ik dacht al nu word ik echt gekquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn stream achter loopt
En Eunice moedigt de groep aan om eetproeven te doen voor de records.. snel tomaten, knakworsten, amandelen eten. En ze gaat zelf ook meedoen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Jahoor.. iedereen is klaar.. behalve Eunie.. gaat nog een uurtje door Show eten muizetandjes doen![]()
[ afbeelding ]
ik weet niet wat er achter zitquote:
Alleen maar eten-challenges .. vooral veel en lekkere en dure dingen?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Eunice moedigt de groep aan om eetproeven te doen voor de records.. snel tomaten, knakworsten, amandelen eten. En ze gaat zelf ook meedoen.![]()
maar zij wil het liefst amandelen want daar zeurt ze al dagen over. En het is stom dat er bier gekocht word ipv amandelen om te oefenen
Zoe is nog steeds niet(onvoorstelbaar maar waar) niet in het vizierquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Er is nog kans op een Dubbel-Happy-Twist.. ZooWie wordt helemaal geen manager en moet volgende week gelijk oprotten via Eliminatie
Raar hé? Ze is de meest waardeloze deelnemer daar, zelfs Moira haalt meer binnenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is nog steeds niet(onvoorstelbaar maar waar) niet in het vizier
Bern heeft toen trefbal georganiseerd ( waarvan hij toen zei dar iedereen mee moest doen)quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja effe teruggegaan en naar dat gesmak en geschraap zitten luisteren, maar sommigen vormen nauwelijks hele zinnen aan die tafel.
Marciano had commentaar dat hij tenminste iets organiseert (film marathon) en de rest niks doet en maar alleen maar zeurt. Daarna dus onsamenhangende verhalen tot Zoe in eens weer over die film begint en zegt "we doen gewoon volgende filmmarathon, 'Gooise vrouwen' ". Maar dan moet je wel spellen tussendoor organiseren zegt Marciano. Waar Zoe dan weer doorheen kakelt en Marciano dus hardop die mededeling doet.
Dat zegt wat inderdaad, maar Zoe doet het blijkbaar goed achter bij de Febo, met wat? Daar heb ik zo mijn bedenkingen bij...maar goed...quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Raar hé? Ze is de meest waardeloze deelnemer daar, zelfs Moira haalt meer binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand manager is kan die toch niet geelimineerd worden?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:44 schreef freaky40 het volgende:
Moet ze wel gekozen worden en de opdracht verliezen, nu is dat laatste niet zo moeilijk natuurlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |