quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:42 schreef engine het volgende:
Breaking: Babbel gaat de laatste twee maanden niet meer drinken!
Dat kloptquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat het móest.. niet van harte met zijn 1½ souffle![]()
[ afbeelding ]
Misschien dat ze haar zielige ik ben vroeger gepest bullshit verhaal geloven , iets anders lijkt met sterk dat ze misschien een neukert Achter heeft zittenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zegt wat inderdaad, maar Zoe doet het blijkbaar goed achter bij de Febo, met wat? Daar heb ik zo mijn bedenkingen bij...maar goed...
en ook niet minderquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:42 schreef engine het volgende:
Breaking: Babbel gaat de laatste twee maanden niet meer drinken!
Ze had daar wel iemand die ze leuk vond zei ze in de eerste periode van het programma wel eens dus ik sluit niet uit dat er enige privileges aanwezig zijn, we gaan het woensdag merken...quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien dat ze haar zielige ik ben vroeger gepest bullshit verhaal geloven , iets anders lijkt met sterk dat ze misschien een neukert Achter heeft zitten
Jeff deed sport management geen docentopleiding,toch?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern en Jeff hebben dezelfde opleiding gedaan
HBO
en om docent te worden op VO moet je een HBO opleiding doorlopen
Dat zij beweert iemand leuk te vinden, maakt natuurlijk niet dat die ander haar ook leuk vindt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze had daar wel iemand die ze leuk vond zei ze in de eerste periode van het programma wel eens dus ik sluit niet uit dat er enige privileges aanwezig zijn, we gaan het woensdag merken...
Dacht dat hij bij de plantsoenendienst werkte.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff deed sport management geen docentopleiding,toch?
Maar kan wel het e.e.a. verklaren.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zij beweert iemand leuk te vinden, maakt natuurlijk niet dat die ander haar ook leuk vindt.
Bij de golfbaan in Spaarnwoude is die ballenraperquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff deed sport management geen docentopleiding,toch?
En dan ook nog hopen dat ze het laten zien, of dat wij gewoon slaapstreams krijgen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
Morgen de hele dag en nacht wandelen
we gaan er hooguit 4 a 5 zien in de nacht
Ik denk het laatstequote:Op vrijdag 28 april 2023 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan ook nog hopen dat ze het laten zien, of dat wij gewoon slaapstreams krijgen.
ik denk dat ze het wel laten zienquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan ook nog hopen dat ze het laten zien, of dat wij gewoon slaapstreams krijgen.
quote:
Really?quote:
We zullen zien, zal overwerkt zijn in k5quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze het wel laten zien
vermoed ook een gevalletje FEBO idee
maak tv
ach ze hebben de hele week de nachtstreams al gecanceldquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
We zullen zien, zal overwerkt zijn in k5
Ik wil het wel even onderbouwen. Als er iemand achter werkt die iets met Zoe zou beginnen, zou dat absoluut iemand heel hoog in de boom moeten zijn om er privileges voor Zoe door te krijgen en ervoor te zorgen dat iedere andere bewoner in de loods Zoe dus niet helemaal zou uitspugen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Really?![]()
Onderbouw zo'n post dan in laats van dit kinderachtige "Ik wil gelijk hebben" gedrag of laat elkaar kletsen.
Ik zeg zoals Zoe het toen beschreef, niets minder niets meer, punt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Really?![]()
Onderbouw zo'n post dan in laats van dit kinderachtige "Ik wil gelijk hebben" gedrag of laat elkaar kletsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |