook fucking irritant dat Jeff en Bep dat altijd doen. Daardoor krijgen we slaap- en biljartstreams.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:44 schreef ledn81 het volgende:
Bern is naar achter en Babbel en Jeff hebben het erover..
Bern was zuur dat ie maar paar spijkertje erin had.
Maar we gaan weer naar andere stream want FEBO wil niet dat we horen dat ze over achter babbelen
onmogelijkquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:08 schreef xsaskiax het volgende:
hahahahaha er zitten 80 mensen op het Videoland account van Marciano, da's knap
Hahaha.... Narcisten en reflecteren....quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geld dit ook niet voor Jeff? Die kaft ook alles en iedereen uit, maar reflecteert ook niet.
Haha een bejaarden soos. Biljarten en schilderen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:26 schreef Judiwi het volgende:
Saaie streams. Een gesprek mag je niet volgen. 2 stilzwijgende mannen en 2 aan het schilderen. Pfffff
Moet nog zien of ze de hele nacht doorlopen, want het is voor de kat z'n .....quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:32 schreef engine het volgende:
De 24 uursloop gaat morgen om 11:00 van start.
Zou wat zijn als Isaac zelf gewoon gaat pitten. Moet nog zien of hij zelf wel loopt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet nog zien of ze de hele nacht doorlopen, want het is voor de kat z'n .....
Die dikke geblokte Spalding jas, denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:52 schreef engine het volgende:
"Als het warm is doe ik m'n jas er in....das vijf kilo"
Wat voor Jas heeft Isaac dan?
viool snarenquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:56 schreef engine het volgende:
Geen idee wat het is maar het is binnen![]()
[ afbeelding ]
Maar kan ze Honolulu ook aanwijzen op een kaart? Of überhaupt Hawaii spellen?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:39 schreef engine het volgende:
Op Honolulu heb je een Prada. Dat weet Zoë dan weer.
Lijken wel snaren voor de gitaar zou in zijn geval voor de viool zijn denk ikquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:56 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt niet te geloven wat die bern allemaal accepteert,en waarom?quote:
Bewijs van goed gedrag-stickertjes?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:56 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Honolulu is toch 'n bar in Zandvoort?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar kan ze Honolulu ook aanwijzen op een kaart? Of überhaupt Hawaii spellen?![]()
Manager verkiezingquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:26 schreef Sociologica het volgende:
Wat voor theatertje hebben ze vlg week woensdag?
Ging over de Manager verkiezingquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:26 schreef Dotteke het volgende:
Jeff heeft een theatertje in de planning
Ja bedoelde Jeff daar hetzelfde mee? Zoe zei iets van jullie gaan niet kutten met de verkiezing hè ik vind het wel spannend. En toen zei Jeff ja ik heb eerst nog m’n theatertje woensdag. Zoe: ja maar dat staat helemaal los van mij. Jeff: ja kloptquote:
Dat theatertje, bedoeld hij dus die manager verkiezing mee, omdat iedereen verkiesbaar is, behalve de ex managersquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:27 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja bedoelde Jeff daar hetzelfde mee? Zoe zei iets van jullie gaan niet kutten met de verkiezing hè ik vind het wel spannend. En toen zei Jeff ja ik heb eerst nog m’n theatertje woensdag. Zoe: ja maar dat staat helemaal los van mij. Jeff: ja klopt
IIk weet het hij gaat weer er weer een theatershow van makenquote:
Ah zo. Dus gewoon iets om Zoe’s vraag te ontwijken die over hetzelfde event gaat. Thxquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat theatertje, bedoeld hij dus die manager verkiezing mee, omdat iedereen verkiesbaar is, behalve de ex managers
Dit gaat denk ik niemand volhouden Ze hebben er niet voor getraind.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:31 schreef engine het volgende:
Babbel heeft een keer de Kennedymars gelopen. 80 km in 16 uur.
Is Jeff een seriemoordenaar en bekent ie telkens een moord ofzo aangezien ie aan de lopende band wordt weggedraaid?quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:29 schreef Dotteke het volgende:
Misschien ben ik komende maand wel met hele andere dingen bezig zegt Jeff
Hoezo dan zegt Zoe jij kan toch alles. Wat dan gezegd word mogen we niet horen.
Wendy?quote:
Hij s wel een zielig gastje, maar seriemoordenaar ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is Jeff een seriemoordenaar en bekent ie telkens een moord ofzo aangezien ie aan de lopende band wordt weggedraaid?
Ja geen id. Oh zie nu dat het op een shirt wordt gemaakt. Zal wel voor een jarige thuis zijn dan oidquote:
Ik weet het ook niet. Ze is er al een tijdje mee bezig.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:33 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja geen id. Oh zie nu dat het op een shirt wordt gemaakt. Zal wel voor een jarige thuis zijn dan oid
En die telkens faalt, dan maar meteen op de nominatielijst zetten? Dan zijn we ook nog wel een keer van Moraima(vandaag bij hoge uitzondering een keer een opdracht goed volbracht) en Zoe afquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:35 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff wil een stelling droppen voor de verdienopdrachten. Dat degene die daar het beste bij presteert een onderling afgesproken vrijstelling krijgt naast de manager en dat soort dingen. Beetje meer spice en gevolgen aan de verdienopdrachten geven. Kan zijn dat hij zich daar mee bezig wil houden, want zoals hij er gisteren over sprak heeft ie alleen nog de grote lijnen.
Ja geen idee, hij heeft het er een paar keer over gehad, puntensysteem, extra zakgeld, zo'n vrijstelling dus, maar heb het idee dat hij het nog moet uitwerken en waarschijnlijk ook weer achter moet voorleggen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En die telkens faalt, dan maar meteen op de nominatielijst zetten? Dan zijn we ook nog wel een keer van Moraima(vandaag bij hoge uitzondering een keer een opdracht goed volbracht) en Zoe af
Dat mens praat haarzelf zo tegen he, totaal geen zelfreflectie.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:42 schreef engine het volgende:
Babbel wil een keer alcoholvrij bier kopen om te kunnen zien hoe de groep is als ze dronken zijn. Nu mist ze dat iedere keer want ze is zelf dronken.
Hoop babbelquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat mens praat haarzelf zo tegen he, totaal geen zelfreflectie.
Weet ook van geen voorval af. Of ze moet het gedoe van Zoe bedoelen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:47 schreef engine het volgende:
Babs haar pis is lauw gemaakt tijdens dit voorval.
Kan zijn. Ze noemde niet echt namen. Ging over drank en volgens mij had Rupert er ook iets mee van doen?quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ook van geen voorval af. Of ze moet het gedoe van Zoe bedoelen.
streamlock op potenquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:49 schreef Adat231 het volgende:
we worden weer snel doorgeschakeld naar de streamlock op poten
bedoelen ze niet het onderhandelen met jasper over de drankquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ook van geen voorval af. Of ze moet het gedoe van Zoe bedoelen.
Ik denk het want het ging over whisky.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
bedoelen ze niet het onderhandelen met jasper over de drank
ze zou misschien ook eens de beheersing op kunnen brengen om niet te drinken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:42 schreef engine het volgende:
Babbel wil een keer alcoholvrij bier kopen om te kunnen zien hoe de groep is als ze dronken zijn. Nu mist ze dat iedere keer want ze is zelf dronken.
Was wel gedoe met Zoë over Whiskey. Van Rupert weet ik dan weer niets.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Kan zijn. Ze noemde niet echt namen. Ging over drank en volgens mij had Rupert er ook iets mee van doen?
Ik heb geen idee eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Gedoe over drankquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was wel gedoe met Zoë over Whiskey. Van Rupert weet ik dan weer niets.
Voor zover ik begreep wilde ruppie ook mee delen in de wiskey en babs zei dat ruppie zelf nooit deelt als hij iets heeft , wel aan imi en morrie maar verder met niemand dat bedoelde babs dacht ik.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was wel gedoe met Zoë over Whiskey. Van Rupert weet ik dan weer niets.
Volgens mij ook met Rupie die riep eigenlijk voor de gein dat hij ook mee wilde doen. Wendy nam dat heel serieus. Maar idd ook Jasper etc.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n beetje wel alle "lekkere" GBR-challenges gehad toch? Of kunnen ze nog verder met Febo-belazeren?quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:06 schreef ledn81 het volgende:
Eunice weer zeiken over de recorden.
Ze had moeten investeren in de records.
Er word bier gekocht, maar geen investeringen in records.
Ze wil weer de amandelen. Die zijn verschrikkelijk duur, maar ze blijft er maar over zeuren.
1,98 voor een zakje van 200 gr amandelen.. alsof je daar als groep mee zou kunnen oefenen..
maargoed dan heeft Eunice wel amandelen op
Dit kun je beter neerleggen bij de programmaleiding aangezien ikzelf puntensystemen zou gaan hanteren waarbij de top-tien telkens een vrijstelling heeft voor de eerstvolgende maand. En diegenen mogen er dan dus ook niet individueel worden uitgestemd. Op die manier staat er bij iedere verdienopdracht volle druk op en creëer je voor de sterke spelers een beschermingslaag. Niet voor niets ook vaak de meest invloedrijke en leuke characters voor een programma dus win/win. En zo kun je veel meer spelelementen erin verwerken. Op die manier blijven ook je hersens kraken en krijg je een competitieve setting. Je wilt als uiteindelijke winnaar een volledig terechte kampioen namelijk. Zoveel mogelijkheden hierin, ongekend!quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:35 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff wil een stelling droppen voor de verdienopdrachten. Dat degene die daar het beste bij presteert een onderling afgesproken vrijstelling krijgt naast de manager en dat soort dingen. Beetje meer spice en gevolgen aan de verdienopdrachten geven. Kan zijn dat hij zich daar mee bezig wil houden, want zoals hij er gisteren over sprak heeft ie alleen nog de grote lijnen.
Hij is wel fanatiek ineens. Halve middag aan het sporten met Ice.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Straks wordt Jappie té gespierd, past die niet meer in zijn skelter [ afbeelding ]
Nuchter?quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is wel fanatiek ineens. Halve middag aan het sporten met Ice.
quote:
Kan ze niet beter gewoon eens een keertje bij zichzelf te rade gaan? Is er daar een psycholoog in de zaal misschien?quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:42 schreef engine het volgende:
Je kan ook gewoon niet drinkenquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan ze niet beter gewoon eens een keertje bij zichzelf te rade gaan? Is er daar een psycholoog in de zaal misschien?
quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Best gevaarlijk met die flessen als die breken onder de druk die erop komt.
Nou weegt Jappie maar 35 kilo maar ik zou ook iets anders gebruiken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
50 kgquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nou weegt Jappie maar 35 kilo maar ik zou ook iets anders gebruiken.
slagaderlijke bloeding, niet bestquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En die kerel dan?quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:58 schreef ledn81 het volgende:
Zoe : "ru[i Wat vind je van mijn maike up, ik heb sproetjes gemaakt.. Is het niet geil? Isaac vind het sexy"
Echt die griet
Ja dat.....met dat touwtrekken met een spanband was ook al Jappie's briljante ideequote:Op vrijdag 28 april 2023 17:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
slagaderlijke bloeding, niet best
Als je alcohol drinkt dan weet je dat er een lichamelijke reactie volgt dus zaak om er verstandig mee om te gaanquote:
Ze wil een keer testen hoe het isals ze 1 avond nirt drinkt en de rest wel zo moeilijk is dat toch niet. Dat kan ook met cola of zo ipv alcoholvrij bier.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je alcohol drinkt dan weet je dat er een lichamelijke reactie volgt dus zaak om er verstandig mee om te gaan
Maar dat kan ze dus nietquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze wil een keer testen hoe het isals ze 1 avond nirt drinkt en de rest wel zo moeilijk is dat toch niet. Dat kan ook met cola of zo ipv alcoholvrij bier.
Ik weet het niet. Zou ik wel vreemd vinden als Babbel dat moet doen.quote:
Zo kun je er ook een draai aan gevenquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:41 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ze wil kijken hoe anderen doen als ze denken dat babette aangeschoten is
Zoequote:Op vrijdag 28 april 2023 17:53 schreef ledn81 het volgende:
Er wordt weer eens op de deur van het kantoor geklopt.. 3 keer raden wie zich weer komt bemoeien
Zij zijn zover ik zie wel eigenlijk altijd lief en vrijgevig naar elkaar. Volgens mij hebben die vrijwel nooit gezeik terwijl t pittige types zijn en ze beiden soms wel met anderen met wie ze veel omgaan in de clinch liggenquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Rupi is op verzoek van Morrie bezig met een massage
"Doe als een kat zo.."
"Rupert kan je iets meer naar achter zitten op mijn kont"
[ afbeelding ]
Ja idd.. lekker pittig karakter. Ik mag dat wel. En als er gezeik is, is het half uur later weer prima.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:25 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Zij zijn zover ik zie wel eigenlijk altijd lief en vrijgevig naar elkaar. Volgens mij hebben die vrijwel nooit gezeik terwijl t pittige types zijn en ze beiden soms wel met anderen met wie ze veel omgaan in de clinch liggen
Ja en doen ze vervolgens het onderwerp van t gezeik niet direct aan de halve loods uit de doeken. Dat is daar ook vrij uniekquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja idd.. lekker pittig karakter. Ik mag dat wel. En als er gezeik is, is het half uur later weer prima.
gisteravond ...quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
Die Wereld bol al lang leeg?
[ afbeelding ]
Misschien vindt ze dat wel lekkerder dan cola. Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze wil een keer testen hoe het isals ze 1 avond nirt drinkt en de rest wel zo moeilijk is dat toch niet. Dat kan ook met cola of zo ipv alcoholvrij bier.
Aandachthoer... nix aan de handquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:48 schreef pingu66 het volgende:
Wat is er mrt Eunice? Die ligt huilend in de gym op de grond.
morgenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:09 schreef cinsan het volgende:
hadden ze geen eten van hello fresch vandaag
Tiano bepaalt tegenwoordig?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano doet een huishoudelijke mededeling over de volgende film; in plaats van Fight Club doen ze Gooise Vrouwen
Dus oude meuk, volgens mij is het ook al op tv geweest.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano doet een huishoudelijke mededeling over de volgende film; in plaats van Fight Club doen ze Gooise Vrouwen
Geen idee, viel er ook net in. Vond het contrast tussen de films wel geinig, maar kan me niet voorstellen dat hij het alternatief voor Fight Club gekozen heeftquote:
maar wie danquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, viel er ook net in. Vond het contrast tussen de films wel geinig, maar kan me niet voorstellen dat hij het alternatief voor Fight Club gekozen heeft
quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:09 schreef cinsan het volgende:
hadden ze geen eten van hello fresch vandaag
HBO tochquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Bern: Een etagiere is dat een beroep?![]()
Hij bedoelde etaleur
Volgens mij hadden er mensen gevraagd een keer een ander soort film ipv Tiano keuzequote:Op vrijdag 28 april 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wie dan
wie heeft dat nu weer bepaald
Geen idee, ik heb geen excel van de bewonersquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Bern: Een etagiere is dat een beroep?![]()
Hij bedoelde etaleur
dat zit in mijn hoofdquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen excel van de bewoners
Ja effe teruggegaan en naar dat gesmak en geschraap zitten luisterenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden er mensen gevraagd een keer een ander soort film ipv Tiano keuze
Bern en Jeff hebben dezelfde opleiding gedaanquote:
Omdat het móest.. niet van harte met zijn 1½ soufflequote:Op vrijdag 28 april 2023 19:25 schreef pingu66 het volgende:
Sas: Erik misschien moet je een halve kaas soufflé nemen dan hebben meer mensen ook nog als ze ook extra willen!
Erik snijdt zijn soufflé door midden en deelt met Bern
Janet en Mirthe eten ook nog.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
en tadaaaa
Eunice is alleen aan het eten
ik dacht al nu word ik echt gekquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn stream achter loopt
En Eunice moedigt de groep aan om eetproeven te doen voor de records.. snel tomaten, knakworsten, amandelen eten. En ze gaat zelf ook meedoen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Jahoor.. iedereen is klaar.. behalve Eunie.. gaat nog een uurtje door Show eten muizetandjes doen![]()
[ afbeelding ]
ik weet niet wat er achter zitquote:
Alleen maar eten-challenges .. vooral veel en lekkere en dure dingen?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Eunice moedigt de groep aan om eetproeven te doen voor de records.. snel tomaten, knakworsten, amandelen eten. En ze gaat zelf ook meedoen.![]()
maar zij wil het liefst amandelen want daar zeurt ze al dagen over. En het is stom dat er bier gekocht word ipv amandelen om te oefenen
Zoe is nog steeds niet(onvoorstelbaar maar waar) niet in het vizierquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Er is nog kans op een Dubbel-Happy-Twist.. ZooWie wordt helemaal geen manager en moet volgende week gelijk oprotten via Eliminatie
Raar hé? Ze is de meest waardeloze deelnemer daar, zelfs Moira haalt meer binnenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is nog steeds niet(onvoorstelbaar maar waar) niet in het vizier
Bern heeft toen trefbal georganiseerd ( waarvan hij toen zei dar iedereen mee moest doen)quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja effe teruggegaan en naar dat gesmak en geschraap zitten luisteren, maar sommigen vormen nauwelijks hele zinnen aan die tafel.
Marciano had commentaar dat hij tenminste iets organiseert (film marathon) en de rest niks doet en maar alleen maar zeurt. Daarna dus onsamenhangende verhalen tot Zoe in eens weer over die film begint en zegt "we doen gewoon volgende filmmarathon, 'Gooise vrouwen' ". Maar dan moet je wel spellen tussendoor organiseren zegt Marciano. Waar Zoe dan weer doorheen kakelt en Marciano dus hardop die mededeling doet.
Dat zegt wat inderdaad, maar Zoe doet het blijkbaar goed achter bij de Febo, met wat? Daar heb ik zo mijn bedenkingen bij...maar goed...quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Raar hé? Ze is de meest waardeloze deelnemer daar, zelfs Moira haalt meer binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand manager is kan die toch niet geelimineerd worden?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:44 schreef freaky40 het volgende:
Moet ze wel gekozen worden en de opdracht verliezen, nu is dat laatste niet zo moeilijk natuurlijk....
quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:42 schreef engine het volgende:
Breaking: Babbel gaat de laatste twee maanden niet meer drinken!
Dat kloptquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat het móest.. niet van harte met zijn 1½ souffle![]()
[ afbeelding ]
Misschien dat ze haar zielige ik ben vroeger gepest bullshit verhaal geloven , iets anders lijkt met sterk dat ze misschien een neukert Achter heeft zittenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zegt wat inderdaad, maar Zoe doet het blijkbaar goed achter bij de Febo, met wat? Daar heb ik zo mijn bedenkingen bij...maar goed...
en ook niet minderquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:42 schreef engine het volgende:
Breaking: Babbel gaat de laatste twee maanden niet meer drinken!
Ze had daar wel iemand die ze leuk vond zei ze in de eerste periode van het programma wel eens dus ik sluit niet uit dat er enige privileges aanwezig zijn, we gaan het woensdag merken...quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien dat ze haar zielige ik ben vroeger gepest bullshit verhaal geloven , iets anders lijkt met sterk dat ze misschien een neukert Achter heeft zitten
Jeff deed sport management geen docentopleiding,toch?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern en Jeff hebben dezelfde opleiding gedaan
HBO
en om docent te worden op VO moet je een HBO opleiding doorlopen
Dat zij beweert iemand leuk te vinden, maakt natuurlijk niet dat die ander haar ook leuk vindt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze had daar wel iemand die ze leuk vond zei ze in de eerste periode van het programma wel eens dus ik sluit niet uit dat er enige privileges aanwezig zijn, we gaan het woensdag merken...
Dacht dat hij bij de plantsoenendienst werkte.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff deed sport management geen docentopleiding,toch?
Maar kan wel het e.e.a. verklaren.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zij beweert iemand leuk te vinden, maakt natuurlijk niet dat die ander haar ook leuk vindt.
Bij de golfbaan in Spaarnwoude is die ballenraperquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff deed sport management geen docentopleiding,toch?
En dan ook nog hopen dat ze het laten zien, of dat wij gewoon slaapstreams krijgen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
Morgen de hele dag en nacht wandelen
we gaan er hooguit 4 a 5 zien in de nacht
Ik denk het laatstequote:Op vrijdag 28 april 2023 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan ook nog hopen dat ze het laten zien, of dat wij gewoon slaapstreams krijgen.
ik denk dat ze het wel laten zienquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan ook nog hopen dat ze het laten zien, of dat wij gewoon slaapstreams krijgen.
quote:
Really?quote:
We zullen zien, zal overwerkt zijn in k5quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze het wel laten zien
vermoed ook een gevalletje FEBO idee
maak tv
ach ze hebben de hele week de nachtstreams al gecanceldquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
We zullen zien, zal overwerkt zijn in k5
Ik wil het wel even onderbouwen. Als er iemand achter werkt die iets met Zoe zou beginnen, zou dat absoluut iemand heel hoog in de boom moeten zijn om er privileges voor Zoe door te krijgen en ervoor te zorgen dat iedere andere bewoner in de loods Zoe dus niet helemaal zou uitspugen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Really?![]()
Onderbouw zo'n post dan in laats van dit kinderachtige "Ik wil gelijk hebben" gedrag of laat elkaar kletsen.
Ik zeg zoals Zoe het toen beschreef, niets minder niets meer, punt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Really?![]()
Onderbouw zo'n post dan in laats van dit kinderachtige "Ik wil gelijk hebben" gedrag of laat elkaar kletsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |