Als hij praat zit er achter elke zin een vraagteken, dus geschikt voor een quiz.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
Dus Marciano gaat een popquiz doen, zegt ie nu tegen Erik maar Isaac en Zoë moesten hem net wel uitleggen hoe hij dat moest doen.
Uhuh ik mis geloof ik wat gesprekjes over hoe dit idee is ontstaan en wie het verzonnen heeft, Marciano iig niet volgens mij, die doet alleen de uitvoering.
Ciano lachenquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:56 schreef pingu66 het volgende:
Erik denkt dat zijn mail box vol zit met vrouwen die met hem willen daten na de loods.....
Dat zou best kunnen maar niet de vrouwen waar een Erik op zou vallen denk ik....quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:56 schreef pingu66 het volgende:
Erik denkt dat zijn mail box vol zit met vrouwen die met hem willen daten na de loods.....
Het is gewoon een kut kind met een kut karakter!quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Jappie er meer mee te maken heeft dan Jeff. Jappie pikt Sas helemaal in. Ze doet het zelf ook, ze laat Bern gewoon stikken en is de hele dag met Jappie
Late reactie, was weer ff weg maar dit is inderdad zoooo waar.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als hij praat zit er achter elke zin een vraagteken, dus geschikt voor een quiz.
Ook fucking irritant dat Jeff en Bep dat altijd doen. Daardoor krijgen we slaap- en biljartstreams.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:44 schreef ledn81 het volgende:
Bern is naar achter en Babbel en Jeff hebben het erover..
Bern was zuur dat ie maar paar spijkertje erin had.
Maar we gaan weer naar andere stream want FEBO wil niet dat we horen dat ze over achter babbelen
onmogelijkquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:08 schreef xsaskiax het volgende:
hahahahaha er zitten 80 mensen op het Videoland account van Marciano, da's knap
Hahaha.... Narcisten en reflecteren....quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geld dit ook niet voor Jeff? Die kaft ook alles en iedereen uit, maar reflecteert ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |