Dus oude meuk, volgens mij is het ook al op tv geweest.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano doet een huishoudelijke mededeling over de volgende film; in plaats van Fight Club doen ze Gooise Vrouwen
Geen idee, viel er ook net in. Vond het contrast tussen de films wel geinig, maar kan me niet voorstellen dat hij het alternatief voor Fight Club gekozen heeftquote:
maar wie danquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, viel er ook net in. Vond het contrast tussen de films wel geinig, maar kan me niet voorstellen dat hij het alternatief voor Fight Club gekozen heeft
quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:09 schreef cinsan het volgende:
hadden ze geen eten van hello fresch vandaag
HBO tochquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Bern: Een etagiere is dat een beroep?![]()
Hij bedoelde etaleur
Volgens mij hadden er mensen gevraagd een keer een ander soort film ipv Tiano keuzequote:Op vrijdag 28 april 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wie dan
wie heeft dat nu weer bepaald
Geen idee, ik heb geen excel van de bewonersquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Bern: Een etagiere is dat een beroep?![]()
Hij bedoelde etaleur
dat zit in mijn hoofdquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen excel van de bewoners
Ja effe teruggegaan en naar dat gesmak en geschraap zitten luisterenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden er mensen gevraagd een keer een ander soort film ipv Tiano keuze
Bern en Jeff hebben dezelfde opleiding gedaanquote:
Omdat het móest.. niet van harte met zijn 1½ soufflequote:Op vrijdag 28 april 2023 19:25 schreef pingu66 het volgende:
Sas: Erik misschien moet je een halve kaas soufflé nemen dan hebben meer mensen ook nog als ze ook extra willen!
Erik snijdt zijn soufflé door midden en deelt met Bern
Janet en Mirthe eten ook nog.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
en tadaaaa
Eunice is alleen aan het eten
waar zitten die dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |