Zij zijn zover ik zie wel eigenlijk altijd lief en vrijgevig naar elkaar. Volgens mij hebben die vrijwel nooit gezeik terwijl t pittige types zijn en ze beiden soms wel met anderen met wie ze veel omgaan in de clinch liggenquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Rupi is op verzoek van Morrie bezig met een massage
"Doe als een kat zo.."
"Rupert kan je iets meer naar achter zitten op mijn kont"
[ afbeelding ]
Ja idd.. lekker pittig karakter. Ik mag dat wel. En als er gezeik is, is het half uur later weer prima.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:25 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Zij zijn zover ik zie wel eigenlijk altijd lief en vrijgevig naar elkaar. Volgens mij hebben die vrijwel nooit gezeik terwijl t pittige types zijn en ze beiden soms wel met anderen met wie ze veel omgaan in de clinch liggen
Ja en doen ze vervolgens het onderwerp van t gezeik niet direct aan de halve loods uit de doeken. Dat is daar ook vrij uniekquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja idd.. lekker pittig karakter. Ik mag dat wel. En als er gezeik is, is het half uur later weer prima.
gisteravond ...quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
Die Wereld bol al lang leeg?
[ afbeelding ]
Misschien vindt ze dat wel lekkerder dan cola. Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze wil een keer testen hoe het isals ze 1 avond nirt drinkt en de rest wel zo moeilijk is dat toch niet. Dat kan ook met cola of zo ipv alcoholvrij bier.
Aandachthoer... nix aan de handquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:48 schreef pingu66 het volgende:
Wat is er mrt Eunice? Die ligt huilend in de gym op de grond.
morgenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:09 schreef cinsan het volgende:
hadden ze geen eten van hello fresch vandaag
Tiano bepaalt tegenwoordig?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano doet een huishoudelijke mededeling over de volgende film; in plaats van Fight Club doen ze Gooise Vrouwen
Dus oude meuk, volgens mij is het ook al op tv geweest.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano doet een huishoudelijke mededeling over de volgende film; in plaats van Fight Club doen ze Gooise Vrouwen
Geen idee, viel er ook net in. Vond het contrast tussen de films wel geinig, maar kan me niet voorstellen dat hij het alternatief voor Fight Club gekozen heeftquote:
maar wie danquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, viel er ook net in. Vond het contrast tussen de films wel geinig, maar kan me niet voorstellen dat hij het alternatief voor Fight Club gekozen heeft
quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:09 schreef cinsan het volgende:
hadden ze geen eten van hello fresch vandaag
HBO tochquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Bern: Een etagiere is dat een beroep?![]()
Hij bedoelde etaleur
Volgens mij hadden er mensen gevraagd een keer een ander soort film ipv Tiano keuzequote:Op vrijdag 28 april 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wie dan
wie heeft dat nu weer bepaald
Geen idee, ik heb geen excel van de bewonersquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Bern: Een etagiere is dat een beroep?![]()
Hij bedoelde etaleur
dat zit in mijn hoofdquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen excel van de bewoners
Ja effe teruggegaan en naar dat gesmak en geschraap zitten luisterenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden er mensen gevraagd een keer een ander soort film ipv Tiano keuze
Bern en Jeff hebben dezelfde opleiding gedaanquote:
Omdat het móest.. niet van harte met zijn 1½ soufflequote:Op vrijdag 28 april 2023 19:25 schreef pingu66 het volgende:
Sas: Erik misschien moet je een halve kaas soufflé nemen dan hebben meer mensen ook nog als ze ook extra willen!
Erik snijdt zijn soufflé door midden en deelt met Bern
Janet en Mirthe eten ook nog.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
en tadaaaa
Eunice is alleen aan het eten
waar zitten die dan?quote:
ik dacht al nu word ik echt gekquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn stream achter loopt
En Eunice moedigt de groep aan om eetproeven te doen voor de records.. snel tomaten, knakworsten, amandelen eten. En ze gaat zelf ook meedoen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Jahoor.. iedereen is klaar.. behalve Eunie.. gaat nog een uurtje door Show eten muizetandjes doen![]()
[ afbeelding ]
ik weet niet wat er achter zitquote:
Alleen maar eten-challenges .. vooral veel en lekkere en dure dingen?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Eunice moedigt de groep aan om eetproeven te doen voor de records.. snel tomaten, knakworsten, amandelen eten. En ze gaat zelf ook meedoen.![]()
maar zij wil het liefst amandelen want daar zeurt ze al dagen over. En het is stom dat er bier gekocht word ipv amandelen om te oefenen
Zoe is nog steeds niet(onvoorstelbaar maar waar) niet in het vizierquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Er is nog kans op een Dubbel-Happy-Twist.. ZooWie wordt helemaal geen manager en moet volgende week gelijk oprotten via Eliminatie
Raar hé? Ze is de meest waardeloze deelnemer daar, zelfs Moira haalt meer binnenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is nog steeds niet(onvoorstelbaar maar waar) niet in het vizier
Bern heeft toen trefbal georganiseerd ( waarvan hij toen zei dar iedereen mee moest doen)quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja effe teruggegaan en naar dat gesmak en geschraap zitten luisteren, maar sommigen vormen nauwelijks hele zinnen aan die tafel.
Marciano had commentaar dat hij tenminste iets organiseert (film marathon) en de rest niks doet en maar alleen maar zeurt. Daarna dus onsamenhangende verhalen tot Zoe in eens weer over die film begint en zegt "we doen gewoon volgende filmmarathon, 'Gooise vrouwen' ". Maar dan moet je wel spellen tussendoor organiseren zegt Marciano. Waar Zoe dan weer doorheen kakelt en Marciano dus hardop die mededeling doet.
Dat zegt wat inderdaad, maar Zoe doet het blijkbaar goed achter bij de Febo, met wat? Daar heb ik zo mijn bedenkingen bij...maar goed...quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Raar hé? Ze is de meest waardeloze deelnemer daar, zelfs Moira haalt meer binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand manager is kan die toch niet geelimineerd worden?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:44 schreef freaky40 het volgende:
Moet ze wel gekozen worden en de opdracht verliezen, nu is dat laatste niet zo moeilijk natuurlijk....
quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:42 schreef engine het volgende:
Breaking: Babbel gaat de laatste twee maanden niet meer drinken!
Dat kloptquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat het móest.. niet van harte met zijn 1½ souffle![]()
[ afbeelding ]
Misschien dat ze haar zielige ik ben vroeger gepest bullshit verhaal geloven , iets anders lijkt met sterk dat ze misschien een neukert Achter heeft zittenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zegt wat inderdaad, maar Zoe doet het blijkbaar goed achter bij de Febo, met wat? Daar heb ik zo mijn bedenkingen bij...maar goed...
en ook niet minderquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:42 schreef engine het volgende:
Breaking: Babbel gaat de laatste twee maanden niet meer drinken!
Ze had daar wel iemand die ze leuk vond zei ze in de eerste periode van het programma wel eens dus ik sluit niet uit dat er enige privileges aanwezig zijn, we gaan het woensdag merken...quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien dat ze haar zielige ik ben vroeger gepest bullshit verhaal geloven , iets anders lijkt met sterk dat ze misschien een neukert Achter heeft zitten
Jeff deed sport management geen docentopleiding,toch?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern en Jeff hebben dezelfde opleiding gedaan
HBO
en om docent te worden op VO moet je een HBO opleiding doorlopen
Dat zij beweert iemand leuk te vinden, maakt natuurlijk niet dat die ander haar ook leuk vindt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze had daar wel iemand die ze leuk vond zei ze in de eerste periode van het programma wel eens dus ik sluit niet uit dat er enige privileges aanwezig zijn, we gaan het woensdag merken...
Dacht dat hij bij de plantsoenendienst werkte.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff deed sport management geen docentopleiding,toch?
Maar kan wel het e.e.a. verklaren.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zij beweert iemand leuk te vinden, maakt natuurlijk niet dat die ander haar ook leuk vindt.
Bij de golfbaan in Spaarnwoude is die ballenraperquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff deed sport management geen docentopleiding,toch?
En dan ook nog hopen dat ze het laten zien, of dat wij gewoon slaapstreams krijgen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
Morgen de hele dag en nacht wandelen
we gaan er hooguit 4 a 5 zien in de nacht
Ik denk het laatstequote:Op vrijdag 28 april 2023 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan ook nog hopen dat ze het laten zien, of dat wij gewoon slaapstreams krijgen.
ik denk dat ze het wel laten zienquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan ook nog hopen dat ze het laten zien, of dat wij gewoon slaapstreams krijgen.
quote:
Really?quote:
We zullen zien, zal overwerkt zijn in k5quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze het wel laten zien
vermoed ook een gevalletje FEBO idee
maak tv
ach ze hebben de hele week de nachtstreams al gecanceldquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
We zullen zien, zal overwerkt zijn in k5
Ik wil het wel even onderbouwen. Als er iemand achter werkt die iets met Zoe zou beginnen, zou dat absoluut iemand heel hoog in de boom moeten zijn om er privileges voor Zoe door te krijgen en ervoor te zorgen dat iedere andere bewoner in de loods Zoe dus niet helemaal zou uitspugen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Really?![]()
Onderbouw zo'n post dan in laats van dit kinderachtige "Ik wil gelijk hebben" gedrag of laat elkaar kletsen.
Ik zeg zoals Zoe het toen beschreef, niets minder niets meer, punt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Really?![]()
Onderbouw zo'n post dan in laats van dit kinderachtige "Ik wil gelijk hebben" gedrag of laat elkaar kletsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |